תחרות הקלידנים

מצב
הנושא נעול.

חזק וברוך!

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
יש בזה משהו במה שאתה אומר
להזכירכם יש גם לדויטש ערוץ ביוטיוב ומתחת לסרטון שלו מהתחרות מופיע קישור להצביע עבורו..
אני עדיין לא מצליח להבין איפה נמצאת הבעיה?
אולי גם תאמרו לפוליטיקאים (להבדיל...) שלא יעשו קמפיין בחירות?
 

aaabbb

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
אני רוצה ברשותכם לתת כאן טיעון פשוט, תגידו אם אני צודק. שניהם תותחים כמובן, אבל כשבאים לבחור אחד מהם. אז אחרי שמתבוננים במה שהם נתנו. יוצא לי כך:
מה שדייטש נתן פה, שטיין עם כל הכבוד ממש לא יכול להוציא מתחת ידיו. ומה ששטיין נתן פה, בוודאי שדייטש יכול ג"כ להוציא מתחת ידיו אחרי מה שראינו. אז נכון שאין לו טראקים למיניהם כמו שיש לשטיין שקנה מפרקש וכדו'. אבל ברגע שיהיה לו את זה באורגן, אם יקנה חומר מפרידמן וכדו' לקורג. אין ספק שהוא יעשה מזה מטעמים...
וממילא לא נשאר שום שאלה.
 

מירי ה.

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כאחת שלא ממש מבינה במוסיקה מקצועית אבל מאוד אוהבת מוסיקה אישית הרגשתי שאצל שטיין כשהוא ניגן אבא זה היה מענין מאוד ומההם בצורה מטורפת לעומת זאת כשדייטש ניגן עלה קטן זה היה פחות יפה לדעתי
 

חזק וברוך!

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
כאחת שלא ממש מבינה במוסיקה מקצועית אבל מאוד אוהבת מוסיקה אישית הרגשתי שאצל שטיין כשהוא ניגן אבא זה היה מענין מאוד ומההם בצורה מטורפת לעומת זאת כשדייטש ניגן עלה קטן זה היה פחות יפה לדעתי
גם אריק ניגן הרבה פחות יפה את 'תעיתי כשה אובד' משטיין, אז שטיין יותר טוב ממנו ? (ת'אמת, יכול להיות..סתם.)
 

אלזער

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
גם אריק ניגן הרבה פחות יפה את 'תעיתי כשה אובד' משטיין, אז שטיין יותר טוב ממנו ? (ת'אמת, יכול להיות..סתם.)

ברור שכן!!! אבל התשובה שלך לעניין.
זה בדיוק הענין!!! שלא אריק דביר מנגן ככה לא יואלי דיקמן שהוא מס' 1 ואין חולק ועוד ועוד אומנים משורה ראשונה, וכל זאת למה, משום שנגינה צריכה להיות מקצועית וחשיבה מחוץ לקופסה, כל הטכניקות למינם זה יפה אבל לא מקצוענות מוזיקלית.
 

שמחת חיים

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
גם אריק ניגן הרבה פחות יפה את 'תעיתי כשה אובד' משטיין, אז שטיין יותר טוב ממנו ? (ת'אמת, יכול להיות..סתם.)
אריק ניגן פחות יפה משטיין לטעמי.
מה שכן, אתה רואה שאריק יותר מוזקאי, כי הוא מנגן בכל הסולמות,.
ושטיין מנגן בסולם אחד קל שכל מי שלא למד מוזיקה מנגן. (בינהם אני...)
 

aaabbb

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
זה בדיוק הענין!!! שלא אריק דביר מנגן ככה לא יואלי דיקמן שהוא מס' 1 ואין חולק ועוד ועוד אומנים משורה ראשונה, וכל זאת למה, משום שנגינה צריכה להיות מקצועית וחשיבה מחוץ לקופסה, כל הטכניקות למינם זה יפה אבל לא מקצוענות מוזיקלית.
אם אתה מדבר על מחוץ לקופסה, זה בדיוק דוייטש, תשמע את כל האילתורים והביצועים שלו.
 

דוּבי

משתמש מקצוען
אתם צודקים בכל מילה!!!!! ואני חושב שגם כל מי שהצביע לשטיין חושב כך;) אבל מה לעשות שהציבור הרחב לא מבין מוזיקה מקצועית......... ולכן דרוש קלידן כמו שטיין, שמרים ת'חתונה... עם הטכניקה והביצוע:D ולא מקצוען כמו דויטש שיכול להרים דינר מוצלח, עם כל הסולמות. הרמוניות, ופסנתר. שבחתונה זה יצא יותר הופעה... מאשר ריקודים...
 

Perfect Music

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
טכניקה זה דבר אלוף, לא כתבתי את זה בזלזול. אבל טכניקה טובה יותר יש לדויטש.
והנגנים :
מושי מנדלסון, שמוליק לוטרמן, איציק אייזנשטאט, יוחנן אורי, יוסי שטנדיג, אברומי ברקו, שרולי דייטל, שימי סקלאר, מנדי גולדברג, אלעזר אירנשטיין, חיים ברינשטיין.

כתבתי 11 אבל האמן לי שיש עוד הרבה.
כולם הם תותחים, אבל מעטים מהם מסוגלים למה שדויטש עשה. מעטים ממש.
מכל הרשימה שהבאת, אני יכול להוריד כמה מהם, שאין להם את הטכניקה בידיים כ''כ. כמובן יוסי שטענדיג הוא המלך בכל הקשור לשליטה באצבעות, וגם את איציק איזנשטט ראיתי מנגן ויש לו טכניקה מטורפת בידיים, אברומי בערקא יש לו אצבעות מאד מאד איטיות, בניגוד למה שכולם חושבים, אצלו העיקר זה התכנותים, וכן הידע המוזיקלי והרעיונות.... גם מוישי מנדלסון הוא לא אחד שיוצא לי העיניים מלראות את הטכניקה שלו בידיים.......
 

Perfect Music

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
למעשה אבי דרור יותר מופיע (מ.ב.ד. ועוד)ולייבלה יותר משמח, קלעת בול , אבל לטעמי בשטיין יש גם מרקם מקצועי שזה החידוש
לדעתי אבי דרור הוא דוגמא מושלמת לקלידן שהמהירות ידיים שלו הוא משהו יוצא מן הכלל, וגם הידע המוזיקלי שלו ממש מטורף.... ממש מוזיקאי מן השורה.....
 

Perfect Music

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
כאחת שלא ממש מבינה במוסיקה מקצועית אבל מאוד אוהבת מוסיקה אישית הרגשתי שאצל שטיין כשהוא ניגן אבא זה היה מענין מאוד ומההם בצורה מטורפת לעומת זאת כשדייטש ניגן עלה קטן זה היה פחות יפה לדעתי
סליחה על הזלזול. אבל כל מוזיקאי מן השורה יודה שהנגינה של דויטש בעלה קטן היה משהו מטורף..........
הפסנתר היה משהו מטורף, וגם האקורדים שלו מטורפים.....
עם כל הכבוד לנגינה של שטיין בשקט, זה כולה היה מקצב רקע שקט ונחמד, אבל לא הייתי אומר שזה היה משהו יוצא מן הכלל......
 

m a r g a l i t

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
אתם צודקים בכל מילה!!!!! ואני חושב שגם כל מי שהצביע לשטיין חושב כך;) אבל מה לעשות שהציבור הרחב לא מבין מוזיקה מקצועית......... ולכן דרוש קלידן כמו שטיין, שמרים ת'חתונה... עם הטכניקה והביצוע:D ולא מקצוען כמו דויטש שיכול להרים דינר מוצלח, עם כל הסולמות. הרמוניות, ופסנתר. שבחתונה זה יצא יותר הופעה... מאשר ריקודים...
ההבדל הוא במקצב, שטיין עשה טראנסים שזה מקפיץ יותר, אבל זה לא משהו שדויטש לא יכול לעשות.
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קו

א הַלְלוּיָהּ הוֹדוּ לַיי כִּי טוֹב כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ב מִי יְמַלֵּל גְּבוּרוֹת יי יַשְׁמִיעַ כָּל תְּהִלָּתוֹ:ג אַשְׁרֵי שֹׁמְרֵי מִשְׁפָּט עֹשֵׂה צְדָקָה בְכָל עֵת:ד זָכְרֵנִי יי בִּרְצוֹן עַמֶּךָ פָּקְדֵנִי בִּישׁוּעָתֶךָ:ה לִרְאוֹת בְּטוֹבַת בְּחִירֶיךָ לִשְׂמֹחַ בְּשִׂמְחַת גּוֹיֶךָ לְהִתְהַלֵּל עִם נַחֲלָתֶךָ:ו חָטָאנוּ עִם אֲבוֹתֵינוּ הֶעֱוִינוּ הִרְשָׁעְנוּ:ז אֲבוֹתֵינוּ בְמִצְרַיִם לֹא הִשְׂכִּילוּ נִפְלְאוֹתֶיךָ לֹא זָכְרוּ אֶת רֹב חֲסָדֶיךָ וַיַּמְרוּ עַל יָם בְּיַם סוּף:ח וַיּוֹשִׁיעֵם לְמַעַן שְׁמוֹ לְהוֹדִיעַ אֶת גְּבוּרָתוֹ:ט וַיִּגְעַר בְּיַם סוּף וַיֶּחֱרָב וַיּוֹלִיכֵם בַּתְּהֹמוֹת כַּמִּדְבָּר:י וַיּוֹשִׁיעֵם מִיַּד שׂוֹנֵא וַיִּגְאָלֵם מִיַּד אוֹיֵב:יא וַיְכַסּוּ מַיִם צָרֵיהֶם אֶחָד מֵהֶם לֹא נוֹתָר:יב וַיַּאֲמִינוּ בִדְבָרָיו יָשִׁירוּ תְּהִלָּתוֹ:יג מִהֲרוּ שָׁכְחוּ מַעֲשָׂיו לֹא חִכּוּ לַעֲצָתוֹ:יד וַיִּתְאַוּוּ תַאֲוָה בַּמִּדְבָּר וַיְנַסּוּ אֵל בִּישִׁימוֹן:טו וַיִּתֵּן לָהֶם שֶׁאֱלָתָם וַיְשַׁלַּח רָזוֹן בְּנַפְשָׁם:טז וַיְקַנְאוּ לְמֹשֶׁה בַּמַּחֲנֶה לְאַהֲרֹן קְדוֹשׁ יי:יז תִּפְתַּח אֶרֶץ וַתִּבְלַע דָּתָן וַתְּכַס עַל עֲדַת אֲבִירָם:יח וַתִּבְעַר אֵשׁ בַּעֲדָתָם לֶהָבָה תְּלַהֵט רְשָׁעִים:יט יַעֲשׂוּ עֵגֶל בְּחֹרֵב וַיִּשְׁתַּחֲווּ לְמַסֵּכָה:כ וַיָּמִירוּ אֶת כְּבוֹדָם בְּתַבְנִית שׁוֹר אֹכֵל עֵשֶׂב:כא שָׁכְחוּ אֵל מוֹשִׁיעָם עֹשֶׂה גְדֹלוֹת בְּמִצְרָיִם:כב נִפְלָאוֹת בְּאֶרֶץ חָם נוֹרָאוֹת עַל יַם סוּף:כג וַיֹּאמֶר לְהַשְׁמִידָם לוּלֵי מֹשֶׁה בְחִירוֹ עָמַד בַּפֶּרֶץ לְפָנָיו לְהָשִׁיב חֲמָתוֹ מֵהַשְׁחִית:כד וַיִּמְאֲסוּ בְּאֶרֶץ חֶמְדָּה לֹא הֶאֱמִינוּ לִדְבָרוֹ:כה וַיֵּרָגְנוּ בְאָהֳלֵיהֶם לֹא שָׁמְעוּ בְּקוֹל יי:כו וַיִּשָּׂא יָדוֹ לָהֶם לְהַפִּיל אוֹתָם בַּמִּדְבָּר:כז וּלְהַפִּיל זַרְעָם בַּגּוֹיִם וּלְזָרוֹתָם בָּאֲרָצוֹת:כח וַיִּצָּמְדוּ לְבַעַל פְּעוֹר וַיֹּאכְלוּ זִבְחֵי מֵתִים:כט וַיַּכְעִיסוּ בְּמַעַלְלֵיהֶם וַתִּפְרָץ בָּם מַגֵּפָה:ל וַיַּעֲמֹד פִּינְחָס וַיְפַלֵּל וַתֵּעָצַר הַמַּגֵּפָה:לא וַתֵּחָשֶׁב לוֹ לִצְדָקָה לְדֹר וָדֹר עַד עוֹלָם:לב וַיַּקְצִיפוּ עַל מֵי מְרִיבָה וַיֵּרַע לְמֹשֶׁה בַּעֲבוּרָם:לג כִּי הִמְרוּ אֶת רוּחוֹ וַיְבַטֵּא בִּשְׂפָתָיו:לד לֹא הִשְׁמִידוּ אֶת הָעַמִּים אֲשֶׁר אָמַר יי לָהֶם:לה וַיִּתְעָרְבוּ בַגּוֹיִם וַיִּלְמְדוּ מַעֲשֵׂיהֶם:לו וַיַּעַבְדוּ אֶת עֲצַבֵּיהֶם וַיִּהְיוּ לָהֶם לְמוֹקֵשׁ:לז וַיִּזְבְּחוּ אֶת בְּנֵיהֶם וְאֶת בְּנוֹתֵיהֶם לַשֵּׁדִים:לח וַיִּשְׁפְּכוּ דָם נָקִי דַּם בְּנֵיהֶם וּבְנוֹתֵיהֶם אֲשֶׁר זִבְּחוּ לַעֲצַבֵּי כְנָעַן וַתֶּחֱנַף הָאָרֶץ בַּדָּמִים:לט וַיִּטְמְאוּ בְמַעֲשֵׂיהֶם וַיִּזְנוּ בְּמַעַלְלֵיהֶם:מ וַיִּחַר אַף יי בְּעַמּוֹ וַיְתָעֵב אֶת נַחֲלָתוֹ:מא וַיִּתְּנֵם בְּיַד גּוֹיִם וַיִּמְשְׁלוּ בָהֶם שֹׂנְאֵיהֶם:מב וַיִּלְחָצוּם אוֹיְבֵיהֶם וַיִּכָּנְעוּ תַּחַת יָדָם:מג פְּעָמִים רַבּוֹת יַצִּילֵם וְהֵמָּה יַמְרוּ בַעֲצָתָם וַיָּמֹכּוּ בַּעֲוֹנָם:מד וַיַּרְא בַּצַּר לָהֶם בְּשָׁמְעוֹ אֶת רִנָּתָם:מה וַיִּזְכֹּר לָהֶם בְּרִיתוֹ וַיִּנָּחֵם כְּרֹב (חסדו) חֲסָדָיו:מו וַיִּתֵּן אוֹתָם לְרַחֲמִים לִפְנֵי כָּל שׁוֹבֵיהֶם:מז הוֹשִׁיעֵנוּ יי אֱלֹהֵינוּ וְקַבְּצֵנוּ מִן הַגּוֹיִם לְהֹדוֹת לְשֵׁם קָדְשֶׁךָ לְהִשְׁתַּבֵּחַ בִּתְהִלָּתֶךָ:מח בָּרוּךְ יי אֱלֹהֵי יִשְׂרָאֵל מִן הָעוֹלָם וְעַד הָעוֹלָם וְאָמַר כָּל הָעָם אָמֵן הַלְלוּיָהּ:
נקרא  7  פעמים

אתגר AI

חשבון הנפש • אתגר 17

לוח מודעות

למעלה