תעשי הזמנה ובדף תשלום תבחרי ב wen money ולא בכרטיס אשראי ואז כשיפתח לך הדף של ה web money פשוט תסגרי אותו ואז אוטומטית תראי שיש לך הזמנה שמחכה לתשלום
תעשי הזמנה ובדף תשלום תבחרי ב wen money ולא בכרטיס אשראי ואז כשיפתח לך הדף של ה web money פשוט תסגרי אותו ואז אוטומטית תראי שיש לך הזמנה שמחכה לתשלום
תפתחו סכסוך, ותבחרו באפשרות 'החזר רק' (שזה אומר ללא החזרת המוצר למוכר).הזמנתי מוצר בזמן הבלק פריידי קיבלתי אותו שבוע שעבר ובמקום 100% כותנה שהוא כתב באתר, נשלח לי מוצר מעורב פוליאסטר במקרה הטוב, כשכתבתי לו על כך הוא מיהר להחליף את המפרט באתר לפוליאסטר/כותנה וכתב לי:
"סליחה חבר יקר, מוצר זה עשוי מכותנה + פוליאסטר. פרטי המוצר שגויים. אני מצטער לגרום לך צרות כאלה".
הוא מתעקש שאחזיר לו את המוצר ואקבל זיכוי אין לי כח לזה ובא לי לפתוח סכסוך, השאלה אם עדיין אפשרי, הגעתי לדף הזה:צפה בקובץ המצורף 813740
אבל הוא נראה לא פעיל וגם משונה, האם אפשר לפתוח סכסוך עדיין?
ואם לא מה האפשרויות העומדות לרשותי.
ייש כח!תפתחו סכסוך, ותבחרו באפשרות 'החזר רק' (שזה אומר ללא החזרת המוצר למוכר).
זה שהמוכר שינה את פרטי המוצר עכשיו באתר זה לא משנה לכם, יש צילום מסך של עמוד המוצר בזמן הרכישה, בעמוד ההזמנות שלכם, וזה מה שקובע.
זה בהחלט עילה לקבלת החזר כספי מלא, בהצלחה!
נסו בדף 'פרטי ההזמנה', למטה, בכפתור 'סכסוכים פתוחים'.ייש כח!
הבעיה שבדף המצורף לעיל הקישור להגשת סכסוך לא פעיל כמה שלחצתי לא מגיב, השאלה אם כבר עבר זמן פתיחת הסכסוך?
הגדלתי את הצילום, הכפתור של החזר רק מסומן באדום אבל הוא לא מגיב, וגם כל התצוגה של הדף נורא משונה...אני לא כ"כ מזהה את עיצוב הדף בצילומסך שלכם (אולי זה במובייל?)
אין שם אפשרות ללחוץ על הכפתור "החזר רק"?
ומה סטטוס ההזמנהאם כתוב לי על מוצר שהזמנתי יותר מחודש
המשלוח בוטל
מה אני אמורה לעשות?
תודה לעונים!
ואם נמחק לי המספר שהתקשר אלי.@אלבומים גיגיטליים @חשבתי לומר
קרה לי אותו מקרה...
זה נשלח ע"י HFD שליחויות
צריך להקשיב למספר החבילה בשיחה, ניתן לחזור למספר ולשמוע, ואז להכנס לכאן:
להקיש את הטלפון ומספר חבילה ולראות מה עם החבילה. אפשר גם לתקשר איתם במייל, ולבדוק באתר שלהם את מפת נקודות החלוקה.
בהצלחה!
תלחצו על אמצעי התשלום של האשראי, ויפתח לכם האפשרות לבחור בפייפאל.שלום וברכה-
מישהו יודע איך אני משנה אמצעי תשלום?
ננעל לי על הכרטיס אשראי, ורציתי PAYPAL
אם הסטטוס סגור, זה אומר שהמוכר לא שלח ולא ישלח את הזמנתכם.הזמנתי מוצר ולאחר יומיים-שלושה כתוב לי בסטטוס הזמנה: "סגור".
בפרטי ההזמנה כתוב כך: המוכר לא הצליח לשלוח את ההזמנה בזמן. החזר מלא יונפק באופן אוטומטי לאמצעי התשלום המקורי שלך תוך 3 עד 20 ימי עסקים .
המוכר לא עונה לשאלות שלי.
האם להגיע למסקנה שמוצר לא ישלח והכסף הוחזר? (אין לי מושג איך עוקבים אם הכסף אכן הוחזר)
תודה רבה!אם הסטטוס סגור, זה אומר שהמוכר לא שלח ולא ישלח את הזמנתכם.
לעקוב אחר ההחזר, ניתן בצפיה בפרטי ההזמנה > פיננסי
ברגע שתקבלו החזר, זה יופיע שם בסוף העמוד.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: