כיצד לשלוח קבצים גדולים באמצעות דואר אלקטרוני


לרוב שרתי הדואר האלקטרוני יש מגבלת שליחה מקסימלית עבור קבצים של 20-25 מגה בייט כך שאם תנסו לשלוח קבצים גדולים יותר ייתכן שלא תוכלו לעשות זאת.

אם תרצו לשלוח תמונות או סרטונים באיכות גבוהה, ארכיוני נתונים או כל דבר אחר שתופס הרבה מקום בדיסק יהיה עליכם למצוא דרך טובה יותר.

אז בואו נראה כיצד אפשר לשתף קבצים גדולים עם דואר אלקטרוני:

  • Google Drive
Google Drive הוא שרת אחסון בענן המוצע על ידי גוגל המאפשר להעלות לענן קצבים גדולים או תיקיות שלמות ולשתף אותם בדוא"ל. עם מנוי חינם וחשבון Gmail תקבלו גישה להעלאת קבצים עד 15GB. אם אתם משתמשים ב-Gmail, האינטגרציה עם Google Drive היא אוטומטית. כאשר תנסו לצרף קובץ שחורג ממגבלת ה-25 מגה בייט הוא יעלה ל- Google Drive שלך ו- Gmail יוסיף קישור להורדה למייל במקום זאת.

  • השתמש ב- OneDrive
אם אתה משתמש ב- OneDrive, Microsoft Outlook הוא שירות אחסון בענן לשליחת קבצים גדולים. OneDrive מאפשר לך לשתף מסמכים באמצעות קישור שתוכל להעתיק ולהדביק או על ידי שליחת דואר אלקטרוני למסמך.

OneDrive משולב גם ב-Outlook. בעת שליחת קובץ גדול עם Outlook התוכנה תיתן למשתמש באופן אוטומטי אפשרות לשמור את הקובץ ב- OneDrive. זה מפחית את הצורף בהעלאה ידנית של הקובץ לשירות הענן.

  • השתמש ב- Dropbox או באפליקציות Cloud Storage אחרות
אפליקציות אחסון בענן הן לא רק לשליחת קבצים גדולים בדוא"ל אלא גם שימושיות כאשר צריך לגבות קבצים חשובים, לשמור על מסמכים נגישים מכל מקום או לשתף קבצים בין מכשירים שונים.

Dropbox משתלב עם הרבה אפליקציות דוא"ל שונות ומקל על שיתוף הקבצים. טוב לדעת שלאחר העלאת הקבצים ל-Dropbox תוכלו לשלוח במייל קישור לקובץ שלכם על ידי לחיצה על "שתף". לאחר מכן כל מי ששלחת אליו את הקישור באימייל יוכל להוריד אותו. היתרון הוא שאותו אדם אליו שלחת את הקובץ לא צריך שיהיה לו חשבון ב-Dropbox על מנת להוריד את הקבצים המשותפים.

  • שלח קבצים גדולים באמצעות WeTransfer
עם WeTransfer אפשר להעביר קבצים גדולים בגודל של עד 2GB בחינם ללא הרשמה לחשבון. אם אתם צריכים לשתף קבצים גדולים יותר אתם יכולים לשדרג לאחת מהתוכניות החינמיות שלהם. היתרון של WeTransfer שלא צריך ליצור חשבון באתר.

  • שלח קבצים גדולים באמצעות Meser10
פלטפורמת מסר 10 היא דרך מצוינת להעביר קבצים גדולים בדואר אלקטרוני. Meser10 מאפשרת לשלוח קבצים לתפוצה רחבה (מאות ואלפים) עד ל-25 מגה בייט עבור קבצים מצורפים. ל- Meser10 ממשק ידידותי למשתמש המאפשר העלאת קבצים ושליחה מהירה מאוד.

  • דחוס את הקבצים שאתה שולח
אתם יכולים לדחוס או לשלוח דרך zip את הקבצים לארכיון יחיד. זה יקטין את הגודל הכולל אלא אם כן אתם מעבירים מעבר למגבלה של 25 מגה בייט ואז כנראה שזה לא יספיק בכדי לעזור לכם לבצע את השליחה.

  • iCloud ו – MailDrop
הפתרון של אפל למגבלת גודל הקובץ המצורף לדואר אלקטרוני הוא MailDrop.

MailDrop פועל בצורה שונה מ-Google Drive ו – OneDrive. כאשר אתם רוצים לצרף קובץ גדול למייל שלכם עם MailDrop הקובץ שלכם יתארח ב- iCloud אולם הקישור יפוג לאחר שלושים יום.



לסיכום אם אתם צריכים לשתף קובץ ענק, חיוני שתוכלו לשלוח מיילים מתי שרק תרצו. אין באמת אפשרות אחת שהיא הטובה ביותר, זה למעשה תלוי במה אתם מנסים לשלוח, למי אתם מנסים לשלוח ובאילו אפליקציות ושירותים אתם משתמשים.

אם תפנו את הזמן לעשות תחקיר קצר על מנת למצוא את הפתרון הטוב ביותר עבור העסק שלכם תמנעו מכאבי ראש ובזבוז זמן בהמשך הדרך. תהליך יעיל וקל לשליחת קצבים גדולים ישפיע לטובה על זמן העבודה שלכם ויאפשר פרודוקטיביות ושיתוף פעולה גדולים יותר עם פחות לחץ.