תחרות הקלידנים

מצב
הנושא נעול.

ברוך ר

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
לפידות לא מכיר את השוק החסידי. זה ברור מכל מילה שלו.
תראה מה יענקי רובין אמר, שהסגנון הזה מגיע מהחסידים.
הוא בכלל מכיר את שוק החתונות ??
הוא כבר לא צעיר, ואולי הוא לא מכיר את הסגנון של היום
 

יוסי שלום

משתמש פעיל
טכניקה זה דבר אלוף, לא כתבתי את זה בזלזול. אבל טכניקה טובה יותר יש לדויטש.
והנגנים :
מושי מנדלסון, שמוליק לוטרמן, איציק אייזנשטאט, יוחנן אורי, יוסי שטנדיג, אברומי ברקו, שרולי דייטל, שימי סקלאר, מנדי גולדברג, אלעזר אירנשטיין, חיים ברינשטיין.

כתבתי 11 אבל האמן לי שיש עוד הרבה.
כולם הם תותחים, אבל מעטים מהם מסוגלים למה שדויטש עשה. מעטים ממש.
אגב המיקצועיות לא נצרכת בחתונות, ואמנם נכון ששמוליק לוטרמן מיקצועי, אבל הסיבה שלוקחים אותו זה בגלל המצעב'
 

שמחת חיים

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
הוא בכלל מכיר את שוק החתונות ??
הוא כבר לא צעיר, ואולי הוא לא מכיר את הסגנון של היום
אני לא הקהל שלו, אין לי מושג.
אבל מדבריו נשמע שאין לו מושג איזה טראנסים יש היום בחתונות
 

שמחת חיים

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
אגב המיקצועיות לא נצרכת בחתונות, ואמנם נכון ששמוליק לוטרמן מיקצועי, אבל הסיבה שלוקחים אותו זה בגלל המצעב'
מקצועיות ודאי נצרכת, ושטיין הוא סופר מקצועי.
לעשות מצב גם צריך מקצוענות.
אבל הסגנון של דויטש זה אליפות ומקצועיות בליגה אחרת לגמי
 

שמחת חיים

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
זה ברור שדויטש יכול בקלות ללמוד את סגנון הנגינה החסידי. משא''כ שטיין , זה הרבה יותר קשה ללמוד את ההרמוניות של דויטש...שהוא לא מתקרב אליהן...(ואני לא מדבר כרגע מה מבוקש יותר בשוק)
בול.
 

בני2

משתמש מקצוען
טכניקה זה דבר אלוף, לא כתבתי את זה בזלזול. אבל טכניקה טובה יותר יש לדויטש.
והנגנים :
מושי מנדלסון, שמוליק לוטרמן, איציק אייזנשטאט, יוחנן אורי, יוסי שטנדיג, אברומי ברקו, שרולי דייטל, שימי סקלאר, מנדי גולדברג, אלעזר אירנשטיין, חיים ברינשטיין.

כתבתי 11 אבל האמן לי שיש עוד הרבה.
כולם הם תותחים, אבל מעטים מהם מסוגלים למה שדויטש עשה. מעטים ממש
אני מסכים עם כל מילה, שאף אחד מהם לא יכול לעשות את הסגנון שדויטש עושה, זה כמו שיגדו למישהו מהם לעשות אבי דרור.. פשוט אין להם את זה, זה אומר להחזיק מקצבים ומעברים בכמויות הזויות ולדעת להשתמש בהם וזה מה שעושה את הנגינה לאיכותית יותר ממלאת יותר והרבה יותר נעימה לשמוע למי שמוזיקלי מאשר סתם דאנסים חסידיים, בלי לפגוע..

עם כל זאת גם אף אחד מהם לא יכול לעשות מה ששטיין עושה כי יש לו זריזות ידיים נדירה מאוד [יש מצב גם שיותר מלייבל'ה] ואחרי הכל עדיין אם תשים אותו באירוע עם הרבה שירים והמון אילתורים במצבו כיום הוא לא יחזיק בצורה טובה, אם הוא יעבוד על זה ויכנס לזה חזק הוא יכול להיות ממש בשורה הראשונה אך עדיין לא יגיע למה שדויטש עושה כי דויטש עושה אבי דרור.. והוא עושה דאנסים חסידיים (מבחינת המקצב) ואם כבר כמו לייבל'ה, ואם תשאלו אותי לייבל'ה ואבי דרור מי לוקח.. פשוט לי לגמרי שאבי דרור לוקח בהליכה גם אם יש דברים מסויימים שהוא עושה טיפה פחות טוב מלייבל'ה בכל דבר אחר הוא פשוט כמה רמות מעל. אם זה הרמוניות אם זה אקודים אם זה המקצבים ו..כן גם בדי ג'י.. הוא אלוףףף ... ודויטש ממש בדך לשם...
 

העלפער

משתמש רשום
לסיכומו של דיון

על טעם ועל ריח אין להתווכח

עשיתי ניסוי , השמעתי למישהו את שתיהם , מישהו שלא מכיר את התחרות ולא מחובר, כשהוא שמע את שטיין הוא שאל מייד מי זה

מדובר במשהו חדיש ומעניין מאד, ולטעמי אף אחד מאלו ששמחת חיים הביא ברשימה המכובדת לא עושה את זה , אבל הטעם של שמחת חיים הוא אחר אז ילע תתווכח
 

בינגו משחקים

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
בלי הבנה מקצועית...
תבדקו... אצל שטיין השופטים גרדו את התקרה ברקידה כשהוא ניגן
ואצל דויטש נאמר בעדינות קצת הרבה פחות...
אז צריך להחליט מה המטרה של התוכנית ועפ"ז להחליט.
 

העלפער

משתמש רשום
אני מסכים עם כל מילה, שאף אחד מהם לא יכול לעשות את הסגנון שדויטש עושה, זה כמו שיגדו למישהו מהם לעשות אבי דרור.. פשוט אין להם את זה, זה אומר להחזיק מקצבים ומעברים בכמויות הזויות ולדעת להשתמש בהם וזה מה שעושה את הנגינה לאיכותית יותר ממלאת יותר והרבה יותר נעימה לשמוע למי שמוזיקלי מאשר סתם דאנסים חסידיים, בלי לפגוע..

עם כל זאת גם אף אחד מהם לא יכול לעשות מה ששטיין עושה כי יש לו זריזות ידיים נדירה מאוד [יש מצב גם שיותר מלייבל'ה] ואחרי הכל עדיין אם תשים אותו באירוע עם הרבה שירים והמון אילתורים במצבו כיום הוא לא יחזיק בצורה טובה, אם הוא יעבוד על זה ויכנס לזה חזק הוא יכול להיות ממש בשורה הראשונה אך עדיין לא יגיע למה שדויטש עושה כי דויטש עושה אבי דרור.. והוא עושה דאנסים חסידיים (מבחינת המקצב) ואם כבר כמו לייבל'ה, ואם תשאלו אותי לייבל'ה ואבי דרור מי לוקח.. פשוט לי לגמרי שאבי דרור לוקח בהליכה גם אם יש דברים מסויימים שהוא עושה טיפה פחות טוב מלייבל'ה בכל דבר אחר הוא פשוט כמה רמות מעל. אם זה הרמוניות אם זה אקודים אם זה המקצבים ו..כן גם בדי ג'י.. הוא אלוףףף ... ודויטש ממש בדך לשם...
למעשה אבי דרור יותר מופיע (מ.ב.ד. ועוד)ולייבלה יותר משמח, קלעת בול , אבל לטעמי בשטיין יש גם מרקם מקצועי שזה החידוש
 

aad

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
אמת שכו
מה שנראה לי שדויטש גייס את כל החברים והמשפחה שכולם יצביעו לו
ושטיין לחברים ולקרובים שלו יש פחות גישה לכל האתרים בשביל להצביע לו
[ משום ששייך למיגזר החסידי]
ואם מישהו יודע למה בטלפון א"א להצביע שיכתוב
אמת שכל המשפחה מנסים להצביע ולהעביר אבל לא גייסתי אותם;)
 

קונקורד

משתמש סופר מקצוען
מה שנראה לי שדויטש גייס את כל החברים והמשפחה שכולם יצביעו לו
ושטיין לחברים ולקרובים שלו יש פחות גישה לכל האתרים בשביל להצביע לו
[ משום ששייך למיגזר החסידי]
ואם מישהו יודע למה בטלפון א"א להצביע שיכתוב
יש בזה משהו במה שאתה אומר
להזכירכם יש גם לדויטש ערוץ ביוטיוב ומתחת לסרטון שלו מהתחרות מופיע קישור להצביע עבורו..
 

אדם לעמל יולד

משתמש מקצוען
בלי הבנה מקצועית...
תבדקו... אצל שטיין השופטים גרדו את התקרה ברקידה כשהוא ניגן
ואצל דויטש נאמר בעדינות קצת הרבה פחות...
אז צריך להחליט מה המטרה של התוכנית ועפ"ז להחליט.
זה ההבדל בין טראנסים לנגינה מקצועית. האוזן יותר מתענגת לשמוע נגינה מקצועית והרגליים אוהבות יותר מוזיקת דאנס.
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קו

א הַלְלוּיָהּ הוֹדוּ לַיי כִּי טוֹב כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ב מִי יְמַלֵּל גְּבוּרוֹת יי יַשְׁמִיעַ כָּל תְּהִלָּתוֹ:ג אַשְׁרֵי שֹׁמְרֵי מִשְׁפָּט עֹשֵׂה צְדָקָה בְכָל עֵת:ד זָכְרֵנִי יי בִּרְצוֹן עַמֶּךָ פָּקְדֵנִי בִּישׁוּעָתֶךָ:ה לִרְאוֹת בְּטוֹבַת בְּחִירֶיךָ לִשְׂמֹחַ בְּשִׂמְחַת גּוֹיֶךָ לְהִתְהַלֵּל עִם נַחֲלָתֶךָ:ו חָטָאנוּ עִם אֲבוֹתֵינוּ הֶעֱוִינוּ הִרְשָׁעְנוּ:ז אֲבוֹתֵינוּ בְמִצְרַיִם לֹא הִשְׂכִּילוּ נִפְלְאוֹתֶיךָ לֹא זָכְרוּ אֶת רֹב חֲסָדֶיךָ וַיַּמְרוּ עַל יָם בְּיַם סוּף:ח וַיּוֹשִׁיעֵם לְמַעַן שְׁמוֹ לְהוֹדִיעַ אֶת גְּבוּרָתוֹ:ט וַיִּגְעַר בְּיַם סוּף וַיֶּחֱרָב וַיּוֹלִיכֵם בַּתְּהֹמוֹת כַּמִּדְבָּר:י וַיּוֹשִׁיעֵם מִיַּד שׂוֹנֵא וַיִּגְאָלֵם מִיַּד אוֹיֵב:יא וַיְכַסּוּ מַיִם צָרֵיהֶם אֶחָד מֵהֶם לֹא נוֹתָר:יב וַיַּאֲמִינוּ בִדְבָרָיו יָשִׁירוּ תְּהִלָּתוֹ:יג מִהֲרוּ שָׁכְחוּ מַעֲשָׂיו לֹא חִכּוּ לַעֲצָתוֹ:יד וַיִּתְאַוּוּ תַאֲוָה בַּמִּדְבָּר וַיְנַסּוּ אֵל בִּישִׁימוֹן:טו וַיִּתֵּן לָהֶם שֶׁאֱלָתָם וַיְשַׁלַּח רָזוֹן בְּנַפְשָׁם:טז וַיְקַנְאוּ לְמֹשֶׁה בַּמַּחֲנֶה לְאַהֲרֹן קְדוֹשׁ יי:יז תִּפְתַּח אֶרֶץ וַתִּבְלַע דָּתָן וַתְּכַס עַל עֲדַת אֲבִירָם:יח וַתִּבְעַר אֵשׁ בַּעֲדָתָם לֶהָבָה תְּלַהֵט רְשָׁעִים:יט יַעֲשׂוּ עֵגֶל בְּחֹרֵב וַיִּשְׁתַּחֲווּ לְמַסֵּכָה:כ וַיָּמִירוּ אֶת כְּבוֹדָם בְּתַבְנִית שׁוֹר אֹכֵל עֵשֶׂב:כא שָׁכְחוּ אֵל מוֹשִׁיעָם עֹשֶׂה גְדֹלוֹת בְּמִצְרָיִם:כב נִפְלָאוֹת בְּאֶרֶץ חָם נוֹרָאוֹת עַל יַם סוּף:כג וַיֹּאמֶר לְהַשְׁמִידָם לוּלֵי מֹשֶׁה בְחִירוֹ עָמַד בַּפֶּרֶץ לְפָנָיו לְהָשִׁיב חֲמָתוֹ מֵהַשְׁחִית:כד וַיִּמְאֲסוּ בְּאֶרֶץ חֶמְדָּה לֹא הֶאֱמִינוּ לִדְבָרוֹ:כה וַיֵּרָגְנוּ בְאָהֳלֵיהֶם לֹא שָׁמְעוּ בְּקוֹל יי:כו וַיִּשָּׂא יָדוֹ לָהֶם לְהַפִּיל אוֹתָם בַּמִּדְבָּר:כז וּלְהַפִּיל זַרְעָם בַּגּוֹיִם וּלְזָרוֹתָם בָּאֲרָצוֹת:כח וַיִּצָּמְדוּ לְבַעַל פְּעוֹר וַיֹּאכְלוּ זִבְחֵי מֵתִים:כט וַיַּכְעִיסוּ בְּמַעַלְלֵיהֶם וַתִּפְרָץ בָּם מַגֵּפָה:ל וַיַּעֲמֹד פִּינְחָס וַיְפַלֵּל וַתֵּעָצַר הַמַּגֵּפָה:לא וַתֵּחָשֶׁב לוֹ לִצְדָקָה לְדֹר וָדֹר עַד עוֹלָם:לב וַיַּקְצִיפוּ עַל מֵי מְרִיבָה וַיֵּרַע לְמֹשֶׁה בַּעֲבוּרָם:לג כִּי הִמְרוּ אֶת רוּחוֹ וַיְבַטֵּא בִּשְׂפָתָיו:לד לֹא הִשְׁמִידוּ אֶת הָעַמִּים אֲשֶׁר אָמַר יי לָהֶם:לה וַיִּתְעָרְבוּ בַגּוֹיִם וַיִּלְמְדוּ מַעֲשֵׂיהֶם:לו וַיַּעַבְדוּ אֶת עֲצַבֵּיהֶם וַיִּהְיוּ לָהֶם לְמוֹקֵשׁ:לז וַיִּזְבְּחוּ אֶת בְּנֵיהֶם וְאֶת בְּנוֹתֵיהֶם לַשֵּׁדִים:לח וַיִּשְׁפְּכוּ דָם נָקִי דַּם בְּנֵיהֶם וּבְנוֹתֵיהֶם אֲשֶׁר זִבְּחוּ לַעֲצַבֵּי כְנָעַן וַתֶּחֱנַף הָאָרֶץ בַּדָּמִים:לט וַיִּטְמְאוּ בְמַעֲשֵׂיהֶם וַיִּזְנוּ בְּמַעַלְלֵיהֶם:מ וַיִּחַר אַף יי בְּעַמּוֹ וַיְתָעֵב אֶת נַחֲלָתוֹ:מא וַיִּתְּנֵם בְּיַד גּוֹיִם וַיִּמְשְׁלוּ בָהֶם שֹׂנְאֵיהֶם:מב וַיִּלְחָצוּם אוֹיְבֵיהֶם וַיִּכָּנְעוּ תַּחַת יָדָם:מג פְּעָמִים רַבּוֹת יַצִּילֵם וְהֵמָּה יַמְרוּ בַעֲצָתָם וַיָּמֹכּוּ בַּעֲוֹנָם:מד וַיַּרְא בַּצַּר לָהֶם בְּשָׁמְעוֹ אֶת רִנָּתָם:מה וַיִּזְכֹּר לָהֶם בְּרִיתוֹ וַיִּנָּחֵם כְּרֹב (חסדו) חֲסָדָיו:מו וַיִּתֵּן אוֹתָם לְרַחֲמִים לִפְנֵי כָּל שׁוֹבֵיהֶם:מז הוֹשִׁיעֵנוּ יי אֱלֹהֵינוּ וְקַבְּצֵנוּ מִן הַגּוֹיִם לְהֹדוֹת לְשֵׁם קָדְשֶׁךָ לְהִשְׁתַּבֵּחַ בִּתְהִלָּתֶךָ:מח בָּרוּךְ יי אֱלֹהֵי יִשְׂרָאֵל מִן הָעוֹלָם וְעַד הָעוֹלָם וְאָמַר כָּל הָעָם אָמֵן הַלְלוּיָהּ:
נקרא  6  פעמים

אתגר AI

חשבון הנפש • אתגר 17

לוח מודעות

למעלה