'קיה נירו' אולי רועש מעט יותר בהשוואה לדגמי הייבריד אחרים, אבל החיסרון הזה לא מורגש בגלל שהוא רכב הרבה יותר חזק ביחס להיברידיים אחרים (בלי לציין שמות).
יש לו מנוע בנזין בנפח 1.6 ליטר + מנוע חשמלי, אשר יחדיו הם מפיקים 141 כ"ס.
נכון יש לבדוק החלפת שמן גיר, בעצם כמו כל רכב.
אלא מה, הגיר שלו קצת יותר עדין, בגלל תיבה דו-מצמדית.
אבל את מצב הגיר מזהים מיד בכל מכון בדיקה, ואין כאן משהו עלום ולא נודע.
הרכב מצויד בשלל מערכות בטיחות: בלימה אוטונומית, התרעה ותיקון סטייה מהנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית ועמעום אורות אוטומטי.
לגבי הנוחות, לדעתי הוא נוח מאוד בעקבות מרווח הגחון שלא משתפשף בכל מעמורה וכן קפיצים משופרים.
לא ניתן בכלל להשוות למאזדה, בגלל הרבה סיבות.
הסיבה העיקרית, שקיה נירו חסכונית מאוד בדלק.
הייתי ממליץ על קיה נירו כרכב משפחתי פנאי וקומפקטי, חסכוני ויעיל.
ו... תמורה מלאה למחיר!!