דף נחיתה- כמה למה מה?

עסקים רבים פונים אלי עם הבשורה: העסק שלי חייב דף נחיתה! אני חייב/ת שתעצבי לי דף נחיתה…
אז רגע אחד לפני- בואו ונסביר קצת על הדף הלזה- מה מטרתו, למי הוא מתאים ואיך מתכננים אותו.
העיצוב- עלי:)

דף נחיתה- מטרה אחת ברורה!​

בין בניית אתר לעיצוב דף נחיתה קיימים מס' הבדלים בולטים:
  • אתר הוא נכס אינטרנטי מרובה עמודים. בד"כ עמוד הבית, עמוד אודות, עמוד המפרט על השירותים השונים ובלוג.
דף נחיתה הוא עמוד אחד בלבד- לעיתים ארוך, לעיתים קצר.
  • מידע- לאתר רגיל יש המון מידע ותוכן מורחב בתוכו. הוא מכיל את כל הפרטים על העסק ואת כל ההצעות השיווקיות שלו, הוא מכיל מאמרי תוכן ומידע ללקוחות ועוד.
דף נחיתה לעומת זאת מכיל הרבה פחות מלל ומידע ומתמקד במוצר או שירות אחד בלבד של העסק. מדגיש את המעלות שלו ומפרט את הנתונים הטכניים שלו.
  • אתר יכול לפנות לקהלי יעד מרובים, בעזרת לשוניות לחיצה או קטעים שונים בעיצוב. דף נחיתה פונה לקהל יעד אחד, ברור וממוקד!

לדף נחיתה יש בעצם מטרה אחת ברורה: הוא צריך לגרום למישהו מסוים לעשות משהו מסוים. זהו!
מישהו מסוים זה האפיון המדויק של קהל יעד ספציפי אליו בחרנו לדבר, משהו מסוים הכוונה לפעולה אחת בלבד אותה אנו רוצים שיעשה: ילחץ על כפתור / יירשם / יוריד קובץ/ ירכוש וכו'. מכאן נובע האורך ומיעוט התוכן משום שאיננו רוצים להסיח את דעתו של הצופה.

דף נחיתה או דף מכירה​

בד"כ דפי נחיתה הם חלק ממשפך שיווקי. כאשר בעל עסק בונה אסטרטגיה ברורה כיצד הוא הולך "לצוד" (תסלחו לי על הביטוי הגס, כן?) את הלקוח שלו- הוא משתמש בדפי נחיתה כדי להוביל אותו שלב אחרי שלב עד הבשלה לרכישה. השלב הראשון הוא בד"כ חינמי-הורדת מדריך /ציפיה בסרטון/ הרשמה לקבלת טיפים/ הרשמה לוובינר חינמי /קבלת מתנה או קופון ועוד. כל עסק והמשפך שמתאים לו:)
השלב השני הוא להציע מוצר או שירות בתשלום לא גבוה /סמלי….ויש שלבים נוספים שלא כאן המקום להרחיב.
את כל ההצעות השיווקיות הללו והמשפך הזה בונים בדפי נחיתה מעוצבים ומושכים אשר יגרמו ללקוח רצון להכיר אתכם לעומק וליצור מערכת יחסים ארוכת טווח.
אם כך- לא כל דף נחיתה הוא גם דף מכירה- כי לא תמיד מטרתו למכור מוצר בתשלום. לעיתים מטרתו היא לעשות פעולה אחרת מהמשפך…

מתאים לך דף נחיתה?​

איך תדעו אם אתם זקוקים לדף נחיתה או לסוג אחר של דף אינטרנטי?
קודם כל הגדירו מטרה:
האם אתם רוצים דף שיחסוך לכם שאלות של לקוחות- יותר מתאים לכם בלוג…
האם אתם רוצים מקום לתיק עבודות מרשים כדי לשלוח אליו לקוחות לצפיה- יותר מתאים לכם אתר תדמית.
האם אתם מעוניינים למכור מס' רב של מוצרים או שירותים בבת אחת? הקימו חנות מכירות .
מעוניינים לשווק מוצר או שירות ספציפי? לבשר לעולם בשורה חדשה? להגיע לקהל יעד חדש? אז כן, דף נחיתה יעשה עבורכם עבודה טובה:)

תכלס', איך מקימים דף נחיתה?​

חשוב לציין, שיש אפשרות להקים דפי נחיתה גם במערכות דיוור למיניהם. אך זה פחות כדאי.
נכס דיגיטלי עם השם הפרטי שלכם או העסק שלכם מומלץ מכמה סיבות:

  • מופיע במנועי החיפוש של גוגל: דף נחיתה תחת דומיין פרטי מאפשר לכם לקדם אותו בצורה אורגנית בגוגל בעזרת כל מיני שיטות לseo. מה שאין באפשרותכם לעשות בדף נחיתה הנמצא במערכת הדיוור. כמו כן יש אפשרות להפניות 301- עדכון קישורים אוטומטי שגם מי שנכנס דרך קישור ישן יגיע לדף העדכני שלכם:)
  • עיצוב ייחודי ואישי לפי שפת המותג ולא ע"י תבניות מוכנות: אתרים הבנויים במערכות כמו וורדפרס ועוד תחת דומיין פרטי נותנים אפשרויות כמעט בלתי מוגבלות לעיצוב יפיפה ומושך, עדכני ואף מותאם למובייל.
  • ניתוח ומעקב אחרי הגולשים- לא רק כמות צפיות אלא מי צפה? איפה נטשו את הדף? כמה זמן הצופים מבלים בדף שלכם? מי השאיר פרטים? איפה הם לחצו? היכן הם רפרפו והיכן קראו בעיון ועוד (מפחיד כמה אפשר לדעת עלינו הכל )
  • ברכישת דומיין פרטי- אתם חושבים קדימה ובונים לעצמכם נכס דיגיטלי שישרת אתכם למטרות נוספות בעתיד בעז"ה!
על המחבר
P100PLUS
אנחנו בסטודיו פי מאה פלוס מאמינים בכוחו של דיגיטל לפלס את דרכו של כל עסק אל עבר שיאים חדשים. עם צוות מומחים מנוסה ויצירתי, אנחנו מספקים מעטפת מלאה של שירותי מיתוג, פרסום ובניית אתרים, כל זאת במטרה אחת – להעניק לעסק שלכם את הכלים, הידע והתמיכה הנדרשים כדי לפלס את דרכו ולהוביל.

כי אצלנו, הכל מתחיל בתכנון קפדני ומסתיים בהצלחה מהדהדת. אנחנו לא רק בונים אתרים – אנחנו מפלסים לכם את הדרך. אנחנו לא רק מפרסמים – אנחנו מפלסים את הדרך להצלחה. כי כשאתם בוחרים פי מאה פלוס, אתם בוחרים בעשייה מקצועית, מקורית ושנונה, שמותאמת בדיוק לפי הצרכים שלכם.

תגובות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמו

א הַלְלוּיָהּ הַלְלִי נַפְשִׁי אֶת יְהוָה:ב אֲהַלְלָה יְהוָה בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:ג אַל תִּבְטְחוּ בִנְדִיבִים בְּבֶן אָדָם שֶׁאֵין לוֹ תְשׁוּעָה:ד תֵּצֵא רוּחוֹ יָשֻׁב לְאַדְמָתוֹ בַּיּוֹם הַהוּא אָבְדוּ עֶשְׁתֹּנֹתָיו:ה אַשְׁרֵי שֶׁאֵל יַעֲקֹב בְּעֶזְרוֹ שִׂבְרוֹ עַל יְהוָה אֱלֹהָיו:ו עֹשֶׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ אֶת הַיָּם וְאֶת כָּל אֲשֶׁר בָּם הַשֹּׁמֵר אֱמֶת לְעוֹלָם:ז עֹשֶׂה מִשְׁפָּט לָעֲשׁוּקִים נֹתֵן לֶחֶם לָרְעֵבִים יְהוָה מַתִּיר אֲסוּרִים:ח יְהוָה פֹּקֵחַ עִוְרִים יְהוָה זֹקֵף כְּפוּפִים יְהוָה אֹהֵב צַדִּיקִים:ט יְהוָה שֹׁמֵר אֶת גֵּרִים יָתוֹם וְאַלְמָנָה יְעוֹדֵד וְדֶרֶךְ רְשָׁעִים יְעַוֵּת:י יִמְלֹךְ יְהוָה לְעוֹלָם אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן לְדֹר וָדֹר הַלְלוּיָהּ:
נקרא  18  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

More from סטודיו פי מאה פלוס

שתף את המאמר

למעלה