OR_Design
משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
•
יוצרי ai
איזה כיף לשתף בתהליך הזה
חוויה של מיתוג , ושל לקוחות
ממש!
כמו שאתם יודעים אני אוהבת לשתף עם הרבה תובנות ומה עומד מאחורי..
שם העסק: gastroplant
הלקוח:
עדי זוסמן, מנהלת מרכז "דרך הבטן" ואלון מאיה, מומחה לרפואה סינית.
שניהם יחד מייצרים ליין של צמחי מרפא למערכת העיכול.
שלב ראשון: אסטרטגיה
התהליך הזה לקח לי כמה ימים טובים!! בערך 10 דפי וורד עמוסי מידע ומילים. על כאבים, תועלות, מתחרים, תחרות, בידול, בעיות, מסקנות, ועוד.
בסופו של עמוד הגענו לייחודיות העסק.
הם כמעט היחידים שמתמקדים דווקא במערכת העיכול.
הם בעצמם אחראים לייצר, כשהם מומחים בתחום כבר עשרות שנים.
זאת אומרת שיש להם ניסיון בטיפול ושיפור מחלות והפרעות מחלות מעיים.
ערכי המותג העיקריים הם אמון וניסיון רב, בריאות ורוגע, שחרור.
האמת שהיו כאן אופציות שונות של סלוגן
בסופו של דבר יש מגבלות ואיסור התוויה ולכן שינינו.
אחרי התהליך הזה אני שולחת ללקוח קובץ פידיאף מסכם עם כל האסטרטגיה מאחורי המותג, נקודות בידול USP, ESP, אתגרים, מטרות שיווקיות ועוד. אחרי אישור - ממשיכים הלאה
שלב שני: בניית סקיצות שונות שתואמות את ייחודיות וערכי המותג.
אופציה שנייה:
ואופציה שלישית:
הלקוחות אהבו מאד את האופציה השלישית,
עברנו לשלב הבא.
דיוק ליטוש וכו'
היו כל מיני אופציות לצבעוניות שונה
זה הלוגו הסופיייי והנבחר ב"ה
אהבו נורא את ההנפשה
ההמשך בהודעה נפרדת >>>>
חוויה של מיתוג , ושל לקוחות
ממש!
כמו שאתם יודעים אני אוהבת לשתף עם הרבה תובנות ומה עומד מאחורי..
שם העסק: gastroplant
הלקוח:
עדי זוסמן, מנהלת מרכז "דרך הבטן" ואלון מאיה, מומחה לרפואה סינית.
שניהם יחד מייצרים ליין של צמחי מרפא למערכת העיכול.
שלב ראשון: אסטרטגיה
התהליך הזה לקח לי כמה ימים טובים!! בערך 10 דפי וורד עמוסי מידע ומילים. על כאבים, תועלות, מתחרים, תחרות, בידול, בעיות, מסקנות, ועוד.
בסופו של עמוד הגענו לייחודיות העסק.
הם כמעט היחידים שמתמקדים דווקא במערכת העיכול.
הם בעצמם אחראים לייצר, כשהם מומחים בתחום כבר עשרות שנים.
זאת אומרת שיש להם ניסיון בטיפול ושיפור מחלות והפרעות מחלות מעיים.
ערכי המותג העיקריים הם אמון וניסיון רב, בריאות ורוגע, שחרור.
האמת שהיו כאן אופציות שונות של סלוגן
בסופו של דבר יש מגבלות ואיסור התוויה ולכן שינינו.
אחרי התהליך הזה אני שולחת ללקוח קובץ פידיאף מסכם עם כל האסטרטגיה מאחורי המותג, נקודות בידול USP, ESP, אתגרים, מטרות שיווקיות ועוד. אחרי אישור - ממשיכים הלאה
שלב שני: בניית סקיצות שונות שתואמות את ייחודיות וערכי המותג.
אופציה שנייה:
ואופציה שלישית:
הלקוחות אהבו מאד את האופציה השלישית,
עברנו לשלב הבא.
דיוק ליטוש וכו'
היו כל מיני אופציות לצבעוניות שונה
זה הלוגו הסופיייי והנבחר ב"ה
אהבו נורא את ההנפשה
ההמשך בהודעה נפרדת >>>>