ציפור קטנה לחשה לי …שאפשר לבנות אתר בחינם!

כולנו לא אוהבים לשלם כסף מיותר…הרבה מאיתנו מחפשים לחסוך היכן שאפשר
ו-הלו- שמעתי שיש אתרים חינמיים! אפילו ראיתי כמה כאלה והם מאוווווד יפים! יהיה מגניב לנסות..:)

האם באמת האתרים החינמיים שווים משהו? מה היתרונות שיש לפלטפורמות חינמיות לעומת וורדפרס? ומה החסרונות?

אז קודם כל נתחיל: גם וורדפרס היא פלטפורמה חינמית!! היא ללא עלות וכל אחד יכול לפתוח חשבון ולהקים אתר. אממה- בשביל להקים אתר צריך לרכוש דומיין אישי, וחברת אחסון- שתשמור על כל התוכן שאתם מכניסים לאתר.
אז נתחיל שוב: וורדפרס היא חינמית, אך יש לה עלויות מהצד.
פלטפורמות אחרות יכולות להציע לכם אתרים חינמיים לחלוטין בלי הצורך להוסיף תשלום חודשי או שנתי על דומיין או אחסון. העובדים בשיטת "הכל כלול" וזו המעלה הגדולה והעיקרית שיש בפלטפורמות אלו.
מהם פלטפורמות אחרות? אתרי וויקס לדוג', או דפי נחיתה ומיני-אתרים במערכות הדיוור, ועוד.

נו, מעולה! אם יש מישהו שמציע לי אתר ללא עלות כלל, למה שלא אשתמש בו?
שאלה מצוינת! תנו לי לענות לכם:

  • קידום האתר
כשאנחנו משקיעים בבניית אתר- כסף, זמן או כל אנרגיה אחרת, אנחנו רוצים לקבל תמורה, לראות תוצאות. כאשר ניגשנו להקמת האתר היתה לנו מטרה- למכור דרך האתר, להביא תנועה לאתר, לתת חשיפה לקהל היעד ועוד מטרות שונות. אתרים חינמיים שמציעים לכם דומיין ללא תשלום- זה בגלל שהדומיין הוא לא פרטי שלכם. הוא תחת השם של החברה, ממש כמו שכירות. מה שאומר שלא תוכלו לקדם את האתר שלכם בצורה מיטבית כמו במקרה שיש לכם דומיין פרטי. קידום האתר בצורה אורגנית הופך לקשה עד בלתי אפשרי במקרה של דומיין לא פרטי.
אה, יש חברות חינמיות שמציעות שדרוג לדומיין פרטי בתשלום- זה גם וורדפרס עושה- ומלכתחילה:)

  • אפשרויות עיצוב
הרבה פעמים פלטפורמות חינמיות מציעות אפשרויות מוגבלות של עיצוב, טמפלטים מוכנים מראש וממשק פשוט מאוד. זו יכולה להיות מעלה למי שאינו מבין בעיצוב ואינו מעוניין להשקיע זמן רב בעיצוב האתר אך התוצאה בהחלט נראית בהתאם… בעוד בפלטפורמות אחרות תוכלו לבנות לבד, מהר ודי בקלות אתרים נחמדים ודפי נחיתה ברמה סבירה- בוורדפס תצטרכו להשקיע מעט יותר מאמץ, או לחילופין להיעזר באיש מקצוע, בונה ומעצב אתרים שיסיע לכם. אתרים מגניבים ומעוצבים ברמה גבוה באמת לא תמצאו באתרים חינמיים בד"כ. במידה ויש לכם חלומות פרועים לגבי עיצוב האתר- לא תוכלו לעשות זאת בפלטפורמות חינמיות. בחלק מהפלטפורמות גם לא תוכלו לשנות עיצוב אחרי שבחרתם תבנית עיצוב, כך שאם תתחרטו - תצטרכו להתחיל מהתחלה :(

  • אחסון מוגבל
אמנם מציעים לכם אחסון חינם אך כמות האחסון נמוכה בד"כ. אם אין לכם הרבה תוכן באתר זה בסדר, אבל אם תרצו אתר לאורך זמן שישמש אתכם בנאמנות אז הוא לא יספק אתכם. תמיד תוכלו להוסיף תשלום על אחסון רב יותר אך החיסרון הנוסף שיש לפלטפורמות חינמיות הוא הקושי בלהעביר את האחסון האתר מחברה לחברה. מה הכוונה?
במידה ובעוד שנה/ שנתיים/ שלוש תרצו להעביר את האתר לחברה אחרת- תצטרכו להכניס את כל התוכן מחדש- תמונות, סרטונים, תוכן כתוב וכו', משום שלא כל החברות מאפשרות להעביר את האחסון ממנה לספק אחר. ממש כמו שכירות- התוכן שהכנסתם לאתר שייך כעת לפלטפורמה החינמית ולא לכם.


עוד מעלה ייחודיות שיש רק לוורדפרס!
וורדפרס הוא אתר בקוד פתוח. מה שאומר שיש אלפי תוספים חינמיים שניתן להוסיף לאתר ובכך לשדרג אותו ולהקפיץ את הנראות שלו והתפעול שלו בכמה רמות. תוספים מיוחדים לעיצוב, לקידום, לנגישות, לאפליקציות ולפיצ'רים מגניבים- הכל תמצאו שם.
מעל 455,000,000 אתרים בנויים על הממשק של וורדפרס החל מאתרים קטנים ועד אתרי ענק. וורדפרס כיום מוביל בפער על פני הפלטפורמות האחרות בעיקר בגלל האפשרויות הבלתי מוגבלות שלו לכל שינוי/שדרוג בעתיד.
על המחבר
P100PLUS
סטודיו פי מאה פלוס הוא סטודיו צעיר ואנרגטי של עיצוב גרפי ובניית אתרים מבריקים.
אנחנו משקיעים את המיטב כדי שיצא לכם מיתוג ואתר מרשים, עוצמתי ומניע לפעולה.
זה מתחיל בשיחת אפיון, מחקר, פיתוח קונספט ושפה תדמיתית. אותה נתאים למיתוג מוצלח ואתר מוכר ומרוויח.
אוהבים להזניק לכם את העסק, ולהוציא ממנו את המיטב, על מנת למקסם את הפוטנציאל שלו.
הדבר הכי חשוב בשבילנו זה לשמוע כמה העסק שלכם מצליח ומביא לקוחות מרוצים.

----
מבולבלים בין סוגי האתרים? כנסו לסדר בראש>>
העסק שלך עדיין בלי מיתוג? חבילה מושלמת לעסק המתחיל>>

תגובות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלז

א עַל נַהֲרוֹת בָּבֶל שָׁם יָשַׁבְנוּ גַּם בָּכִינוּ בְּזָכְרֵנוּ אֶת צִיּוֹן:ב עַל עֲרָבִים בְּתוֹכָהּ תָּלִינוּ כִּנֹּרוֹתֵינוּ:ג כִּי שָׁם שְׁאֵלוּנוּ שׁוֹבֵינוּ דִּבְרֵי שִׁיר וְתוֹלָלֵינוּ שִׂמְחָה שִׁירוּ לָנוּ מִשִּׁיר צִיּוֹן:ד אֵיךְ נָשִׁיר אֶת שִׁיר יְהוָה עַל אַדְמַת נֵכָר:ה אִם אֶשְׁכָּחֵךְ יְרוּשָׁלִָם תִּשְׁכַּח יְמִינִי:ו תִּדְבַּק לְשׁוֹנִי לְחִכִּי אִם לֹא אֶזְכְּרֵכִי אִם לֹא אַעֲלֶה אֶת יְרוּשָׁלִַם עַל רֹאשׁ שִׂמְחָתִי:ז זְכֹר יְהוָה לִבְנֵי אֱדוֹם אֵת יוֹם יְרוּשָׁלִָם הָאֹמְרִים עָרוּ עָרוּ עַד הַיְסוֹד בָּהּ:ח בַּת בָּבֶל הַשְּׁדוּדָה אַשְׁרֵי שֶׁיְשַׁלֶּם לָךְ אֶת גְּמוּלֵךְ שֶׁגָּמַלְתְּ לָנוּ:ט אַשְׁרֵי שֶׁיֹּאחֵז וְנִפֵּץ אֶת עֹלָלַיִךְ אֶל הַסָּלַע:
נקרא  22  פעמים

לוח מודעות

More from P100PLUS

שתף את המאמר

למעלה