למה מה קרה?
משתמש פעיל
דיברתי עם השירות לקוחות אלף פעמים, הם לא יודעים כלום יותר ממני, שקרנים בצורה הזויה (נחזור אליך תוך 48 שעות, אולי 48 שעות של ליברמן...)התקשרתי לשם עכשיו לפי הפרטים שמסרת,
הם מחסן לוגיסטי באותו מתחם אבל הם לא קשורים אליהם בכלל.
אשמח לשמע מ הפיתרון שמצאת.
אולי תבקשי מ"אווה" בשרות הלקוחות את הנמען.
אני רשמתי בדיוק את הפרטים שנתנו וזה לא נלקח על ידם.
הם חסמו לי את המוצר שלא אוכל לטפל בו בשום צורה.
הדבר ביחיד שהם עוזרים זה להסלים, דהיינו לזרז טיפול בפניה שנשלחה
תכלס, כמו שכתבתי, לא ניסיתי לשלוח לכתובת לעיל אבל התכתבתי עם החברה הזו וזה מה שהם אמרו לי
עד שמישהו לא ינסה/יהמר לא נדע
כרגע זה הפיתרון היחיד