אני עדיין לא מצליח להבין איפה נמצאת הבעיה?יש בזה משהו במה שאתה אומר
להזכירכם יש גם לדויטש ערוץ ביוטיוב ומתחת לסרטון שלו מהתחרות מופיע קישור להצביע עבורו..
אולי גם תאמרו לפוליטיקאים (להבדיל...) שלא יעשו קמפיין בחירות?
אני עדיין לא מצליח להבין איפה נמצאת הבעיה?יש בזה משהו במה שאתה אומר
להזכירכם יש גם לדויטש ערוץ ביוטיוב ומתחת לסרטון שלו מהתחרות מופיע קישור להצביע עבורו..
לא אמרתי כלום......אבל הטעם של שמחת חיים הוא אחר אז ילע תתווכח
גם אריק ניגן הרבה פחות יפה את 'תעיתי כשה אובד' משטיין, אז שטיין יותר טוב ממנו ? (ת'אמת, יכול להיות..סתם.)כאחת שלא ממש מבינה במוסיקה מקצועית אבל מאוד אוהבת מוסיקה אישית הרגשתי שאצל שטיין כשהוא ניגן אבא זה היה מענין מאוד ומההם בצורה מטורפת לעומת זאת כשדייטש ניגן עלה קטן זה היה פחות יפה לדעתי
ברור שכן!!! אבל התשובה שלך לעניין.גם אריק ניגן הרבה פחות יפה את 'תעיתי כשה אובד' משטיין, אז שטיין יותר טוב ממנו ? (ת'אמת, יכול להיות..סתם.)
או שזה החברה של הקלידים??ברור שכן!!! אבל התשובה שלך לעניין.
גם אריק ניגן הרבה פחות יפה את 'תעיתי כשה אובד' משטיין, אז שטיין יותר טוב ממנו ? (ת'אמת, יכול להיות..סתם.)
זה בדיוק הענין!!! שלא אריק דביר מנגן ככה לא יואלי דיקמן שהוא מס' 1 ואין חולק ועוד ועוד אומנים משורה ראשונה, וכל זאת למה, משום שנגינה צריכה להיות מקצועית וחשיבה מחוץ לקופסה, כל הטכניקות למינם זה יפה אבל לא מקצוענות מוזיקלית.ברור שכן!!! אבל התשובה שלך לעניין.
אריק ניגן פחות יפה משטיין לטעמי.גם אריק ניגן הרבה פחות יפה את 'תעיתי כשה אובד' משטיין, אז שטיין יותר טוב ממנו ? (ת'אמת, יכול להיות..סתם.)
אם אתה מדבר על מחוץ לקופסה, זה בדיוק דוייטש, תשמע את כל האילתורים והביצועים שלו.זה בדיוק הענין!!! שלא אריק דביר מנגן ככה לא יואלי דיקמן שהוא מס' 1 ואין חולק ועוד ועוד אומנים משורה ראשונה, וכל זאת למה, משום שנגינה צריכה להיות מקצועית וחשיבה מחוץ לקופסה, כל הטכניקות למינם זה יפה אבל לא מקצוענות מוזיקלית.
גם דויטש מנגן על כל הסולמות.מה שכן, אתה רואה שאריק יותר מוזקאי, כי הוא מנגן בכל הסולמות,.
יש לו גם מעברים מטורפיםגם דויטש מנגן על כל הסולמות.
מכל הרשימה שהבאת, אני יכול להוריד כמה מהם, שאין להם את הטכניקה בידיים כ''כ. כמובן יוסי שטענדיג הוא המלך בכל הקשור לשליטה באצבעות, וגם את איציק איזנשטט ראיתי מנגן ויש לו טכניקה מטורפת בידיים, אברומי בערקא יש לו אצבעות מאד מאד איטיות, בניגוד למה שכולם חושבים, אצלו העיקר זה התכנותים, וכן הידע המוזיקלי והרעיונות.... גם מוישי מנדלסון הוא לא אחד שיוצא לי העיניים מלראות את הטכניקה שלו בידיים.......טכניקה זה דבר אלוף, לא כתבתי את זה בזלזול. אבל טכניקה טובה יותר יש לדויטש.
והנגנים :
מושי מנדלסון, שמוליק לוטרמן, איציק אייזנשטאט, יוחנן אורי, יוסי שטנדיג, אברומי ברקו, שרולי דייטל, שימי סקלאר, מנדי גולדברג, אלעזר אירנשטיין, חיים ברינשטיין.
כתבתי 11 אבל האמן לי שיש עוד הרבה.
כולם הם תותחים, אבל מעטים מהם מסוגלים למה שדויטש עשה. מעטים ממש.
לדעתי אבי דרור הוא דוגמא מושלמת לקלידן שהמהירות ידיים שלו הוא משהו יוצא מן הכלל, וגם הידע המוזיקלי שלו ממש מטורף.... ממש מוזיקאי מן השורה.....למעשה אבי דרור יותר מופיע (מ.ב.ד. ועוד)ולייבלה יותר משמח, קלעת בול , אבל לטעמי בשטיין יש גם מרקם מקצועי שזה החידוש
סליחה על הזלזול. אבל כל מוזיקאי מן השורה יודה שהנגינה של דויטש בעלה קטן היה משהו מטורף..........כאחת שלא ממש מבינה במוסיקה מקצועית אבל מאוד אוהבת מוסיקה אישית הרגשתי שאצל שטיין כשהוא ניגן אבא זה היה מענין מאוד ומההם בצורה מטורפת לעומת זאת כשדייטש ניגן עלה קטן זה היה פחות יפה לדעתי
ההבדל הוא במקצב, שטיין עשה טראנסים שזה מקפיץ יותר, אבל זה לא משהו שדויטש לא יכול לעשות.אתם צודקים בכל מילה!!!!! ואני חושב שגם כל מי שהצביע לשטיין חושב כך אבל מה לעשות שהציבור הרחב לא מבין מוזיקה מקצועית......... ולכן דרוש קלידן כמו שטיין, שמרים ת'חתונה... עם הטכניקה והביצוע ולא מקצוען כמו דויטש שיכול להרים דינר מוצלח, עם כל הסולמות. הרמוניות, ופסנתר. שבחתונה זה יצא יותר הופעה... מאשר ריקודים...
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
26.09
כ"ג אלול
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת מסלול
חדשנות AI ובינה מלאכותית
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת מסלול
פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת מסלול
פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת מסלול
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קו
א הַלְלוּיָהּ הוֹדוּ לַיי כִּי טוֹב כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ב מִי יְמַלֵּל גְּבוּרוֹת יי יַשְׁמִיעַ כָּל תְּהִלָּתוֹ:ג אַשְׁרֵי שֹׁמְרֵי מִשְׁפָּט עֹשֵׂה צְדָקָה בְכָל עֵת:ד זָכְרֵנִי יי בִּרְצוֹן עַמֶּךָ פָּקְדֵנִי בִּישׁוּעָתֶךָ:ה לִרְאוֹת בְּטוֹבַת בְּחִירֶיךָ לִשְׂמֹחַ בְּשִׂמְחַת גּוֹיֶךָ לְהִתְהַלֵּל עִם נַחֲלָתֶךָ:ו חָטָאנוּ עִם אֲבוֹתֵינוּ הֶעֱוִינוּ הִרְשָׁעְנוּ:ז אֲבוֹתֵינוּ בְמִצְרַיִם לֹא הִשְׂכִּילוּ נִפְלְאוֹתֶיךָ לֹא זָכְרוּ אֶת רֹב חֲסָדֶיךָ וַיַּמְרוּ עַל יָם בְּיַם סוּף:ח וַיּוֹשִׁיעֵם לְמַעַן שְׁמוֹ לְהוֹדִיעַ אֶת גְּבוּרָתוֹ:ט וַיִּגְעַר בְּיַם סוּף וַיֶּחֱרָב וַיּוֹלִיכֵם בַּתְּהֹמוֹת כַּמִּדְבָּר:י וַיּוֹשִׁיעֵם מִיַּד שׂוֹנֵא וַיִּגְאָלֵם מִיַּד אוֹיֵב:יא וַיְכַסּוּ מַיִם צָרֵיהֶם אֶחָד מֵהֶם לֹא נוֹתָר:יב וַיַּאֲמִינוּ בִדְבָרָיו יָשִׁירוּ תְּהִלָּתוֹ:יג מִהֲרוּ שָׁכְחוּ מַעֲשָׂיו לֹא חִכּוּ לַעֲצָתוֹ:יד וַיִּתְאַוּוּ תַאֲוָה בַּמִּדְבָּר וַיְנַסּוּ אֵל בִּישִׁימוֹן:טו וַיִּתֵּן לָהֶם שֶׁאֱלָתָם וַיְשַׁלַּח רָזוֹן בְּנַפְשָׁם:טז וַיְקַנְאוּ לְמֹשֶׁה בַּמַּחֲנֶה לְאַהֲרֹן קְדוֹשׁ יי:יז תִּפְתַּח אֶרֶץ וַתִּבְלַע דָּתָן וַתְּכַס עַל עֲדַת אֲבִירָם:יח וַתִּבְעַר אֵשׁ בַּעֲדָתָם לֶהָבָה תְּלַהֵט רְשָׁעִים:יט יַעֲשׂוּ עֵגֶל בְּחֹרֵב וַיִּשְׁתַּחֲווּ לְמַסֵּכָה:כ וַיָּמִירוּ אֶת כְּבוֹדָם בְּתַבְנִית שׁוֹר אֹכֵל עֵשֶׂב:כא שָׁכְחוּ אֵל מוֹשִׁיעָם עֹשֶׂה גְדֹלוֹת בְּמִצְרָיִם:כב נִפְלָאוֹת בְּאֶרֶץ חָם נוֹרָאוֹת עַל יַם סוּף:כג וַיֹּאמֶר לְהַשְׁמִידָם לוּלֵי מֹשֶׁה בְחִירוֹ עָמַד בַּפֶּרֶץ לְפָנָיו לְהָשִׁיב חֲמָתוֹ מֵהַשְׁחִית:כד וַיִּמְאֲסוּ בְּאֶרֶץ חֶמְדָּה לֹא הֶאֱמִינוּ לִדְבָרוֹ:כה וַיֵּרָגְנוּ בְאָהֳלֵיהֶם לֹא שָׁמְעוּ בְּקוֹל יי:כו וַיִּשָּׂא יָדוֹ לָהֶם לְהַפִּיל אוֹתָם בַּמִּדְבָּר:כז וּלְהַפִּיל זַרְעָם בַּגּוֹיִם וּלְזָרוֹתָם בָּאֲרָצוֹת:כח וַיִּצָּמְדוּ לְבַעַל פְּעוֹר וַיֹּאכְלוּ זִבְחֵי מֵתִים:כט וַיַּכְעִיסוּ בְּמַעַלְלֵיהֶם וַתִּפְרָץ בָּם מַגֵּפָה:ל וַיַּעֲמֹד פִּינְחָס וַיְפַלֵּל וַתֵּעָצַר הַמַּגֵּפָה:לא וַתֵּחָשֶׁב לוֹ לִצְדָקָה לְדֹר וָדֹר עַד עוֹלָם:לב וַיַּקְצִיפוּ עַל מֵי מְרִיבָה וַיֵּרַע לְמֹשֶׁה בַּעֲבוּרָם:לג כִּי הִמְרוּ אֶת רוּחוֹ וַיְבַטֵּא בִּשְׂפָתָיו:לד לֹא הִשְׁמִידוּ אֶת הָעַמִּים אֲשֶׁר אָמַר יי לָהֶם:לה וַיִּתְעָרְבוּ בַגּוֹיִם וַיִּלְמְדוּ מַעֲשֵׂיהֶם:לו וַיַּעַבְדוּ אֶת עֲצַבֵּיהֶם וַיִּהְיוּ לָהֶם לְמוֹקֵשׁ:לז וַיִּזְבְּחוּ אֶת בְּנֵיהֶם וְאֶת בְּנוֹתֵיהֶם לַשֵּׁדִים:לח וַיִּשְׁפְּכוּ דָם נָקִי דַּם בְּנֵיהֶם וּבְנוֹתֵיהֶם אֲשֶׁר זִבְּחוּ לַעֲצַבֵּי כְנָעַן וַתֶּחֱנַף הָאָרֶץ בַּדָּמִים:לט וַיִּטְמְאוּ בְמַעֲשֵׂיהֶם וַיִּזְנוּ בְּמַעַלְלֵיהֶם:מ וַיִּחַר אַף יי בְּעַמּוֹ וַיְתָעֵב אֶת נַחֲלָתוֹ:מא וַיִּתְּנֵם בְּיַד גּוֹיִם וַיִּמְשְׁלוּ בָהֶם שֹׂנְאֵיהֶם:מב וַיִּלְחָצוּם אוֹיְבֵיהֶם וַיִּכָּנְעוּ תַּחַת יָדָם:מג פְּעָמִים רַבּוֹת יַצִּילֵם וְהֵמָּה יַמְרוּ בַעֲצָתָם וַיָּמֹכּוּ בַּעֲוֹנָם:מד וַיַּרְא בַּצַּר לָהֶם בְּשָׁמְעוֹ אֶת רִנָּתָם:מה וַיִּזְכֹּר לָהֶם בְּרִיתוֹ וַיִּנָּחֵם כְּרֹב (חסדו) חֲסָדָיו:מו וַיִּתֵּן אוֹתָם לְרַחֲמִים לִפְנֵי כָּל שׁוֹבֵיהֶם:מז הוֹשִׁיעֵנוּ יי אֱלֹהֵינוּ וְקַבְּצֵנוּ מִן הַגּוֹיִם לְהֹדוֹת לְשֵׁם קָדְשֶׁךָ לְהִשְׁתַּבֵּחַ בִּתְהִלָּתֶךָ:מח בָּרוּךְ יי אֱלֹהֵי יִשְׂרָאֵל מִן הָעוֹלָם וְעַד הָעוֹלָם וְאָמַר כָּל הָעָם אָמֵן הַלְלוּיָהּ: