איך היה התהליך?אני החזרתי עכשיו וזה בדרך. הכל בסדר אם תחזירי
איך היה התהליך?אני החזרתי עכשיו וזה בדרך. הכל בסדר אם תחזירי
פשוט מאוד. מקבלת פתק עם כתובת להדפסה. מדפיסה מדביקה על החבילה והולכת לדואר נותנת להם וסלמטאיך היה התהליך?
כן מנסיון עצוב,גם אם רשום החזרות חינם?
מנסיון?
פשוט מאוד. מקבלת פתק עם כתובת להדפסה. מדפיסה מדביקה על החבילה והולכת לדואר נותנת להם וסלמט
זה היה לאחרונה ועל מוצרי צ'ויס??אני הייתי צריכה להחזיר 2 פריטים והם כתבו לי אין צורך להחזיר יונפק החזר
אני שלחתי של צ'ויס, מחכה לזיכויכן מנסיון עצוב,
זה היה לאחרונה ועל מוצרי צ'ויס??
כי לי ידוע שרק על צ'ויס יש בעיות
לאחרונה?אני שלחתי של צ'ויס, מחכה לזיכוי
מה זה לבד? לפני שבוע שלחתי בדוארלאחרונה?
כי מלא אנשים מתלוננים (אני ביניהם) שהם רק נותנים כתובת מוזרה להחזרה וצריך להחזיר לבד
צפה בקובץ המצורף 1619536
תפתח מחלוקת. לא פונים במקרים כאלה למוכר...קניתי מוצרים מאלי של CHOICE ומוצר אחד הגיע פגום...שאני פונה למוכר...זה לא דרך מרכז ההודעות.....
ואין לי דרך לחזור להתכתבות......אשמח לכל עזרה......
וכשלא קיבלתי את המוצר איך אני מגיע למקום של הסכסוך?אחרי אישור ההזמנה
כנסו ל:
צפה בקובץ המצורף 1555267
ותבחרו :
צפה בקובץ המצורף 1555268
בוחרים סיבה
צפה בקובץ המצורף 1555270
מעלים תמונה (אם יש במוצר פגום או שהגיע מוצר שונה מההזמנה)
גם לי זה קרה אין לי מושג מה לעשותא. הזמנתי מוצר, מספר מעקב מתחיל בAT מסתיים ב CN.
אני מבינה שזה שייך לEMS.
באתר של דואר ישראל לא מופיעים נתונים על החבילה,
בדקתי באתר אחר, מופיע לי שהמוצר ממתין לאיסוף החל מה 4 באפריל, וישמר שם לזמן מוגבל.
ואין לי פרטים נוספים מאיפה לאסוף את זה.
מה אמורים לעשות?
גם לי זה קרה אין לי מושג מה לעשות
אין להם שום מוקד שירות בישראל?
הזמנתי מוצר, מספר מעקב מתחיל בAT מסתיים ב CN
זה הגיע לנקודת חלוקה ואין לי מושג איפה?
מה עושים???
א. הזמנתי מוצר, מספר מעקב מתחיל בAT מסתיים ב CN.
אני מבינה שזה שייך לEMS.
באתר של דואר ישראל לא מופיעים נתונים על החבילה,
בדקתי באתר אחר, מופיע לי שהמוצר ממתין לאיסוף החל מה 4 באפריל, וישמר שם לזמן מוגבל.
ואין לי פרטים נוספים מאיפה לאסוף את זה.
מה אמורים לעשות?
ב. הזמנתי תאורה, הגיע בצבע שונה ממה שהזמנתי.
פתחתי סכסוך שלחו לי תשובה שאחזיר את זה, וכשזה יגיע אליהם יזכו אותי בכל הכסף.
התכתבתי עם המוכר, הוא מוכן להחזיר 10 דולר (מתוך 35 שזה עלה) בלי שאחזיר את זה.
באפשרות הראשונה בעצם אני נשארת בלי המוצר, שהגיע מושלם רק בצבע שונה. סוג של סיכון מסויים להשאר קרחת מכאן ומכאן, לא?
באפשרות השניה אני בעצם נשארת עם מוצר שצריך השקעה של צביעה, מרויחה מעט כסף, אבל לפחות יש לי את המוצר ביד.
במה שווה לבחור? או שיש אפשרות נוספת לחייב אותם לשלוח לי את המוצר שהזמנתי או את מלוא הסכום בלי לחכות שזה יגיע אליהם?
@זילפה ו.. @חזן הדגול @במבונה@פנינה ריימונד
אולי את תדעי לעזור?
וואו תודה!@זילפה ו.. @חזן הדגול @במבונה
תנסו אחד מהאתרים הללו:
באזזר הפצת משלוחים | buzzr
באזזר שליחויות ממציאה מחדש את עולם המשלוחים ללקוחות הפרטיים. מציעה חוויית שירות ייחודית עם יכולת לתאם חלונות פיזור קצרים בשעות הערב ושליטה מלאה. שרות פשוט חווייתי ומשתלםbuzzr.biz
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: