תח"צ שינוי מסלול קו 885 ממודיעין עילית לבית שמש

חיים הקוסם

משתמש מקצוען
כאן באתר איפה בוס יש סטטיסטיקה כמה אוטובוסים יצאו ואם יצאו בזמן https://www.efobus.com/
לחוצים על חיפוש, בוחרים מספר קו, בוחרים חלופה בעיר המבוקשת, לוחצים על תחנות, ואז יש מעל הרשימה "הצג סטיסטיקה"
 

avi++

משתמש מקצוען
כאן באתר איפה בוס יש סטטיסטיקה כמה אוטובוסים יצאו ואם יצאו בזמן https://www.efobus.com/
לחוצים על חיפוש, בוחרים מספר קו, בוחרים חלופה בעיר המבוקשת, לוחצים על תחנות, ואז יש מעל הרשימה "הצג סטיסטיקה"
זה אמיתי? קו 885 ממ''ע לב''ש
סה"כ נסיעות מתוכננות:478
סה"כ נסיעות שבוצעו בפועל:242
זה אומר שחצי מהנסיעות לא בוצעו
 

די

משתמש סופר מקצוען
זה אומר שחצי מהנסיעות לא בוצעו
אפשר לראות על הרבה קווים, לדוגמא קו 292 מביתר לירושלים יצאו 472 נסיעות מתוך 1236 נסיעות, כלומר בערך שתי שליש מהנסיעות לא בוצעו.
ייתכן שבשתי המקרים יש אוטובוסים קבלניים.
 

ליטאי פשוט

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
כאן באתר איפה בוס יש סטטיסטיקה כמה אוטובוסים יצאו ואם יצאו בזמן https://www.efobus.com/
לחוצים על חיפוש, בוחרים מספר קו, בוחרים חלופה בעיר המבוקשת, לוחצים על תחנות, ואז יש מעל הרשימה "הצג סטיסטיקה"
סליחה, אבל זה נראה לי חירטוט..
נתונים על קו 5 במו"ע
1702550884992.png

60% מהנסיעות לא בוצעו??
 

חי בן ראם

משתמש צעיר
מעצבן ומכעיס:mad:
באמצע החיים

לרמה ב' הוא בכלל לא נכנס (עוצר בכניסה- ליד לב הרמה או ממול)
כשזה לא מציאותי בכלל ללכת ברגל לשם, יש מקומות שזה 20-30 דק' הליכה של עליה קשה
כשעד עכשיו הוא הסתובב בכל הרמה
לאנשים יש שם עבודה/ מוסדות לימוד/ כוללים וכד'

זה שצריך להוסיף גם ברמה ד', זה נכון,
אבל מפה ועד להוריד את רמה ב' לחלוטין, זה מקומם
(בפרט שאנשים הסתמכו על קו שקיים כבר הרבה שנים
לענין מוסדות לימוד, עבודה, לימודים וכד'
ועוד באמצע שנה)

חשבתי על פיתרון כלשהוא לתושבי רמה ב':

לאורך כביש נהר הדן יש תחנות שאינן פעילות ללא סיבה
לדוגמא ליד הקצה של רח' ריב"ל ניתן ללכת משם לנהר הדן תוך כמה דקות לתחנה
וכן תחנה מול רח' רבי יהושע (ע"י שביל של כמה דקות) וכו'
[ברור שזה לא פיתרון מאה אחוז אבל זה יכול להועיל להרבה תושבים מרמה ב' - גם היום יש ליד בעלז החדשה תחנה בנהר הדן שהתושבים משתמשים בזה הרבה]

אולי צריך לדרוש על משרד התחבורה שלכה"פ יפעילו את התחנות, שהאוטובוסים יעצרו שם להעלאת והורדת נוסעים
 

די

משתמש סופר מקצוען
לדוגמא ליד הקצה של רח' ריב"ל ניתן ללכת משם לנהר הדן תוך כמה דקות לתחנה
וכן תחנה מול רח' רבי יהושע (ע"י שביל של כמה דקות) וכו'
השבילים סלולים? אם לא-צריך לבקש לסלול שבילים בסיסיים-לא אמור להיות סיפור יקר.
 

אור אורות

מהמשתמשים המובילים!
אגב, אי מי מסוגל להסביר מי בדיוק עומד לעלות על האוטובוס בשדרות יגאל אלון הפקוקה?
חוץ משאר הטענות שנדונו באשכול של תח"צ בבית שמש.
 

אור אורות

מהמשתמשים המובילים!
1702628817080.png

אז זה קו ש"די בסדר".
50 פעם לא בוצעה הנסיעה
30 פעמים יצאה באיחור
ועוד 2 פעמים באיחור של מעל חצי שעה.
ועוד 180 פעם יצא לפני הזמן.
בסה"כ 262 לא יצאו לפי הלוז תוך חודש.
שזה מעל 15%.
אגב, מה זה "מרחקי נסיעה"?
 

די

משתמש סופר מקצוען
קו 5 בביתר
לפי הנ"ל, יש בערך 75% נסיעות שלא בוצעו או בוצעו שלא כהוגן, רק 25% מהנסיעות בוצעו כמו שצריך (לדעתי הנתונים האלו לא מספיק מדויקים, לדוגמא נהג לא הדליק את המכשיר וכו'). כלומר המצב בבית שמש הוא ברמה גבוהה מאוד.
5.png
 

ייד

משתמש מקצוען
הקו שמתוכנן בצורה הכי גרועה זה 885
שלושת רבעי שעה נסיעה רק בתוך בית שמש.
הזיה!!!!
בעיקרון תוכנן שיהיה מסוף ומשם יצאו כל האוטובוסים הבין עירונים והאוטובוסים העירונים יתוגברו מכל אזור למסוף
(המסוף אמור להיות איפשהו באמצע כביש 10)
שזה הדבר הכי חכם לעשות בעיר ענקית!!!
התוכנית הזאת נבתנה עוד כששמוליק גרינברג היה אחראי על התחבורה וזה פשוט נעצר בגלל התחלופה של הנציגים...
מי יודע אולי עכשיו אם הוא יחזור משהו ישתפר פה.
אפשר לנסות לדבר עם יוסי גולדהירש שאחראי פה בעיקרון אבל מנסיון זה לא עוזר כי אין לו הרבה שליטה על זה
(אני מכירה אותו אישית, יש לו הרבה נכונות ורצון לעזור אבל יש כאן הרבה ששולטים מעליו..)
אפשר גם לפנות לאורי מקלב שינסה להזיז משהו במשרד התחבורה כי זה באמת בלתי נסבל זו עיר שהמון נוסעים אליה ויש אוטובוס אחד לכל התושבים!!!!
הקו הוא זועה כמו מרבית הקוים פה בעיר וברוב אזורי הארץ,
תחנה מרכזית היא פיתרון חלקי מאוד ולערים אם ביקוש נמוך, וזה מיקר מאוד את הנסיעה גם לנוסעים וגם לחברה, ומבזבז זמן מיותר

הפיתרון האמיתי היחיד זה פיצול של קוים לפי אזורים, כלומר: קו מרמה ג׳ ד׳, קו מרמה א׳ ב׳ ג׳2, וקו מהקריה חפציבה וסלונים זו הצורה היחידה שתקצר הן את הקו והן את הצורך בקו פנימי,
קוים מאספים זו שיטת נסיעה לאוטובוסים אם ביקוש נמוך לא לקוים שיוצאים כל היום
 
הקו הוא זועה כמו מרבית הקוים פה בעיר וברוב אזורי הארץ,
תחנה מרכזית היא פיתרון חלקי מאוד ולערים אם ביקוש נמוך, וזה מיקר מאוד את הנסיעה גם לנוסעים וגם לחברה, ומבזבז זמן מיותר

הפיתרון האמיתי היחיד זה פיצול של קוים לפי אזורים, כלומר: קו מרמה ג׳ ד׳, קו מרמה א׳ ב׳ ג׳2, וקו מהקריה חפציבה וסלונים זו הצורה היחידה שתקצר הן את הקו והן את הצורך בקו פנימי,
קוים מאספים זו שיטת נסיעה לאוטובוסים אם ביקוש נמוך לא לקוים שיוצאים כל היום
בהחלט הלוואי שזה מה שיהיה אבל כרגע לפי מה שהבנתי מכמה וכמה גורמים בתחבורה בבית שמש שהענין הזה לא קשור אליהם. משרד התחבורה הוא זה שפשוט לא מאשר עוד קווים אז ביינתים הפתרון הזה לא נראה באופק. וזה אגב מה שכתבתי למעלה שהפתרון הוא חלוקה של קווים לפי שכונות ותדירות גבוהה.
כרגע הפתרון של תחנה מרכזית בעיקרון יותר ראילי אך גם הוא נתקע עכשיו...ולמשל לקו 885 הוא יכל להיות פתרון טוב, כי במסלול החדש שלו בכל מקרה כל תושב יצטרך לנסוע רבע שעה בתוך העיר אז עדיף שכולם יסעו לאותו מקום והנסיעה תתקצר בחצי שעה!
 

זוהר05

משתמש פעיל
זה אמיתי? קו 885 ממ''ע לב''ש
סה"כ נסיעות מתוכננות:478
סה"כ נסיעות שבוצעו בפועל:242
זה אומר שחצי מהנסיעות לא בוצעו
אנחנו לא משתמשים כמעט בקו,
ב4 פעמים שהישתמשתי בו
ב3 פעמים אוטובוס חזור בשעה מסוימת לא יצא ונאלצתי להמתין שעה ורבע לאוטובוס הבא בקור בלילה כשאפילו אין חנויות להכנס אליהם,
ופעם אחת בהלוך מהמסוף האוטובוס לא יצא כשאני נמצאת עם עוד הרבה אנשים שהגיעו לפני שעת היציאה שלו ובמענה אנושי מתעקשים שהוא כן יצא...
פעם נוספת חיכיתי ביציאה מבית שמש והנהג פשוט דילג.
ממש קו למופת.
 

ייד

משתמש מקצוען
בהחלט הלוואי שזה מה שיהיה אבל כרגע לפי מה שהבנתי מכמה וכמה גורמים בתחבורה בבית שמש שהענין הזה לא קשור אליהם. משרד התחבורה הוא זה שפשוט לא מאשר עוד קווים אז ביינתים הפתרון הזה לא נראה באופק. וזה אגב מה שכתבתי למעלה שהפתרון הוא חלוקה של קווים לפי שכונות ותדירות גבוהה.
כרגע הפתרון של תחנה מרכזית בעיקרון יותר ראילי אך גם הוא נתקע עכשיו...ולמשל לקו 885 הוא יכל להיות פתרון טוב, כי במסלול החדש שלו בכל מקרה כל תושב יצטרך לנסוע רבע שעה בתוך העיר אז עדיף שכולם יסעו לאותו מקום והנסיעה תתקצר בחצי שעה!
בסוף זה תלוי בהתעקשות שלנו,
אם אנחנו ניתן להם לסחוב אותנו מחוץ לעיר בשביל כל נסיעה לא יעזור להתלונן אח״כ
 

A052

משתמש סופר מקצוען
אנחנו לא משתמשים כמעט בקו,
ב4 פעמים שהישתמשתי בו
ב3 פעמים אוטובוס חזור בשעה מסוימת לא יצא ונאלצתי להמתין שעה ורבע לאוטובוס הבא בקור בלילה כשאפילו אין חנויות להכנס אליהם,
ופעם אחת בהלוך מהמסוף האוטובוס לא יצא כשאני נמצאת עם עוד הרבה אנשים שהגיעו לפני שעת היציאה שלו ובמענה אנושי מתעקשים שהוא כן יצא...
פעם נוספת חיכיתי ביציאה מבית שמש והנהג פשוט דילג.
ממש קו למופת.
כמו שכתבו למעלה, כל קו שמבוצע לעיתים ע"י קבלן, הסטטיסטיקה לא נכונה.

וגם קוים רגילים כמו 4 במודי"ע לטענתם לא בוצע כ2/3 מהנסיעות דבר שלא יכול להיות.
 

אור אורות

מהמשתמשים המובילים!
כמו שכתבו למעלה, כל קו שמבוצע לעיתים ע"י קבלן, הסטטיסטיקה לא נכונה.

וגם קוים רגילים כמו 4 במודי"ע לטענתם לא בוצע כ2/3 מהנסיעות דבר שלא יכול להיות.
אם שמת לב לא דובר על סטיסטיקה אלא על עדות אישית.
 
בסוף זה תלוי בהתעקשות שלנו,
אם אנחנו ניתן להם לסחוב אותנו מחוץ לעיר בשביל כל נסיעה לא יעזור להתלונן אח״כ
לגמרי וזה גם מה שאמר לי חבר מועצה כאן להתלונן להתלונן ולהתלונן רק זה יעזור
ושכולם יתלוננו
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  105  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה