רק אני חורגת???

yudit10

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
כמשתמש נטפרי מרוצה, כתומך נטפרי וכמרצה לענין.
לאחרונה ממש קשה לי עם שאטרסטוק בנטפרי, אם בעבר זה היה תענוג, לאחרונה זה ממש לא כך.

לא. אני לא מתכוון לעזוב את נטפרי. התרגלתי לממשק הנוח והנעים. התרגלתי למהירות שמעולם לא הופרעה לי כמו אצל החברות האחרות. והתרגלתי לראות עשרות אתרים פתוחים בצורה מקסימלית. להיות עם ולהרגיש בלי (מטפורה רוחנית).

אבל אני באמת שואל את השאלה הבאה בתמימות.
למה??? למה??? שלא תהיה אופציה לשלם 150 ש"ח בחודש \ בשביל העונג הרוחני הכרוך בעבודה עם נטפרי ולקבל מסלול זהב, (להעלות את המחיר לכולם לא יפתור את הבעיה כי יהיו כאלה שיעדיפו סינונים פתוחים יותר, וזולים יותר)?

שהבדיקה תהיה מהירה יותר? וללא אופציה לחריגה?
תודה על התגובה.
עכשיו אני מבינה שזה רק בחודש האחרון
הבעיה שאני הצטרפתי בדיוק עכשיו:(
 

5566brs

משתמש מקצוען
D I G I T A L
לדעתי הורידו את הכמות לחריגה בבדיקת התמונות עקב שימוש לא הוגן.
צריך למצוא את הנוסחה שתדע לומר כמה זה נורמלי שמשתמש ישלח לבדיקה. ולוודא שזה נשלח ממשתמש אנושי.
מי שמשתמש בצורה הגיונית לא יהיה לו טענות כאלו.
סתם לשם ההשוואה, נפתחו כאן בפורום אשכולות רבים רק היום על בעיות בסינונים אחרים. עדיף להתמודד עם הבעיה הזו, ולא להגיע לבעיות אחרות, רוחניות וגשמיות כאחד.

אבל אני באמת שואל את השאלה הבאה בתמימות.
למה??? למה??? שלא תהיה אופציה לשלם 150 ש"ח בחודש \ בשביל העונג הרוחני הכרוך בעבודה עם נטפרי ולקבל מסלול זהב, (להעלות את המחיר לכולם לא יפתור את הבעיה כי יהיו כאלה שיעדיפו סינונים פתוחים יותר, וזולים יותר)?
צריך למצוא את האנשים שיבדקו את התמונות האלו, כדי שיוכלו לשלם להם את הכסף שאתה נותן. זה בתהליכים, ואם אני מנחש נכון, זה יהיה בסופו של יום. מי שיתאזר בסבלנות יזכה לראות את האור..
 

mat

משתמש מקצוען
כמשתמש נטפרי מרוצה, כתומך נטפרי וכמרצה לענין.
לאחרונה ממש קשה לי עם שאטרסטוק בנטפרי, אם בעבר זה היה תענוג, לאחרונה זה ממש לא כך.

לא. אני לא מתכוון לעזוב את נטפרי. התרגלתי לממשק הנוח והנעים. התרגלתי למהירות שמעולם לא הופרעה לי כמו אצל החברות האחרות. והתרגלתי לראות עשרות אתרים פתוחים בצורה מקסימלית. להיות עם ולהרגיש בלי (מטפורה רוחנית).

אבל אני באמת שואל את השאלה הבאה בתמימות.
למה??? למה??? שלא תהיה אופציה לשלם 150 ש"ח בחודש \ בשביל העונג הרוחני הכרוך בעבודה עם נטפרי ולקבל מסלול זהב, (להעלות את המחיר לכולם לא יפתור את הבעיה כי יהיו כאלה שיעדיפו סינונים פתוחים יותר, וזולים יותר)?

שהבדיקה תהיה מהירה יותר? וללא אופציה לחריגה?


אני יסביר למה אני חושב שזה רעיון בעייתי.
לדעתי זה התנהגות מסחרית. לגבות יותר. ולתת שירות דפוק ברגיל. ורק אם תשלם תקבל שירות טוב.
המטרה שלי זה לתת שירות טוב לכולם. אני בסה"כ בן אדם, ואני חושש שאם אני יתחיל עם זה אז אני לא יגמור.

אני חושש שזה לא יספק את המטרה. כי צרכני התמונות הגדולים בנטפרי הם יחסית מעט.
ומצד שני הם תופסים אחוזים גדולים מכלל הבדיקה בנטפרי.

אבל מה שנכון הוא שההכרח לאנשים מסויימים שפרנסתם תלויה בבדיקה הזאת. שהבדיקה תהיה מהירה. ו 150 שקל זה סכום שבאמת יגרום לזה להיות קבוצה מצומצמת מה שיבטיח כנראה בדיקה מהירה.

אני יבדוק את זה.

אבל בכל מקרה בשונה ממה שציטטו אותי בפתיחת האשכול (למרות שזה ציטוט נכון. אבל אני ישמח עם המצוטט יביא את השיחה בשלמותה. כדי שיבינו על מה נאמר הציטוט הזה.). אנחנו תמיד נפעל שהבדיקת תמונות תהיה יותר מהירה. ושהשירות יהיה עוד יותר טוב.
וצריך פה הרבה סיעתא דשמיא.
 
נערך לאחרונה ב:

FullTime

משתמש מקצוען
אבל בכל מקרה בשונה ממה שציטטו אותי בפתיחת האשכול (למרות שזה ציטוט נכון. אבל אני ישמח עם המצוטט יביא את השיחה בשלמותה. כדי שיבינו על מה נאמר הציטוט הזה.). אנחנו תמיד נפעל שהבדיקת תמונות תהיה יותר מהירה. ושהשירות יהיה עוד יותר טוב.

מסקרן מאוד כל השיחה @נירוש, אפשר לראות את זה?
כי התגובה מאוד לא מתאימה למט הוא מג'יקוד שהקים את נטפרי והפריח אותו אל על, וכידוע שהוא משתדל לשפר ולתת שירות ולא לזרוק תשובות כאלו...
 

נירוש

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
הנה כל השיחה:
ואגב, מאתמול שפתחתי את האשכול הסינון נעשה איטי יותר כבר בדף השני יש חריגה!
ואגב חוץ מגרפיקאים יש כאן הרבה שגולשים לאתרי קניות גם שם כמות התמונות היא רבה!

נירוש
לפני 21 ימים
מה יהיה עם האיטיות של הסינון בתקופה האחרונה???? כל כמה דקות יש חריגה!! אני עושה עכשיו מנוי לשאטרסטוק איך אני אבחר ככה תמונות?? כבר בעמוד הרביעי יש חריגה?@ אני אמורה להוריד 750 תמונות!! מה קורה עם הסינון? בעבר היה הרבה יותר טוב, איך אני יכולה לעבוד ככה??

965670c8783f7cab5cbdaf7c599e5ba9

רותילפני 21 ימים
כנראה שזה היה משהו נקדותי
כי סינון התמונות זורמות כרגע במצב יותר טוב.

90136064a8ede97ad9f707a800f66028

נירוש לפני 21 ימים
אצלי ממש לא, מראה סינון של שניות בודדות ובפועל עוברת דקה ויותר ולא מסתנן , לא רק שלא מסתנן גם לא נשלח לבדיקה כותב לי חריגה, מה אני עושה עכשיו? אני אפסיד הרבה תמונות מהמנוי שלי?! אפשר לטפל בזה נקודתית??

965670c8783f7cab5cbdaf7c599e5ba9

רותי לפני 21 ימים
אוקי
אנחנו בודקים את זה.
אין מה לטפל נקודתית.
אבל למה שתפסידו את התמונות מהמנוי
הם לא מגבילים אתכם מלצפות בתמונות.

90136064a8ede97ad9f707a800f66028

נירוש לפני 21 ימים
אם אני פותחת דף שכולו חריגה מה יש לי לראות וככה כל הדפים... תוך כדי שאני מתכתבת איתך אני פותחת דפים וארחי 3-4 דפים יש כבר חריגה, שנה שעברה שהיה לי מנוי היה בסדר עם הסינון.

965670c8783f7cab5cbdaf7c599e5ba9

רותילפני 21 ימים
בסדר,
כבר כתבתי לכם שאנחנו בודקים את זה.
אנחנו מנסים לשפר את יעילות התמונות כל הזמן.

ואגב, אם מופיע חריגה, אין לכם מה להמשיך לפתוח דפים
הוא לא שולח את התמונות כלל לבדיקה.
צריך לחכות כמה דקות עד שזה יתאפס.

90136064a8ede97ad9f707a800f66028

נירוש לפני 14 ימים
מה קורה עם הסינון?? שוב היום כבר בדף החמישי שאני פותחת מופיע לי חריגה!! התמונות אפילו לא נשלחות לסינון!! מופיע 5 שניות אבל בפועל אני מחכה 5 דקות וכל הזמן חריגה חריגה!! מה יהיה?? איך אפשר לעבוד ככה? מה קרה פתאום שיש כל הזמן חריגה??

65d8fc91f13ef234637359c22d7b4071

magicodeלפני 14 ימים
זה המצב כרגע בנטפרי. זה מתאים לאנשים שמשתמשים עם פחות תמונות.
כרגע זה לא הולך להשתפר.
אם לא מתאים לכם. תנסו אולי חברת סינון אחרת.
 
  • תודה
Reactions: mat

ayys

משתמש מקצוען
הנה כל השיחה:
90136064a8ede97ad9f707a800f66028

נירוש לפני 14 ימים
מה קורה עם הסינון?? שוב היום כבר בדף החמישי שאני פותחת מופיע לי חריגה!! התמונות אפילו לא נשלחות לסינון!! מופיע 5 שניות אבל בפועל אני מחכה 5 דקות וכל הזמן חריגה חריגה!! מה יהיה?? איך אפשר לעבוד ככה? מה קרה פתאום שיש כל הזמן חריגה??

65d8fc91f13ef234637359c22d7b4071

magicodeלפני 14 ימים
זה המצב כרגע בנטפרי. זה מתאים לאנשים שמשתמשים עם פחות תמונות.
כרגע זה לא הולך להשתפר.
אם לא מתאים לכם. תנסו אולי חברת סינון אחרת.

לי השתנתה המנגינה של ההודעה לגמרי...
 

נירוש

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
לי השתנתה המנגינה של ההודעה לגמרי...

חיכיתי לתגובה כזאת. ב"ה בעבר היו כמה אנשים כאן בפורום שהיו מסיטים כל אשכול לכיוונים אחרים לגמרי , ב"ה היום הם מועטים.
 

אהרן2

משתמש מקצוען
עימוד ספרים
אני יסביר למה אני חושב שזה רעיון בעייתי.
לדעתי זה התנהגות מסחרית. לגבות יותר. ולתת שירות דפוק ברגיל. ורק אם תשלם תקבל שירות טוב.
המטרה שלי זה לתת שירות טוב לכולם. אני בסה"כ בן אדם, ואני חושש שאם אני יתחיל עם זה אז אני לא יגמור.
זה לא מענה טוב או לא, אלא התאמה לצרכי המשתמש.

אני חושש שזה לא יספק את המטרה. כי צרכני התמונות הגדולים בנטפרי הם יחסית מעט.
ומצד שני הם תופסים אחוזים גדולים מכלל הבדיקה בנטפרי.

אבל מה שנכון הוא שההכרח לאנשים מסויימים שפרנסתם תלויה בבדיקה הזאת. שהבדיקה תהיה מהירה. ו 150 שקל זה סכום שבאמת יגרום לזה להיות קבוצה מצומצמת מה שיבטיח כנראה בדיקה מהירה.
הפתרון ל-2 הנושאים הוא
שתקפיד על יחס אמיתי של הקצאת המשאבים - דרישת מחיר.

- - -

ובכל מקרה
זה בדיוק המקום לשלוח לך חיזוק ענק
רק אתה יודע בכמה משתנים תלוי התוצאה הסופית של המתנה ארוכה לתמונות, ובכמה התמודדויות זה כרוך.
 

PRIMA

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
חיכיתי לתגובה כזאת. ב"ה בעבר היו כמה אנשים כאן בפורום שהיו מסיטים כל אשכול לכיוונים אחרים לגמרי , ב"ה היום הם מועטים.
אני מצטרפת אליך.
זה באמת לא שייך לעבוד בצורה הזו.
ואני מרוצה בנתיב.
 

mat

משתמש מקצוען
הנה כל השיחה:
ואגב, מאתמול שפתחתי את האשכול הסינון נעשה איטי יותר כבר בדף השני יש חריגה!
ואגב חוץ מגרפיקאים יש כאן הרבה שגולשים לאתרי קניות גם שם כמות התמונות היא רבה!

טוב שהבאתם את כל השיחה.
עכשיו מי שקורא את זה מבין. שרציתי להפסיק למרוח אתכם להגיד לכם "כן המצב ישתפר בעז"ה". וזה בגלל שאני לא חושב שנטפרי הרגיל יתאים לצרכים המיוחדים (לדעתי) שלכם.

הפניה שלכם בעניין לא הייתה אתמול אלא לפני 14 יום שזה יום יומיים אחרי יום כיפור.
אז המצב מבחינת התמונות היה הרבה יותר טוב מעכשיו אז היה די סביר.
וזה התאים גם לגרפיקאים נורמלים (לדעתי).
אבל אני התרשמתי מההודעה שלכם. שאתם לא סתם גרפיקאים פשוטים.
אלא אתם צריכים להוריד 750 תמונות. שזה אומר לעבור על הרבה יותר תמונות.
ולכן אמרתי לכם שאני לא רואה מצב שנטפרי תתאים את עצמה לעניין הזה.

וגם פעם אחת ולתמיד אני יכריז שנטפרי לא קמה רק בשביל גרפיקאים.
אנחנו משתדלים להתאים את עצמנו כמה שיותר לכולם. ומי שכרגע זה לא מתאים אל תכעסו עלינו, אין לנו שום דבר נגדכם. פשוט תבחרו לכם משהו אחר.
עובדים קשה שיתאים לכמה שיותר אנשים. ובעזרת השם נצליח.

אם אתם חושבים שטעיתי במה שכתבתי ואתם רוצים להעיר. אני ישמח אם תכתבו את זה בפרום של נטפרי שנועד לכך. שמה אני קורא ונוח לי להגיב. פה אני לא יודע מתי האשכול ימחק. וסתם הכל ילך לפח.
 
נערך לאחרונה ב:

רחשי הלב

משתמש מקצוען
חיכיתי לתגובה כזאת. ב"ה בעבר היו כמה אנשים כאן בפורום שהיו מסיטים כל אשכול לכיוונים אחרים לגמרי , ב"ה היום הם מועטים.
לא חושב שמישהו בא לקנטר. פשוט ההודעה של מגיקוד היתה נשמעת קצת קצרת רוח וחסרת סבלנות. כשקוראים את כל השרשור המנגינה השתנתה. מבינים את התסכול של המשתמשים, ומבינים גם את התסכול של האנשים היקרים בנטפרי שמשקיעים את ימיהם ולילותיהם כדי לתת פתרונות ולא מצליחים לספק את כולם.
 

ayys

משתמש מקצוען
לא חושב שמישהו בא לקנטר. פשוט ההודעה של מגיקוד היתה נשמעת קצת קצרת רוח וחסרת סבלנות. כשקוראים את כל השרשור המנגינה השתנתה. מבינים את התסכול של המשתמשים, ומבינים גם את התסכול של האנשים היקרים בנטפרי שמשקיעים את ימיהם ולילותיהם כדי לתת פתרונות ולא מצליחים לספק את כולם.
אני לא יכחיש שלא נפגעתי, כי אני כן.
וב"ה שבאת והסברת בדיוק את מה שהתכוונתי.

@נירוש לא באתי להסיט את הנושא, ואני כן כתבתי עליו במקום שלדעתי הכי מיועד בשביל הנושא, בפורום של נטפרי, גם לי הוא הפריע.
 
נערך לאחרונה ב:

נירוש

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
וגם פעם אחת ולתמיד אני יכריז שנטפרי לא קמה רק בשביל גרפיקאים.
אנחנו משתדלים להתאים את עצמנו כמה שיותר לכולם. ומי שכרגע זה לא מתאים אל תכעסו עלינו, אין לנו שום דבר נגדכם. פשוט תבחרו לכם משהו אחר.
עובדים קשה שיתאים לכמה שיותר אנשים. ובעזרת השם נצליח.

אם אתה חושב כך מדוע כל פעם שגרפיקאים שואלים על הסינון של נטפרי כולם ממליצים להם ומדרבנים אותם לעבור לסינון הזה? מדוע לא מסבירים את הקושי שיכול להיווצר, וכל אחד יחשוב אם סינון מסוג כזה מתאים לו.
אין ספק שלבית שמחזיק מחשב עם סינון של נטפרי בשימוש סטנדרטי זה פיתרון פנטסטי, אבל אם לי יש מנוי בשאטרסטוק, וזה אומר שאני צריכה תוך חודש להוריד 750 תמונות מה שאומר שאני צריכה לפתוח 750*4 תמונות לפחות כדי לבחור מתוכם את התמונות הנצרכות לעבודה שלי וכל דף לוקח לו חצי שעה להיטען ואוטוטו המנוי נגמר ואז הלך המנוי זה מתסכל!
אבל השאלה שלי היתה גם מדוע? גם שנה שעברה היה לי מנוי עם סינון של נטפרי ושרדתי את ה"שידוך" אז מה קרה הפעם? עצוב שאני צריכה ללכת למקום עם מחשב עם סינון חלש כדי להמשיך לעבוד:(
האמת שטוב שענית לי בצורה כזאת לפחות לא אמתין לחינם.
ודרך אגב ביומיים האחרונים זה גרוע יותר מאז שפניתי אליכם.
 

shraga0

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
אני מצטרפת אליך.
זה באמת לא שייך לעבוד בצורה הזו.
ואני מרוצה בנתיב.
מעניין אותי לדעת באיזו רמת נקיות פתוחים שם אתרי התמונות למיניהם

אבל השאלה שלי היתה גם מדוע? גם שנה שעברה היה לי מנוי עם סינון של נטפרי ושרדתי את ה"שידוך" אז מה קרה הפעם?

משפחת נטפרי גדלה בשנה האחרונה
 
נערך לאחרונה ב:

ayys

משתמש מקצוען
אם אתה חושב כך מדוע כל פעם שגרפיקאים שואלים על הסינון של נטפרי כולם ממליצים להם ומדרבנים אותם לעבור לסינון הזה? מדוע לא מסבירים את הקושי שיכול להיווצר, וכל אחד יחשוב אם סינון מסוג כזה מתאים לו.

איך שאני הבנתי עד היום, עיקר ההמלצה הייתה בקטע של הכשרות, לא בהכרח בגלל המהירות וכדו'.

אבל יש פה את הבהרה לגבי היכולת שבאמת חשוב לדעת כשממליצים (לפחות אני באופן אישי מעתה ואילך ידגיש את הנושא).
 

shraga0

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי

זהר מושקוביץ

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב ואדריכלות פנים
אצלי מופיע עכשיו "כעת אין תמונות שנבדקות"
אתם רציניים????
מה אני אמורה לעשות?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  57  פעמים

לוח מודעות

למעלה