די

משתמש סופר מקצוען
וילדים קטנים שלא יכולים לנסוע באוטובוס?
אגב, אוטובוס לא יעזור, כיון שהוא לא יוכל להיכנס לתוך הסמטה של מוסדות החינוך,
ואם הוא יעצור בחוץ - הילדים שלומדים בבית אליהו ונודע בשערים יצטרכו ללכת 10 דקות ברגל.
עם טנדר-הסעה
 

המגיב

משתמש רשום
איזה הזוי ...
עיר חדשה שתוך כמה שנים צריך כבר לסגור רחובות לנת"צ בלבד במקום תכנון מןקדם שפוי שיתן מענה לכולם
מילא תל אביב וירושלים תכננו לפני עשרות שנים
אבל בית שמש במה היא שונה ממודיעין שהיא גם עיר חדשה ויש בה יותר מכפול רכבים והתנועה זורמת בלי נתצים
צריך להתנגד לטיפשות הזו
בית שמש היא מקום שיש מקום מספיק לתנועה, כל הבעיות מתחילות מזה שהכבישים נהיים צרים בכיכרות כמו בלב הרמה ונהר הירדן והיציאה ליד רמה ה' לכביש 10 ובאמוראים ליד מכבי שנהפך לנתיב אחד
 

די

משתמש סופר מקצוען
עיר חדשה שתוך כמה שנים צריך כבר לסגור רחובות לנת"צ בלבד במקום תכנון מןקדם שפוי שיתן מענה לכולם
מילא תל אביב וירושלים תכננו לפני עשרות שנים
אבל בית שמש במה היא שונה ממודיעין שהיא גם עיר חדשה ויש בה יותר מכפול רכבים והתנועה זורמת בלי נתצים
נת"צ זה לכתחילה
 

יעקב הרמתי

משתמש מקצוען
פרסום וקופי

יראת שמימדיגע רעבצין

משתמש מקצוען
רמזור לא יעזור
חסר צמתים עמוסים ברכבים והולכי רגל שרק רמזור פתר את הבעיה?
בעיני כיכר לב הרמה הוא צומת אולי בהשוואה קטנה לכיכר השבת/שמגר תנובה, לא יכולה לדמיין את הכיכר העגולה בסיבוב ופקק שלא נגמר. שהרמזור פותר את הבעיה.
רמזור שמחלק את הזמן שהיה בצומת בין הולכי רגל ורכבים בעיני הוא הכרחי.
אבל אולי כאורח לא פייר לתת עצות.
(אולי ירמזרו את כביש בגין בירושלים?)
כבישי בגין לא מרומזרים?
כותבת ירושלמית שנוהגת על כבישי בגין ומחכה שיתחלף לירוק שאוכל להתמזג לכביש בגין
 
נערך לאחרונה ב:

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
ודאי שיעזור שם רמזור, שייתן 2 נתיבים לכל כיוון ובעיקר יווסת את תנועת הולכי הרגל והרכבים ברצף
כיום הנתיבים מצטמצמים בכיכר, וכל רכב עוצר בכל מעבר חצייה לכמה שניות ארוכות וכל התנועה כל הזמן עומדת
ורמזור יפתור שם את כל הבעיות
ואיזה השוואה לא קשורה לכביש בגין?
ההשוואה הנכונה היא לצומת רמות/כניסה לעיר/וכו'
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
בתחילה תוכנן הקמת מרכז תח"צ בצפון העיר, הרי כדי להגיע לירושלים, בני ברק, הר יונה חריש ועמנואל צריך להצפין!
ומיסקנו את עצמם, שהמטרופולין החרדי הר עובר לדרום של גולדקנוף!
וירושלים בכלל עוברת לכביש 39, הוחלט להעתקת התוכנית לרמה א' שזה כבר בדרום העיר...............................:sneaky:
אין קשר כמובן
מהתחלה שני התכניות על המדף
מתח"ם (מרכז תחבורה משולב) צפון, ומרכז תחבורה מע"ר דרום
1727183483265.png
 

דג תמנון

משתמש פעיל
צילום מקצועי
אין קשר כמובן
מהתחלה שני התכניות על המדף
מתח"ם (מרכז תחבורה משולב) צפון, ומרכז תחבורה מע"ר דרום
צפה בקובץ המצורף 1782403
כמובן...
השאלה היא מה בדבר 'מסוף דרך החיים' שהעלית תכנית אודותיו בזמן האחרון באשכול הסקירה, הוא גם ישמש כמסוף נוסעים?
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
כמובן...
השאלה היא מה בדבר 'מסוף דרך החיים' שהעלית תכנית אודותיו בזמן האחרון באשכול הסקירה, הוא גם ישמש כמסוף נוסעים?
לא מופיע בתכנית דבר כזה, הוא חניון אוטובוסים רגיל, אבל תמיד יוכלו לשנות זה
ובעיניי התכנית הזאת היא טעות גמורה
מה הענין בכלל להשאיר שם את החניון?
שיאתרו לו שטח חילופי מחוץ לעיר ובשטח הזה יבנו/לא יבנו לא משנה
אבל למה להנציח שם חניון
 

דג תמנון

משתמש פעיל
צילום מקצועי
לא מופיע בתכנית דבר כזה, הוא חניון אוטובוסים רגיל
ובעיניי התכנית הזאת היא טעות גמורה
מה הענין בכלל להשאיר שם את החניון?
שיאתרו לו שטח חילופי מחוץ לעיר ובשטח הזה יבנו/לא יבנו לא משנה
אבל למה להנציח שם חניון
זה באמת מוזר וחריג מאד!
 

דג תמנון

משתמש פעיל
צילום מקצועי
במיוחד שזה יכול להיות דווקא מעטפת משלימה מוצלחת במיוחד להסטת התחבורה החרדית לתחנות מרכזיות. כי אם (חלילה!) כל התחבורה החרדית תוסט למע''ר דרום - המשמעות ליושבי הקריה חפציבה וצפון רמה ב' תהיה קטסטרופלית!
לעומת זאת אם גם שם יפתחו מסוף חרדי קטן זה יכול להיות דווקא פתרון די מאוזן.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קה

א הוֹדוּ לַיי קִרְאוּ בִּשְׁמוֹ הוֹדִיעוּ בָעַמִּים עֲלִילוֹתָיו:ב שִׁירוּ לוֹ זַמְּרוּ לוֹ שִׂיחוּ בְּכָל נִפְלְאוֹתָיו:ג הִתְהַלְלוּ בְּשֵׁם קָדְשׁוֹ יִשְׂמַח לֵב מְבַקְשֵׁי יי:ד דִּרְשׁוּ יי וְעֻזּוֹ בַּקְּשׁוּ פָנָיו תָּמִיד:ה זִכְרוּ נִפְלְאוֹתָיו אֲשֶׁר עָשָׂה מֹפְתָיו וּמִשְׁפְּטֵי פִיו:ו זֶרַע אַבְרָהָם עַבְדּוֹ בְּנֵי יַעֲקֹב בְּחִירָיו:ז הוּא יי אֱלֹהֵינוּ בְּכָל הָאָרֶץ מִשְׁפָּטָיו:ח זָכַר לְעוֹלָם בְּרִיתוֹ דָּבָר צִוָּה לְאֶלֶף דּוֹר:ט אֲשֶׁר כָּרַת אֶת אַבְרָהָם וּשְׁבוּעָתוֹ לְיִשְׂחָק:י וַיַּעֲמִידֶהָ לְיַעֲקֹב לְחֹק לְיִשְׂרָאֵל בְּרִית עוֹלָם:יא לֵאמֹר לְךָ אֶתֵּן אֶת אֶרֶץ כְּנָעַן חֶבֶל נַחֲלַתְכֶם:יב בִּהְיוֹתָם מְתֵי מִסְפָּר כִּמְעַט וְגָרִים בָּהּ:יג וַיִּתְהַלְּכוּ מִגּוֹי אֶל גּוֹי מִמַּמְלָכָה אֶל עַם אַחֵר:יד לֹא הִנִּיחַ אָדָם לְעָשְׁקָם וַיּוֹכַח עֲלֵיהֶם מְלָכִים:טו אַל תִּגְּעוּ בִמְשִׁיחָי וְלִנְבִיאַי אַל תָּרֵעוּ:טז וַיִּקְרָא רָעָב עַל הָאָרֶץ כָּל מַטֵּה לֶחֶם שָׁבָר:יז שָׁלַח לִפְנֵיהֶם אִישׁ לְעֶבֶד נִמְכַּר יוֹסֵף:יח עִנּוּ בַכֶּבֶל (רגליו) רַגְלוֹ בַּרְזֶל בָּאָה נַפְשׁוֹ:יט עַד עֵת בֹּא דְבָרוֹ אִמְרַת יי צְרָפָתְהוּ:כ שָׁלַח מֶלֶךְ וַיַּתִּירֵהוּ מֹשֵׁל עַמִּים וַיְפַתְּחֵהוּ:כא שָׂמוֹ אָדוֹן לְבֵיתוֹ וּמֹשֵׁל בְּכָל קִנְיָנוֹ:כב לֶאְסֹר שָׂרָיו בְּנַפְשׁוֹ וּזְקֵנָיו יְחַכֵּם:כג וַיָּבֹא יִשְׂרָאֵל מִצְרָיִם וְיַעֲקֹב גָּר בְּאֶרֶץ חָם:כד וַיֶּפֶר אֶת עַמּוֹ מְאֹד וַיַּעֲצִמֵהוּ מִצָּרָיו:כה הָפַךְ לִבָּם לִשְׂנֹא עַמּוֹ לְהִתְנַכֵּל בַּעֲבָדָיו:כו שָׁלַח מֹשֶׁה עַבְדּוֹ אַהֲרֹן אֲשֶׁר בָּחַר בּוֹ:כז שָׂמוּ בָם דִּבְרֵי אֹתוֹתָיו וּמֹפְתִים בְּאֶרֶץ חָם:כח שָׁלַח חֹשֶׁךְ וַיַּחְשִׁךְ וְלֹא מָרוּ אֶת (דבריו) דְּבָרוֹ:כט הָפַךְ אֶת מֵימֵיהֶם לְדָם וַיָּמֶת אֶת דְּגָתָם:ל שָׁרַץ אַרְצָם צְפַרְדְּעִים בְּחַדְרֵי מַלְכֵיהֶם:לא אָמַר וַיָּבֹא עָרֹב כִּנִּים בְּכָל גְּבוּלָם:לב נָתַן גִּשְׁמֵיהֶם בָּרָד אֵשׁ לֶהָבוֹת בְּאַרְצָם:לג וַיַּךְ גַּפְנָם וּתְאֵנָתָם וַיְשַׁבֵּר עֵץ גְּבוּלָם:לד אָמַר וַיָּבֹא אַרְבֶּה וְיֶלֶק וְאֵין מִסְפָּר:לה וַיֹּאכַל כָּל עֵשֶׂב בְּאַרְצָם וַיֹּאכַל פְּרִי אַדְמָתָם:לו וַיַּךְ כָּל בְּכוֹר בְּאַרְצָם רֵאשִׁית לְכָל אוֹנָם:לז וַיּוֹצִיאֵם בְּכֶסֶף וְזָהָב וְאֵין בִּשְׁבָטָיו כּוֹשֵׁל:לח שָׂמַח מִצְרַיִם בְּצֵאתָם כִּי נָפַל פַּחְדָּם עֲלֵיהֶם:לט פָּרַשׂ עָנָן לְמָסָךְ וְאֵשׁ לְהָאִיר לָיְלָה:מ שָׁאַל וַיָּבֵא שְׂלָו וְלֶחֶם שָׁמַיִם יַשְׂבִּיעֵם:מא פָּתַח צוּר וַיָּזוּבוּ מָיִם הָלְכוּ בַּצִּיּוֹת נָהָר:מב כִּי זָכַר אֶת דְּבַר קָדְשׁוֹ אֶת אַבְרָהָם עַבְדּוֹ:מג וַיּוֹצִא עַמּוֹ בְשָׂשׂוֹן בְּרִנָּה אֶת בְּחִירָיו:מד וַיִּתֵּן לָהֶם אַרְצוֹת גּוֹיִם וַעֲמַל לְאֻמִּים יִירָשׁוּ:מה בַּעֲבוּר יִשְׁמְרוּ חֻקָּיו וְתוֹרֹתָיו יִנְצֹרוּ הַלְלוּיָהּ:
נקרא  4  פעמים

אתגר AI

רגעים מכריעים בחיים • אתגר 116

לוח מודעות

למעלה