נכתב ע"י יונה יונה;1984486:
נכון, רק לרוב מוחלט של הצלמות כאן אין 4-6 פלאשים, אין מערכת רדיו עם כזו שליטה בערוצים.
אין כ"כ הרבה מקום וכו.
אז הדיון מבחינתן הוא כמעט רק תיאורתי.
כמות הפלאשים, המשדרים והמקום לא רלוונטיים לעצם הנושא - השלבים
הדיון רלוונטי לכל צלמת סטודיו, מניסיון, פתחתי את הדיון בגלל ההיתקלויות החוזרות לגבי אותו נושא.
צלמת שלמדה
קורס צילום מקיף, הבינה את התאוריה, התנסתה בכיתה, פתחה סטודיו ובסופו של דבר שורפת שעות במחשב (תרתי משמע), לפעמים קורס פרטי נוסף לא יתרום לה הרבה מעבר. מה שהיא צריכה זה סדר בעבודה, לבצע את השלבים האלה בשביל להגיע לתוצאה המצופה.
אבל מובנת לי לגמרי ההתעלמות של חלקן
נכתב ע"י ETStudio;1984506:
וכתוספת, מי שמשתמש בפלאשים שמהירות הטעינה שלהם בעייתית, הכפלת האיזו תאפשר לו לקבוע עוצמת הבזקה נמוכה בהרבה, ולהרויח מהירות טעינה קריטית.
משמעותי מאד כשצריך להחזיק את כל החבר'ה על הסט, בלי שהילד ההוא יברח או שההוא ימצמץ...
אגב - דיון מעולה. שאפו!
נכון מאוד, ובגלל זה אפשר לצלם גם מעבר לזה, להתחיל מנקודת פתיחה של איזו 400 צמצם 4 ויותר.
אירועים קטנים אני מצלם רק עם ספידלייטים במקסימום רבע עוצמה, מהירות הטעינה שלהם גבוהה, העוצמה מוגבלת, נקודת הפתיחה היא צמצם 4 איזו 200, זה מספיק כי הכל קרוב יחסית
תודה