תערוכת CES 2023. הדברים שעניינו אותי...

CES_2023_Feature_Image.jpg

כמו בכל שנה גם השנה הגיעה אלינו תערוכת הטכנולוגיה הגדולה ביותר בעולם בלאס וגאס, יצאתי לבדוק מה הם החידושים הטכנולוגיים שיהיו הכי רלוונטיים אלינו בחיי היום יום.

לפני שנתחיל, הסבר קצר על תערוכת CES
.CES היא תערוכת חדשנות וטכנולוגיה שמתקיימת פעמיים בשנה כמעט מידי שנה, כבר משנת 1967 ועד היום. התערוכה מתקיימת בפעם הראשונה בינואר בלאס וגאס, ובפעם השנייה ביוני בשיקגו. בתערוכות אלו מגיעים נציגי ענקיות הטכנולוגיה בעולם וכמובן כתבים ועיתונאים מכל העולם ומציגים את החידושים הטכנולוגיים שילוו אותנו בשנים הבאות...

נתחיל בנושא שתפס את המקום המרכזי בתערוכה, ניחשתם נכון...רכבים חשמליים. הדבר הזה לא מפסיק להשתכלל ובCES השנה הוצגו רכבים חשמליים מדהימים ויש שיאמרו , מוגזמים ממש !


אז הרכב שתפש את עיקר תשומת הלב בתערוכה זו, הוא רכב שיצרה חברת הונדה וסוני המוכרת לנו ממוצרי מולטימדיה שונים... הרכב החדש נקרא AFEELA והגימיק העיקרי של הרכב הזה הוא מסכים חיצוניים בקדמת ובאחורי הרכב, במסכים האלה תוכלו לשדר כל דבר שרק תרצו, החל מ-שלום לנהג שמאחוריכם עד סרטונים ומצגות שתרצו לשדר לאנשים שסביבכם...

כמה תמונות מהרכב ונמשיך הלאה...
445e7de0-8ca1-11ed-8fd8-172d56c1be73.jpg

sony-honda-mobility-afeela-electric-vehicle.jpg


עוד רכב שתפס הרבה תשומת לב הוא הדוד'ג RAM החשמלי. הרכב המוכר לכולנו בגרסאות הרגילות שלו לקבלנים ועובדי בנייה בדרך כלל, מגיע הפעם בגרסה חשמלית מלאה, עם גימיק מיוחד שמאפשר להניח קורות ברזל מאד ארוכים שעוברים מתא המטען של הרכב עד לקדמת הרכב, דבר שמקל על האנשים שבדרך כלל קונים רכב כזה, להוביל קורות ברזל כבדות וארוכות ללא צורך במשאית...

כמה תמונות של הרכב ונמשיך הלאה לגזרת המחשבים הניידים...

Ram2--1024x576.jpg

CN023_039RM.jpg

CN023_035RM-scaled.jpg


אז בגזרת המחשבים הניידים יש לנו 2 חידושים שתפסו את העין...

הדבר הראשון הוא מחשב נייד תלת מימד שחברת ASUS השיקו, המחשב הוא כפשוטו מחשב תלת מימד, עם מצלמות בחלקו העליון של המסך שמזהות את פני המשתמש ומציגות לו את התוכן שעל המסך בצורה תלת מימדית, זו המצאה מטורפת עבור כל מי שמשתמש בהדמיות 3D ובכל העבודות שתמונה תלת מימדית תיתן לנו את החוויה ה(כמעט) אמיתית לתוכן שיצרנו.
קשה להמחיש זאת בתמונה שמוצגת בדו- מימד אבל בכל אופן נביא כמה תמונות מהמחשב הזה...שימו לב למצלמות בחלקו העליון של המסך.
Asus-ProArt-Studiobook-16-3D-OLED-1.jpg

kCrrVDmQU9kbiigaXMZm6m.jpg


נמשיך לעוד מחשב נייד מגניב של Lenovo בעל 2 מסכים, כשהמסך התחתון משמש כמקלדת, אבל אם בכל זאת תרצו להשתמש במקלדת פיזית רגילה, גם זה אפשרי, בתצורה ששני המסכים עומדים לגובה או לרוחב, עם סטנד מיוחד. במקרה הזה לא נדבר הרבה ניגש ישר לתמונות שממחישות איך הדבר המדהים הזה עובד.
02_Yogabook_9i_Still_Life_Creating_Content-scaled.jpg
ces-lenovo-yoga-book-9i-16.jpg
ces-lenovo-yoga-book-9i-17.jpg
Lenovo-Yoga-Book-9i-Laptop-_1.png


אז אלו הדברים שעניינו אותי בעיקר בתערוכה הזאת, בנוסף לכך יש עוד המון המון המון המון חידושים טכנלוגיים שהוצגו בתערוכה זו, כמו מעבדים חדשים למחשבים נייחים וניידים, כרטיסי מסך, מסכים במימדים עצומים וקצבי ריענון גבוהים במיוחד, רובוטים שונים ומשונים, רכבים חשמליים ורכבים רגילים, פלאפונים, משקפות מציאות מדומה, ועוד הרבה הרבה חידושים שילוו אותנו בעתיד הקרוב והרחוק.
שתפו אותי אם תרצו עוד מאמרים על כל מיני טכנולוגיות עתידניות חוץ מבינה מלאכותית...קצת הגזמנו!:D:D:D

תודה רבה ! נתראה במאמר הבא...

ces-2023.jpg
על המחבר
ד
טכנאי מחשבים ומרכיב מפרטי מחשב מקצועי !
עוסק גם בתחום המוזיקה. יוצר פלייבקים לסינגלים...
זמין בעיקר באזור המרכז (בני ברק אלעד) מייל לפניות ועזרה ושירותי טכנאות מחשב <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>

תגובות

הפרק היומי

פרק קמב א מַשְׂכִּיל לְדָוִד בִּהְיוֹתוֹ בַמְּעָרָה תְפִלָּה:ב קוֹלִי אֶל יְהוָה אֶזְעָק קוֹלִי אֶל יְהוָה אֶתְחַנָּן:ג אֶשְׁפֹּךְ לְפָנָיו שִׂיחִי צָרָתִי לְפָנָיו אַגִּיד:ד בְּהִתְעַטֵּף עָלַי רוּחִי וְאַתָּה יָדַעְתָּ נְתִיבָתִי בְּאֹרַח זוּ אֲהַלֵּךְ טָמְנוּ פַח לִי:ה הַבֵּיט יָמִין וּרְאֵה וְאֵין לִי מַכִּיר אָבַד מָנוֹס מִמֶּנִּי אֵין דּוֹרֵשׁ לְנַפְשִׁי:ו זָעַקְתִּי אֵלֶיךָ יְהוָה אָמַרְתִּי אַתָּה מַחְסִי חֶלְקִי בְּאֶרֶץ הַחַיִּים:ז הַקְשִׁיבָה אֶל רִנָּתִי כִּי דַלּוֹתִי מְאֹד הַצִּילֵנִי מֵרֹדְפַי כִּי אָמְצוּ מִמֶּנִּי:ח הוֹצִיאָה מִמַּסְגֵּר נַפְשִׁי לְהוֹדוֹת אֶת שְׁמֶךָ בִּי יַכְתִּרוּ צַדִּיקִים כִּי תִגְמֹל עָלָי:
נקרא  6  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

More from ארי מילר

שתף את המאמר

למעלה