תח"צ שינוי מסלול קו 885 ממודיעין עילית לבית שמש

די

משתמש סופר מקצוען
במסלול החדש שלו בכל מקרה כל תושב יצטרך לנסוע רבע שעה בתוך העיר אז עדיף שכולם יסעו לאותו מקום והנסיעה תתקצר בחצי שעה!
לדעתי הרבה מעדיפים שהאוטובוס יעבור במרחק הליכה (10 דק'+-), לעומת לקחת אוטובוס פנימי לתחנה מרכזית בבית שמש (ביג לדוגמא) ואז האוטובוס הפנימי יכול לקחת גם כן הרבה זמן, ובנוסף אם יש פקק בדרך של האוטובוס הפנימי-מפספסים את הקו הבינעירוני (לעומת מרחק הליכה שאפשר לתכנן לצאת בדיוק כשצריך).

בקיצור לכאורה רוב הנוסעים לא יחסכו זמן עם תחנה מרכזית (מי שמרוויח מתחנה מרכזית זה לכאורה חברת האוטובוסים, שחוסכים זמן וק"מ נסיעה של האוטובוסים הבינעירוניים)
 
לדעתי הרבה מעדיפים שהאוטובוס יעבור במרחק הליכה (10 דק'+-), לעומת לקחת אוטובוס פנימי לתחנה מרכזית בבית שמש (ביג לדוגמא) ואז האוטובוס הפנימי יכול לקחת גם כן הרבה זמן, ובנוסף אם יש פקק בדרך של האוטובוס הפנימי-מפספסים את הקו הבינעירוני (לעומת מרחק הליכה שאפשר לתכנן לצאת בדיוק כשצריך).

בקיצור לכאורה רוב הנוסעים לא יחסכו זמן עם תחנה מרכזית (מי שמרוויח מתחנה מרכזית זה לכאורה חברת האוטובוסים, שחוסכים זמן וק"מ נסיעה של האוטובוסים הבינעירוניים)
התחנה מרכזית אמורה להיות באמצע הדרך אזור כביש 10 לכל שכונה יש גישה נוחה לאזור.
תראו שום דבר לא מושלם לכל פתרון יהיה עוד בעיות אבל זה לכאורה נראה הפתרון עם הכי פחות חסרונות
 

די

משתמש סופר מקצוען
התחנה מרכזית אמורה להיות באמצע הדרך אזור כביש 10 לכל שכונה יש גישה נוחה לאזור.
"המסוף" באליהו הנביא (של מירון ועוד)? כלומר תושב רמה ב'/קריה/חפציבה יחזור אחורה עד שם, ואז יקח משם את האוטובוס?
 

ייד

משתמש מקצוען
לדעתי הרבה מעדיפים שהאוטובוס יעבור במרחק הליכה (10 דק'+-), לעומת לקחת אוטובוס פנימי לתחנה מרכזית בבית שמש (ביג לדוגמא) ואז האוטובוס הפנימי יכול לקחת גם כן הרבה זמן, ובנוסף אם יש פקק בדרך של האוטובוס הפנימי-מפספסים את הקו הבינעירוני (לעומת מרחק הליכה שאפשר לתכנן לצאת בדיוק כשצריך).

בקיצור לכאורה רוב הנוסעים לא יחסכו זמן עם תחנה מרכזית (מי שמרוויח מתחנה מרכזית זה לכאורה חברת האוטובוסים, שחוסכים זמן וק"מ נסיעה של האוטובוסים הבינעירוניים)
כולם רוצים אוטובוס במרחק הליכה סביר מהבית
רבים מהם גם צריכים את זה
ולכן פיתרון של תחנה מרכזית או קו מאסף זה בסך הכל להעביר מבעיה אחת לבעיה אחרת
רק אוטובוסים ישירים מהשכונות יפתרו את הבעיה
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
התחנה מרכזית אמורה להיות באמצע הדרך אזור כביש 10 לכל שכונה יש גישה נוחה לאזור.
בעבר היה תכנית כזאת וזה ירד
כעת התכנית המרכזית היא לבנות תחנת רכבת ומסוף אוטובוסים חדש במע"ר צפון וזה אמור להיות ממש בקצה העיר
ובכל מקרה זה יהיה עוד ה-ר-ב-ה זמן.
אבל בלי קשר צריך לקדם עוד ת.מ. חרדית בלב העיר כמו שעושים עכשיו בירושלים עם מסוף 4/9
כי במסלול החדש שלו בכל מקרה כל תושב יצטרך לנסוע רבע שעה בתוך העיר אז עדיף שכולם יסעו לאותו מקום והנסיעה תתקצר בחצי שעה!
בתחנה מרכזית יוצא אוטובוס אחד או שנים לכל שכונה, ובדר"כ לא ישיר
משא"כ כשחוצה את העיר במסלול ישיר - הוא עוצר לכל אחד בפתח השכונה, ושם יש 4-5 אוטובוסים כל הזמן שמגיעים מיד לבית. לדוג' בנחל הקישון 14/15/23/22 לרמה א', בישעיהו 5/13/15/21/22 לרמה ג2, וכן הלאה
 

מ....

משתמש פעיל
על הרבה רחובות "זניחים" כמו נהר הירדן וכו' אפשר לוותר במסלול הקו
אבל על הרחוב ה"חשוב" יגאל אלון ה-ביג ושער העיר שם חייבים לעבור...
על תשכחו שהקו הוא גם הקו היחיד ממודיעין לבית שמש, והוא נצרך גם לאנשים שעובדים באזור הביג
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
על הרבה רחובות "זניחים" כמו נהר הירדן וכו' אפשר לוותר במסלול הקו
אבל על הרחוב ה"חשוב" יגאל אלון ה-ביג ושער העיר שם חייבים לעבור...
הנתונים הם שעולים ביגאל אלון הרבה אנשים (נשים חרדיות שעובדות במטריקס, המכון החרדי, מגער וכדו')
לא שזה מצדיק להוריד מנהר הירדן רק מציין עובדות
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
הנתונים הם שעולים ביגאל אלון הרבה אנשים (נשים חרדיות שעובדות במטריקס, המכון החרדי, מגער וכדו')
לא שזה מצדיק להוריד מנהר הירדן רק מציין עובדות
אגב זה רק באמצע שבוע, בשישי ומוצש זה באמת רחוב ריק לגמרי
והיה אפשר לפחות בסופש להסיט את המסלול לטובת רחובות אחרים
 

דיגיקלי

משתמש מקצוען
הנתונים הם שעולים ביגאל אלון הרבה אנשים (נשים חרדיות שעובדות במטריקס, המכון החרדי, מגער וכדו')
לא שזה מצדיק להוריד מנהר הירדן רק מציין עובדות
עובדה ברורה וידועה
שבנהר הירדן עולים הרבה יותר נוסעים מיגאל אלון
 

אור אורות

מהמשתמשים המובילים!
יגאל אלון הוא רחוב עם פרסומות פריצות,
ולהעביר אוטובוס שגם כך מתמלא ביגאל אלון ואח"כ במודיעין כדי שישמש גם את תושבי מודיעין, ובנוסף לכך שהרחוב פקוק ומאריך את הדרך, בושה אח"ז להסביר שאי אפשר להעביר בנהר הירדן בגלל עומס...
 

ofir123

משתמש צעיר
לא הבנתי
אתם באמת חושבים שזה הגיוני שאוטובוס בינעירוני יסתובב במשך 40 דקות בתוך העיר בית שמש??
אני גרה ברמה ג' ונוסעת איתו קבוע, לפעמים לוקח לי כמעט שעתיים להגיע הביתה.
כל כך שמחתי לראות שקיצרו קצת את הסיבוב!
גם אחרי השינוי אני אצטרך לקחת אוטובוס פנימי או ללכת 10-15 דקות ברגל, אבל לפחות לא יחטוף מיגרנה בסיבובים אינסופיים בכל הסמטאות של בית שמש...
להזכירכם זה קו בינעירוני, בשום מקום קווים בינעירוניים לא אמורים להיות קווים מאספים ...
 

לוי אלי

משתמש מקצוען
לא הבנתי
אתם באמת חושבים שזה הגיוני שאוטובוס בינעירוני יסתובב במשך 40 דקות בתוך העיר בית שמש??
אני גרה ברמה ג' ונוסעת איתו קבוע, לפעמים לוקח לי כמעט שעתיים להגיע הביתה.
כל כך שמחתי לראות שקיצרו קצת את הסיבוב!
גם אחרי השינוי אני אצטרך לקחת אוטובוס פנימי או ללכת 10-15 דקות ברגל, אבל לפחות לא יחטוף מיגרנה בסיבובים אינסופיים בכל הסמטאות של בית שמש...
להזכירכם זה קו בינעירוני, בשום מקום קווים בינעירוניים לא אמורים להיות קווים מאספים ...
שני בעיות שמשתלבות יחד...
תחבורה בבית שמש ותחבורה בקרית ספר... זה התוצאות...
ההודעה שלך מזעזעת ומדהימה כאחת...
היא פשוט חושפת את ההתרגלות של האנשים...
בכל עיר נורמאלית כל הקוים מסתובבים בכל העיר (צירים מרכזיים)
רק רווים מיוחדים ולא שימושיים אוספים רק במסוף...
בית שמש עם כ-150000+תושבים זה לא כפר!!!!!!! מגיע לה שירות הולם...
אם בביתר היה קורה דבר כזה קווים הייתה עפה מזמן!
תראו איזה שירות מטורף יש בביתר...
יודעים להסביר בצורה ברורה את הדרישות....
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  106  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה