יח''צ הוא המוביל לשוקת, אבל מה מונח בברזיה זה יקבע את הצלחת או כשלון הסמינר.
דבר ראשון הסמינר צריך להתגאות שיש לו צוות שכל כך רוצה בהצלחתו ומסכים לעמול ולהשקיע בשביל הצלחת הסמינר, וזה ממש לא מובן מאליו.
[רק על זה לבד שווה לשלוח לסמינר]
לדעתי יח''צ הוא שם כולל לניתוח והעמקה בהבנה
א. מי הקהל יעד המתאים לסמינר.
ב. מי הקהל יעד שלא מתאים לסמינר.
לאחר שנדע זאת -
תוכלו לשבת עם עצמכן ולראות מה השינוי שיגרום לקהל יעד להגיע,
לכל מגזר ולכל תת מגזר יש דברים שונים שיגרמו לו לבחור בכם, ולכן ההתאמה צריכה להיות ספציפית לאותו קהל יעד אליו אתם מכוונים.
ג. לאחר שתדעו מי הקהל יעד, מה המבדל שלו, ומה יגרום לו לבחור בכם, נשאר לכם לעשות יח''צ שיגרום לו להכיר את מעלות הסמינר, ולבחור בו.
למרות שיח''צ הוא דבר נפלא, ופרסום תמיד עובד, בסופו של דבר בחירת סמינר אינה רק שמיעה 'הסמינר הזה מושלם', כאשר אני כאבא לילדות שלומדות בסמינר [לא שלכם] שומע את המשפט, אני מתחיל לנבור 'מה כל כך מיוחד בו', ואז המידע הוא המוביל להחלטה.
המון ס"ד.