תח"צ תחבורת מודיעין עילית - חברת קווים

בְּמוֹצָאֵי מְנוּחָה ... תַּרְאֵם נִסֶּיךָ עוֹשֶׂה גְדוֹלוֹת ... לִשְׁמֹעַ אֶל הָרִנָּה וְאֶל הַתְּפִלָּה

מִזְמוֹר לְתוֹדָה הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ: עִבְדוּ אֶת יי בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה: דְּעוּ כִּי יי הוּא אֱלֹהִים הוּא עָשָׂנוּ (ולא) וְלוֹ אֲנַחְנוּ עַמּוֹ וְצֹאן מַרְעִיתוֹ: בֹּאוּ שְׁעָרָיו בְּתוֹדָה חֲצֵרֹתָיו בִּתְהִלָּה הוֹדוּ לוֹ בָּרְכוּ שְׁמוֹ: כִּי טוֹב יְהוָֹה לְעוֹלָם חַסְדּוֹ וְעַד דֹּר וָדֹר אֱמוּנָתוֹ:
מצב
הנושא נעול.

זעירא

משתמש פעיל
אין לעיריה ולראשיה דרך להעיף אותם כיון שיש להם חוזה סגור עד סוף תקופת המכרז.
ההגיון שלי אומר שברור שאם החברה לא עומדת בתנאי המכרז אפשר להדיח אותם...
בנוסף לזה כמדומני שלעיריה אין סמכות להגיש ת"צ, וגם תביעה רגילה היא לא יכולה להגיש בשם התושבים.
לא התכוונתי שהעירייה תגיש אלא שתרכז את זה, ועו"ד יגיש בשביל התושבים.
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
ההגיון שלי אומר שברור שאם החברה לא עומדת בתנאי המכרז אפשר להדיח אותם...
רק למשרד התחבורה יש היכולת וזה לא יקרה בגלל שכל החברות פועלות באופן לקוי מי יותר ומי פחות.
סיבה שניה היא שלהחליף חברה זה לא דבר פשוט בכלל.
וסיבה נוספת היא שאם כמות הפניות למשרד התחבורה היא נמוכה ביחס לכמות המשתמשים אז מבחינתם "בגדול" זה מתפקד ואין סיבה לעשות שינויים קיצוניים. והאמת שיש בזה הגיון - אם למשרד התחבורה לא מגיעים הרבה תלונות כנראה [כך מבחינתם במשרד] שהעסק פחות או יותר עובד.
אם יגיעו כמויות גדולות של תלונות אולי זה יהיה אחרת.
לא התכוונתי שהעירייה תגיש אלא שתרכז את זה, ועו"ד יגיש בשביל התושבים.
אי אפשר להגיש בשם אחרים למעט בתביעה ייצוגית שכנראה לא מתאימה מול שירותי תח"צ.
 

מרובע

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
D I G I T A L
יכול להיות שאתם צודקים מבחינת הנתונים היבשים.
אני שוב רוצה להציג בפניכם את ההישג הענק של מאיר רובינשטיין בביתר לפני 15 שנה,
כשבביתר פעלה חברת "ביתר תור" שאני חושב שלא היו לה מתחרים על השירות הגרוע ביותר בארץ.
הוא הצליח להחליף אותם בחברה חדשה = "עילית" שהוקמה במיוחד באותם ימים עבור ביתר.
וממנה צמחה חברת "קווים" הענקית שהיא חברת התחבורה הפרטית הגדולה בישראל.
ועד היום השירות של האוטובוסים בביתר הוא מעולה.

אז זה אומר שלפעמים מלחמה עיקשת מצד נציגי הציבור והעירייה יכולה לפתור גם בעיות שנראות לא פתירות.
אבל כל זה כאמור כשבעירייה יושבים "נבחרי" ציבור.
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
הוא הצליח להחליף אותם בחברה חדשה = "עילית" שהוקמה במיוחד באותם ימים עבור ביתר.
וממנה צמחה חברת "קווים" הענקית שהיא חברת התחבורה הפרטית הגדולה בישראל.
ועד היום השירות של האוטובוסים בביתר הוא מעולה.
למען הדיוק - קווים ועילית היו 2 חברות נפרדות שהתמזגו יחד
במועד המיזוג קווים הייתה כבר גדולה בהרבה מעילית

עוד מתוך האתר הרשמי של החברה:

הסטוריה​

חברת קווים תחבורה ציבורית בע"מ הוקמה בשנת 2000.

בשנת 2003 הפעלת קווי תחבורה ציבורית באזור בקעת אונו.
בשנת 2005 הפעלת קווי תחבורה ציבורית באזור העמק. סיום פעילות-מרץ 2015.
בשנת 2006 הפעלת קווי תחבורה ציבורית באשכול פ"ת, ראש העין והסביבה.
בשנת 2011 התמזגה חברת קווים עם חברת עילית המפעילה קווים בבית"ר עילית.
בשנת 2013 הפעלת קווי תחבורה ציבורית באזור חשמונאים ובאזור חדרה נתניה.
בשנת 2016 הפעלת קווי תחבורה ציבורית באשכול אונו אלעד (במקום אונו פ"ת).
בשנת 2017 הפעלת קווי תחבורה ציבורית באשכול ביתר עילית (בהסכם חדש).
 

לאנגער

משתמש מקצוען
ועד היום השירות של האוטובוסים בביתר הוא מעולה.
יש אולי 2 ביתר?
כצרכן קבוע יומיומי של קווים - עילית באשכול ביתר עילית, איני מצליח להבין על איזה שירות מעולה אתה מדבר.
אוטובוסים שלא יוצאים, נהגים שמדלגים על תחנות, זה פרמטר לשירות מעולה?
 

מרובע

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
D I G I T A L
יש אולי 2 ביתר?
כצרכן קבוע יומיומי של קווים - עילית באשכול ביתר עילית, איני מצליח להבין על איזה שירות מעולה אתה מדבר.
אוטובוסים שלא יוצאים, נהגים שמדלגים על תחנות, זה פרמטר לשירות מעולה?
גם אני צרכן קבוע,
תקלות יכולות לקרות בכל חברה.
בקרית ספר זה נשמע מגמה מכוונת, המצב פה הוא גן עדן לעומת שם.
 

סנץ

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עימוד ספרים
כצרכן קבוע יומיומי של קווים - עילית באשכול ביתר עילית, איני מצליח להבין על איזה שירות מעולה אתה מדבר.
אוטובוסים שלא יוצאים, נהגים שמדלגים על תחנות, זה פרמטר לשירות מעולה?
גם אני משתמש קבוע באשכול ביתר
מה שצריך להיות שנהג שמדלג תחנות הנוסעים שבאוטובוס צריכים להעיר לו ע"ז ולא לעבור בשתיקה.
לאחרונה יצא לי כמה פעמים לנסוע בקוים 226\246 מירושלים לביתר ויש נהגים המדלגים את התחנות של מלחה וגילה ואין פוצה פה ואם הנוסעים שבאטובוס לא אומרים כלום אז למה שהנהג לא ימשיך כך.
 

משה שולמן

משתמש מקצוען
סתם לידיעה כללית הנהג שדרס את יוכבד חזר לעבודה באוטובוס אחרי שלושה ימים
וכולם שם אמרו שזה היה בכוונה וחברת קווים מפחדת להראות את המצלמות מהאוטובוס
והכי מקומם שהנהג אחרי התאונה לא נתן לאנשים לרדת מהאוטובוס
רק אחרי שתי דקות שהוא חטף איומים שישברו את השמשות
ובגלל שלא פתח את הדלתות לא יכלו לטפל בפצועה (היה באוטובוס חובש הצלה

הנהג שדרס את אבי בסר ז"ל ירד מהכביש ולא נוסעה על אוטובוס אך לצערנו נכנס להנהלה של חברת קווים במ"ע |(אולי כבר חזר)
הכל בגלל שמי שמנהל את הסניף הוא ערבי ימ"ש

אם זה מצדיק שרוצח יהיה בעיר בה אתה מתגורר?
 

מרובע

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
D I G I T A L
גם אני משתמש קבוע באשכול ביתר
מה שצריך להיות שנהג שמדלג תחנות הנוסעים שבאוטובוס צריכים להעיר לו ע"ז ולא לעבור בשתיקה.
לאחרונה יצא לי כמה פעמים לנסוע בקוים 226\246 מירושלים לביתר ויש נהגים המדלגים את התחנות של מלחה וגילה ואין פוצה פה ואם הנוסעים שבאטובוס לא אומרים כלום אז למה שהנהג לא ימשיך כך.
יתכן שיש נוסעים שאפילו שמחים שהם יגיעו יותר מוקדם הביתה...
זה לא רק בגילה ומלחה, סתם כך יש נהגים שרואים מישהו שעומד בתחנה, אם יש להם מצב להתעלם ממנו הם יתעלמו.
רוב הנוסעים הם אנשים פשוטים שלא אוהבים לריב ולצעוק על הנהג, אז הם פשוט שותקים, וגם כי כל אחד לא רוצה להיות המשוגע של האוטובוס שכולם יסתכלו עליו שהוא משתולל וצועק...
יש נהגים באמת נחמדים שמעלים בכל מצב, אבל רוב הנהגים יש להם עצבים לראות מישהו שמנסה להספיק אותם בכוח, והם דווקא לא יעצרו לו... שיבוא פעם הבאה מוקדם ולא ירדוף אחרי האוטובוס.

מה שכן עדיף לעשות זה מיד כשרואים שהנהג מדלג תחנה - להתקשר לחברה ולדווח שאוטובוס פלוני של שעה פלונית דילג על תחנה פלונית למרות שהיו שם אנשים שנופפו לו לעצור (לא מדובר על אוטובוס דחוס שאין מקום לאנשים שאז זה לא אשמת הנהג אלא אשמת החברה שלא שלחה מספיק אוטובוסים).
 

ליטאי פשוט

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
וכולם שם אמרו שזה היה בכוונה וחברת קווים מפחדת להראות את המצלמות מהאוטובוס
מה זאת אומרת? המשטרה לוקחת מצלמות על המקום!!
לא בא לסנגר אבל נשמע לי קצת מוגזם ה"כולם אמרו"
סתם לידיעה כללית הנהג שדרס את יוכבד חזר לעבודה באוטובוס אחרי שלושה ימים
כן? עד כמה שאני יודע נהג שדורס הולך רגל בדר"כ מקבל שלילה ל30 יום לפחות
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
יכול להיות שאתם צודקים מבחינת הנתונים היבשים.
אני שוב רוצה להציג בפניכם את ההישג הענק של מאיר רובינשטיין בביתר לפני 15 שנה,
כשבביתר פעלה חברת "ביתר תור" שאני חושב שלא היו לה מתחרים על השירות הגרוע ביותר בארץ.
הוא הצליח להחליף אותם בחברה חדשה = "עילית" שהוקמה במיוחד באותם ימים עבור ביתר.
וממנה צמחה חברת "קווים" הענקית שהיא חברת התחבורה הפרטית הגדולה בישראל.
ועד היום השירות של האוטובוסים בביתר הוא מעולה.

אז זה אומר שלפעמים מלחמה עיקשת מצד נציגי הציבור והעירייה יכולה לפתור גם בעיות שנראות לא פתירות.
אבל כל זה כאמור כשבעירייה יושבים "נבחרי" ציבור.
לפני שהחברה זכתה במכרז או לפני שהיא נכנסה לעבוד בשטח יש לרשות המקומית הרבה מה לעשות. ולפי מה שהבנתי גם במודיעין עילית נעשו שינויים רבים וטובים כשקווים החליפה את החברה הקודמת.
אבל אחרי שהתחילו לעבוד אין לרשות המקומית הרבה מה לעשות עם רמת השירות של החברה, למעט קצת מיילים עם "נו נו נו", ואיזה שהוא מפגש מתוכנן בו הם "ידברו" על המצב ויגידו "כן כן" אחד לשני ילחצו ידיים והכל ימשיך כרגיל.
 

הגולם החולם

משתמש מקצוען
והשבוע גילתי שגם נמאס מחברת תנופה בבית שמש
שעה המתנה לאוטבוס בתחנה מרכזית בירושלים בשעה 1 בצהריים יום שישי
דילוג של 3 או ארבעה אוטבוסים ביום שישי בצהריים
לא קשה לתאר איך היה נראה האוטבוס שכן יצא אחר כך
בקיצור התחבורה שלנו לא משהו
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
ועד היום השירות של האוטובוסים בביתר הוא מעולה.

יש אולי 2 ביתר?
כצרכן קבוע יומיומי של קווים - עילית באשכול ביתר עילית, איני מצליח להבין על איזה שירות מעולה אתה מדבר.
אוטובוסים שלא יוצאים, נהגים שמדלגים על תחנות, זה פרמטר לשירות מעולה?

בקרית ספר זה נשמע מגמה מכוונת, המצב פה הוא גן עדן לעומת שם.
בדו"ח בקרה של החציון הראשון של 2022 (מצורף) אפשר לראות (כמעט בסוף המסמך) שכמעט ואין הבדל בין השירות של קווים באשכול חשמונאים שכולל את מודיעין עילית, לבין אשכול ביתר עילית ועמק האלה.
רק תחת הסעיף של "מסלול נסיעה ועצירה בתחנות" יש הבדל משמעותי לטובת ביתר - 0.41% חריגה בביתר לעומת 1.29% במודיעין עילית.
מה שכן, אשכול חשמונאים הוא אשכול גדול שכולל גם את מודיעין רמלה שוהם באר יעקב ומה שביניהם, ואולי זה משפיע. כלומר אולי במודיעין עילית המצב יותר גרוע אבל בגלל שברמלה המצב יותר טוב זה מאזן להם את הדו"ח.
בכל מקרה, בתמונה הכללית חברת קווים בכל הארץ נמצאת במקום נמוך ביחס לשאר חברות התח"צ - מקום 16 מתוך 19.
 

קבצים מצורפים

  • מונגש דוח ארצי מסכם חציון 2022.1_מעוצב אינטרנטי.pdf
    1.8 MB · צפיות: 35

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
מה שצריך להיות שנהג שמדלג תחנות הנוסעים שבאוטובוס צריכים להעיר לו ע"ז ולא לעבור בשתיקה.
לאחרונה יצא לי כמה פעמים לנסוע בקוים 226\246 מירושלים לביתר ויש נהגים המדלגים את התחנות של מלחה וגילה ואין פוצה פה ואם הנוסעים שבאטובוס לא אומרים כלום אז למה שהנהג לא ימשיך כך.

גם חושב שהשינוי העיקרי יהיה אם כשאנחנו יושבים באוטובוס נתחיל להעיר לנהג על דלוג תחנות, ואז הוא יפחד לא לעצור
זה בהחלט חשוב אבל עוד יותר חשוב:
מה שכן עדיף לעשות זה מיד כשרואים שהנהג מדלג תחנה - להתקשר לחברה ולדווח שאוטובוס פלוני של שעה פלונית דילג על תחנה פלונית למרות שהיו שם אנשים שנופפו לו לעצור
אפשר להגיש תלונה מיד ואפשר גם בהמשך (למשרד התחבורה עד חודשיים מהמקרה)
זה יעזור לחברה לזהות נהגים שיש אתם יותר בעיות של אי עצירה, זה יגרום לקנסות לחברה, כך ישתלם להם להקפיד יותר על השירות.
אין פתרונות אחרים מלבד להעיר ולהגיש פניה לחברה ולמשרד התחבורה.
 

משה שולמן

משתמש מקצוען
מה זאת אומרת? המשטרה לוקחת מצלמות על המקום!!
לא בא לסנגר אבל נשמע לי קצת מוגזם ה"כולם אמרו"

כן? עד כמה שאני יודע נהג שדורס הולך רגל בדר"כ מקבל שלילה ל30 יום לפחות

לרפואת יוכבד בת דבורה אסתר- הבחורה שנדרסה במודיעין עילית ... - ...



עיין ערך עמוד מס' 3 תגובה אחרונה

 

יוסף מ.

משתמש פעיל
מוזיקה ונגינה
אין פתרונות אחרים מלבד להעיר ולהגיש פניה לחברה ולמשרד התחבורה.
חייבים לעודד כמה שיותר תושבים להתלונן ושוב להתלונן על כל מקרה ללא יוצא מן הכלל
עד שיזוז משהו בענין
אפשר גם לומר שניתן דרך נדרים פלוס
ובאתר כמובן
 

סנץ

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עימוד ספרים
גם חושב שהשינוי העיקרי יהיה אם כשאנחנו יושבים באוטובוס נתחיל להעיר לנהג על דלוג תחנות, ואז הוא יפחד לא לעצור
ואם קורה שלא עוצר להתקשר לחברה כשנמצאים באוטובוס והנהג שומע שיבין שהדברים לא עוברים בשתיקה (ולא לפחד שהוא ישמע את השיחה אדרבה שישמע)
 

סנץ

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עימוד ספרים
יתכן שיש נוסעים שאפילו שמחים שהם יגיעו יותר מוקדם הביתה...
זה לא רק בגילה ומלחה, סתם כך יש נהגים שרואים מישהו שעומד בתחנה, אם יש להם מצב להתעלם ממנו הם יתעלמו.
רוב הנוסעים הם אנשים פשוטים שלא אוהבים לריב ולצעוק על הנהג, אז הם פשוט שותקים, וגם כי כל אחד לא רוצה להיות המשוגע של האוטובוס שכולם יסתכלו עליו שהוא משתולל וצועק...
יש נהגים באמת נחמדים שמעלים בכל מצב, אבל רוב הנהגים יש להם עצבים לראות מישהו שמנסה להספיק אותם בכוח, והם דווקא לא יעצרו לו... שיבוא פעם הבאה מוקדם ולא ירדוף אחרי האוטובוס.

מה שכן עדיף לעשות זה מיד כשרואים שהנהג מדלג תחנה - להתקשר לחברה ולדווח שאוטובוס פלוני של שעה פלונית דילג על תחנה פלונית למרות שהיו שם אנשים שנופפו לו לעצור (לא מדובר על אוטובוס דחוס שאין מקום לאנשים שאז זה לא אשמת הנהג אלא אשמת החברה שלא שלחה מספיק אוטובוסים).
זה לא תמיד צריך להיות בצעקות זה גם יכול להיות בצורה ברורה והחלטית מתוך ידיעה שאתה הצודק והנהג עושה פשע שהוא לא עוצר וכי אם נראה גנב בשעת מעשה לא נעשה כלום
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


קהילת פרוג מודה לקב"ה יחד עם כלל ישראל על חיסולו של רב המרצחים מלבנון

בְּמוֹצָאֵי מְנוּחָה ... תַּרְאֵם נִסֶּיךָ עוֹשֶׂה גְדוֹלוֹת ... לִשְׁמֹעַ אֶל הָרִנָּה וְאֶל הַתְּפִלָּה

א מִזְמוֹר לְתוֹדָה הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ:ב עִבְדוּ אֶת יי בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה:ג דְּעוּ כִּי יי הוּא אֱלֹהִים הוּא עָשָׂנוּ (ולא) וְלוֹ אֲנַחְנוּ עַמּוֹ וְצֹאן מַרְעִיתוֹ:ד בֹּאוּ שְׁעָרָיו בְּתוֹדָה חֲצֵרֹתָיו בִּתְהִלָּה הוֹדוּ לוֹ בָּרְכוּ שְׁמוֹ:ה כִּי טוֹב יְהוָֹה לְעוֹלָם חַסְדּוֹ וְעַד דֹּר וָדֹר אֱמוּנָתוֹ:
נקרא  23  פעמים

אתגר AI

תחל שנה וברכותיה • אתגר 117

לוח מודעות

למעלה