אלי-אקספרס שאלות ותשובות בלבד

איש האשכולות

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
הזמנתי מוצר ומשלא הגיע פתחתי סכסוך שהסתיים בהזדכות מלאה על התמורה.

כבר עבר מעל חודש ואין שום החזר.

מה עושים?
 

סופר חיובי

משתמש מקצוען
פתחתי במחלוקת וניצחתי עכשיו איך אני מממש את הזיכוי רק הודיעו לי שאני זכאי להחזר איך אני רואה את זה?
 

הילה המפתחת

משתמש פעיל
שלום
זקוקה לעזרה דחופה
אודה לכל העונים
ההזמנה שלי מעלי היא בעלת מספר מעקב עם J-NET כפי שהבנתי זה לא דרך דואר ישראל אלא דרך ציטה בדרך כלל
אבל כשאני נכנסת לאתר של ציטה עם הטלפון שלי אין שם את החבילה הזו ובאלי אקספרס כתוב שהיא הגיעה ליעד
איזה עוד חברות יכול להיות ששלחו את המצור שלי חוץ מציטה?
תודה!!
 

הילה המפתחת

משתמש פעיל
שלום
זקוקה לעזרה דחופה
אודה לכל העונים
ההזמנה שלי מעלי היא בעלת מספר מעקב עם J-NET כפי שהבנתי זה לא דרך דואר ישראל אלא דרך ציטה בדרך כלל
אבל כשאני נכנסת לאתר של ציטה עם הטלפון שלי אין שם את החבילה הזו ובאלי אקספרס כתוב שהיא הגיעה ליעד
איזה עוד חברות יכול להיות ששלחו את המצור שלי חוץ מציטה?
תודה!!
רוצה לשתף כאן את הפתרון (יכול להיות שנכתב כאן בעבר אבל לא ראיתי) לטובת כולם.
מדובר על חבילה באלי אקספרס שבאתר של אלי יש רק מספר מעקב עם JNT (לא מוכר בדואר ישראל) בהתחלה חשבתי שזה הועבר לחברת שליחויות אחרת מדואר ישראל אבל לא מצאתי בציטה שום דבר שקשור לחבילה הזו.
אחר כך בדקתי באתר track24 אבל היה כתוב רק שההודעה הגיעה בלי פרטים עליה (קיבלתי גם הודעה בטלפון אבל לא הבנתי כלום)
ואז חברה בדקה לי ושימו לב שבאתר track24 הוא לפעמים מראה מספר מעקב ישראלי . וזה באמת היה מספר מעקב לדואר ישראל
מקווה שהועלתי
 

אלוווופה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הנדסת תוכנה
שלום, הזמנתי מעלי אקספרס כמה מוצרים אחרי יום בדקתי אם הוציאו את כל הפריטים שהזמנתי למשלוח וראיתי ששלחו הכל חוץ מהפריט הכי יקר שהזמנתי בשווי בערך 170 ש״ח. כזה דבר בחיים לא קרה לי וכעת אני צריכה עזרה. נכנסתי לסטטוס של ההזמנה ושאלתי את המוכר מדוע הוא לא שלח עדיין את ההזמנה אחרי יומיים שהוא לא מגיב ביטלתי את ההזמנה ובסיבת הביטול כתבתי שזה עקב כך שהמוכר לא עונה לשאלות וכתבו לי שאם המוכר לא יגיב תוך 48 שעות אני אזוכה באופן אוטומטי, למעשה הוא לא הגיב לי על השאלה הספציפית אלא העלה את הפרסום של המוצר וכנראה שהם מחשבים את זה כתגובה כי לא זוכיתי. יותר מזה ביטלתי את ההזמנה כבר פעם שלישית והפעם מסיבה אחר כי הרובוט אמר לי שזה הכי מהר והיא עדיין לא בוטלה, לא יצאה למשלוח ולא זוכיתי עליה. מה עושים?!
אשמח אם מישהו יודע על דרך לתקשר עם מישהו אנושי מעלי אקספרס כי נמאס עלי להתכתב עם איזה רובוט מטופש!
 

ESTI.

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
שלום
זקוקה לעזרה דחופה
אודה לכל העונים
ההזמנה שלי מעלי היא בעלת מספר מעקב עם J-NET כפי שהבנתי זה לא דרך דואר ישראל אלא דרך ציטה בדרך כלל
אבל כשאני נכנסת לאתר של ציטה עם הטלפון שלי אין שם את החבילה הזו ובאלי אקספרס כתוב שהיא הגיעה ליעד
איזה עוד חברות יכול להיות ששלחו את המצור שלי חוץ מציטה?
תודה!!
אמור להגיע אליך הודעה במייל עם קישור למעקב אחרי החבילה שלך
 

rabin

מנהל קהילת אוטומציה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
יש פה רק שואלים... אין עונים!
יש תשובות על כל השאלות!!!
למה נועד האשכול? אם כל תשובה כבר ענו עליה עשרות פעמים ואני לא מגזים!!!


מומלץ לפני ששואלים לעבור קצת על האשכול מקווה שבקרוב יעלה מדריך מסודר עם תשובות על כל השאלות בשיתוף @הכלבויניק ו @כותב מוסמך


דרך אגב גם התשובה הזאת נכתבה כבר כמה פעמים...

כשיש זמן אני משתדל לענות או @הכלבויניק..
מקווה שיותר מאוחר אענה על הכל.
 

rabin

מנהל קהילת אוטומציה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית

ESTI.

אין מה לכעוס...
למרות שעובדים כאן בשירות מלא... משתדלים לעזור לכולם. אבל אם כל השאלות חוזרות על עצמם....
במאמץ קטן ניתן למצוא תשובות על כל השאלות..
 

איש האשכולות

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
יש תשובות על כל השאלות!!!
למה נועד האשכול? אם כל תשובה כבר ענו עליה עשרות פעמים ואני לא מגזים!!!


מומלץ לפני ששואלים לעבור קצת על האשכול מקווה שבקרוב יעלה מדריך מסודר עם תשובות על כל השאלות בשיתוף @הכלבויניק ו @כותב מוסמך


דרך אגב גם התשובה הזאת נכתבה כבר כמה פעמים...

כשיש זמן אני משתדל לענות או @הכלבויניק..
מקווה שיותר מאוחר אענה על הכל.
אתה מצפה שאני אסרוק 110 דפים בשביל למצוא תשובה לשאלה שלי...?

מה כ"כ גרוע לחזור פעמיים? אתה לא בכיתה כעת....

אני חוזר ושואל: ביטלתי ולא קבלתי החזר, מה אני עושה??????:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:
 

rabin

מנהל קהילת אוטומציה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
אתה לא בכיתה כעת...
באמת סליחה אשתדל להבא לענות ישר בכדי שלא תצטרך לחפש... למרות שאני לא מבין מה גרוע כל כך לחפש..
ואם לך אין זמן... מהיכן יהיה לי זמן לענות שוב ושוב? ;)..
ובדרך כלל גם תודה לא יודעים להגיד ...

ביטלתי ולא קבלתי החזר, מה אני עושה
פתחתי במחלוקת וניצחתי עכשיו איך אני מממש את הזיכוי רק הודיעו לי שאני זכאי להחזר איך אני רואה את זה?


מהיכן אתה יודע שלא הוחזר? לפי מה שכתוב באתר? או בדקת בפירוט אשראי?

מה מופיע בפרטי החזר כספי?

תכנס לפרטי הזמנה

באם יש הרבה זהזמנות ולא מוצאים ניתן מכאן.
בחר בהושלם>חיפוש> הצג פרטים>לבחור את ההזמנה והצג פרטים> פרטי החזר כספי.

חוזר לאמצאי תשלום איתו שילמת, ניתן למסור את האסמכתא לחברת אשראי או הבנק לבדיקה.
ניתן גם לנסות בשירות לקוחות אבל פחות מומלץ.
1651516681259.png
1651516689639.png



1651516700090.png

1651516710404.png

1651516724534.png
 
נערך לאחרונה ב:

אלוווופה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הנדסת תוכנה
אתה מצפה שאני אסרוק 110 דפים בשביל למצוא תשובה לשאלה שלי...?

מה כ"כ גרוע לחזור פעמיים? אתה לא בכיתה כעת....

אני חוזר ושואל: ביטלתי ולא קבלתי החזר, מה אני עושה??????:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:
מסכימה ב-100%!!!!!
 

אלוווופה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הנדסת תוכנה
שלום, הזמנתי מעלי אקספרס כמה מוצרים אחרי יום בדקתי אם הוציאו את כל הפריטים שהזמנתי למשלוח וראיתי ששלחו הכל חוץ מהפריט הכי יקר שהזמנתי בשווי בערך 170 ש״ח. כזה דבר בחיים לא קרה לי וכעת אני צריכה עזרה. נכנסתי לסטטוס של ההזמנה ושאלתי את המוכר מדוע הוא לא שלח עדיין את ההזמנה אחרי יומיים שהוא לא מגיב ביטלתי את ההזמנה ובסיבת הביטול כתבתי שזה עקב כך שהמוכר לא עונה לשאלות וכתבו לי שאם המוכר לא יגיב תוך 48 שעות אני אזוכה באופן אוטומטי, למעשה הוא לא הגיב לי על השאלה הספציפית אלא העלה את הפרסום של המוצר וכנראה שהם מחשבים את זה כתגובה כי לא זוכיתי. יותר מזה ביטלתי את ההזמנה כבר פעם שלישית והפעם מסיבה אחר כי הרובוט אמר לי שזה הכי מהר והיא עדיין לא בוטלה, לא יצאה למשלוח ולא זוכיתי עליה. מה עושים?!
אשמח אם מישהו יודע על דרך לתקשר עם מישהו אנושי מעלי אקספרס כי נמאס עלי להתכתב עם איזה רובוט מטופש!

rabin אשמח שתענה לי גם.

 

rabin

מנהל קהילת אוטומציה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
באמת סליחה אשתדל להבא לענות ישר בכדי שלא תצטרך לחפש... למרות שאני לא מבין מה גרוע כל כך לחפש..
ואם לך אין זמן... מהיכן יהיה לי זמן לענות שוב ושוב? ;)..
ובדרך כלל גם תודה לא יודעים להגיד ...





מהיכן אתה יודע שלא הוחזר? לפי מה שכתוב באתר? או בדקת בפירוט אשראי?

מה מופיע בפרטי החזר כספי?

תכנס לפרטי הזמנה

באם יש הרבה זהזמנות ולא מוצאים ניתן מכאן.
בחר בהושלם>חיפוש> הצג פרטים>לבחור את ההזמנה והצג פרטים> פרטי החזר כספי.

חוזר לאמצאי תשלום איתו שילמת, ניתן למסור את האסמכתא לחברת אשראי או הבנק לבדיקה.
ניתן גם לנסות בשירות לקוחות אבל פחות מומלץ.
צפה בקובץ המצורף 1110391צפה בקובץ המצורף 1110392


צפה בקובץ המצורף 1110393
צפה בקובץ המצורף 1110394
צפה בקובץ המצורף 1110395
ניתן גם במענה האוטומטי בשירות לקוחות לדעת באיזה כרטיס שולם
מה עם ההחזרה כספי> ולבחור את ההזמנה.
1651518689161.png
 

rabin

מנהל קהילת אוטומציה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית

rabin אשמח שתענה לי גם.

מומלץ לבחור "אני רוצה לבטל הזמנה זו באופן מיידי" או "אחרים" כדי לבטל את ההזמנה מוקדם יותר.

ניתן לעבור לנציג ע"י כתיבה
Aliba payment
לאחר מכן יפתח חלון ולבחור מדוע איני יכול להשתמש בתשלום.
יפתח למטה חלון נוסף עם צאט עם נציג חי.
1651519502123.png

1651519509863.png
 

rabin

מנהל קהילת אוטומציה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
שלום
זקוקה לעזרה דחופה
אודה לכל העונים
ההזמנה שלי מעלי היא בעלת מספר מעקב עם J-NET כפי שהבנתי זה לא דרך דואר ישראל אלא דרך ציטה בדרך כלל
אבל כשאני נכנסת לאתר של ציטה עם הטלפון שלי אין שם את החבילה הזו ובאלי אקספרס כתוב שהיא הגיעה ליעד
איזה עוד חברות יכול להיות ששלחו את המצור שלי חוץ מציטה?
תודה!!

נכתב ע"י GALAXY
אם קיבלתן מספר מעקב כזה: JNTCU2000480321YQ ואין לכם SMS
מה שעליכם לעשות זה ראשית לבדוק באתר של טראק 17 ואז לראות אם יש עדכון של "ממתין לאיסוף הקונה."
אם כן, אתם פונים למייל הזה : <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי> וכותבים להם כך:
Dear friends. Please help me find my shipment. I don't know which pick-up station it's at. Can you tell me his delivery number?
I want to know what the local shipping tracking number of it is
This is the shipment tracking number I have:
וכאן בנקודותיים אתם מצרפים להם את המספר מעקב משלוח שקיבלתם.
הם ישיבו לכם במייל חוזר תוך 24 שעות בערך או שיכתבו לכם את המיקום המדוייק של החבילה או שירשמו לכם את מספר המעקב משלוח המקומי שנראה כך: AE0022***61IL
אתם נכנסים לצ'יטה משלוחים :
https://www.cheetahdelivery.co.il/crm/?component=packages&sub=login
מקישים את מספר הטלפון שרשמתם על החבילה ואז לוחצים על קבלת קוד בSMS אתם תקבלו מייד שיחה טלפונית עם קוד בן 4 ספרות . תקישו אותו ותראו איפה ממתין לכם משלוח. או באיזה סטטוס הוא נמצא. תלכו למקום האיסוף עם מספר המשלוח שיופיע לכם שם. משו כמו 7 ספרות.
אתם יכולים גם לפתוח קריאה ולצ'וטט עם נציגי צ'יטה על המשלוח.
------------------------------------------------------------------------------------

מספר מעקב כמו זה AE002296361IL
פשוט להיכנס לקישור של צ'יטה משלוחים- להקיש טלפון - תקבלו קוד בשיחה טלפונית ותראו את מיקומו של הפריט או לחילופין באיזה סטטוס הוא נמצא.

בנוסף:
האתרים הרשמיים למעקב:
cainiao.com - ללא הודעות למייל ושמירה באתר.
17TRACK - ללא הודעות למייל ושמירה באתר.

מעקב-משלוחים | דואר ישראל (israelpost.co.il)- מעקב מהגעת הפריט לארץ
מומלץ להירשם לאיזור האישי - שמירה של המס' מעקב באתר, הודעות וכו'

האתר הכי מעודכן ונח למעקב ומתעדכן מהר:
PackageRadar -הודעות עידכון למייל ושמירה באתר של כל מספרי המעקב.

ישנם עוד אתרים- מתעדכנים יותר לאט...
מעקב משלוחים - זיפי (zipy.co.il)- הודעות עידכון למייל ללא שמירה באתר.
חבילת מעקב PKGE.NET - הודעות עידכון למייל כולל שמירה באתר.
מעקב (track24.net)-שמירה באתר ללא הודעות למייל.
מעקב (4tracking.net)- - ללא הודעות למייל ושמירה באתר.

במקרה שלא מצאתם את החב' בשום אתר מעקב..
track.4px.com/?locale=en_US#/
chinapost.com.cn
SHIP24
SayTrack - מעקב אחר חבילות גלובליות

חברות משלוחים - במקרה שלא נשלח עם דואר ישראל:
Exelot Partners App - ללא הודעות למייל ושמירה באתר.
j-net.cn -ללא הודעות למייל ושמירה באתר.
מעקב אחר המשלוח שלכם | ישראל FedEx

לאחר שנוחת בארץ נמסר לחברת משלוחים מקומית:
מעקב משלוחים, איתור חבילה - HFD שליחויות ולוגיסטיקה
התחברות למערכת ציטה (cheetahdelivery.co.il)
Home (bar123.co.il)
באזזר הפצת משלוחים | buzzr
 

rabin

מנהל קהילת אוטומציה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
ניתו לעקוב באתרי מעקב ולהתעדכן באם הוחלף מס' המעקב.
האתרים הרשמיים למעקב:
cainiao.com - ללא הודעות למייל ושמירה באתר.
17TRACK - ללא הודעות למייל ושמירה באתר.

מעקב-משלוחים | דואר ישראל (israelpost.co.il)- מעקב מהגעת הפריט לארץ
מומלץ להירשם לאיזור האישי - שמירה של המס' מעקב באתר, הודעות וכו'

האתר הכי מעודכן ונח למעקב ומתעדכן מהר:
PackageRadar -הודעות עידכון למייל ושמירה באתר של כל מספרי המעקב.

ישנם עוד אתרים- מתעדכנים יותר לאט...
מעקב משלוחים - זיפי (zipy.co.il)- הודעות עידכון למייל ללא שמירה באתר.
חבילת מעקב PKGE.NET - הודעות עידכון למייל כולל שמירה באתר.
מעקב (track24.net)-שמירה באתר ללא הודעות למייל.
מעקב (4tracking.net)- - ללא הודעות למייל ושמירה באתר.

במקרה שלא מצאתם את החב' בשום אתר מעקב..
track.4px.com/?locale=en_US#/
chinapost.com.cn
SHIP24
SayTrack - מעקב אחר חבילות גלובליות

חברות משלוחים - במקרה שלא נשלח עם דואר ישראל:
Exelot Partners App - ללא הודעות למייל ושמירה באתר.
j-net.cn -ללא הודעות למייל ושמירה באתר.
מעקב אחר המשלוח שלכם | ישראל FedEx

לאחר שנוחת בארץ נמסר לחברת משלוחים מקומית:
מעקב משלוחים, איתור חבילה - HFD שליחויות ולוגיסטיקה
התחברות למערכת ציטה (cheetahdelivery.co.il)
Home (bar123.co.il)
באזזר הפצת משלוחים | buzzr

האם יש כזה דבר 2 מספרי מעקב?(אני מדגישה לא מספר הזמנה מספרי מעקב)
תכלס באחד המספרי מעקב לא ניתן שום מידע וזה המספר מעקב שקיבלתי מאלי אקספרס ולעומת זאת במספר מעקב השני שקיבלתי אותו מהדואר בתיבת דואר זה המספר שהיה ניתן למעקב אחריו
ואכן באתר מעקבי משלוחים קיבלתי כך
ותכלס זה עודכן באתר ממש מאוחר
לשאלה:מה עושים ע"מ שאוכל לעקוב אחרי כל הפריטים שהזמנתי
מבלי שיגידו לי אח"כ שיש מספר מעקב אחר
ואכן בינתיים המספר מעקב הראשון כתוב אין נתונים ואני במחשבתי שאכן עדיין אין נתונים אך אח"כ מתודאת לכך שזהו לא המספר מעקב הנכון
מבינים?
אשמח לעזרה
צפה בקובץ המצורף 1106857
 

אלוווופה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הנדסת תוכנה
אוקי, ראשית תודה על ההסבר הנרחב, אבל אני כן ביטלתי בדרך הנ"ל על ידי כך שבחרתי באחרים. ועכשיו שמתי לב שהם כבר שלחו לי את ההזמנה, כרגע אני לא כל כך מעוניינת במוצר. שאלתי האם יש מה לעשות?? או שאני אמורה לחכות שזה יגיע???
 

rabin

מנהל קהילת אוטומציה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
אוקי, ראשית תודה על ההסבר הנרחב, אבל אני כן ביטלתי בדרך הנ"ל על ידי כך שבחרתי באחרים. ועכשיו שמתי לב שהם כבר שלחו לי את ההזמנה, כרגע אני לא כל כך מעוניינת במוצר. שאלתי האם יש מה לעשות?? או שאני אמורה לחכות שזה יגיע???
לאחר שנשלח אין מה לעשות.
באם ההזמנה זכאית להחזר חינם ניתן כשמגיע לארץ להחזיר את המוצר בחינם.
ע"י פתיחת מח' והחזרה בחינם.
1651522036577.png
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  108  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה