David shtern
כותרת - הטופ שבעימוד
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
עימוד ספרים
יוצרי ai
אני אומר לכם מה אני עשיתי -
אני מתגורר ברמת אברהם ומשתמש ב616 כל יום באותה השעה באופן קבוע.
היו תקופות קשות עם תנופה, בכל יום הגשתי תלונה פעמיים (!) אבל לא הגשתי לא בטלפון ולא באתר שלהם (אין שמירת טופס, מספר פנייה וכדו' - קיר כבר אמרו פה?), לא שווה את זה, הגשתי באתר של משרד התחבורה וצברתי בעקביות עשרות תלונות מסודרות ומאורגנות.
לאחר התייעצות הלכתית עם רב ודיין, פניתי לתנופה בתלונה הבאה (באתר שלהם) ואמרתי להם מפורשות, צברתי אתכם למעלה משלושים תלונות במשרד התחבורה, יש לי הוכחות שאתם גורמים לי נזק ממשי מדי יום ביומו ואני עומד בימים הקרובים להגיש נגדכם תביעה משפטית על סך עשרות אלפי שקלים.
תוך מספר דקות (!) קיבלתי טלפון מההנהלה בתחינה ובבקשה שלא אגיש את התביעה, אמרתי להם ככה "תקשיבו טוב! אני משתמש בתחנה 1459 בקו 616 ובחזור בתחנה של הר חוצבים באותו הקו בשעות אלו ואלו, אתם רושמים? יופי, בפעם הבאה שאתם לא מבצעים נסיעה/לא עוצרים בתחנה - אני מגיש מיד את התביעה, מובן?"
הם הבטיחו והבטיחו וב"ה מאז (עברו כמעט שנתיים) כמות התלונות שלי על קו זה ושעות אלו הם אפסיים (!) ואם מדי פעם צריך לנענע את המערכת, אני מתקשר לנציגה ומזדהה בשמי ואומר לה שזה שוב אני מהתביעה וב"ה הכל מסתדר איכשהו.
תשתמשו בכח שיש לכם בידיים, תתלוננו בצורה מסודרת (במחשב באתר משרד התחבורה), שמרו את התלונות אצלכם והכל יסתדר.
אני מתגורר ברמת אברהם ומשתמש ב616 כל יום באותה השעה באופן קבוע.
היו תקופות קשות עם תנופה, בכל יום הגשתי תלונה פעמיים (!) אבל לא הגשתי לא בטלפון ולא באתר שלהם (אין שמירת טופס, מספר פנייה וכדו' - קיר כבר אמרו פה?), לא שווה את זה, הגשתי באתר של משרד התחבורה וצברתי בעקביות עשרות תלונות מסודרות ומאורגנות.
לאחר התייעצות הלכתית עם רב ודיין, פניתי לתנופה בתלונה הבאה (באתר שלהם) ואמרתי להם מפורשות, צברתי אתכם למעלה משלושים תלונות במשרד התחבורה, יש לי הוכחות שאתם גורמים לי נזק ממשי מדי יום ביומו ואני עומד בימים הקרובים להגיש נגדכם תביעה משפטית על סך עשרות אלפי שקלים.
תוך מספר דקות (!) קיבלתי טלפון מההנהלה בתחינה ובבקשה שלא אגיש את התביעה, אמרתי להם ככה "תקשיבו טוב! אני משתמש בתחנה 1459 בקו 616 ובחזור בתחנה של הר חוצבים באותו הקו בשעות אלו ואלו, אתם רושמים? יופי, בפעם הבאה שאתם לא מבצעים נסיעה/לא עוצרים בתחנה - אני מגיש מיד את התביעה, מובן?"
הם הבטיחו והבטיחו וב"ה מאז (עברו כמעט שנתיים) כמות התלונות שלי על קו זה ושעות אלו הם אפסיים (!) ואם מדי פעם צריך לנענע את המערכת, אני מתקשר לנציגה ומזדהה בשמי ואומר לה שזה שוב אני מהתביעה וב"ה הכל מסתדר איכשהו.
תשתמשו בכח שיש לכם בידיים, תתלוננו בצורה מסודרת (במחשב באתר משרד התחבורה), שמרו את התלונות אצלכם והכל יסתדר.