שואל לעניין
משתמש מקצוען
מונית!מה קורה אם איחרו את ההסעה?
מונית!מה קורה אם איחרו את ההסעה?
????נת"צ זה לכתחילה
הפיתרון שם הוא שיהיה שני נתיבים בכל הכיכר וכך לא יהיה צוואר בקבוקודאי שיעזור שם רמזור, שייתן 2 נתיבים לכל כיוון ובעיקר יווסת את תנועת הולכי הרגל והרכבים ברצף
כיום הנתיבים מצטמצמים בכיכר, וכל רכב עוצר בכל מעבר חצייה לכמה שניות ארוכות וכל התנועה כל הזמן עומדת
ורמזור יפתור שם את כל הבעיות
ואיזה השוואה לא קשורה לכביש בגין?
ההשוואה הנכונה היא לצומת רמות/כניסה לעיר/וכו'
אין אפשרות נורמאלית לתכנן עיר גדולה כמו בית שמש לרכבים פרטייםברור לכולם שזה בדיעבד
ואז הנהגים לא עוצרים במעבר חציה כמו בכניסה לרמה ד'1הפיתרון שם הוא שיהיה שני נתיבים בכל הכיכר וכך לא יהיה צוואר בקבוק
זה פשוט לכל נהג מתחיל שכביש של שני נתיבים שמסתיים בנתיב אחד יהיה פקק מטורף..
זה גם פיתרון מצויןששנים אני לא מבין למה לא עושים אותו, אבל עכשיו אני חושב שבכמות רכבים שעוברת שם כבר צריך רמזור ולא נתיב נוסף בכיכרהפיתרון שם הוא שיהיה שני נתיבים בכל הכיכר וכך לא יהיה צוואר בקבוק
זה פשוט לכל נהג מתחיל שכביש של שני נתיבים שמסתיים בנתיב אחד יהיה פקק מטורף..
בפרט שיש שם מקום בשפע למי שיסתכל לשני נתיבים ואפילו יותר
גם באיילון וגם בכביש 1 (וכמעט בכל הכבישי זאת הסיבה) הפקקים נוצרים בגלל שלא יצרו השתלבות טובה של כבישים משניים, בכביש 1 ההשתלבות של 38 לכביש יוצרת את הפקקים לכיון ירושלים וההשתלבות של כביש 16 יוצרת את הפקקים לכיון תל אביב.נתצ זה לכתחילה כשצריך,
בדרך כלל בערים גדולות אין אפשרות בלי זה, כמה שתרחיב זה לא יעזור ראה ערך נתיבי איילון וכביש 1, הרחיבו הרחיבו ולא עובר שנה ושוב עמוס כל הזמן. בערים גדולות היום מתכננים שכונות לכתחילה עם נתצ. אבל כנתיב נוסף, לא כנתיב יחיד.
כאן אבל יש הרי אפשרות, ברחוב נחל ערוגות שהוא לא עמוס אלא נוסע זורם ועוד נתיב לתחבורה ודאי יעזור, ואפשר וצריך להרחיב אותו, ואני זוכר כבר לפני שנתיים שדיברו על זה, ולהפוך אותו רק לנתצ בגלל שזה הפיתרון הכי קל לעירייה זה בדיחה.
כנל התחנה מרכזית, לא חייבים לבנות אותה ברחוב עם נתיב אחד צר ואז להפוך אותו לנתצ, אפשר לדוג' לבנות את הכניסה והיציאה לרחוב נחל הקישון או לא לבנות אותה במקום זה.
זה פקוק רק בגלל לב הרמהוכביש נהר הדן הפקוק? בכלל לא בנו אותם כדי לייעל את התחבורה לנהר הירדן! בנו אותה כדי לייצר כביש עיקוף לרמה ב', כדי שחלילה ד"ר בלוך לא תיבחר לראשות העיר!................
ברור,זה פקוק רק בגלל לב הרמה
זה הבעיה
בקיצור סך הנתיבים בכביש 1 או כביש 2 או כביש 4 או כביש 6 צריך להיות כמספר הנתיבים המשתלבים אליו (אם המהירות שלהם שווה)גם באיילון וגם בכביש 1 (וכמעט בכל הכבישי זאת הסיבה) הפקקים נוצרים בגלל שלא יצרו השתלבות טובה של כבישים משניים, בכביש 1 ההשתלבות של 38 לכביש יוצרת את הפקקים לכיון ירושלים וההשתלבות של כביש 16 יוצרת את הפקקים לכיון תל אביב.
נכון מאוד, מה שדרוש הוא סלילת כבישים נוספיםלפי זה אתה תגיע לכבישים של 20 נתיבים...
ואם לדוגמא כל הנתיבים האלו צריכים להגיע למרכז תל אביב אז במרכז תל אביב צריך להיות כביש של 40 נתיבים עם מגדלים של חניונים לכל הרכביםנכון מאוד, מה שדרוש הוא סלילת כבישים נוספים
ומסילות רכבת נוספות
לא!בקיצור סך הנתיבים בכביש 1 או כביש 2 או כביש 4 או כביש 6 צריך להיות כמספר הנתיבים המשתלבים אליו (אם המהירות שלהם שווה)
לפי זה אתה תגיע לכבישים של 20 נתיבים...
נת״צ בעיר חדשה זה אף פעם לא צורך,נתצ זה לכתחילה כשצריך,
בדרך כלל בערים גדולות אין אפשרות בלי זה, כמה שתרחיב זה לא יעזור ראה ערך נתיבי איילון וכביש 1, הרחיבו הרחיבו ולא עובר שנה ושוב עמוס כל הזמן. בערים גדולות היום מתכננים שכונות לכתחילה עם נתצ. אבל כנתיב נוסף, לא כנתיב יחיד.
כאן אבל יש הרי אפשרות, ברחוב נחל ערוגות שהוא לא עמוס אלא נוסע זורם ועוד נתיב לתחבורה ודאי יעזור, ואפשר וצריך להרחיב אותו, ואני זוכר כבר לפני שנתיים שדיברו על זה, ולהפוך אותו רק לנתצ בגלל שזה הפיתרון הכי קל לעירייה זה בדיחה.
כנל התחנה מרכזית, לא חייבים לבנות אותה ברחוב עם נתיב אחד צר ואז להפוך אותו לנתצ, אפשר לדוג' לבנות את הכניסה והיציאה לרחוב נחל הקישון או לא לבנות אותה במקום זה.
או לא לבנות אותה בכלל אלא לעשות פיזור יפה ומסודר של אוטובוסים בשכונות כמו בביתר, מודיעין ושאר הערים המתוכננותנתצ זה לכתחילה כשצריך,
בדרך כלל בערים גדולות אין אפשרות בלי זה, כמה שתרחיב זה לא יעזור ראה ערך נתיבי איילון וכביש 1, הרחיבו הרחיבו ולא עובר שנה ושוב עמוס כל הזמן. בערים גדולות היום מתכננים שכונות לכתחילה עם נתצ. אבל כנתיב נוסף, לא כנתיב יחיד.
כאן אבל יש הרי אפשרות, ברחוב נחל ערוגות שהוא לא עמוס אלא נוסע זורם ועוד נתיב לתחבורה ודאי יעזור, ואפשר וצריך להרחיב אותו, ואני זוכר כבר לפני שנתיים שדיברו על זה, ולהפוך אותו רק לנתצ בגלל שזה הפיתרון הכי קל לעירייה זה בדיחה.
כנל התחנה מרכזית, לא חייבים לבנות אותה ברחוב עם נתיב אחד צר ואז להפוך אותו לנתצ, אפשר לדוג' לבנות את הכניסה והיציאה לרחוב נחל הקישון או לא לבנות אותה במקום זה.
לא!בקיצור סך הנתיבים בכביש 1 או כביש 2 או כביש 4 או כביש 6 צריך להיות כמספר הנתיבים המשתלבים אליו (אם המהירות שלהם שווה)
לפי זה אתה תגיע לכבישים של 20 נתיבים...
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: