נכתב ע"י צבי קלאר;1985554:לא עניין של מחשב, אלא לעבור תמונה תמונה כדי להמיר אותם לJPEG, נראה לי עבודה מטורפת.
אתה עובד עם Lightroom?
נכתב ע"י צבי קלאר;1985554:לא עניין של מחשב, אלא לעבור תמונה תמונה כדי להמיר אותם לJPEG, נראה לי עבודה מטורפת.
עוברים תמונה תמונהנכתב ע"י צבי קלאר;1985554:לא עניין של מחשב, אלא לעבור תמונה תמונה כדי להמיר אותם לJPEG, נראה לי עבודה מטורפת.
נכתב ע"י tamiro;1985563:עוברים תמונה תמונה
ומסמנים מה הולך לפח ומה הולך להמרה
ועל הדרך מבצעים תיקונים
בלילה המחשב ממיר את כולם יחד
לאחר הוספת קונטרסט
נכתב ע"י צבי קלאר;1985568:זה מה שנראה לי מטורף, אבל אולי צריך לנסות, זה וודאי חשוב.
נכתב ע"י msphoto;1983859:את הבדיקה אני עושה בצילום ללא פלאשים, אם התמונה לא אטומה אני מקבל חלושע'ס..
בהשוואה בין תמונות עם פלאשים ההבדל יהיה מזערי כי הפלאש משתלט, אבל בתאורה חלקית לצרכי אפקטים שונים הצבע יכנס יותר.
נכתב ע"י ראובן 10;1985896:אז מה התכלס', יש דרך או פתרון למנוע כניסת צבע מתאורת האולם לפריים.
ו... שפו על הרמה שלכם. ראוי להערצה.
כששורפים את הרקע נכון, אין זליגת אור מהרקע, הדמות תקבל אור רק מקדימה.נכתב ע"י יצירתית;1985496:תודה על הפוסט!
למה צריך תאורה אחורית ברקע לבן?
חשיפה נמוכה - אנדר ביחס לתאורה המקומיתנכתב ע"י צבי קלאר;1985507:מה הכוונה חשיפה נכונה, מהירה או איטית? (כנראה מהירה, לא?)
דווקא בסטודיו צריך פחות, אתה שולט בתאורה טוב יותר, יכול להגיע למצב שבו התמונה לא צריכה בכלל תיקון, בשונה מהאירוע עצמו שבו פלאש היה קרוב מידי, פינה היתה חשוכה ... חופה צפופה וחשוכה שבדריכת החתן על הכוס לא נכנס אור מהפלאשים ...נכתב ע"י צבי קלאר;1985519:שייך לעבוד בRAW באירוע? זה באמת ים אין סופי של עריכות, אני חשבתי שאולי רק לסטודיו כדאי לצלם בRAW
נכתב ע"י C H A N Y;1985525:פוסט מעולה!
וההסבר ברור ומפורט.
עכשיו נראה אותך כותב אחד כזה על שריפת רקע בסטודיו של 3 על 3 בלי זליגה
אה,
תוך כדי התחשבות בכך שהמצולמים עומדים בדיוק אפה שאתה לא רוצה
נכתב ע"י דוד דנברג;1985920:כששורפים את הרקע נכון, אין זליגת אור מהרקע, הדמות תקבל אור רק מקדימה.
תאורה אחורית לא מיועדת רק להפרדה מרקע כהה, היא נותנת תלת מימדיות, ברק בשיער, הבלטת כפלים בבגד ...
ברור שהיא פחות קריטית ברקע לבן, היא מוסיפה.
במקרה הספציפי שלי היא הכרחית, היא גם שורפת/מבהירה את החלק התחתון של הרקע, גם משמשת כתאורה אחורית לתמונות בהן הרקע נשאר אפור (כשמכבה את התאורה על הרקע), משמשת ליצירת צללית עם מילוי אחורי לפנים שמופנות הצידה ...
נכתב ע"י טירה;1985893:אשכול שכיף לקרא!
נכתב ע"י קקטוס;1983849:מאיר, אני מחכה ממך לדוגמה של השפעת אור חיצוני על הצבע בסטודיו
ברמת חשיפה שאתה מדבר עליה.
אני מדבר על רמת השפעה שנראית בעין אנושית, לא בנתוני היסטוגרמה.
נכתב ע"י ETStudio;1987759:זה אומר שאפשר לראות אותו, לא מאמין שתקבל ממנו אור ממשי על המצולמים.
ענין של WB יותר מאשר חשיפה, לא?
נכתב ע"י אשרינו;1987832:דוד.
אותי למדו שבשריפת רקע לבן. צריך שהמדידת אור תהיה בסטופ אחד יותר גבוה מהמדידה שעל המצולם.
היה כדאי שתציין במדריך את המרחק המינימלי שבו המצולם צריך להיות רחוק מהרקע ואת צורת שריפת הרקע.
כנראה שבמצלמה הוא לא שרוף לגמרי, אפשר לבדוק בהיסטוגרמה, או בפונקציית הצגת איזורים שרופים. אם במצב הנוכחי הוא לא שרוף לגמרי, כדאי לבדוק באיזה איזור לא, ואליו להטות את התאורה, להגביר אותה מעט במידת הצורך אבל ברמה שתשאיר את הדמות כצללית ללא הקדמית.נכתב ע"י שרה רוזנברג;1988478:דוד תודה ענקית!
יש לי שאלה - למה כשאני "שורפת" את הרקע מושלם , במסך המחשב לא נראה אותו הדבר,
יכולים להיות חלקים שרופים וחלקים לא
נכתב ע"י msphoto;1989405:למה הרקע הלבן שלך כ"כ ארוך? (יותר מ3 מטר על הרצפה, נכון?) הפרדה טובה יש גם בחצי האורך הזה ולמרחק אין משמעות כשהרקע שרוף
ולמה זה נראה שהרקע השחור על הרצפה רחב יותר מהחלק שמתרומם?
(אחלה סופטבוקס יש לך שם למעלה... )
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
4.06
כ"ז אייר
קורס משולב בינה מלאכותית
קורס פיתוח ובניית אתרים
קריירה מתקדמת, ביקוש עצום, וממוצע משכורות גבוה במיוחד!
מלגות גבוהות ומשתלמות!
2.06
כ"ה אייר
פתיחת מסלול
קורס עריכת וידאו
מלגות והנחות משמעותיות!
4.06
כ"ז אייר
#רקבפרוג
הרצאה מרתקת:
הכירו את טווינמושן
עם גל אקסלרוד
עולם מטורף משל הדמיות! ממשק חדשני שמאפשר לבצע הדמיה כמעט כמו משחק מחשב
לתלמידים ובוגרים בלבד!
27.06
כ"א סיוון
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
27.06
כ"א סיוון
השקה חגיגית!
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קנ
א הַלְלוּיָהּ הַלְלוּ אֵל בְּקָדְשׁוֹ הַלְלוּהוּ בִּרְקִיעַ עֻזּוֹ:ב הַלְלוּהוּ בִגְבוּרֹתָיו הַלְלוּהוּ כְּרֹב גֻּדְלוֹ:ג הַלְלוּהוּ בְּתֵקַע שׁוֹפָר הַלְלוּהוּ בְּנֵבֶל וְכִנּוֹר:ד הַלְלוּהוּ בְתֹף וּמָחוֹל הַלְלוּהוּ בְּמִנִּים וְעוּגָב:ה הַלְלוּהוּ בְצִלְצְלֵי שָׁמַע הַלְלוּהוּ בְּצִלְצְלֵי תְרוּעָה:ו כֹּל הַנְּשָׁמָה תְּהַלֵּל יָהּ הַלְלוּיָהּ: