אשתו של בסטיאן מקאן-דודתו של אולה- נשואה אליו בנישואים שניים...היי,
אולי מישהו ידע לענות לי?
ממש מטריד אותי
תודה
כנראה פחות חופרים בשלב הזה, הם כבר היו מבוגרים.
אשתו של בסטיאן מקאן-דודתו של אולה- נשואה אליו בנישואים שניים...היי,
אולי מישהו ידע לענות לי?
ממש מטריד אותי
תודה
אין לי בעיה שהוא מת כלומר כן, אבל לא זה העניין,לדעתי כל האכזבה של כל הנוגעים בדבר מהספר זה לא כי הוא לא טוב, הוא ספר מעולה. אם הוא היה הראשון בסדרה
הייתם עפים עליו. אבל אחרי הפסגה של מהללאל זה היה מאוד הגיוני שהספר הבא יהיה פחות, איך אפשר לשחזר הצלחה
בכזה סדר גודל?! ועדיין תראו איך הוא מטריד אתכם, ואיך התחברתם לגיבורים שלו.
המוות של יקוואל היה החלק הכי יפה בעלילה, ולהפוך אותה ללא מבינה את הנוער הנושר זה לא נכון. היו הרבה נשמות טובות בממלכה שניסו לדבר איתו בלשון רכה ולא הצליחו לגשת אליו. הוא התנהג תמיד כמו ילד קטן ולא
לקח אחראיות על עצמו. היא פשוט חידדה פה את המסר הכי חזק: גם אם המטרה שלך טהורה, אם בחרת
באמצעים לא כשרים- לא תוכל להאשים אף אחד בשם הרע שקנית. אז קח אחראיות על הבחירות שלך.
מה רציתם? שהוא יחזור עטור במדליות של מציל כוזר?שהוא יפרח באיזה אחוזה תחת זהות עלומה? כל הכאב
והאכזבה ממותו המבוזה רק מחדדת לכם בתת מודע את המסר, וזו ההצלחה של הסופרת.
איפה כתוב שרקל נשאה בנישואים שניים?אשתו של בסטיאן מקאן-דודתו של אולה- נשואה אליו בנישואים שניים...
כנראה פחות חופרים בשלב הזה, הם כבר היו מבוגרים.
ושוב:אין לי בעיה שהוא מת כלומר כן, אבל לא זה העניין,
הבעיה היא שהוא מת כבוגד, למרות שהוא לא היה כזה!
זה באמת כואב
זה עדיין מציק לך?איפה כתוב שרקל נשאה בנישואים שניים?
מדובר על גאטלי.
וגם אם זה נכון, לא כ"כ מהר משטחים את הבדלי המעמדות
מסכימה איתך.אין לי בעיה שהוא מת כלומר כן, אבל לא זה העניין,
הבעיה היא שהוא מת כבוגד, למרות שהוא לא היה כזה!
זה באמת כואב
זה ציטוט של השאלה ההיא.זה עדיין מציק לך?
זכור לי שכבר שאלת על זה פעם
שאלה קשה ישר לוועד חכמי כוזר (ככה לפחות אומרים אצלנו בבית על שאלות סבוכות במיוחד )זה ציטוט של השאלה ההיא.
עוד לא קבלתי תשובה
הבעיה היא שהוא מת כבוגד, למרות שהוא לא היה כזה!
יפה יפה המשפט הזה אבל לא קשור.הוא בגד במלכות של אחיו, גם כשהבין מאיזה צד חותכת החרב ( איזה ביטוי יפה... הא?!)
עלית על הנקודה שהפריעה, הגדרת אותה במדויק, היכן נעלמה ופרחה לה אותה הבטחה מרגשת?אני חושבת שמה שהכי הציק לי במוות של יקוואל, הוא,
שהספר 'מהללאל' מסתיים בהבטחה נרגשת של יקוואל למהללאל -
"לך עם חיוך מהללאל, כי אני מבטיח..." (ויסלחו לי כל הבקיאים על חוסר הדיוק).
וכולנו התרגשנו, דמענו והאמנו,
פתאום, סיפור חדש, יקוואל חוזר לסורו ולמרדנותו בלי כל זכר להבטחה שלו.
באופן כללי הייתה הרגשה כזאת בספר 'יוזבד', כולם הידרדרו והתעייפו וחזרו לנקודת ההתחלה שלהם...
מסכימה איתך, אך אציין שהגעתי למסקנה הזאת רק לאחר שקראתי אותו כמה פעמים.אבל למרות זאת בעיני יוזבד הוא עדיין מאד יפה ויחודי.
תשאלו את @פדהאל לסיים סיפורים .....אני מאמין שכולם שואלים/ות את זה אבל למישהו/י יש מידע מתי יוצא פדהאל
היא לא יודעת יותר מאף אחת מאיתנותשאלו את @פדהאל לסיים סיפורים .....
נדמה לי שזה היה בכוונהבאופן כללי הייתה הרגשה כזאת בספר 'יוזבד', כולם הידרדרו והתעייפו וחזרו לנקודת ההתחלה שלהם...
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
4.06
כ"ז אייר
סילבוס חדש ל-2024!
קורס פיתוח ובניית אתרים
קריירה מתקדמת, ביקוש עצום, וממוצע משכורות גבוה במיוחד!
מלגות גבוהות ומשתלמות!
2.06
כ"ה אייר
פתיחת מסלול
קורס עריכת וידאו
מלגות והנחות משמעותיות!
4.06
כ"ז אייר
#רקבפרוג
הרצאה מרתקת:
הכירו את טווינמושן
עם גל אקסלרוד
עולם מטורף משל הדמיות! ממשק חדשני שמאפשר לבצע הדמיה כמעט כמו משחק מחשב
לתלמידים ובוגרים בלבד!
27.06
כ"א סיוון
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
27.06
כ"א סיוון
השקה חגיגית!
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קמו
א הַלְלוּיָהּ הַלְלִי נַפְשִׁי אֶת יְהוָה:ב אֲהַלְלָה יְהוָה בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:ג אַל תִּבְטְחוּ בִנְדִיבִים בְּבֶן אָדָם שֶׁאֵין לוֹ תְשׁוּעָה:ד תֵּצֵא רוּחוֹ יָשֻׁב לְאַדְמָתוֹ בַּיּוֹם הַהוּא אָבְדוּ עֶשְׁתֹּנֹתָיו:ה אַשְׁרֵי שֶׁאֵל יַעֲקֹב בְּעֶזְרוֹ שִׂבְרוֹ עַל יְהוָה אֱלֹהָיו:ו עֹשֶׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ אֶת הַיָּם וְאֶת כָּל אֲשֶׁר בָּם הַשֹּׁמֵר אֱמֶת לְעוֹלָם:ז עֹשֶׂה מִשְׁפָּט לָעֲשׁוּקִים נֹתֵן לֶחֶם לָרְעֵבִים יְהוָה מַתִּיר אֲסוּרִים:ח יְהוָה פֹּקֵחַ עִוְרִים יְהוָה זֹקֵף כְּפוּפִים יְהוָה אֹהֵב צַדִּיקִים:ט יְהוָה שֹׁמֵר אֶת גֵּרִים יָתוֹם וְאַלְמָנָה יְעוֹדֵד וְדֶרֶךְ רְשָׁעִים יְעַוֵּת:י יִמְלֹךְ יְהוָה לְעוֹלָם אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן לְדֹר וָדֹר הַלְלוּיָהּ: