אתר תדמית - שוברים את המיתוס הראוותני!

במאמר הקודם הרחבנו על אתרי חנות ומסחר. עכשיו נסביר ונתמקד על אתר תדמית.
----------------

בעבר היה מקובל להציג אתרי תדמית כמין כרטיס ביקור של העסק המציג את פעילות העסק ואת האנשים שעומדים מאחוריו. כיום - יותר ויותר מבינים שכרטיס ביקור יפה ככל שיהיה הוא כבר לא רלוונטי! אתר תדמית נושא היום מטרות אחרות וחשובות הרבה יותר מעבר להיותו חלון ראווה והצגה כללית של העסק.

למה צריך אתר תדמית?​

אם כך, אז מה באמת המטרות של אתר תדמית? למה מומלץ לעסקים קטנים כגדולים לבנות אתרי תדמית לעסק שלהם? איך יוצרים המרות מאתר תדמית?
התשובה היא - שיווק.
אתר תדמית כיום הוא אתר שיווקי לכל דבר. המטרה העיקרית שלו היא להביא פניות ולידים חמים ככל האפשר. איך עושים את זה? הנה כמה דרכים עיקריות שהאתר משמש כגורם עיקרי:

  • דרכי יצירת קשר וחימום לקוח
אנשים מחפשים שירותים שונים בגוגל. לפעמים הם מחפשים דווקא אתכם ולפעמים הם מגיעים לאתר שלכם תוך כדי חיפוש כללי. תאפשרו להם ליצור אתכם קשר בכמה שיותר דרכים על מנת שיוכלו לבחור את הדרך הנוחה ביותר עבורם ובכך לקבל עוד ועוד לידים: ע"י יצירת טופס יצירת קשר / לחיצה להתקשרות טלפונית / חיבור לוואצפ / לינק למייל שלכם ושאר הפרטים הרלוונטיים.
  • הגברת אמון ויצירת אוטוריטה
הציפו את האתר בכל המידע הדרוש ובכל האמצעים הרלוונטיים על מנת להגביר את האמון של הלקוח בכם וביכולות שלכם לפתור לו את בעיותיו או להגשים חלומותיו: המלצות של לקוחות, סרטונים, מאמרים בבלוג, גלריות ותמונות וכן הלאה.
  • הנעה לפעולה!
זה אולי היה צריך להיות המטרה הראשונה: האתר חייב לכלול כפתורים ותוכן המניע את הצופה לפעולה: כפתורי יצירת קשר, כפתורי הרשמה וכן הלאה. בסופו של דבר מטרת האתר היא להביא את הלקוח עד אליכם ממש!
  • נוכחות בדיגיטל וקידום אורגני
על מנת לחזק את המותג ולהגדיל המרות יש צורך לקדם את האתר ולהביא כמה שיותר תנועה לאתר שלכם. אתרים רבים נבנים בדמים מרובים ואח"כ נקברים בבית הקברות הגדול של גוגל… :( קידום האתר יכול להיעשות בצורה ממומנת וכן בצורה אורגנית (seo) המתבססת הרבה על תוכן: בלוג, סרטוני יוטיוב, קישורים בין אתרים, חשיפה ברשתות חברתיות ועוד.
שימו לב! בבניית אתר תדמית חשוב מאוד ליצור תשתית לקידום seo! אני נותנת את התשתית הזו כחלק בסיסי בחבילה של בניית אתר..

מה כולל אתר תדמית?​

אתר תדמית בדרך כלל כולל את העמודים הבסיסיים הבאים:
  • דף הבית - המציג באופן תמציתי את עיקרי הדברים: אודות מקוצר, פירוט בקצרה על השירותים שמעניק העסק, תמונות נבחרות מהגלריה, הדגשת נקודות הבידול של העסק, המלצות, טופס יצירת קשר וכו'.
  • דף אודות מורחב - בו נפרט מעט יותר על האנשים שעומדים מאחורי העסק, נסביר את ערכי המותג, ההבטחה, החזון והייחודיות. מומלץ לכתוב בנימה אישית על מנת לחבר את הלקוח לערכים ולאנשים, אם כי לא לכל עסק זה מתאים…
  • דף השירותים שלנו - עם פירוט מורחב על סוגי השירותים השונים שמעניק העסק.
  • דף גלריה / קטלוג של העסק עם תמונות והמחשות.
  • דף המלצות - מלקוחות, עדיפות גדולה לסרטונים על פני תמונות! זה חשוב ואמין בעיני הגולש.
  • דף יצירת קשר - עם כל האפשרויות הרלוונטיות ליצירת קשר כולל קישורים לרשתות חברתיות וכו'.
תוספות אפשריות:
  • בלוג למאמרי תוכן.
  • דפי נחיתה לשירותים או מוצרים מסוימים שברצונכם לקדם באופן ספציפי.

דגשים חשובים בבניית אתר תדמית​

כמה דגשים חשובים שחייבים לשים לב אליהם בעת בניית אתרים:
  • עיצוב אישי וייחודי לפי שפת המותג
כשאתם באים להשקיע בבניית אתר משלכם - תשקיעו בעיצוב ובנראות ממש כמו שהשקעתם במיתוג של העסק! האתר צריך 'לדבר' את שפת העסק ולהיות בעל עיצוב עדכני שימשוך את תשומת ליבו של הגולש וחדשני עם כל התוספים העדכניים שיש היום.
  • האתר לא בשבילכם!
האתר מיועד ללקוחות שלכם! כשאתם באים לבנות אתר עליכם לחשוב על הלקוח הפוטנציאלי שיגלוש בו ולאפיין ולעצב את האתר בהתאם לכך.
  • כתיבת תוכן שיווקי
הקפידו על תכנים ממוקדים ומסרים חדים על מנת שהאתר ימלא אחר הציפיות שלכם. כותרות ראשיות וכותרות משנה, שפה מותאמת ללקוחות ומאמרי תוכן רלוונטים בשילוב מילות מפתח לקידום אורגני - יעשו עבודה טובה לאתר.
  • אל תזניחו את האתר!
פליז. השקעתם הרבה בבניית האתר - הקפידו מעת לעת להיכנס אליו, לרענן את התכנים ואולי אף את העיצוב, להוסיף מדיות או אפקטים חדשניים, תמונות עדכניות, מחקו תכנים שאינם רלוונטים ועדכנו את פרטי יצירת הקשר במידה ויש צורך.
  • חווית גלישה והתאמה למובייל
השקיעו בחווית גלישה איכותית ללקוחות שלכם על מנת למנוע נטישה מהירה של האתר מה שיכול לפגוע בקידום שלכם בגוגל: אפיון איכותי, עיצוב חדשני, מהירות גלישה מהירה, תמונות ברורות, התאמה למובייל וכן הלאה.

דיברנו הרבה על תוכן, מאמרים וכו'. בקרוב מאמר שמרחיב על הבלוג- מטרתו וכללים לכתיבתו! הישארו איתי
על המחבר
P100PLUS
סטודיו פי מאה פלוס הוא סטודיו צעיר ואנרגטי של עיצוב גרפי ובניית אתרים מבריקים.
אנחנו משקיעים את המיטב כדי שיצא לכם מיתוג ואתר מרשים, עוצמתי ומניע לפעולה.
זה מתחיל בשיחת אפיון, מחקר, פיתוח קונספט ושפה תדמיתית. אותה נתאים למיתוג מוצלח ואתר מוכר ומרוויח.
אוהבים להזניק לכם את העסק, ולהוציא ממנו את המיטב, על מנת למקסם את הפוטנציאל שלו.
הדבר הכי חשוב בשבילנו זה לשמוע כמה העסק שלכם מצליח ומביא לקוחות מרוצים.

----
מבולבלים בין סוגי האתרים? כנסו לסדר בראש>>
העסק שלך עדיין בלי מיתוג? חבילה מושלמת לעסק המתחיל>>

תגובות

ואו ממש מעשיר את הידע תודה על התוכן
 
מרתק ומדוייק! תודה!
 
איזה יופי של מאמר!
את נשמעת מקצועית מאד!
אגב, ביקרתי באתר.
(איך אפשר שלא אחרי כזה מאמר יפה?)
והוא מדהים ומגרה..
שומרת לי אותו בקישורים מיידיים ליום שאצטרך...
 

P100PLUS@​

איפה עיצבת את האתר באלמנטור פרו או בגט??מה זה כל הדברים שזזים וואו זה מהמם
 

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  5  פעמים

לוח מודעות

More from P100PLUS

שתף את המאמר

למעלה