הכירו את הייצור הדיגיטלי הפופולרי עם הכי הרבה שמות

במאמר הקודם דיברנו על סוגי האתרים השונים שיש לעולם הדיגיטל להציע. פירטנו מעט על השוני ביניהם ולמי מיועד כל סוג. במאמר זה נתמקד בחנויות מסוג אחד ומיוחד: אתרי חנות/ אתרי מכירות/ אתרי איקומרס/אתרי מסחר. הרבה שמות לו לייצור הדיגיטלי

30 (1).jpg


אז מהו באמת אתר מכירות?

אתר אשר משמש כחנות דיגיטלית. באתר ניתן להסתובב באופן וירטואלי בין המוצרים והקטגוריות- מחלקות השונות, ניתן לרכוש בסליקה מהירה ומאובטחת את המוצר או המוצרים שרוצים. ואפילו ליהנות משירות לקוחות דיגיטלי. אה- והכי חשוב: ניתן לשמור פריטים בעגלה, ולחזור יותר מאוחר ולבצע רכישה- אכן, משהו ייחודי ובלעדי לרכישה באתר.



למה צריך אתר חנות? למה לא להסתפק בחנות פיזית?

כמה מעלות טובות לחנות דיגיטלית:

  • האפשרות להגיע לקהלים שונים, גם כאלה המתגוררים רחוק ואפילו בחו"ל
  • האפשרות להרחיב את מעגל הלקוחות ע"י חשיפה דיגיטלית רחבה
  • האפשרות להציע רכישה נוחה וזמינה און-ליין, בכל שעות היום והלילה, כולל האפשרות לשמור פריטים בעגלה
  • חשוב! מדידות ומעקב אחרי הרגלי צריכה של לקוחות פוטנציאלים וכמובן- איסוף לידים למטרות שיווק ושימור לקוחות.
  • עלות נמוכה יותר ולוגיסטיקה פשוטה יותר: בשונה מחנות פיזית הדורשת אחזקת שטח ומחסנים, צוות עובדים וכו בחנות דיגיטלית הכל אוטומטי, קל ומהיר יותר עבור בעלי החנות ומתוך כך- גם זול יותר!


השתכנעתי! למי מתאים חנות דיגיטלית?

  • מוצרים פיזיים:
חנות דיגיטלית המוכרת מוצרים פיזיים מתאימה רק לעסקים אשר מציעים אפשרות למשלוחים ו/ או יש להם מס' סניפים בארץ. למכירה השכונתית כמו זו של מוצרי האפיה בקצה הרחוב- חנות דיגיטלית אינה מתאימה:(

  • מוצרים דיגיטליים:
חנות דיגיטלים מתאימה במיוחד לעסקים דיגיטליים כמו קורסים מקוונים, קבצים להורדה כמו חנויות מוזיקה וכדומה.

  • מכירת שירותים:
בעל עסק המציע שירותים שונים - לדוג' הזמנת חבילת צילום מצלמת ילדים..



על מה חשוב להקפיד בעת הקמת אתר איקומרס?

  • על חווית משתמש ברמה גבוהה במיוחד! על מנת למשוך קונים פוטנציאלים שיכנסו לאתר שוב ושוב ולמנוע עזיבה מהירה של לקוחות חובה לדאוג לחווית משתמש נעימה הכוללת בין היתר: הטענה מהירה של האתר והתמונות, שיטוט ברור וקל בין המוצרים והקטגוריות, ועוד.
  • סליקה מאובטחת! ואפשרויות תשלום נוחות ומגוונות.
  • פירוט נרחב ככל האפשר על כל מוצר: תמונה אותנטית של המוצר המדובר, פירוט טכני מה הוא כולל/ גודל /חומרים וכו', מחיר כמובן, פירוט אפשרויות משלוח, עדיף להוסיף: מעלות מיוחדות שיש למוצר, והמלצות/פידבקים של לקוחות!
  • הקפידו על עדכונים שוטפים והכנסת תוכן רלוונטי לאתר כל הזמן: בדיוק כמו בחנות פיזית, שצריך לסדר מדפים, לרענן את חלון הראווה ולארגן את המקום- גם בחנות הדיגיטלית יש צורך לעדכן על מלאי חסר, על מבצע חדש, על פריטים מיוחדים, ועוד. חנות 'מאובקת' לא מזמינה לקוחות וחבל.
  • תוכן ותכון ותוכן- למרות שמדובר באתר חנות שמוכרת מוצרים א"א לוותר על בלוג ומאמרים. הכנסת תכנים רלוונטים עם טיפים, מידע וסיפורי לקוחות יעבדו בשבילכם ב 2 מישורים: א. יקדמו את האתר שלכם בגוגל ובמנועי החיפוש ובכך תוכלו להגיע לעוד לקוחות פוטנציאלים. ב. יזמין אנשים להתעדכן ולעקוב אחרי התכנים ומתוך כך יגביר זרימה לאתר ויגדיל רכישות. חנות שוממת ומשעממת לא מביאה לקוחות…מומלץ אף להוסיף סרטונים או כל דבר אחר שיגביר את הנוכחות בדיגיטל ואת העניין באתר.


אז איך מקימים אתר חנות?

  • דבר ראשון מתחילים באפיון ואסטרטגיה- מתכננים את מבנה החנות, את הקטגוריות השונות ואת מדיניות משלוחים והחזרות.
  • עוברים לבניה ולעיצוב- בדומה לחנות פיזית גם החנות הדיגיטלית צריכה להיראות מרשים, מעניין ומושך על מנת למשוך תנועה וקונים לאתר. חובה לשים דגש על חווית משתמש נוחה ועל דפי מוצר מפורטים ומעוצבים ככל האפשר.
  • שיווק ופרסום- כן, גם אחרי הקמת חנות דיגיטלית יש צורך בשיווק, פרסום ועידכונים און ליין באתר. פרסום ממומן או שיווק אורגני, הקמת קהילה עוקבת ואיסוף לידים, הכנסת תכנים וכו'..
  • אצלנו תקבלו הדרכה מפורטת שתלמד אתכם להעלות תכנים לאתר, להכניס מוצרים בעצמכם ולעדכן לבד את המלאי או המחיר על מנת לייעל עבורכם את העבודה. זה לא מסובך ולא אורך זמן רב! והכי חשוב- שירות לקוחות אמין ומקצועי:)
על המחבר
P100PLUS
אנחנו בסטודיו פי מאה פלוס מאמינים בכוחו של דיגיטל לפלס את דרכו של כל עסק אל עבר שיאים חדשים. עם צוות מומחים מנוסה ויצירתי, אנחנו מספקים מעטפת מלאה של שירותי מיתוג, פרסום ובניית אתרים, כל זאת במטרה אחת – להעניק לעסק שלכם את הכלים, הידע והתמיכה הנדרשים כדי לפלס את דרכו ולהוביל.

כי אצלנו, הכל מתחיל בתכנון קפדני ומסתיים בהצלחה מהדהדת. אנחנו לא רק בונים אתרים – אנחנו מפלסים לכם את הדרך. אנחנו לא רק מפרסמים – אנחנו מפלסים את הדרך להצלחה. כי כשאתם בוחרים פי מאה פלוס, אתם בוחרים בעשייה מקצועית, מקורית ושנונה, שמותאמת בדיוק לפי הצרכים שלכם.

תגובות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קנ

א הַלְלוּיָהּ הַלְלוּ אֵל בְּקָדְשׁוֹ הַלְלוּהוּ בִּרְקִיעַ עֻזּוֹ:ב הַלְלוּהוּ בִגְבוּרֹתָיו הַלְלוּהוּ כְּרֹב גֻּדְלוֹ:ג הַלְלוּהוּ בְּתֵקַע שׁוֹפָר הַלְלוּהוּ בְּנֵבֶל וְכִנּוֹר:ד הַלְלוּהוּ בְתֹף וּמָחוֹל הַלְלוּהוּ בְּמִנִּים וְעוּגָב:ה הַלְלוּהוּ בְצִלְצְלֵי שָׁמַע הַלְלוּהוּ בְּצִלְצְלֵי תְרוּעָה:ו כֹּל הַנְּשָׁמָה תְּהַלֵּל יָהּ הַלְלוּיָהּ:
נקרא  1  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

More from סטודיו פי מאה פלוס

שתף את המאמר

למעלה