כל מילה כלדבר אל הסלע
היה אמור לצאת ממנו מים, לא?!
כל מילה כלדבר אל הסלע
טוענים שמר שר התחבורה כץ זכה בפריימריס בליכוד ביישוב ערבי מסויים, ובאורח פלא החמולה השלטת באותו יישוב זכתה במרכז להקמת נתיב אקספרס...
את מערבבת בין שני נושאים:אין לי מושג ולא מעניין אותי איך וחמה זכה ישראל כץ בפריימריז.
אבל אני שואלת מתוך סקרנות.
האם הסתובבת בשנים האחרונות בארץ וראית את השינויים הענקיים והמבורכים שישראל כץ עושה בנושאי התחבורה בארץ?
האם אתה זוכר עוד שר תחבורה שעשה, קידם, ושינה כמוהו?
את מערבבת בין שני נושאים:
1. פתיחת כבישים ומחלפים חדשים. פתיחת קווי רכבת חדשים- עשייה מבורכת.
2. מכרזים של משרד התחבורה למתן שירותי תחבורה ציבורית- פשע נגד הציבור.
כנראה שאינך גרה בפריפריה הצפונית ואינך נוסעת קבועה באיזור. אני כן. כל יום.
אבל המציאות כאן היא שכמעט כל הקוים הבינעירוניים וגם חלק מהעירוניים נמסרו לקבוצת עפיפי שכוללת את נתיב אקספרס, סופרבוס, נזארין טורס, ג'י בי טורס, אומני אקספרס ועוד שמות רבים ומשונים.
באופן עקבי החברות הנ"ל נותנות שירות מחריד, כל הנהגים בני דודים ורובם (לפחות הצעירים) נוהגים בצורה פרועה ומסוכנת ומדלגים על חלק מהקווים והתחנות, ישנן תקלות חוזרות ונשנות באוטובוסים (מייד אין צ'יינה אלא מה?) ולפעמים חלק מהחברות גם מוציאות מיניבוס בדרך בינעירונית (וזה לא חוקי).
שירות לקוחות טלפוני יש אחד לכל הנ"ל ותלונות אינן זוכות לטיפול.
ואחת מן החברות הנ"ל שמפעילה קוים מנצרת לחיפה הינה שיאנית הקנסות בארץ! עקפה כל חברה גדולה.
תשאלו למה המדינה נותנת להם לזכות במכרז שוב ושוב? כי הם מציעים את המחירים הכי זולים.
וככה, המדינה שלנו הפקירה וממשיכה להפקיר את כל הצפון (אגד נעלמים לאט לאט) לחסדי חברה ערבית. הכל בשם המחיר.
אגב קו 980 שבגינו נפתח האשכול היה שייך פעם לאגד. גם הם לא היו טלית שכולה תכלת אבל לא התעלמו במופגן מתחושות הציבור.
אין לי מושג ולא מעניין אותי איך וחמה זכה ישראל כץ בפריימריז.
אבל אני שואלת מתוך סקרנות.
האם הסתובבת בשנים האחרונות בארץ וראית את השינויים הענקיים והמבורכים שישראל כץ עושה בנושאי התחבורה בארץ?
האם אתה זוכר עוד שר תחבורה שעשה, קידם, ושינה כמוהו?
גם אני לא מתחברת לגישה אבל במקרה הזה זה באמת מחשיד שהמדינה מוסרת איזור שלם לידי תאגיד חברות אחד בלי בקרה ופיקוח. וזאת למרות תלונות רבות ולמרות ביקורת שגילתה בעיה בבלמים של האוטובוסים באחת החברות ועוד ועוד.רק מרחמת על אנשים שתמיד משהו אשם. תמיד יש משהו למעלה נוכל, לוקח שוחד, גנב וכדו.
את מערבבת בין שני נושאים:
1. פתיחת כבישים ומחלפים חדשים. פתיחת קווי רכבת חדשים- עשייה מבורכת.
2. מכרזים של משרד התחבורה למתן שירותי תחבורה ציבורית- פשע נגד הציבור.
כנראה שאינך גרה בפריפריה הצפונית ואינך נוסעת קבועה באיזור. אני כן. כל יום.
אבל המציאות כאן היא שכמעט כל הקוים הבינעירוניים וגם חלק מהעירוניים נמסרו לקבוצה בבעלות אחת -ערבית שכוללת את נתיב אקספרס, סופרבוס, נזארין טורס, ג'י בי טורס, אומני אקספרס ועוד שמות רבים ומשונים.
באופן עקבי החברות הנ"ל נותנות שירות מחריד, כל הנהגים בני דודים ורובם (לפחות הצעירים) נוהגים בצורה פרועה ומסוכנת ומדלגים על חלק מהקווים והתחנות, ישנן תקלות חוזרות ונשנות באוטובוסים (מייד אין צ'יינה אלא מה?) ולפעמים חלק מהחברות גם מוציאות מיניבוס בדרך בינעירונית (וזה לא חוקי).
שירות לקוחות טלפוני יש אחד לכל הנ"ל ותלונות אינן זוכות לטיפול.
ואחת מן החברות הנ"ל שמפעילה קוים מנצרת לחיפה הינה שיאנית הקנסות בארץ! עקפה כל חברה גדולה.
תשאלו למה המדינה נותנת להם לזכות במכרז שוב ושוב? כי הם מציעים את המחירים הכי זולים.
וככה, המדינה שלנו הפקירה וממשיכה להפקיר את כל הצפון (אגד נעלמים לאט לאט) לחסדי חברה ערבית. הכל בשם המחיר.
אגב קו 980 שבגינו נפתח האשכול היה שייך פעם לאגד. גם הם לא היו טלית שכולה תכלת אבל לא התעלמו במופגן מתחושות הציבור.
אני ספציפית לא בדיוק זוכר שרי תחבורה לפניו
מה שבטוח שאת כל הכבישים הרכבות והגשרים במדינה עשו גם לפניו ויעשו גם אחריו
רק שהוא היום כמו היום כל גזירת סרט זניחה הופכת לאירוע יחצ אימתני עם ויכוחים גם בינו לבין ראה"מ למי הכבוד...
לא חושב שיש לו איזה כח עליון.
הוא שר טוב אין 0
אבל לדוגמא ליצמן הרבה יותר שר מהפכן מכץ שתכלס עזר בדברים שגם בלי יחצ היו נזכרים.
אבל פרויקטים שנחנכים היום, הם לא כאלו שהוא יזם ותכנן, לוקח לפרויקט משמעותי 10 שנים או יותר עד שהוא יוצא אל הפועל ומגיע אל המוגמר.לא נראה לי שבדקתם את ההסטוריה של התחבורה בארץ.
במקרה אני בקשר יום יומי עם רפרנט במשרד האוצר שמטפל באחד מנושאי התחבורה המרכזיים.
בעיקרון נערי האוצר והשר הרלוונטי רבים כי הוא רוצה כסף והם מקצצים.
והוא באמת רב גם עם כץ
אבל אני רואה את ההבדלים בין לפני 10 שנים למה שהוא עושה. לדרייב ולרצון שלו.
אם ובלי קשר לסרט אדום.
אני לא יודעת כמה שנים אתם חורשים את הארץ לצפון ולדרום. אבל אם הייתם נוסעים הרבה שנים הייתם מבינים למה אני מתכוונת.
אבל פרויקטים שנכנכים היום, הם לא כאלו שהוא יזם ותכנן, לוקח לפרויקט משמעותי 10 שנים או יותר עד שהוא יוצא אל הפועל ומגיע אל המוגמר.
לכן לא תמיד הקרדיט הוא למי שהיום שר התחבורה, אלא לקודמו בתפקיד שעמל קשה להוציא את הפרויקטים אל הפועל.
אין לי שום ענין עם ישראל כץ, לא יודעת אם עובד טוב או לא (עושה רושם שכן) אבל להסיק מסקנות מהשטח נראה לי לא נכון, אם כי אין ספק שכל הזמן מתפתחים כבישים ונכרת השקעה (לא יודעת להגיד אם היא סבירה, מדהימה או אולי לא מספקת) של משרד התחבורה. ובאזור הצפון אפילו יותר מכל הארץ.
כנראה שלא היית הרבה זמן בבתי חולים!אני ספציפית לא בדיוק זוכר שרי תחבורה
אבל לדוגמא ליצמן הרבה יותר שר מהפכן מכץ שתכלס עזר בדברים שגם בלי יחצ היו נזכרים.
פחדתי שהסיפור הוא בגלל עומס ובלאגן קרה המקרה הנ"ל ומדבריך נשמע שאכן כך,הכי עצוב זה שבמוצ"ש האחרון היה במירון סיפור דומה בקשר לאוטובוסים
עם העומס ול"ע אדם מבוגר נהרג בתחנה מהאוטובוס
(הייתי שם כשזה קרה סיפור מצמרר) עצוב לראות שלא למדו את הלקחים
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכג
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יי אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יי חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים: