באיזה שנה מתחילים את המגמות בכהנא?כוונתי היה למגמות בתיכון.
באיזה שנה מתחילים את המגמות בכהנא?כוונתי היה למגמות בתיכון.
מכיתה יבאיזה שנה מתחילים את המגמות בכהנא?
אני משתי הצדדים, ולא נתקלתי, אם את אומרת אדרבא, אני מכירה בנות מכלללל הסמינרים.אני לא יודעת מאיזה צד את
של המורות או של התלמידות
אבל אני אגלה לך בסוד
שזה ככה גם בוולף , כן כן!
כנראה את לא רואה את זה בשטח
כי אני קצת כן מכירה...
ואת גם כנראה לא ממש מכירה בנות מכהנא וממאיר אם ככה את מדברת...
הוא לא סגור!!! וכהנא פתוח גם מבחינת סגנון הלימודים והתוכניות החברתיות וכו' וכו'אז את סותרת את עצמך....
אם גם בוולף מתנהגים ככה אז למה הוא סגור? או ההפך למה כהנא נחשב לפתוח?
בכל אופן סטינו הרבה מהנושא המקורי שלשמו נפתח האשכול
אז אולי נסיים כאן ודי.
סליחה אבל אני חושבת שאת טועה, אכילה ברחוב זה הא' ב' של תלמידתאני לא סותרת את עצמי.
לא חושבת שבת נחשבת פתוחה או סגורה אם היא אוכלת ברחוב...
ולא ראיתי אף אחת בכהנא הולכת עם צווארון חשוף
וזו הייתה כוונתי
שאם בכהנא זה כך - שאין את התופעה הזו
אז גם בוולף זה כך.
צודקת לגמרי! אבל במאיר יש הרבה בנות טובות ואיכותיות!! זה די בולט האיכות שלהןבוולף יש גם צולנקיות וגם פתוחות,
בכהנא יש אחוז גבוה יותר של פתוחות, ובמאיר עוד יותר.
חלילה וחס!!! לא התכוונתי לקרוא להן רשעיות!! יש בנות צדיקות ויש פחות. שכתבתי ההיפך ממש לא התכוונתי לרשעיות!! סליחה אם פגעתי....מאד צורמת המילה ההיפך.
פשוט ההיפך של המילה צדיקות זה רשעיות...
שמעת סיפור אחד ואת מתרגמת את זה לכל הסמינרסליחה אבל אני חושבת שאת טועה, אכילה ברחוב זה הא' ב' של תלמידת
בית יעקב. נקודה! אם לא ראית בנות בכהנא שהולכות עם צווארון חשוף. אז את לא ראית אני ראיתי וגם שמעתי עדות מאבא שלא ידע שהבת שלו הולכת ככה רק קיבל ד"ש מאנשים שראו והסתבר שהבת סגרה את הצווארון לפני שנכנסה הביתה...
ולכן גם אפשר לזהות אותן דיי מהר כי במאיר אין הרבה בנות שפותחות את הכפתור (לא הכפתור שבצווארון עצמו)
בסדר.ממש לא! בגלל שהבאתי כאן סיפור אחד זה אומר שיש רק אחת? וגם לא אמרתי כל הסמינר. נא לא לומר דברים שלא אמרתי. אני ראיתי בעיני בנות.
אין צורך דחוף בסמינרים מוספים קטניםאז מה אם הסמינרים שאמורים להפתח?
ומי זה הרב לובין?
בהחלט יש צורך דחוף בסימנרים נוספים וקטנים!
וולף ענק וקשה לו לתתיחס לתלמידות.
ולא לכל אחת זה מתאים.
וכמו שיש הרבה ישיבות שיהיה גם מבחר לסמינרים.
לצ'רנסקי שלחו השנה הרבה אברכים נראה איך זה יתפתח.
מקשר עם אחת המרכזות בכהנאכי מאיר וכהנא מסרבים לקבל בנות שלא נרשמו אליהם מראש - למרות שעדיין יש להם מקום.
לא נאמר שאין להם רישום כלל יש להם בהחלט רישום משלהםמקשר עם אחת המרכזות בכהנא
יש להם ים של רישום כל שנה...
וגם למאיר...
אני לא יודעת מאיפה הבאת את זה שאין להם רישום...
העניין הוא שכהנא לא מסכימים לקבל בנות שלא נרשמו ישר אליהם
לעומת מאיר שמקבלים חלק מהבנות שלא התקבלו לוולף
דווקא אני שמעתי (כשמועה ברחוב בלבד) שמאיר הסכים השנה לפתוח כיתה נוספתבמאיר יש ארבע כיתות של 46 תלמידות בכל אחת. הם לא רוצים להגדיל את השנתון למרות שיש להם רישום לכך. וזאת בידיעה! אכב, גם במאיר עושים שידוכים עם פוניבז', תפארתה וסלבודקא ועוד ישיבות צוליות כמותן.
לכהנא אין מקום טכני בכללללללדווקא אני שמעתי (כשמועה ברחוב בלבד) שמאיר הסכים השנה לפתוח כיתה נוספת
אבל אך ורק מנרשמות אליו ולא מנפלטות של וולף.
כל עוד הכיתות לא מלאות ב-50 בנות בכיתהלכהנא אין מקום טכני בכלללללל
בקושי מקבלים בגלל מחסור במקום וגם מאו דגזעניים
במה הוא שונה מתהילה?מדובר בתיכון ספרדי למשפחות בני תורה
באיכות ובסינון מוקפד מאוד
ולכל הכועסים, אם כבר הבנות האשכנזיות שלא התקבלו צריכות לכעוס (כן יש כאלה)
כי לתיכון ספרדי הן לא תתקבלנה
ותיכון אשכנזי (כלומר כלל מגזרי) אף אחד לא פותח להן בינתיים
אכן כן, חושבת שזה הגיוני, לא?דווקא אני שמעתי (כשמועה ברחוב בלבד) שמאיר הסכים השנה לפתוח כיתה נוספת
אבל אך ורק מנרשמות אליו ולא מנפלטות של וולף.
בדיוק.זה לא יביא לו עוד נרשמות או עוד רישום טוב אם יהללו בפרוג שאין בו מקום בכלל
העובדות הטכניות היבשות ידועות.
זה הגיוני בהחלט.אכן כן, חושבת שזה הגיוני, לא?
סמינר אמור להיות מורכב מבנות שבחרו להיות בו והיתה להם הוראה לכך מאחד מגדולי הדור (לא חושבת שהוגן לכתוב מי זה, ההוראה היתה מיועדת למי שעסק בנושא ולא לציטוט על במה ציבורית)
בדיוק.
העובדות היבשות הן שיש לכהנא 400 בנות שנרשמות כל שנה
ומתוכם הם יכולים לקבל 44 בנות לכיתה - הווה אומר 176 בנות בערך
אין לי עניין להגדיל את הרישום לכהנא, ממש לא
יש להם מספיק רישום גם ככה...
ברור שלוולף יש רישום פי כמה וכמה
לא באתי להתווכח בכלל...
ואגב, כל הישיבות לוקחות מכל הסמינרים
וכל הסמינרים לוקחים מכל הישיבות
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: