נכון מאד!!!!למה ממשיכים בסמינרים לשלוח את 90 אחוז מהבנות למסלול של הוראה\ גננות?!?!.
עוול!!!
אי אפשר היום כמעט להקים כך בית של תורה, או בית בכלל.
ואח"כ תוך כדי חיי נישואין צריך לחפש הסבת מקצוע, גם כסף וגם זמן ואת שניהם אין בנמצא...
נכון מאד!!!!למה ממשיכים בסמינרים לשלוח את 90 אחוז מהבנות למסלול של הוראה\ גננות?!?!.
עוול!!!
אי אפשר היום כמעט להקים כך בית של תורה, או בית בכלל.
ואח"כ תוך כדי חיי נישואין צריך לחפש הסבת מקצוע, גם כסף וגם זמן ואת שניהם אין בנמצא...
אז שימשיכו בתנאים הקיימים.. למה נראה לכם שמקום יפטר עובדים שדרשו את זכויותיהם? גם מקום שיעשה את זה תמיד אפשר להקים רעש ציבורי והוא יתגמד יפה מאוד, צריך רק מישו מבפנים שעשקו אותו ויקים רעש אבל כולם מפחדים ושותקים ולעורר ניקים בפרוג על העוול לא יעזור...בארגון המורים ישמחו מאד לקבל מורות מז וח ולפוח תא.
השאלה הקטנטנה היא- מה יקרה למורה?
1. היום ב"ה יותר ויותר בנות הולכות למסלולים נוספים ויותר ויותר סמינר לא מחיבים מסלול הוראה.למה ממשיכים בסמינרים לשלוח את 90 אחוז מהבנות למסלול של הוראה\ גננות?!?!.
עוול!!!
אי אפשר היום כמעט להקים כך בית של תורה, או בית בכלל.
ואח"כ תוך כדי חיי נישואין צריך לחפש הסבת מקצוע, גם כסף וגם זמן ואת שניהם אין בנמצא...
לא מדויק...ולכן:
מי שחושבת שתוכל להיות מורה ומוכנה בשביל זה גם לעקור לעיר אחרת כדי להשיג משרה טובה, שתלמד.
ומי שלא, שתהיה חכמה מראש ותבחר מסלול נכון (כך שלא תצטרך לעשות הסבה בעתיד).
מקבלת את הדברים.לא מדויק...
קודם כל בחורה בת 18 בי"ב עוד לא טעמה את טעם החיים ולא יודעת לאן פניה מכוונות, ומה שיש זה רק המורות בתיכון שדוחפות ומשכנעות את כולן ללכת ללמוד בסמינר ושם, אין הרבה אופציות....
מדברת מניסיון שלי ושל שכמותי, אני לא גרה בעיר מרכזית וגם פה אין כ"כ עבודה בהוראה.
כשעבדתי בהוראה התלושים הכי גבוהים היו 4,000 פלוס מינוס... אז גם בית בלי שום מותרות ובסגנון חיים הכי פשוט לא יכול להתקיים משכר כזה ומה500 ש"ח של הדתות בכולל...(במיוחד כשיש שנים, שלשה ילדים במסגרת של מעון....).
וזה במקרה הטוב שיש לך פרוטקציה ואת כן עובדת,
אך מה קורה כשאת אובדת?!
למה ממשיכים בסמינרים לשלוח את 90 אחוז מהבנות למסלול של הוראה\ גננות?!?!.
עוול!!!
אי אפשר היום כמעט להקים כך בית של תורה, או בית בכלל.
ואח"כ תוך כדי חיי נישואין צריך לחפש הסבת מקצוע, גם כסף וגם זמן ואת שניהם אין בנמצא...
אשמח להסברהיום, מנסיון, אני אומרת שללמד במשרד החינוך זאת לא אופציה.
אשמח להסבר
באמת הרבה כבר לא שולחים... ודאי לא 90%למה ממשיכים בסמינרים לשלוח את 90 אחוז מהבנות למסלול של הוראה\ גננות?!?!.
עוול!!!
אי אפשר היום כמעט להקים כך בית של תורה, או בית בכלל.
ואח"כ תוך כדי חיי נישואין צריך לחפש הסבת מקצוע, גם כסף וגם זמן ואת שניהם אין בנמצא...
חשבתי שאחרי החתונה כבר מותר לאבד את התמימות...הכוונה לחומר האנושי שסובב אותך.
את נחשפת לתכנים שגורמים לך לאבד את התמימות.
הא?אני לא הייתי נותנת כותרת כזאת כשחלק נכבד מהמסתובבים בפורום חשים שהמורים עושקים מהם אישית את הלחם והחלב.
היא כנראה התכוונה לעובדה שיש הרבה אשכולות על כך שנמאס מזה שיש מורים שבוכים כל הזמן ואז מישו בא ופותח אשכול על כך שלמורים מגיע יותר תנאים ומשכורת.
חשבתי שאחרי החתונה כבר מותר לאבד את התמימות...
לא נראה לי שעל פי ההלכה יכול להיות לעובדים איזשהי טענה, מי שלא רוצה שלא יעבוד
איזו אמונה! איזה בטחון! ואיזו שמירת ההלכה!לא לשכוח שהכל ביד ה',
מה שידוע ליכל מורה לעברית מקבלת גמול?
מה שידוע לי
אז איזה נס שחסרי הגיון אחראיים על חלוקת הגמוליםאין שום הגיון!
אז איזה נס שחסרי הגיון אחראיים על חלוקת הגמולים
ככה אנחנו מרוויחים
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: