היום כבר יש GPS והכל מתועד מעצמושמעתי בעבר מפקח של קווים
שבאותה תביעה מישהו היה עםם מצלמה ותיעד איך האוטובוסים לא עוצרים
ומאז כתוב בדף הנסיעה לנהגים בקו על החובה לעצור בתחנה זו
היום כבר יש GPS והכל מתועד מעצמושמעתי בעבר מפקח של קווים
שבאותה תביעה מישהו היה עםם מצלמה ותיעד איך האוטובוסים לא עוצרים
ומאז כתוב בדף הנסיעה לנהגים בקו על החובה לעצור בתחנה זו
ולא צריך להביא לבית משפט כלום?היום כבר יש GPS והכל מתועד מעצמו
למרבה הצער, ארגון 15 דקות שעושה הרבה בעניין של תח"צ, עובד קשה גם למען תח"צ בשבת.יעוץ והדרכה דרך עמותת 15 דק'
בשביל לתבוע חברות תח"צ לא צריך להוכיח נזק ממוני. בתי המשפט לת"ק מכירות בהחלט בנזק שאינו ממוני ולפעמים אף נותנות סכומים של 1000 ש"ח למקרה (בדרך כלל פחות, תלוי בשופט/ת).בשביל לתבוע "כסף" צריך להוכיח "נזק". לכן התביעות צריכות להיות פרופורציונליות
ככל ויש לך ראיות זה ודאי עדיף, אבל בהחלט אין צורך. כמובן שצריך שעה ומיקום מדוייקים של המקרה.ולא צריך להביא לבית משפט כלום?
תקלות יכולות לקרות בצי גדול של אוטובוסים, רק שהחברה תצטרך להוכיח שהיתה תקלה ואז הם לא יחוייבו.יש לי שאלה:
אם אוטובוס לא יצא ואני תובע את קווים
והם אומרים/ מראים שהיה תקלה באוטובוס
האם הם יחוייבו במשפט?
באופן כללי, לא כדאי לתבוע על מקרה בודד אלא על כמה ביחד. זה מוריד סיכונים להפסד במשפט במקרה שהחברה תוכיח שהיתה לה בעיה מהותית שבגללה האוטובוס לא יצא בזמן וכדומה. כשתובעים על כמה מקרים סביר להניח שלרובם לא תהיה לחברה סיבה מוצדקת ולכן ודאי תזכו במשהו.
צריך לזכור, שגם אם מותר לתבוע את קוים אסור לתבוע בשקר, ולכן אם תובעים על נזק שממציאים "הבוס כעס עלי" "הפסדתי פגישה" "הילדים בכו ודאגו...." וכו' אם זה היה מצוין! אבל אם לא נראה לי שזה אסור ממש. לשקר ולהוציא כסף זה השקר הכי חמור. (יעוין אורחות צדיקים שער השקר, ושערי תשובה שער ג')בשביל לתבוע חברות תח"צ לא צריך להוכיח נזק ממוני. בתי המשפט לת"ק מכירות בהחלט בנזק שאינו ממוני ולפעמים אף נותנות סכומים של 1000 ש"ח למקרה (בדרך כלל פחות, תלוי בשופט/ת).
יחד עם זאת זה מאוד נכון שהסכומים צריכים להיות פרופוציונליים בהתאם לזמן שבוזבז ולמקרה, כגון איחור לעבודה/הפסד תור וכו', אבל שלא יהיה מוגזם.
אצלנו בביתר נהגי קווים, עפים-טסים בכבישים
לא עוצרים ועושים ככל העולה על רוחם
בפרט בשעות הבוקר המוקדמות שאין כל כך מה לעשות.
איך באוטובוס בחברת קבלן הם יכולים לראות שהוא עבר?זה אוטובוס קבלני ובלווין רואים שהוא עבר את התחנה
א. יתכן שהוא עבר את התחנה דרך רחוב עוקף אך לא עבר בתחנה עצמהמישהו נתקל בבעיה כזו מול קווים?
אני מחכה לאטובוס מהשעה שבו הוא יוצא(ואני לא התחנה הראשונה...) אחרי 25 דקות איחור אני מתקשרת לקווים ואומרים לי שהאוטובוס עבר, שאלתי איך לא ראיתי אם הייתי על הכביש כדי לראות אם מגיע? והם עונים לי שזה אוטובוס קבלני ובלווין רואים שהוא עבר את התחנה.
ככה פעמיים כבר...
נתקלתם בתופעה כזו????????
אין דבר כזה, הם חייבים להיות מחוברים ללוויין כדי להוכיח למשרד התחבורה שהנסיעה בוצעהאיך באוטובוס בחברת קבלן הם יכולים לראות שהוא עבר?
הוא בכלל לא מחובר ללווין.
ועוד איך... בוקר טוב...נתקלתם בתופעה כזו???????
גם אצלי קרה כךמישהו נתקל בבעיה כזו מול קווים?
אני מחכה לאטובוס מהשעה שבו הוא יוצא(ואני לא התחנה הראשונה...) אחרי 25 דקות איחור אני מתקשרת לקווים ואומרים לי שהאוטובוס עבר, שאלתי איך לא ראיתי אם הייתי על הכביש כדי לראות אם מגיע? והם עונים לי שזה אוטובוס קבלני ובלווין רואים שהוא עבר את התחנה.
ככה פעמיים כבר...
נתקלתם בתופעה כזו????????
רעיון מעולה.יש לרכוש מצלמות רכב (מעליאקספרס),
להתקין בראש התחנה, במספר תחנות פופולאריות, שיצלם את הכביש.
להקים מערך מתנדבים שיסנכרנו אוטובוסים שנקלטו עוברים במצלמה מול לוחות הזמנים של הקווים.
על כל אוטובוס שלא עצר = תישלח תלונה אוטומטית.
לאחר ריכוז מסויים, יתבעו תביעה מרוכזת בציון כל המקרים.
שבענו מהשקר הזהעוד דבר, טוענים כבר שנים שיש מחסור בנהגים
זה סתם שאלה קשה.... ברור שהם משלמים לקבלנים יותר מנהג רגיל כי הוא מגיע עם אוטובוס, אז לכאורה הם מפסידים המון, אז יש טוענים שהם לא רוצים לקנות אוטובוסים.שבענו מהשקר הזה
יש לך הסבר איך לחברות הקבלן לא נגמרים הנהגים?
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכג
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יי אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יי חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים: