קריאת חירום ובקשת עזרה חריגה- העזרה שלנו!

  • פותח הנושא EC
  • פורסם בתאריך

msphoto

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
דבר אחד שיכול לעזור טרם נעשה, אפשרות לתרום דרך האינטרנט באופן שהוא 100% למבקש הסיוע, בכמה קליקים פשוטים, ללא יצירת קשר טלפוני לאחר מכן בכדי לוודא שזה מועבר וכו'

ארגנתם את זה? יש לכם 100 ש"ח ממני.
 

יוסניו

משתמש פעיל
נכתב ע"י msphoto;1463019:
דבר אחד שיכול לעזור טרם נעשה, אפשרות לתרום דרך האינטרנט באופן שהוא 100% למבקש הסיוע, בכמה קליקים פשוטים, ללא יצירת קשר טלפוני לאחר מכן בכדי לוודא שזה מועבר וכו'

ארגנתם את זה? יש לכם 100 ש"ח ממני.
אולי פשוט יש לך דרך להגיע לבית פרוג לתרום?
 

EC

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י msphoto;1463019:
דבר אחד שיכול לעזור טרם נעשה, אפשרות לתרום דרך האינטרנט באופן שהוא 100% למבקש הסיוע, בכמה קליקים פשוטים, ללא יצירת קשר טלפוני לאחר מכן בכדי לוודא שזה מועבר וכו'

ארגנתם את זה? יש לכם 100 ש"ח ממני.

אחד הניקים פה הציע לי את זה מסוף אינטרנטי אבל הקופה לא עובדת עם זה.
וגם דרך הקופה זה 100%
 

efrat1

משתמש סופר מקצוען
נכתב ע"י msphoto;1463019:
דבר אחד שיכול לעזור טרם נעשה, אפשרות לתרום דרך האינטרנט באופן שהוא 100% למבקש הסיוע, בכמה קליקים פשוטים, ללא יצירת קשר טלפוני לאחר מכן בכדי לוודא שזה מועבר וכו'

ארגנתם את זה? יש לכם 100 ש"ח ממני.

תפתחו לו PAYPAL
(אני מקבלת 100 ש"ח?;))
 

אריה123

משתמש מקצוען
D I G I T A L
נכתב ע"י EC;1463543:
אחד הניקים פה הציע לי את זה מסוף אינטרנטי אבל הקופה לא עובדת עם זה.
וגם דרך הקופה זה 100%

בלי כל קשר, (אולי כן עם קשר ? :) )אם זה קופה של צדקה והיא עמותה מסודרת היא יכולה בקלות לפתוח מסוף אשראי. זה יועיל גם לגביות אחרות של הקופה.
 

EC

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י מיכל123;1464283:
בלי כל קשר, (אולי כן עם קשר ? :) )אם זה קופה של צדקה והיא עמותה מסודרת היא יכולה בקלות לפתוח מסוף אשראי. זה יועיל גם לגביות אחרות של הקופה.

אוקי אין לזה קשר אליי.
כסלו-פתחו את הכיס והלב ותחממו את הלב למי שזקוק לכך.
 

יוסניו

משתמש פעיל
עניים ולתלמידי חכמים
ענין נתינת צדקה בחנוכה הוזכר ברבים מספרי גדולי האחרונים. בראשם, המגן אברהם (סי' תרע) שכתב בשם ספר חנוכת הבית 'נוהגים הנערים העניים לסבב בחנוכה על הפתחים'. ספר 'חנוכת הבית' נכתב ע"י אחד מגדולי קדמוני האחרונים רבי שאול בן דוד שחיבר גם את ספר טל אורות על מלאכות שבת, המחבר חי בשנים ש"ל – ת"ב לערך, בזמן המהרש"א והעוללות אפרים, והיה תלמידו של הגאון נפתלי הירש שור זצ"ל תלמיד הרמ"א, ואביהם של בעל התורת חיים והתבואות שור הראשון, וכ"כ היה תלמידו של המהר"ש בר"י [המהרש"ל השני] שהיה גם רבו של הב"ח השל"ה והמשאת בנימין. הספר נדפס בפראג בשנת שע"ו, וזכה להסכמות נלהבות של המהרש"א והשל"ה והעוללות אפרים, שכינו את המחבר בשם 'אחד השרפים', 'איש קדוש', ו'החכם האלוף' . ספר זה הוזכר ע"י המג"א (בהקדמת סי' תרע) כמקור למנהג איסוף הצדקה ע"י הנערים בחנוכה, ספר נוסף של המחבר הוא הספר הידוע טל אורות הקדמון על ל"ט מלאכות שבת.

מדברי שו"ת הרשב"א (ח"ג סי' רצ"ז) משמע שמנהג נתינת הצדקה בחנוכה, היה נהוג כבר בזמן הראשונים, (ראה בזה גם צפנת פענח מתנות עניים פ"ט ה"ב).

בטעם המנהג לתת צדקה בחנוכה מצינו דרכים שונות. בספר חנוכת הבית לרבי שאול בן דוד מחבר הספר 'טל אורות', שהוא כאמור מקור מנהג זה, כתב שהמילה חנוכה באתב"ש [סטפלצ –269] עולה בגימטריא 'סוד צדקה' [-269]. והוסיף שם שהצדקה צריכה להנתן בסוד כמו השמן שמצאו המכבים שהיה סמוי מן העין. צדקה זו צריכה להנתן בעיקר לנערים לומדי תורה שסוד שמן הטוב משפיע עליהם, ולכן טי"ב נערים מחזרים על הפתחים בחנוכה בזמרים, שהתיבות 'טיב נערים' עולה בגימטריא 'שמן'. הפכים הקטנים שהנערים מחזרים עמם על הפתחים, מרמזים על הנס שנעשה בפך קטן. והאריך שם עוד בקשר שבין צדקה לחנוכה.

הפרי מגדים (אשל אברהם בתחילת סימן תרע) כתב שבני ישראל התרשלו באותו דור בתורה ובעבודה שהיא גמילות חסדים בממון, ונענשו בכך שגזרו עליהם היוונים גזירות וביטלו אותם מתורה ומעבודה בבית המקדש (כמו שכתב הב"ח בסי' תרע), ומשום כך מחויבים אנו בימי החנוכה להתחזק בלימוד תורה, ובעבודה שבלב זו תפילה, ובגמילות חסדים בממון ובגוף. (כעין זה כתב הבני יששכר (כסליו מאמר ב' [לז], ועי"ש עוד במאמר ד' [לה]). בדרשות החתם סופר (ח"א עמ' ס"ח) כתב שתיקנו לתת צדקה כדי שיכנס העני ויצא מביתו בין הנר למזוזה, וכך הוא יקיים את מצות אהבת ה' בכל לבבך –יחוד ה' במזוזה, בכל נפשך –בנר החנוכה, שנר ה' נשמת אדם, ובכל מאודך בצדקה לעני, ועי"ז יתברך, ויתקיים בו "ויהי נעם ה' אלוקינו עלינו", נעם ר"ת נ'ר ע'ני מ'זוזה.

ביאור מענין נוסף מצינו בשו"ת רבבות אפרים (ח"א סי' ת"מ [ג]) בשם הר"י פורת שפירש על פי מה שכתב הרמב"ם בהלכות חנוכה (פ"ג ה"ג) שהתקינו חכמים שבאותו הדור שימי החנוכה יהיו ימי שמחה והלל, ובהלכות מגילה (פ"ב הי"ז) כתב הרמב"ם שאין שמחה גדולה ומפוארה אלא לשמח לב עניים ויתומים ואלמנות וגרים, שהמשמח לב האומללים האלו דומה לשכינה שנאמר ישעיהו (נז טו) 'להחיות רוח שפלים ולהחיות לב נדכאים', ולכן יש לתת צדקה בחנוכה מפני שהם ימי שמחה. כעין טעם זה מצינו גם בספר נוהג כצאן יוסף על חנוכה (אות י"א), שכתב שחנוכה דומה לפורים שנעשה בו נס, ומשום כך גם בו נאמר בו דין מתנות לאביונים.

מקורhttp://tvunah.org/2013/11/17/צדקה-בחנוכה/
 

EC

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
הודעה באישי על תרומה.
 

EC

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י EC;1468695:

מכתב שנשלח אליכם מלב אל לב ממי שנפתח עבורו האשכול הזה:
 

קבצים מצורפים

  • תודה פרוג.png
    KB 35.7 · צפיות: 7

אברהם

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה תורנית
D I G I T A L
עימוד ספרים
אשריכם EC, ויוסיניו
"גדול המְעשה יותר מן העושה"
 

EC

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י אברהם;1468802:
אשריכם EC, ויוסיניו
"גדול המְעשה יותר מן העושה"

תודה,
בתקווה שזה יועיל ויביא לשינוי במצב.
 

msphoto

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
נכתב ע"י msphoto;1463019:
דבר אחד שיכול לעזור טרם נעשה, אפשרות לתרום דרך האינטרנט באופן שהוא 100% למבקש הסיוע, בכמה קליקים פשוטים, ללא יצירת קשר טלפוני לאחר מכן בכדי לוודא שזה מועבר וכו'

ארגנתם את זה? יש לכם 100 ש"ח ממני.


עדיין מחכה
 

msphoto

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
נכתב ע"י EC;1469336:
הקופה לא עובדת עם זה,
מה אני יכולה לעשות בעניין?

דוגמא קלאסית למקובעות שמונעת התקדמות. חבל.

היום אלף בית של גיוס תרומות זה הנגשת הליך התרומה, בכמה קליקים ברשת / SMS פשוט וכד'
 

EC

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י msphoto;1469480:


דוגמא קלאסית למקובעות שמונעת התקדמות. חבל.

היום אלף בית של גיוס תרומות זה הנגשת הליך התרומה, בכמה קליקים ברשת / SMS פשוט וכד'


אפשר עזרה/מידע בעניין?
אני סה"כ מנסה לעזור אני לא מומחית בגביות מכל סוג שהוא.
תודה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלו

א הוֹדוּ לַיהוָה כִּי טוֹב כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ב הוֹדוּ לֵאלֹהֵי הָאֱלֹהִים כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ג הוֹדוּ לַאֲדֹנֵי הָאֲדֹנִים כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ד לְעֹשֵׂה נִפְלָאוֹת גְּדֹלוֹת לְבַדּוֹ כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ה לְעֹשֵׂה הַשָּׁמַיִם בִּתְבוּנָה כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ו לְרֹקַע הָאָרֶץ עַל הַמָּיִם כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ז לְעֹשֵׂה אוֹרִים גְּדֹלִים כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ח אֶת הַשֶּׁמֶשׁ לְמֶמְשֶׁלֶת בַּיּוֹם כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ט אֶת הַיָּרֵחַ וְכוֹכָבִים לְמֶמְשְׁלוֹת בַּלָּיְלָה כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:י לְמַכֵּה מִצְרַיִם בִּבְכוֹרֵיהֶם כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:יא וַיּוֹצֵא יִשְׂרָאֵל מִתּוֹכָם כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:יב בְּיָד חֲזָקָה וּבִזְרוֹעַ נְטוּיָה כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:יג לְגֹזֵר יַם סוּף לִגְזָרִים כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:יד וְהֶעֱבִיר יִשְׂרָאֵל בְּתוֹכוֹ כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:טו וְנִעֵר פַּרְעֹה וְחֵילוֹ בְיַם סוּף כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:טז לְמוֹלִיךְ עַמּוֹ בַּמִּדְבָּר כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:יז לְמַכֵּה מְלָכִים גְּדֹלִים כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:יח וַיַּהֲרֹג מְלָכִים אַדִּירִים כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:יט לְסִיחוֹן מֶלֶךְ הָאֱמֹרִי כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:כ וּלְעוֹג מֶלֶךְ הַבָּשָׁן כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:כא וְנָתַן אַרְצָם לְנַחֲלָה כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:כב נַחֲלָה לְיִשְׂרָאֵל עַבְדּוֹ כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:כג שֶׁבְּשִׁפְלֵנוּ זָכַר לָנוּ כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:כד וַיִּפְרְקֵנוּ מִצָּרֵינוּ כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:כה נֹתֵן לֶחֶם לְכָל בָּשָׂר כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:כו הוֹדוּ לְאֵל הַשָּׁמָיִם כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:
נקרא  15  פעמים

לוח מודעות

למעלה