אלי-אקספרס שאלות ותשובות בלבד

אלישבע וי

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
מלא פעמים בחלונית הצאט נשלחות לי כל מיני הודעות מחנויות שונות עם קופונים לחנות, איך אני עוברת לחנות לאחר שלחצתי על הקופון? לא מצאתי איך.
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
מלא פעמים בחלונית הצאט נשלחות לי כל מיני הודעות מחנויות שונות עם קופונים לחנות, איך אני עוברת לחנות לאחר שלחצתי על הקופון? לא מצאתי איך.
בעמוד 'הקופונים שלי', יש לשונית קופוני מוכר.
שם יש את כל הקופונים שאספתם ממוכרים ספציפיים, וניתן ללחוץ שם על מעבר לחנות.
 

צבע ורוד

משתמש פעיל
תעשי הזמנה ובדף תשלום תבחרי ב wen money ולא בכרטיס אשראי ואז כשיפתח לך הדף של ה web money פשוט תסגרי אותו ואז אוטומטית תראי שיש לך הזמנה שמחכה לתשלום
כך עשיתי ורשמתי לספק שכעת יספק את סחורה והוא אומר לי כך:
"שיניתי את המחיר עבורך, אני אשלח לך את המוצרים ומתנות"
איפה אני רואה שהוא שינה את המחיר??????
בהזמנה ללא תשלום מופיע המחיר הרגיל!!!!!!!
 

לימונצ'לו

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
כך עשיתי ורשמתי לספק שכעת יספק את סחורה והוא אומר לי כך:
"שיניתי את המחיר עבורך, אני אשלח לך את המוצרים ומתנות"
איפה אני רואה שהוא שינה את המחיר??????
בהזמנה ללא תשלום מופיע המחיר הרגיל!!!!!!!
מוזר. את אמורה לראות בהזמנות את ההזמנה עם מחיר שונה... אם לא אז הוא לא שינה
 

צדיק כתמר יפרח

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
פשוט אני הזמנתי מוצר בשווי 6 דולר והוא הגיע לארץ ,אך לא קיבלתי הודעות מהדואר שהמוצר הגיע ,והוא הוחזר לשולח, אז פתחתי מחלוקת ,ואלי אקספרס שלחו לי מייל שיזכו אותי על 4 $ ואפסיד את דמי המשלוח,רק שכדי לאשר את הפשרה היתי צריכה להיכנס לקישור שמשום מה לא עבד ,כך שלבנתיים הפסדתי את הכסף , האם למישהו יש רעיון מה לעשות???
 

avi++

משתמש מקצוען
אשמח לדעת איך פונים לשירות הלקוחות ! תודה מראש!
בעמוד הראשי של אליאקספרס נכנסים ל"עזרה" ובוחרים "שירות לקוחות"
‏‏לכידה.PNG

בעמוד הבא שאתם מגיעים אליו, תרדו עד לסוף העמוד, יהיה שם 2 אופציות,
‏‏לכידה.PNG

תבחרו ב"שירות מקוון", בהצלחה
 

יהודית 80

משתמש מקצוען
אין לי חשבון פייפאל,
בשביל לקבל החזר - אתם נותנים פרטי אשראי? זה לא סיכון?
או שיש דרך נוספת?
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
אין לי חשבון פייפאל,
בשביל לקבל החזר - אתם נותנים פרטי אשראי? זה לא סיכון?
או שיש דרך נוספת?
ההחזר הוא לכרטיס האשראי ממנו קניתם.
לא צריך חשבון פייפאל בשביל זה.
 

אאאאאב

משתמש פעיל
הזמנתי לפני שלושה חודשים ולא הגיע לי- משלוח של 3 מעילים
המוכר עשה "טובה" והאריך את תקופת ההגנה,
עכשיו אני לא יכולה לפתוח סכסוך עד עוד חודש......
יש מה לעשות? המוכר שמבקש שאפתח סכסוך ע"מ שיחזיר לי את הכסף לא מבין למרות כל ההסברים שלי למה אני לא יכולה לפתוח סכסוך....
מה אפשר לעשות?
כתוב שהמשלוח יצא מסינגפור ולא מעודכן שהגיע לארץ... מה יכול להיות???
תודה מראש!!!
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
תודה!
הבעיה היא שהמוכר כותב לי כך:

hi we not have your card information , This is kept by the platform, we have no right to view your account information

מה לענות לו?
ברור שלמוכר אין יכולת לראות את פרטי האשראי שלכם!
אלי-אקספרס נחשב לאתר מאובטח ביותר.

החזר מקבלים לאחר פתיחת סכסוך, ישירות מהפלטפורמה עצמה של אלי-אקספרס, לא דרך המוכר כלל.
אם המוכר עצמו מתנדב להחזיר כסף (ולא נתקלתי בזה מעולם),
אז כנראה אתם כן צריכים חשבון פייפאל.
 

יהודית 80

משתמש מקצוען
הבעיה היא שהמוכר כותב לי כך:

hi we not have your card information , This is kept by the platform, we have no right to view your account information

מה לענות לו?

אולי זה בגלל שהמוכר הבטיח את ההחזר בצור קשר שפניתי אליו
ולא דרך סכסוך והחזרים מאלי?
 

לימונצ'לו

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
תודה!
הבעיה היא שהמוכר כותב לי כך:

hi we not have your card information , This is kept by the platform, we have no right to view your account information

מה לענות לו?
אני מבינה שהוא רוצה להחזיר לך לא דרך סכסוך...
למה לא לפתוח סכסוך וזהו? או לפתוח חשבון פאיפל?
לפתוח פאיפל לא לוקח יותר מדקה...
 

לימונצ'לו

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
אם המוכר עצמו מתנדב להחזיר כסף (ולא נתקלתי בזה מעולם),
אז כנראה אתם כן צריכים חשבון פייפאל.
אני נתקלתי בזה במקרה של מוכר חדש שהתחנן שאני יסגור את הסכסוך כדי שלא יפגע שמו הטוב...
שלחתי לו בקשה לתשלום דרך פאיפל ורק אחרי שהוא שילם אז ביטלתי את הסכסוך...
 

יהודית 80

משתמש מקצוען
למה לא לפתוח סכסוך וזהו?
בסכסוך נתנו אופציה של החזר חלקי, והוא הבטיח יותר
מדובר בשני פריטים שעלו יחד 5 דולר, לא רציתי להישאר רק עם 1.98 החזר, והמוכר הציע פשרה 3...
עדיף לפתוח סכסוך רשמי?
ואז מה אעשה כדי לקבל את הסכום היותר גבוה? לפתוח שני סכסוכים בנפרד?
למה לא לפתוח חשבון פאיפל?
חשבון פייפאל גובה אחוזים על ההפקדות דרכו, נכון?
 

יהודית 80

משתמש מקצוען
לא נכון. (כמה שידוע לי)
אולי העמלת המרה שלהם גבוהה אבל אם את תשלחי לו בקשה להחזר תשלחי את זה בשקלים ואז המוכר ישלם את ההמרה
פתחתי חשבון פייפאל, ועכשיו - איזה פרטים אני צריכה לתת למוכר כדי לקבל ממנו את ההחזר?
יש קוד מסוים לחשבון שלי?
ועוד שאלה- היה שם אפשרות לחשבון אישי או עסקי, ובלי לחשוב פתחתי אישי,
אולי באישי אין אפשרות לקבל כסף אלא רק לשלם?
ותודה!!!
 

אאאאאב

משתמש פעיל
הזמנתי לפני שלושה חודשים ולא הגיע לי- משלוח של 3 מעילים
המוכר עשה "טובה" והאריך את תקופת ההגנה,
עכשיו אני לא יכולה לפתוח סכסוך עד עוד חודש......
יש מה לעשות? המוכר שמבקש שאפתח סכסוך ע"מ שיחזיר לי את הכסף לא מבין למרות כל ההסברים שלי למה אני לא יכולה לפתוח סכסוך....
יש מה לעשות?
כתוב שהמשלוח יצא מסינגפור ולא מעודכן שהגיע לארץ... מה יכול להיות???
תודה מראש!!!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  63  פעמים

לוח מודעות

למעלה