סריי, טו, וואן פייג'!

אתר וואן-פייג' או מיניסייט, הוא אתר כשמו כן הוא- אתר בעל עמוד אחד בעל מס' מקטעים אשר עוברים ביניהם בגלילה ולא בין עמודים כמו באתר רגיל. בראשית העמוד 'תפריט' עם כפתורים ללחיצה שלוקחות את הצופה ישר לאזור הרצוי לו. One Pager מטרתו להעביר מסר במהירות וביעילות, בדומה ל"נאום המעלית"…רק בצורה ויזואלית ומושכת יותר:)

למי מתאים אתר מיניסייט (וואנ-פייג')?

  • לקמפיין ממוקד-
כאשר אנו רוצים להתמקד במוצר/ שירות אחד או מס' מצומצם של מוצרים/שירותים
  • מיעוט תוכן-
כאשר אין לנו הרבה תוכן ומלל להכניס לאתר רגיל…
  • אתר חדשני וטרנדי-
כאשר מעוניינים בעיצוב מושך ומגניב הכולל גלילה מהירה בין המקטעים השונים.
  • לבעלי תקציב נמוך-
בניית אתר רציני ומרובה דפים הוא בד"כ בעלות גבוהה ועל כן עסקים קטנים פעמים רבות יעדיפו להתחיל עם אתר "עמוד אחד" שיכיל את המידע הבסיסי על העסק, ובהמשך- כשירצו בכך- יוכלו להתרחב ולהוסיף עמודים, בלוג ועוד תכנים שונים.
הנה מס' דוגמאות למטרות שונות:
– לעסקים המחפשים משקיעים- האתר יכלול תמצות של המיזם, יספר על הבעיה והפתרון, על השוק, המתחרים והחזון, על המודל העסקי והאסטרטגיה וכמובן- הצעה למשקיעים.
– עבור גיוס כספים/לידים- קצת דומה לדף נחיתה אבל יש הבדל: הוא קצת יותר ארוך ומרובה פרטים מדף נחיתה.
– עבור קמפיינים ממומנים/קצרי טווח – לעיתים כאשר בעל עסק מעוניין לצאת בקמפיין למוצר או שירות ספציפי הוא בונה אתר מיניסייט עם כל המידע והפרטים הנצרכים עבור אותו קמפיין כולל מאמרים וסרטונים וכו'.

מה כולל או לא כולל אתר וואנ-פייג'?

האתר מכיל את כל מה שאתר רגיל מכיל רק בצורה יותר תמציתית ומקוצרת:
  • אודות מקוצר
  • פירוט בקצרה על השירותים של העסק
  • פסקה קצרה המפרטת את הבידול והייחודיות של העסק
  • המלצות
  • גלריה
  • וכמובן- טופס יצירת קשר.
לעיתים- פירוט השירותים והבידול יעשה בצורת סרטון תדמית המוטמע באתר ובכך יקצר את הדף עוד יותר!
מה כן חסר בו? אתר כזה לא יכלול פירוט של מוצרים כמו באתר קטלוגי או חנות וכן לא יכלול בלוג ומאמרים, משום שאלו כבר ידרשו עמודים נוספים באתר.

מעלות וחסרונות של אתר מיניסייט/ וואנפייג'

המעלות לאתר כזה הן רבות:
  • חווית גלישה גבוהה
בגלל שמדובר על עמוד אחד נגלל קל לגולשים להתמצא בו, הם לא צריכים לעבור בין עמודים שונים ובעיקר- הוא נח מאוד לשימוש גם במוביל!
  • זיהוי מהיר במנועי החיפוש
מכיוון שגוגל סורק את האתרים מלמעלה (התוכן החשוב יותר) למטה (התוכן הפחות רלוונטי) קל לו לסרוק את האתר כאשר הוא בעל עמוד אחד ועל כן יש סיכוי טוב לעלות במהירות במנועי החיפוש של גוגל.
  • מניע לפעולה!
אתר וואן-פייג' הוא אתר שהקריאה לפעולה נמצאת ממש מול עיניו של הגולש והוא אינו צריך לשוטט בין עמודים להתלהב ולהתחרט וכו'…ועל כן יש לו אפשרות גבוהה יותר להביא המרות ולידים.
  • מעולה להפרעות קשב:)
זה לא סוד שבימינו כולנו סובלים מקשב קצר, אתר מרובה דפים יכול להרתיע רבים מאיתנו לעומת עמוד אחד וגלילה מהירה שנותנת לנו סקירה מקיפה על העסק במהירות וביעילות.
החיסרון באתר כזה- מתבטא בעיקר באפשרויות הקידום האורגני של האתר.
מכיוון שהאתר הוא תחת כתובת אחת בלבד נצטרך לשקול את המילים ואת ביטויי המפתח. כמו כן גוגל אוהב אתרים מרובי תוכן, והוא גם בודק את משך הזמן בו שהו הגולשים באתר- ככל שיש יותר תוכן /מאמרים/קישורים פנימיים באתר יש סיכוי שהגולשים ישארו זמן רב יותר באתר ובכך יסייעו לנו לקדם אותו במנועי החיפוש. באתר וואן- פייג' זה פחות קורה…
כמו כן אתר בעל עמוד אחד לעיתים נטען באיטיות יותר בגלל שהוא מרובה בתמונות ובמלל.
רוצים להתרשם מהאתרים שלנו, כנסו ותהנו>>>
על המחבר
P100PLUS
אנחנו בסטודיו פי מאה פלוס מאמינים בכוחו של דיגיטל לפלס את דרכו של כל עסק אל עבר שיאים חדשים. עם צוות מומחים מנוסה ויצירתי, אנחנו מספקים מעטפת מלאה של שירותי מיתוג, פרסום ובניית אתרים, כל זאת במטרה אחת – להעניק לעסק שלכם את הכלים, הידע והתמיכה הנדרשים כדי לפלס את דרכו ולהוביל.

כי אצלנו, הכל מתחיל בתכנון קפדני ומסתיים בהצלחה מהדהדת. אנחנו לא רק בונים אתרים – אנחנו מפלסים לכם את הדרך. אנחנו לא רק מפרסמים – אנחנו מפלסים את הדרך להצלחה. כי כשאתם בוחרים פי מאה פלוס, אתם בוחרים בעשייה מקצועית, מקורית ושנונה, שמותאמת בדיוק לפי הצרכים שלכם.

תגובות

אין עדיין תגובות על התוכן

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמז

א הַלְלוּיָהּ כִּי טוֹב זַמְּרָה אֱלֹהֵינוּ כִּי נָעִים נָאוָה תְהִלָּה:ב בּוֹנֵה יְרוּשָׁלִַם יְהוָה נִדְחֵי יִשְׂרָאֵל יְכַנֵּס:ג הָרֹפֵא לִשְׁבוּרֵי לֵב וּמְחַבֵּשׁ לְעַצְּבוֹתָם:ד מוֹנֶה מִסְפָּר לַכּוֹכָבִים לְכֻלָּם שֵׁמוֹת יִקְרָא:ה גָּדוֹל אֲדוֹנֵינוּ וְרַב כֹּחַ לִתְבוּנָתוֹ אֵין מִסְפָּר:ו מְעוֹדֵד עֲנָוִים יְהוָה מַשְׁפִּיל רְשָׁעִים עֲדֵי אָרֶץ:ז עֱנוּ לַיהוָה בְּתוֹדָה זַמְּרוּ לֵאלֹהֵינוּ בְכִנּוֹר:ח הַמְכַסֶּה שָׁמַיִם בְּעָבִים הַמֵּכִין לָאָרֶץ מָטָר הַמַּצְמִיחַ הָרִים חָצִיר:ט נוֹתֵן לִבְהֵמָה לַחְמָהּ לִבְנֵי עֹרֵב אֲשֶׁר יִקְרָאוּ:י לֹא בִגְבוּרַת הַסּוּס יֶחְפָּץ לֹא בְשׁוֹקֵי הָאִישׁ יִרְצֶה:יא רוֹצֶה יְהוָה אֶת יְרֵאָיו אֶת הַמְיַחֲלִים לְחַסְדּוֹ:יב שַׁבְּחִי יְרוּשָׁלִַם אֶת יְהוָה הַלְלִי אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן:יג כִּי חִזַּק בְּרִיחֵי שְׁעָרָיִךְ בֵּרַךְ בָּנַיִךְ בְּקִרְבֵּךְ:יד הַשָּׂם גְּבוּלֵךְ שָׁלוֹם חֵלֶב חִטִּים יַשְׂבִּיעֵךְ:טו הַשֹּׁלֵחַ אִמְרָתוֹ אָרֶץ עַד מְהֵרָה יָרוּץ דְּבָרוֹ:טז הַנֹּתֵן שֶׁלֶג כַּצָּמֶר כְּפוֹר כָּאֵפֶר יְפַזֵּר:יז מַשְׁלִיךְ קַרְחוֹ כְפִתִּים לִפְנֵי קָרָתוֹ מִי יַעֲמֹד:יח יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיַמְסֵם יַשֵּׁב רוּחוֹ יִזְּלוּ מָיִם:יט מַגִּיד (דברו) דְּבָרָיו לְיַעֲקֹב חֻקָּיו וּמִשְׁפָּטָיו לְיִשְׂרָאֵל:כ לֹא עָשָׂה כֵן לְכָל גּוֹי וּמִשְׁפָּטִים בַּל יְדָעוּם הַלְלוּיָהּ:
נקרא  23  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

More from סטודיו פי מאה פלוס

שתף את המאמר

למעלה