אלי-אקספרס שאלות ותשובות בלבד

לימונצ'לו

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
פתחתי חשבון פייפאל, ועכשיו - איזה פרטים אני צריכה לתת למוכר כדי לקבל ממנו את ההחזר?
יש קוד מסוים לחשבון שלי?
ועוד שאלה- היה שם אפשרות לחשבון אישי או עסקי, ובלי לחשוב פתחתי אישי,
אולי באישי אין אפשרות לקבל כסף אלא רק לשלם?
ותודה!!!
תבקשי ממנו את הכתובת מייל של החשבון פאיפל שלו ואז אצלך תעשי- בקש כסף או משהו כזה ותכניסי את הסכום בשקלים (מומלץ כי ככה לא יעלה לך עמלת המרה אבל לא בטוח שהמוכר יסכים. שווה לנסות)...
או שתיתני לו את הכתובת מייל שלך אבל אז מסתבר שהוא יחזיר לך בדולרים ויעלה לך המרה
 

avi++

משתמש מקצוען
הזמנתי לפני שלושה חודשים ולא הגיע לי- משלוח של 3 מעילים
המוכר עשה "טובה" והאריך את תקופת ההגנה,
עכשיו אני לא יכולה לפתוח סכסוך עד עוד חודש......
יש מה לעשות? המוכר שמבקש שאפתח סכסוך ע"מ שיחזיר לי את הכסף לא מבין למרות כל ההסברים שלי למה אני לא יכולה לפתוח סכסוך....
יש מה לעשות?
כתוב שהמשלוח יצא מסינגפור ולא מעודכן שהגיע לארץ... מה יכול להיות???
תודה מראש!!!
דבר ראשון, המוכר עשה "טובה" אך ורק לעצמו בזה שהאריך את תקופת ההגנה, כי כמו שנוכחתם לדעת אתם אלו שנדפקתם בזה שאתם לא יכולים לפתוח סכסוך עכשיו,
דבר שני, תחכו עוד חודש ואז תפתחו סכסוך
דבר שלישי, הרבה פעמים כשהחבילה מגיעה לארץ היא מקבלת ברקוד שונה ממה שהיה לה עד עכשיו, שזה אומר שהמעקב חבילות של עלי אקספרס לא יודע את הברקוד החדש ולא יודע להגיד לכם איפה החבילה נמצאת, לכן כתוב שזה יצא מסינגפור ולא כתוב שזה נכנס לארץ, אם עבר פחות מחודש מהתאריך שכתוב שזה יצא מסינגפור, אין מה לדאוג, פתאום זה ינחת בסניף הדואר שלכם, ובמקרה הכי גרוע תפתחו סכסוך עוד חודש
 

avi++

משתמש מקצוען
אם הזמנתי חבילה במשלוח ללא מעקב, אבל הביאו לי איזה מספר מוזר שמתחיל באותיות HJYTE
זה אומר שבאמת יש מעקב?
 

הכל בסדר

משתמש מקצוען
קניתי מוצר, חפתים עם שעון, המוצר הגיע מהר מאד אך למרבה הצער השעון בכלל לא אמיתי
אין לי צורך בו רציתי שעון אמיתי,
איך אני יכולה לקבל החזר ו/או להחזיר את המוצר?
Rhoff60 גימייל קום
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
קניתי מוצר, חפתים עם שעון, המוצר הגיע מהר מאד אך למרבה הצער השעון בכלל לא אמיתי
אין לי צורך בו רציתי שעון אמיתי,
איך אני יכולה לקבל החזר ו/או להחזיר את המוצר?
צריך קישור למוצר, להבין אם הייתה פה הטעיה של המוכר.
א"כ, תוכלו לפתוח סכסוך, ולבחור באפשרות של 'מוצר לא כפי שתואר'.
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כאן אני לא יכולה לצרף תמונות וכו
התמונות לא מעניינות בכלל!
רק מה שכתוב באותיות הקטנות.

פתחו את דף המוצר ההוא (לא בעמוד ההזמנות שלי).
והעתיקו את השורה של הכתובת המופיעה בראש הדפדפן, והדביקו כאן.
 

אאאאאב

משתמש פעיל
דבר ראשון, המוכר עשה "טובה" אך ורק לעצמו בזה שהאריך את תקופת ההגנה, כי כמו שנוכחתם לדעת אתם אלו שנדפקתם בזה שאתם לא יכולים לפתוח סכסוך עכשיו,
דבר שני, תחכו עוד חודש ואז תפתחו סכסוך
דבר שלישי, הרבה פעמים כשהחבילה מגיעה לארץ היא מקבלת ברקוד שונה ממה שהיה לה עד עכשיו, שזה אומר שהמעקב חבילות של עלי אקספרס לא יודע את הברקוד החדש ולא יודע להגיד לכם איפה החבילה נמצאת, לכן כתוב שזה יצא מסינגפור ולא כתוב שזה נכנס לארץ, אם עבר פחות מחודש מהתאריך שכתוב שזה יצא מסינגפור, אין מה לדאוג, פתאום זה ינחת בסניף הדואר שלכם, ובמקרה הכי גרוע תפתחו סכסוך עוד חודש
תודה רבה רבה, עזרתם לי מאוד,
המוכר אכן עשה טובה אך ורק לעצמו, לכן כתבתי את הטובה ב"מרכאות"....
לגבי ההחלפת ברקוד- יש לי את המס' מעקב של דואר ישראל גם, יכול להיות שהתכוונתם לזה?
זה מוסיף לי משהו?
תודה!
 

P.R.

משתמש מקצוען
יש לי משלוח שעשיתי לפני מעל חודשיים, אין מס' מעקב עקב בעיות לוגיסטיקה מהרגע הראשון - ועד עכשיו,
פתחתי סכסוך מזמן, והמוכר כל הזמן מציעה הצעות, שאני אחכה עוד קצת וכו', וכבר כתבתי פעמים רבות בסכסוך שלא מוכנה כלום רק החזר, ועכשיו כבר הרבה זמן שאין יחס, ובתהליך למעלה - שמסומן בכתום כתוב משא ומתן מסתיים ב 20 בדצמבר.
אולי למשהי יש מושג מה אני אמורה לעשות הלאה?

תודה מראש!
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
@הכלבויניק אומישהו אחר יש לכם אפשרות לעזר -
אני לא זוכר סיסמה של אלי אקספרס. והוא רוצה רק טביעת אצבע. ואין לי דרך. מה אפשר לעשות?
לא מכיר דרישה כזו, זה בכניסה לחשבון מטאבלט או סמארטפון?

סתם כך, לי יותר נוח להיכנס לאלי-אקספרס דרך חשבון גוגל, ולא דרך סיסמא, אז אני פחות נתקל בבעיות כאלו.
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
יש לי משלוח שעשיתי לפני מעל חודשיים, אין מס' מעקב עקב בעיות לוגיסטיקה מהרגע הראשון - ועד עכשיו,
פתחתי סכסוך מזמן, והמוכר כל הזמן מציעה הצעות, שאני אחכה עוד קצת וכו', וכבר כתבתי פעמים רבות בסכסוך שלא מוכנה כלום רק החזר, ועכשיו כבר הרבה זמן שאין יחס, ובתהליך למעלה - שמסומן בכתום כתוב משא ומתן מסתיים ב 20 בדצמבר.
אולי למשהי יש מושג מה אני אמורה לעשות הלאה?

תודה מראש!
ומה כתוב למעלה בתוצאות הסכסוך?
אמור להיות כתוב את הפסק, אם אתם מקבלים החזר וכמה.
 

יהודית 80

משתמש מקצוען
תבקשי ממנו את הכתובת מייל של החשבון פאיפל שלו ואז אצלך תעשי- בקש כסף או משהו כזה ותכניסי את הסכום בשקלים (מומלץ כי ככה לא יעלה לך עמלת המרה אבל לא בטוח שהמוכר יסכים. שווה לנסות)...
או שתיתני לו את הכתובת מייל שלך אבל אז מסתבר שהוא יחזיר לך בדולרים ויעלה לך המרה
תודה, @היוש!
המוכר מבקש שאתן לו את שלי, ואני כ"כ בורה ולא מצליחה להבין איפה יש את ה"לינק שלי" לחשבון שלי בפייפאל
תוכלו לעזור לי? איזה לינק אני אמורה לתת לו ואיפה מוצאים אותו?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  63  פעמים

לוח מודעות

למעלה