תח"צ תחבורת מודיעין עילית - חברת קווים

מצב
הנושא נעול.

מתכנתנת בכירה

משתמש פעיל
האם יש מישהו שניסה להגיש תביעה בבימ"ש לתביעות קטנות,
שמעתי שמועה שזה עובד, מחפש מידע איך עושים את זה ובאיזה עילה ניתן להגיש תביעה, האם סתם דילוג של אוטבוס מצדיק תביעה בגין עגמ"נ או משהו אחר,
אם אכן יש למישהו נסיון או מידע שיכתוב כאן אולי יהיו מי שיעשו את זה כדי להועיל לציבור
מצרפת חומר שקבלתי בנושא
תתחילו לתבוע את החברות כך הם יבינו
וכ''א ישאל שאלת רב (קו) הרבה פעמים זה מסתיים בפשרה מהחברה עוד לפני הגעה למשפט
אני מכיר מקרים בשכונה עם פיצוי בסך 2500 ש''ח וכן 500
יעוץ והדרכה דרך עמותת 15 דק'
מדריך להגשת תביעות קטנות כאן
בענין תביעת החברה בבימ"ש מצרפת מתוך קונטרס בעניני תחבורה(סיכום כללים והלכות)שיצא לאור
בחודש זה
תהליך התביעה בביהמש הוא פשוט מאוד
נכנסים לאתר בתי המשפט בוחרים בימש לתביעות קטנות באזור, רמלה או ת"א ,ממלאים את דף התביעה לפי ההנחיות ,העמלה לביהמש היא אחוז מסך התביעה
ניתן להגיש לבד ללא החברה שמציעה את שרותיה באתר וגובה על כך עמלה של כמה מאות שקלים,
תבעתי את החברה על איחורים ודילוגים של קו 384 חברת קווים פנתה אלי טלפונית בבקשה להסיר את התביעה תוך מתן פיצוי של 2600₪
לכל השואלים בענין החזר כספי על מוניות שנלקחו עקב איחור או אי הגעה של אוטובוס ,יש להגיש תלונה בחברת קווים לרשום מספר תלונה ולדאוג לקחת חשבונית מהמונית,החברה מחויבת להחזיר את מלוא סכום המונית.

מצורף קבצים
אשמח שמי יצליח לתבוע שיכתוב פה
 

קבצים מצורפים

  • איחורים.docx
    KB 25.1 · צפיות: 45
  • המדריך המלא להגשת תביעה קטנה.pdf
    1.1 MB · צפיות: 37
  • פורמט ייפוי כוח לייצוג.doc
    KB 27.5 · צפיות: 37
  • אי עצירה בתחנה (1).docx
    KB 26.9 · צפיות: 38

מלי לוין

משתמש פעיל
תבעתי את החברה על איחורים ודילוגים של קו 384 חברת קווים פנתה אלי טלפונית בבקשה להסיר את התביעה תוך מתן פיצוי של 2600₪
לא לוקחת אחריות, אבל לדעתי:
זה מאד מפתה.
אבל עדיף שלא תתפתו לכך-אם המטרה היא להראות להם את הכיוון.
קודם כל, אם יתחילו להציף את ביהמ"ש-הוא יבין שההתנהלות בעיתית ויקנוס את החברה בפיצוי גבוה יותר-יודעת ממקום שזה קרה-שביהמ"ש המקומי ממש כעס על התנהלותם.
ושנית-יתכן ותוכלו להרויח יותר כסף.
 

זעירא

משתמש פעיל
האם לא צריך תצהיר מעו"ד?
פעם הגשתי תביעה כזו והייתי צריך תצהיר. זה השתנה?
 

זעירא

משתמש פעיל
נכנסים לאתר בתי המשפט בוחרים בימש לתביעות קטנות באזור, רמלה או ת"א ,ממלאים את דף התביעה לפי ההנחיות ,העמלה לביהמש היא אחוז מסך התביעה
נראה לי שעד 5000 ש"ח זה 50 ש"ח ולא אחוז

עלות השירות​

  • בתביעה של עד 5,000 ₪, יש לשלם אגרה בסך 50 ₪.
  • בתביעה מ- 5001 ₪ ומעלה, יש לשלם אגרה בסך 1% מסכום התביעה.
 

Chaya Lea

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
אגב גם בביתר הבעיה אותו דבר
הנהגים של קןןים מדלגים על תחנות כמה שמתחשק להם, עוקפים רחובות כשאפשר

פתחתי על זה אשכול פעם
הם בלתי נסבלים

מובן שיש נהגים יוצאי דופן ואנושיים, אבל המצב על הפנים
לגמרי!
אני כל יום נוסעת בין ביתר וירושלים וצריכה לחכות שעות בתחנה (לא הביטוי שעות אלא באמת שעה, שעתיים...) כשבזמן הזה כבר היו אמורים להגיע לפחות שני קווים.
הייתה פעם ביום שישי שרצינו לעלות לאוטובוס שהתקרב והוא סימן לנו "לא" והמשיך לנסוע ואני מדברת על אוטובוס ריק! (ובכלל בימי שישי המצב גרוע...)
ואז אני צריכה לחכות לאוטובוס הבא ולקוות שהוא כן יעצור...
הייתה פעם נוספת שמישהי שהייתה איתי התקשרה לנציג כי שעה שלא הגיע אוטובוס והוא התייחס לזה בשוויון נפש מזלזל (אהה, הוא לא יצא...).
נדיר שאני מחכה פחות מחצי שעה בתחנה.
 

זעירא

משתמש פעיל
שימו לב!
בשביל לתבוע "כסף" צריך להוכיח "נזק". לכן התביעות צריכות להיות פרופורציונליות
קראו את הקישור המצורף
עוד חומר על תביעות קטנות על תחבורה ציבורית
עוד כתבה על תביעה נגד "קווים" לומדים מזה לתעד בסרטונים הכל, גם לומדים מזה שלא כדאי לתבוע על מקרה אחד אלא לאסוף כמה מקרים ביחד.
 
נערך לאחרונה ב:

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
שימו לב!
בשביל לתבוע "כסף" צריך להוכיח "נזק". לכן התביעות צריכות להיות פרופורציונליות
קראו את הקישור המצורף
עוד חומר על תביעות קטנות על תחבורה ציבורית
דווקא בדוגמא שהבאת לא מוזכר שהתובעת הוכיחה נזק
ולמרות זאת היא קיבלה 200 ש"ח על כל מקרה שבו החברה לא הצליחה להוכיח את הביצוע באמצעות נתוני ה-GPS
לי ידוע שהסכום כיום עומד על כ-500 ש"ח לכל מקרה ללא הוכחת נזק
 

זעירא

משתמש פעיל
200 זה סביר
נוסיף לזה 50 ש"ח פתיחת תיק (שבמקרה הנ"ל לא שולם לתובעת) ובלבול מוח... זה פחות מרתק.
אבל אם יש כמה מקרים זה כבר שווה בהחלט!
 

efrat1

משתמש סופר מקצוען
יוצרי ai
אצלנו בדרום יש את דן בדרום והם ממש טובים ! אין כזה דבר פספוס תחנה ! נהגים נחמדים, לא שאני יושב לפטפט איתם אבל לא נתקלתי אף פעם שנהג צעק בגסות על נוסע ! מעלה נוסעים גם כשהאוטובוס די מלא (בעירוני)
ולא שהם היו כך מהתחלה, כשהם נכנסו - היה המון בעיות ! כל מה שכתוב כאן באשכול.
פספוסי שעות בכמויות, דילוג על תחנות, ושלחו למשרד התחבורה ים של תלונות עד שהיה אפילו דיבורים שמשרד התחבורה אמר להם שאם תוך תקופה קצרה הם לא מטפלים בכל הבעיות, משרד התחבורה פותח את המכרז מחדש והם יצטרכו לצאת מהדרום !
ובאמת הם פתרו את הבעיות שהיו להם תוך כמה זמן (לא הרבה) והיום תענוג לנסוע איתם ! הרבה נסיעות כמעט לכל יעד בדרום. כמה אוטובוסים לבאר שבע אחד מהיר (שלא עוצר בתחנות בין הערים אלא רק בתוך עיר המוצא והיעד, שמקצר את הדרך מאד), אחד מאסף (שעוצר כל תחנה)
הפתרון כמו שאמרו להתלונן ולהתלונן ולהתלונן !!
לנו היה אחד שהשקיע בזה רבות מאד ! הניח טפסים בכל הבתי כנסיות למילוי, פרסם מספר טלפון שבו אפשר להקליט הודעה עם כל הפרטים הנדרשים לפתיחת תלונה (וכנראה הוא הקשיב לכל ההודעות וכתב את התלונות בטופס של משרד התחבורה ואסף את כל הטפסים ושלח להם בפקס)
אם יהיה לכם במודיעין עילית אחד כזה שיתמסר לזה לשליחת מאות ואלפי תלונות למשרד התחבורה ולהכניס למודעות של כל הציבור בכל מקום אפשרי מספר לשליחת תלונה ולהקלטת הודעה - יקרה השינוי !
בידכם הדבר !
בלת"ק מכאן
בתור תושבת בקרית ספר, ומבקרת קבועה בדרום ממש מצחיקה אותי ההשוואה.
יצא לי לנסוע כמה פעמים בקווים פנימיים בתוך אופקים, בממוצע עולים שם 5 וחצי זקנים לכל אורך הקו.
(מחריגה את שעות העומס כשהבנות מהפרויקט נוסעות לבי"ס)
המסלול גם קצר, וגם מיעוט הנוסעים גורם לאוטובוס להיות מהיר.
בואו פעם אחת לקרית ספר, תבינו באילו כמויות של נוסעים מדובר, עשרות עשרות של אנשים נשים וטף+ עגלות+ עומדים בצפיפותתת
אי אפשר להשוות בכלל בין המסלולים והחברות
 

מדיה ואתרים

בניה , עריכה ועיצוב
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
D I G I T A L
בדיוק עבר אמבולנס שגרם לאנשים לפזר את חסימת הכביש
שתי דקות אחר כך הגיע למקום אוטובוס שביצע ממילא את כל המסלול מתחילתו
המאבק לא קשור לתוצאה שכביכול הושגה
זה כבר לא עוזר , הנהגים מצאו פתרון מחריד במיוחד לצפוררררר עד שהאנשים בתחנה ובכל הרחוב מתחרשים זה מגיע לרמת סבל כזאת שגם הגיבורים הכי גדולים עוזבים את האוטובוס בסוף.
 

ברוך ר

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
בלת"ק מכאן
בתור תושבת בקרית ספר, ומבקרת קבועה בדרום ממש מצחיקה אותי ההשוואה.
יצא לי לנסוע כמה פעמים בקווים פנימיים בתוך אופקים, בממוצע עולים שם 5 וחצי זקנים לכל אורך הקו.
(מחריגה את שעות העומס כשהבנות מהפרויקט נוסעות לבי"ס)
המסלול גם קצר, וגם מיעוט הנוסעים גורם לאוטובוס להיות מהיר.
בואו פעם אחת לקרית ספר, תבינו באילו כמויות של נוסעים מדובר, עשרות עשרות של אנשים נשים וטף+ עגלות+ עומדים בצפיפותתת
אי אפשר להשוות בכלל בין המסלולים והחברות
ההשוואה בין מה שכתבתי לבין מה שכתבתם אינה במקומה. אני דיברתי על השרות של החברה ודילוגי תחנות ולא על כמות הנוסעים ומהירות הנסיעה
 

efrat1

משתמש סופר מקצוען
יוצרי ai
ההשוואה בין מה שכתבתי לבין מה שכתבתם. אני דיברתי על השרות של החברה ודילוגי תחנות ולא על כמות הנוסעים ומהירות הנסיעה
כן
אבל אחרי שהמסלול כל כך ארוווך ומתיש והאוטובוס עמוס, אז ברור שיש תחנות שהנהגים כבר לא עוצרים.
וכשהנהג טססס עם אוטובוס ריק, עד שכבר עומדת איזו זקנה רוסיה בתחנה, למה שלא יעצור?
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
זה כבר לא עוזר , הנהגים מצאו פתרון מחריד במיוחד לצפוררררר עד שהאנשים בתחנה ובכל הרחוב מתחרשים זה מגיע לרמת סבל כזאת שגם הגיבורים הכי גדולים עוזבים את האוטובוס בסוף.
זה לא חוקי, אם מישהו יתעד את זה אפשר לקנוס אותם
אין הצדקה לעבור על החוק בגלל עבירה של מישהו אחר
 

ברוך ר

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
כן
אבל אחרי שהמסלול כל כך ארוווך ומתיש והאוטובוס עמוס, אז ברור שיש תחנות שהנהגים כבר לא עוצרים.
וכשהנהג טססס עם אוטובוס ריק, עד שכבר עומדת איזו זקנה רוסיה בתחנה, למה שלא יעצור?
חוץ מזה שספציפית באופקים וגם בנתיבות קורה הרבה פעמים שהאוטובוס עמוס ובכל אופן השרות מעולה ואין דילוגים כלל
 

efrat1

משתמש סופר מקצוען
יוצרי ai
חוץ מזה שספציפית באופקים וגם בנתיבות קורה הרבה פעמים שהאוטובוס עמוס ובכל אופן השרות מעולה ואין דילוגים כלל
נו נו
בדיוק חברה סיפרה לי על נהג דן בדרום שנהג בפראות והסריט את הבנות שחזרו מבית הספר צורחות בבהלה ונופלות בגלל הנהיגה הפראית
 

ברוך ר

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
נו נו
בדיוק חברה סיפרה לי על נהג דן בדרום שנהג בפראות והסריט את הבנות שחזרו מבית הספר צורחות בבהלה ונופלות בגלל הנהיגה הפראית
נדיר. זה לא סיפור שקורה כל יום כמו במודיעין עילית...
 

זושא כץ

משתמש מקצוען
שימו לב!
בשביל לתבוע "כסף" צריך להוכיח "נזק". לכן התביעות צריכות להיות פרופורציונליות
קראו את הקישור המצורף
עוד חומר על תביעות קטנות על תחבורה ציבורית
עוד כתבה על תביעה נגד "קווים" לומדים מזה לתעד בסרטונים הכל, גם לומדים מזה שלא כדאי לתבוע על מקרה אחד אלא לאסוף כמה מקרים ביחד.
שמעתי בעבר מפקח של קווים
שבאותה תביעה מישהו היה עםם מצלמה ותיעד איך האוטובוסים לא עוצרים
ומאז כתוב בדף הנסיעה לנהגים בקו על החובה לעצור בתחנה זו
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכג

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יי אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יי חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
נקרא  8  פעמים

אתגר AI

רישום קווי - חורף • אתגר 22

לוח מודעות

למעלה