הם די תלושים, שואלים אותך אם מותר לפרוץ ולעקוף את ההגבלה שלהם והם עונים משהו בסגנון "אנו מאוד מתנצלים, אבל אין לנו אפשרות לבטל את ההגבלה" כאילו רובוט גרוע מאוד עונה, ואז ששואלים שוב ומסבירים בכל מיני זוויות, הם אומרים, אנחנו רוצים את חווית הקנייה של הלקוח, כל עוד זה אפשרי תעשו מה שאתם רוצים! הכל בסדר! לנו אין אפשרות אבל אם אתה מצליח, בבקשה תעשה!!אחרי שפעם אחת עשיתי מהם קנייה בסכום נמוך מהמינימום- פתחתי צ'אט ושאתי אם לבטל את הקנייה
הם אמרו לי שממש זה בסדר ואין שום צורך לבטל
לא הבינו בכלל למה אני שואלת
ככה ענו לי עכשיו לגבי ה"סקריפט" הזה שמסיר את הגבלת הקנייה
ביקשתי לברר את זה עם המחלקה הגבוהה מהם וזה בבדיקה כבר כחצי שעה, ממתין לתשובה שלהם..