עזרה שערוריה כעת במירון!! מי יכול לעזור??

מצב
הנושא נעול.

פרפר סגול

משתמש מקצוען
כאחת שמשתמשת רבות בשירות נתיב אקספרס
אם יש לכם נסיעה שניתן לעשות באופן שונה -עשו זאת
היא חברה איומה!!
שירות גרוע ותקלות אינסופ..
הדרך היחידה שלה ללמוד הם תביעות בבימ"ש ותלונות למשרד התחבורה-מה שכואב -מלמד...
תתבעו,תתבעו,תתבעו
זו הדרך היחידה להתנהלות מולם.
ועוד נקודה חלק מהנהגים שלהם-הם איומים בקנה מידה,נוהגים בפראות-פחד!
 

אני וביתי

משתמש מקצוען
בעבר היה 2 קווים שנוסעים דרך צפת ומירון, היום נשאר רק 980 ויש עוד קו בזמנים מיוחדים 979 אם זכור לי נכון מספרו, חוץ מזה יש קו 981 שהוא ישיר צפת בני ברק ויש עוד קו 984 שהוא דרך חצור והם לא עוברים דרך מירון על כן מי שרוצה תדירות גבוהה של אוטובוסים שיגיע לצפת במונית או באוטובוס והכי טוב להר כנען לתחילת המסלול.
 

פוקוש

משתמש מקצוען
האופציה היחידה להנגיש את המצוקה בשטח בזמן אמת של אירוע כזה כמו מה שקרה לבעלה של פותחת האשכול הוא רק להסריט את המצב והבאלגן והעומס בתחנה וללא מענה ומישהו שידבר בהסרטה ויגיד את זמן ותאריך האירוע ומשך זמן ההמתנה ואז להפציץ לכל העולם כולל תקשורת וחכים. רק זה מועיל וגם אז לא תמיד.

לעצם קנסות החברה בבית המשפט, שום דבר לא מחנך אותם. הם לא רוצים ולא מסוגלים להתחנך. זו חברה גרועה לחלוטין שהאינטרס שלה הוא להמשיך להיות נותני השירות בצפון ולהרויח ממשרד התחבורה מיליונים עצומים במצטבר. ולכן הקנסות הללו לא מדגדגים לה אפילו קנס בגובה 5000 שח. מאידך, עצם ההתעקשות של משרד התחבורה להתעלם משך שנים מהכשלים החוזרים ונשנים ולעיתים אף פשעים מוכיחה לי את החשד שכל הסיפור הזה של זכייתם במכרז הוא רק בזכות שוחד עצום. הפתרון היחידי שמעשי שם הוא רק להציף את החברה בנהגים משלנו וכן להעיף את הסדרן מנהל תחנת צפת אם זה עדיין אותו דפוק שאני מכיר.

או לחלופין, שתיחשף פרשיית השוחד ככל שאכן היתה שם
 

imac100

משתמש מקצוען
טוענים שמר שר התחבורה כץ זכה בפריימריס בליכוד ביישוב ערבי מסויים, ובאורח פלא החמולה השלטת באותו יישוב זכתה במרכז להקמת נתיב אקספרס...

אין לי מושג ולא מעניין אותי איך וחמה זכה ישראל כץ בפריימריז.
אבל אני שואלת מתוך סקרנות.
האם הסתובבת בשנים האחרונות בארץ וראית את השינויים הענקיים והמבורכים שישראל כץ עושה בנושאי התחבורה בארץ?
האם אתה זוכר עוד שר תחבורה שעשה, קידם, ושינה כמוהו?
 

shira bira

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
אין לי מושג ולא מעניין אותי איך וחמה זכה ישראל כץ בפריימריז.
אבל אני שואלת מתוך סקרנות.
האם הסתובבת בשנים האחרונות בארץ וראית את השינויים הענקיים והמבורכים שישראל כץ עושה בנושאי התחבורה בארץ?
האם אתה זוכר עוד שר תחבורה שעשה, קידם, ושינה כמוהו?
את מערבבת בין שני נושאים:
1. פתיחת כבישים ומחלפים חדשים. פתיחת קווי רכבת חדשים- עשייה מבורכת.
2. מכרזים של משרד התחבורה למתן שירותי תחבורה ציבורית- פשע נגד הציבור.
כנראה שאינך גרה בפריפריה הצפונית ואינך נוסעת קבועה באיזור. אני כן. כל יום.
אבל המציאות כאן היא שכמעט כל הקוים הבינעירוניים וגם חלק מהעירוניים נמסרו לקבוצה בבעלות אחת -ערבית שכוללת את נתיב אקספרס, סופרבוס, נזארין טורס, ג'י בי טורס, אומני אקספרס ועוד שמות רבים ומשונים.
באופן עקבי החברות הנ"ל נותנות שירות מחריד. כל הנהגים בני דודים ורובם (לפחות הצעירים) נוהגים בצורה פרועה ומסוכנת ומדלגים על חלק מהקווים והתחנות.
ישנן תקלות חוזרות ונשנות באוטובוסים (מייד אין צ'יינה אלא מה?) ולפעמים חלק מהחברות גם מוציאות מיניבוס בדרך בינעירונית (וזה לא חוקי).
שירות לקוחות טלפוני יש אחד לכל הנ"ל ותלונות אינן זוכות לטיפול.
ואחת מן החברות הנ"ל שמפעילה קוים מנצרת לחיפה הינה שיאנית הקנסות בארץ! עקפה כל חברה גדולה.
תשאלו למה המדינה נותנת להם לזכות במכרז שוב ושוב? כי הם מציעים את המחירים הכי זולים.
וככה, המדינה שלנו הפקירה וממשיכה להפקיר את כל הצפון (אגד נעלמים לאט לאט) לחסדי חברה ערבית. הכל בשם המחיר.
אגב קו 980 שבגינו נפתח האשכול היה שייך פעם לאגד. גם הם לא היו טלית שכולה תכלת אבל לא התעלמו במופגן מתחושות הציבור.
 
נערך לאחרונה ב:

imac100

משתמש מקצוען
את מערבבת בין שני נושאים:
1. פתיחת כבישים ומחלפים חדשים. פתיחת קווי רכבת חדשים- עשייה מבורכת.
2. מכרזים של משרד התחבורה למתן שירותי תחבורה ציבורית- פשע נגד הציבור.
כנראה שאינך גרה בפריפריה הצפונית ואינך נוסעת קבועה באיזור. אני כן. כל יום.
אבל המציאות כאן היא שכמעט כל הקוים הבינעירוניים וגם חלק מהעירוניים נמסרו לקבוצת עפיפי שכוללת את נתיב אקספרס, סופרבוס, נזארין טורס, ג'י בי טורס, אומני אקספרס ועוד שמות רבים ומשונים.
באופן עקבי החברות הנ"ל נותנות שירות מחריד, כל הנהגים בני דודים ורובם (לפחות הצעירים) נוהגים בצורה פרועה ומסוכנת ומדלגים על חלק מהקווים והתחנות, ישנן תקלות חוזרות ונשנות באוטובוסים (מייד אין צ'יינה אלא מה?) ולפעמים חלק מהחברות גם מוציאות מיניבוס בדרך בינעירונית (וזה לא חוקי).
שירות לקוחות טלפוני יש אחד לכל הנ"ל ותלונות אינן זוכות לטיפול.
ואחת מן החברות הנ"ל שמפעילה קוים מנצרת לחיפה הינה שיאנית הקנסות בארץ! עקפה כל חברה גדולה.
תשאלו למה המדינה נותנת להם לזכות במכרז שוב ושוב? כי הם מציעים את המחירים הכי זולים.
וככה, המדינה שלנו הפקירה וממשיכה להפקיר את כל הצפון (אגד נעלמים לאט לאט) לחסדי חברה ערבית. הכל בשם המחיר.
אגב קו 980 שבגינו נפתח האשכול היה שייך פעם לאגד. גם הם לא היו טלית שכולה תכלת אבל לא התעלמו במופגן מתחושות הציבור.

אני באמת לא גרה בפריפריה ולא מכירה את הפרפיריה שם (בשנים שנסעתי הרבה לצפת עוד לא היה אוטובוסים בכלל הזמנו מקום בהסעה!! ומאוחר יותר התחיל אגד)
רק מרחמת על אנשים שתמיד משהו אשם. תמיד יש משהו למעלה נוכל, לוקח שוחד, גנב וכדו.
 

פוזי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
אין לי מושג ולא מעניין אותי איך וחמה זכה ישראל כץ בפריימריז.
אבל אני שואלת מתוך סקרנות.
האם הסתובבת בשנים האחרונות בארץ וראית את השינויים הענקיים והמבורכים שישראל כץ עושה בנושאי התחבורה בארץ?
האם אתה זוכר עוד שר תחבורה שעשה, קידם, ושינה כמוהו?




אני ספציפית לא בדיוק זוכר שרי תחבורה לפניו
מה שבטוח שאת כל הכבישים הרכבות והגשרים במדינה עשו גם לפניו ויעשו גם אחריו
רק שהוא היום כמו היום כל גזירת סרט זניחה הופכת לאירוע יחצ אימתני עם ויכוחים גם בינו לבין ראה"מ למי הכבוד...
לא חושב שיש לו איזה כח עליון.
הוא שר טוב אין 0
אבל לדוגמא ליצמן הרבה יותר שר מהפכן מכץ שתכלס עזר בדברים שגם בלי יחצ היו נזכרים.
 

shira bira

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
רק מרחמת על אנשים שתמיד משהו אשם. תמיד יש משהו למעלה נוכל, לוקח שוחד, גנב וכדו.
גם אני לא מתחברת לגישה אבל במקרה הזה זה באמת מחשיד שהמדינה מוסרת איזור שלם לידי תאגיד חברות אחד בלי בקרה ופיקוח. וזאת למרות תלונות רבות ולמרות ביקורת שגילתה בעיה בבלמים של האוטובוסים באחת החברות ועוד ועוד.
משהו שם באמת לא ברור.
 

פוזי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
הנה משפט איוולת של כץ מאתמול:

כל מסילת רכבת שמניחים כאן
היא תשובה למסילות הרכבת של הנאצים....

הרי צריך להיות ממש מטורף כדי להגיע לכזאת מסקנא
כמו שמחר יגיד שר הפריפריה מורנו הרב דרעי היקר,
כל פארק שפותחים בדימונה
זה תשובה לפארקים שהנאצים סגרו ליהודים..
ועליו הייתה קמה כל הצ'כונה..

כץ מאותרג בתקשורת
הן מכח כסף ענק ליחצ אדיר. הוא יודע איפה צריך להשקיע
והן מבחינת שהוא מהווה אלטרנטיבה לנתניהו.
בלי זה
היית שומע עליו כמו על איוב קרא ושות
 

sigi

משתמש פעיל
את מערבבת בין שני נושאים:
1. פתיחת כבישים ומחלפים חדשים. פתיחת קווי רכבת חדשים- עשייה מבורכת.
2. מכרזים של משרד התחבורה למתן שירותי תחבורה ציבורית- פשע נגד הציבור.
כנראה שאינך גרה בפריפריה הצפונית ואינך נוסעת קבועה באיזור. אני כן. כל יום.
אבל המציאות כאן היא שכמעט כל הקוים הבינעירוניים וגם חלק מהעירוניים נמסרו לקבוצה בבעלות אחת -ערבית שכוללת את נתיב אקספרס, סופרבוס, נזארין טורס, ג'י בי טורס, אומני אקספרס ועוד שמות רבים ומשונים.
באופן עקבי החברות הנ"ל נותנות שירות מחריד, כל הנהגים בני דודים ורובם (לפחות הצעירים) נוהגים בצורה פרועה ומסוכנת ומדלגים על חלק מהקווים והתחנות, ישנן תקלות חוזרות ונשנות באוטובוסים (מייד אין צ'יינה אלא מה?) ולפעמים חלק מהחברות גם מוציאות מיניבוס בדרך בינעירונית (וזה לא חוקי).
שירות לקוחות טלפוני יש אחד לכל הנ"ל ותלונות אינן זוכות לטיפול.
ואחת מן החברות הנ"ל שמפעילה קוים מנצרת לחיפה הינה שיאנית הקנסות בארץ! עקפה כל חברה גדולה.
תשאלו למה המדינה נותנת להם לזכות במכרז שוב ושוב? כי הם מציעים את המחירים הכי זולים.
וככה, המדינה שלנו הפקירה וממשיכה להפקיר את כל הצפון (אגד נעלמים לאט לאט) לחסדי חברה ערבית. הכל בשם המחיר.
אגב קו 980 שבגינו נפתח האשכול היה שייך פעם לאגד. גם הם לא היו טלית שכולה תכלת אבל לא התעלמו במופגן מתחושות הציבור.

מזדהה איתך!!:(
כדאי להגיש תלונה בכתב בשרות הלקוחות באתר.
והעתקים למשרד התחבורה ולשר התחבורה.
אני עושה זאת באופן קבוע.
לא שאני רואה שינוי...
אבל הגורם מקבל קנסות, (ואני פיצויים..;)) ובטוח שזה עושה משהו.
 

imac100

משתמש מקצוען
אני ספציפית לא בדיוק זוכר שרי תחבורה לפניו
מה שבטוח שאת כל הכבישים הרכבות והגשרים במדינה עשו גם לפניו ויעשו גם אחריו
רק שהוא היום כמו היום כל גזירת סרט זניחה הופכת לאירוע יחצ אימתני עם ויכוחים גם בינו לבין ראה"מ למי הכבוד...
לא חושב שיש לו איזה כח עליון.
הוא שר טוב אין 0
אבל לדוגמא ליצמן הרבה יותר שר מהפכן מכץ שתכלס עזר בדברים שגם בלי יחצ היו נזכרים.

לא נראה לי שבדקתם את ההסטוריה של התחבורה בארץ.
במקרה אני בקשר יום יומי עם רפרנט במשרד האוצר שמטפל באחד מנושאי התחבורה המרכזיים.
בעיקרון נערי האוצר והשר הרלוונטי רבים כי הוא רוצה כסף והם מקצצים.
והוא באמת רב גם עם כץ
אבל אני רואה את ההבדלים בין לפני 10 שנים למה שהוא עושה. לדרייב ולרצון שלו.
אם ובלי קשר לסרט אדום.

אני לא יודעת כמה שנים אתם חורשים את הארץ לצפון ולדרום. אבל אם הייתם נוסעים הרבה שנים הייתם מבינים למה אני מתכוונת.
 

sss8584

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
הכי עצוב זה שבמוצ"ש האחרון היה במירון סיפור דומה בקשר לאוטובוסים
עם העומס ול"ע אדם מבוגר נהרג בתחנה מהאוטובוס
(הייתי שם כשזה קרה סיפור מצמרר) עצוב לראות שלא למדו את הלקחים
 

nori

משתמש מקצוען
עיצוב ואדריכלות פנים
לא נראה לי שבדקתם את ההסטוריה של התחבורה בארץ.
במקרה אני בקשר יום יומי עם רפרנט במשרד האוצר שמטפל באחד מנושאי התחבורה המרכזיים.
בעיקרון נערי האוצר והשר הרלוונטי רבים כי הוא רוצה כסף והם מקצצים.
והוא באמת רב גם עם כץ
אבל אני רואה את ההבדלים בין לפני 10 שנים למה שהוא עושה. לדרייב ולרצון שלו.
אם ובלי קשר לסרט אדום.

אני לא יודעת כמה שנים אתם חורשים את הארץ לצפון ולדרום. אבל אם הייתם נוסעים הרבה שנים הייתם מבינים למה אני מתכוונת.
אבל פרויקטים שנחנכים היום, הם לא כאלו שהוא יזם ותכנן, לוקח לפרויקט משמעותי 10 שנים או יותר עד שהוא יוצא אל הפועל ומגיע אל המוגמר.
לכן לא תמיד הקרדיט הוא למי שהיום שר התחבורה, אלא לקודמו בתפקיד שעמל קשה להוציא את הפרויקטים אל הפועל.
אין לי שום ענין עם ישראל כץ, לא יודעת אם עובד טוב או לא (עושה רושם שכן) אבל להסיק מסקנות מהשטח נראה לי לא נכון, אם כי אין ספק שכל הזמן מתפתחים כבישים ונכרת השקעה (לא יודעת להגיד אם היא סבירה, מדהימה או אולי לא מספקת) של משרד התחבורה. ובאזור הצפון אפילו יותר מכל הארץ.
 

imac100

משתמש מקצוען
אבל פרויקטים שנכנכים היום, הם לא כאלו שהוא יזם ותכנן, לוקח לפרויקט משמעותי 10 שנים או יותר עד שהוא יוצא אל הפועל ומגיע אל המוגמר.
לכן לא תמיד הקרדיט הוא למי שהיום שר התחבורה, אלא לקודמו בתפקיד שעמל קשה להוציא את הפרויקטים אל הפועל.
אין לי שום ענין עם ישראל כץ, לא יודעת אם עובד טוב או לא (עושה רושם שכן) אבל להסיק מסקנות מהשטח נראה לי לא נכון, אם כי אין ספק שכל הזמן מתפתחים כבישים ונכרת השקעה (לא יודעת להגיד אם היא סבירה, מדהימה או אולי לא מספקת) של משרד התחבורה. ובאזור הצפון אפילו יותר מכל הארץ.

ישראל כץ שר התחבורה קצת מעל עשור.
כך שהרבה מהפרויקטים שלו.
ושוב מהכרות עם הרפרנט הרלוונטי במשרד האוצר
אני יודעת מה נדרש כדי לקדם תוכנית שמשהו קודם תכנן. מבחינת התקציב שלה ומבחינת לוז העבודה.

אין לי שום סיבה להגן עליו ושום קשר אליו.
במקרה ראיתי את הפעילות שלו דרך משרד האוצר.
ובכללי מפריע לי היחס לאנשי ציבור ככולם מושחתים, גנבים ולוקחי שוחד.
לא רלוונטי אם זה גפני, כץ או שלי יחמוביץ
 

משפחת לוי...

משתמש מקצוען
הכי עצוב זה שבמוצ"ש האחרון היה במירון סיפור דומה בקשר לאוטובוסים
עם העומס ול"ע אדם מבוגר נהרג בתחנה מהאוטובוס
(הייתי שם כשזה קרה סיפור מצמרר) עצוב לראות שלא למדו את הלקחים
פחדתי שהסיפור הוא בגלל עומס ובלאגן קרה המקרה הנ"ל ומדבריך נשמע שאכן כך,
סליחה אני חושב שיש פה משהוא דפוק בחינוך שלנו , אדם מבוגר קודם לכולם לא צריך שהוא ייהרג בשביל לחשוב את זה,
במוצ"ש האחרון חזרתי מעיר צפונית ואדם ששם כובע וחליפה על כסא(כדי לשומרו) הוריד אדם בן 70 כדי שהוא ואשתו יוכלו לשבת שם(זו"צ) והמראה הזה לא עוזב אותי גם שבוע אחרי , איפה החינוך????!!!!
מה הוא מראה לאשתו שהוא חיה!
ודנתי אותו לכף זכות שכנראה הוא כמו הרבה זו"צ שנכנסים בשנה הראשונה לענן מסויים
רק חשבתי על הפרסומת על זכות קדימה - תחשוב שזה היה סבא שלך!
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכג

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יי אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יי חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

השתקפות מרהיבה • אתגר 137

לוח מודעות

למעלה