יוסייוסייוס

משתמש מקצוען
תודה.
זו התגובה שקבלנו ממשרד התחבורה:

פנייתך והאמור בה מעלה חשד לביצוע עבירה פלילית המצויה בגדר סמכויות האכיפה, החקירה והתביעה
במשרדנו.
לאור האמור, ועל מנת שניתן יהיה לחקור את פנייתך בהתאם להוראות הדין ולהביא לבירור משפטי מלא
שלה, עליך להגיע למסור עדות פרונטלית במשרדנו בפני חוקר מוסמך תוך 30 יום מקבלת מכתבנו זה.
מדובר בתנאי הכרחי ונדרש על פי הדין.
כמו כן, ככל ובעקבות עדותך במשרדנו יוגש כתב אישום על ידי יחידת התביעות הארצית במשרדנו, ייתכן
ותידרשי להגיע לעדות בפני בית המשפט הדן בהליך הפלילי.
יודגש, כי במידה ולא תופיעי למסור עדות פרונטלית במשרדנו תוך 30 יום ממועד קבלת מכתבנו, פנייתך
תיסגר.
לידיעתך, במידה והיו עדים למקרה, עליך להגיע לחוקר יחד עם העדים.
קטינים מתחת לגיל 18 יגיעו בליווי אדם מבוגר.


איפה בתמונה תביעה בב"מ לת"ק?
@שואל כעניין
זה שני נושאים.
[כמו אדם שהיכה מישהו שיש בזה עבירה פלילית וגם תביעת נזיקין]
עבירה פלילית ותביעה אזרחית לבית משפט לתביעות קטנות.
קודם תמצו את המהלך של אכיפה פלילית.
במידה והנהג/החברה תואשם, זה יהווה הוכחה מספיקה לתביעה האזרחית בתביעות קטנות.
ותוכלו להגיש את מסמכי הדיון הפלילי לבית המשפט לתביעות קטנות.
 

בייסי

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
אוטומציה עסקית
דרוש מישהו עם ניסיון שיעזור בהכנת והגשת תביעות בבית המשפט לתביעות קטנות, בתשלום.
יש לי הרבה תביעות שצריכים טיפול.
מי שמעוניין נא לפנות אלי למייל 6328704 גימייל, ולצרף את הסיפור בו הצלחתם בתביעות קטנות.
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
בקשת יעוץ (אין לי כוח לקרוא את כל 68 העמודים):
אני עומד לתבוע את חברת קווים על לפחות 5 פעמים של דילוג אוטובוס על תחנה שניה במסלול, ללא עומס או סיבה מוצדקת/ וכן על איחורים מוגזמים. בכל אחד מהמקרים יש לי העתק של תלונה שהוגשה מייד למשרד התחבורה, ובחלקם גם תשובה של משרד התחבורה שאכן היה התנהלות פגומה, התיעה היא כי לא ממש ענין אותם או את החברה איזה נזקים נגרמו לי בעקבות המקרים, מה גם שזה כבר שיטתי הדילוגים (אני נוסע קבוע יומיומי בקווים בין עירוניים).

על איזה סכום כדאי לתבוע כשמדובר ביותר מ10 מקרים של סיטואציות עם התנהלת לקויה מוכחת, ואילו טיעונים עוזרים בבית משפט?
בכתב התביעה אתה מתאר באופן עובדתי וענייני את המקרים ואת הנזקים הממוניים ושאינם ממוניים שנגרמו לך.
העיקרון של התביעה פשוט - לפי הלו"ז היה אמור להיות אוטובוס, אני הגעתי בזמן הייתי בתחנה אך האוטובוס לא הגיע/איחר מאוד/לא עצר, זה גרם לבזבוז זמן מיותר, ועל כך אני תובע.
כמובן שלא מדובר באיחור של דקות בודדות, וככל והיו נזקים נוספים ניתן להגדיל את סכום התביעה.
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
סתם שאלה אני רואה שרוב התלונות על קווים
ואני מבינה את זה כי גם אני נוסעת איתם הרבה
אבל למה לא עושים תביע יצוגית כדי לגמור כם קווים אחת ולתמיד?
יש כרגע 2 תביעות ייצוגיות קיימות כנגד חברת קווים
הרבה מהתביעות הייצוגיות על דברים דומים לא הגיעו לשום מקום
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
שאלה - מה כדאי לעשות במקרה כזה?
חיכינו לאוטבוס בשעת לילה בגשם שוטף עם ילדים קטנים ללא מטריות, הכביש היה כמו נהר שופך, האוטובוס עצר בתחנה באלכסון כשהדלת הקדמית צמודה לגדר והאחורית רחוקה מאד מהמדרכה [בגלל רכב שחנה לפני התחנה].
ניגשתי לנהג לומר לו שבלתי אפשרי להגיע לדלת האחורית כיון שצריכים לרדת לכביש והכביש מוצף מים.
אדהכי והכי אדם שרצה לעזור הרים את הילד הקטן ואת המזוודה ועלה איתם לאוטובוס כשכולנו מחכים שהנהג יצמד למדרכה, תוך כדי כך הנהג סוגר את הדלת ומתחיל בנסיעה.
כמובן שכל הילדים התחילו לצרוח, ורצנו כולנו בגשם השוטף כדי לתפוס את האוטובוס. רק בסוף הרחוב הוא עצר כשאמרו לו הנוסעים שיש כאן ילד בן 3 שנשאר לבד. [אמרו לו לפני כן שיש עדיין אנשים שמחכים בתחנה וזה לא עניין אותו].
כמובן שהילדים בטראומה, וכל הבגדים כולל הכל סחוטים מים וכו' וכו'.
פנינו לחברה המפעילה והיא שלחה תשובה בנוסח של 'אנו מתנצלים על עגמת הנפש'.
פנינו למשרד התחבורה ושלחו לנו שלכאורה מדובר בעבירה שבסמכות מחלקת התביעה שלהם. ואנו מוזמנים לעדות פרונטלית.
מה כדאי לעשות כעת?
ובנוסף אולי יש מי שיודע מי הם הרבנים שמכירים את הנושא בפן ההלכתי של פניה לבית משפט בנושאים אלו?
@יוסי ב.ק @שואל כעניין
העדות במשרד התחבורה ובהמשך גם בבימ"ש לתעבורה היא כדי שהמשרד יוכל להעמיד את הנהג לדין על המקרה, זאת לא תביעה אישית שלכם נגד החברה או הנהג.
זה חשוב מאוד שתעשו את זה כדי להעמיד את הנהג על מקומו ולמען ישמעו וייראו, אבל אתם לא אמורים לקבל מזה פיצוי (כך אמרה לי חוקרת של משרד התחבורה, אני מניח שהיא יודעת מה שהיא אומרת, ובכל זאת אם מישהו יודע אחרת שיעדכן) למעט שכר טרחה במתן העדות בבימ"ש.
אם אתם רוצים לקבל פיצוי על המקרה עליכם להגיש בעצמכם תביעה בבימ"ש לתביעות קטנות או אף תביעה רצינית יותר בליווי עו"ד.
זה גם נותן מענה לשאלה:
איפה בתמונה תביעה בב"מ לת"ק?
כי משרד התחבורה כתב לכם מה הוא עושה ולא מה זכויותיכם הנוספות.
לגבי הרבנים המתירים - היה מישהו שהוציא חוברת מקיפה על תח"צ בין השאר על רבנים המתירים להגיש ת"ק כנגד חברות תח"צ. אני לא רוצה לכתוב דבר כזה רק על סמך הזיכרון, אני בל"נ אחפש את זה ואכתוב.
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
דרוש מישהו עם ניסיון שיעזור בהכנת והגשת תביעות בבית המשפט לתביעות קטנות, בתשלום.
יש לי הרבה תביעות שצריכים טיפול.
מי שמעוניין נא לפנות אלי למייל 6328704 גימייל, ולצרף את הסיפור בו הצלחתם בתביעות קטנות.
כמו שכתבתי פה
בכתב התביעה אתה מתאר באופן עובדתי וענייני את המקרים ואת הנזקים הממוניים ושאינם ממוניים שנגרמו לך.
העיקרון של התביעה פשוט - לפי הלו"ז היה אמור להיות אוטובוס, אני הגעתי בזמן הייתי בתחנה אך האוטובוס לא הגיע/איחר מאוד/לא עצר, זה גרם לבזבוז זמן מיותר, ועל כך אני תובע.
כמובן שלא מדובר באיחור של דקות בודדות, וככל והיו נזקים נוספים ניתן להגדיל את סכום התביעה.
זה באמת לא מסובך!
גם אם מישהו יעשה לך את זה תצטרך לשלוח לו פירוט של קו, תאריך, מיקום ופרטי המקרה. זה בעצם מה שאתה שולח לביהמ"ש!
לכל שאלה אני ואחרים פה באשכול ישמחו לענות ולעזור. זה חשוב לכולנו!
 

תודה לה’

משתמש רשום
’’פנייתך בנושא אי עצירה בתחנה בנסיעת קו 16 של חברת אגד בירושלים

הרינו לאשר קבלת מכתבך שבסימוכין.
הרשות הארצית לתחבורה ציבורית מנהלת תהליכי אכיפה מול מפעילי התחבורה הציבורית, במסגרתם
מושתים פיצויים על חריגות מתנאי הרישיון של המפעיל. מטרת הליכי האכיפה היא לשפר את רמת השירות
הניתן לנוסעי התחבורה הציבורית.
פנייתך נבדקה מול נתוני הביצוע של מפעיל התחבורה הציבורית במערכות המשרד, והוחלט להעבירה
להתייחסות המפעיל במסגרת הליך האכיפה המנהלי.
נביא לידיעתך, כי משרד התחבורה מבצע בקרה ממוחשבת ורציפה הבוחנת את עמידת המפעילים בביצוע
הנסיעות בהתאם לתנאי הרישיון. אי -התאמה של נסיעה מול חובת המפעיל לעמידה בלוח הזמנים לפי רישיון
הקו, מזוהה במערכת ומטופלת בהליך אכיפה מנהלי על ידי המשרד.
אנו מודים לך על פנייתך ומצרים על אי הנוחות שנגרמה לך.’’

מה זה אומר? שהם בדקו וראו שהוא באמת לא עצר?
ואם כן, יש לי מה לתבוע את אגד?
וכמו’’כ, שלחתי תלונה רק למשרד התחבורה, אז צריך קודם לשלוח לאגד תלונה לפני שתובעים אותם?
תודה לכל העונים.
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
מה זה אומר? שהם בדקו וראו שהוא באמת לא עצר?
זאת בדיקה ראשונית שמצביעה שאכן יש פה משהו לבדוק והם מעבירים את זה להליך אכיפה מול החברה, שם היא תטען את טענותיה ולבסוף יוחלט אם להטיל עליה קנס.
מקרים של אי ביצוע נסיעה מתועדים גם אצל משרד התחבורה ולכן אם הם כותבים שזה נשלח להליך אכיפה, כנראה שהם ראו שאכן האוטובוס לא יצא.
במקרה שלך כתבת שזה אי עצירה. אני לא יודע אם המידע על עצירה ופתיחת דלתות נמצא בידי משרד התחבורה, ולכן לא בטוח שזה מצביע על כך שהם ראו שהוא לא עצר.
ולכן לגבי השאלות הבאות:
ואם כן, יש לי מה לתבוע את אגד?
וכמו’’כ, שלחתי תלונה רק למשרד התחבורה, אז צריך קודם לשלוח לאגד תלונה לפני שתובעים אותם?
אין חובה לשלוח תלונה לפני תביעה לא למשרד התחבורה ולא לחברה.
אבל מאוד כדאי לשלוח ולראות את התגובות שלהם.
1. למרות שהתגובות בדרך כלל מעורפלות, ניתן ללמוד על הכיוון. אם החברה מכחישה את האירוע, זה דבר אחד. אם היא מתנצלת, זאת לא הוכחה חד משמעית אבל בהחלט יעזור בתביעה.
2. תלונה מוצדקת למשרד התחבורה גוררת קנס על החברה. תלונה מוצדקת לחברה גוררת פגיעה בבונוס של הנהג, ומעקב אחר נהגים בעייתיים. אין לחברה דרך אחרת לדעת שהנהג לא עצר בתחנה אם לא נספר לה על כך.
אלו הם הכלים שיש לנו כדי לעשות "משהו".
ככלל, הייתי ממליץ לא לתבוע על מקרה יחיד אלא על כמה יחד. אלא אם כן אתם ממש בטוחים בצדקתכם, שעמדתם בתחנה, ובמקום נראה לעין, ושהנהג ראה אתכם, ושהחברה לא מכחישה במפורש את המקרה (אם היא מכחישה זה לא אומר שהיא צודקת אבל זה קצת יותר מסובך) וגם אחרי כל זה מומלץ לתבוע על עוד כמה מקרים יחד (אם אתם נוסעים קבועים בתח"צ סביר להניח שיש/יהיה לכם:(
 

אחת מיוחדת

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
עיצוב ואדריכלות פנים
@יוסי ב.ק
בשעה טובה אתמול הגשתי את התביעות
נוספו עוד שניים מהשבוע האחרון ;)
תודה על כל העזרה והסיוע
מה אמור לקרות הלאה??
 

השודקד הלטס

משתמש רשום
@יוסי ב.ק תודה על הכל
פתחתי תביעה וענו לי בתשובה שלא הבנתי אותה
'תביעתך הוגשה שלא לפי תקנות שיפוט בתביעות קטנות (סדרי דין,) תשל"ז-.1976
בהתאם לתקנה (3א) לתקנות, יש להגיש את התביעה לפי טופס 1שבתוספת.
לנוחותך, מצ"ב הטופס.
עליך למלא את כתב התביעה על פי הטופס, לחתום על ההצהרה בסעיף 3ג' ולהחזירו לבית
המשפט בתוך 10ימים ממועד קבלת הודעה זו.
במידה ולא תעשה כן, התיק יועבר להחלטת השופט שעשוי למחוק את תביעתך'

מה אני אמור לעשות
מצורף התביעה והתשובה
תודה
 

קבצים מצורפים

  • תביעה משפט.pdf
    KB 590.3 · צפיות: 38
  • תשובה.pdf
    KB 417 · צפיות: 29

avi++

משתמש מקצוען
@יוסי ב.ק תודה על הכל
פתחתי תביעה וענו לי בתשובה שלא הבנתי אותה
'תביעתך הוגשה שלא לפי תקנות שיפוט בתביעות קטנות (סדרי דין,) תשל"ז-.1976
בהתאם לתקנה (3א) לתקנות, יש להגיש את התביעה לפי טופס 1שבתוספת.
לנוחותך, מצ"ב הטופס.
עליך למלא את כתב התביעה על פי הטופס, לחתום על ההצהרה בסעיף 3ג' ולהחזירו לבית
המשפט בתוך 10ימים ממועד קבלת הודעה זו.
במידה ולא תעשה כן, התיק יועבר להחלטת השופט שעשוי למחוק את תביעתך'

מה אני אמור לעשות
מצורף התביעה והתשובה
תודה
יש חובה לצרף את הטופס הרשמי.
פשוט למלא פרטי תובע ונתבעת. ובפרטי המקרה וכדומה לכתוב "כמפורט בכתב התביעה המפורט" או נוסח דומה (לא צריך לפרט בטופס הרשמי), למלא את ההצהרות הרלוונטיות, לצרף יחד עם כתב התביעה שהגשתם (אני מצרף לPDF אחד מחדש) ולשלוח.
השליחה פשוטה מאוד. באזור האישי בנט המשפט, יש בסרגל למעלה "הגשה מהירה" שם תגישו את זה בקלות.
 

אחת מיוחדת

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
עיצוב ואדריכלות פנים
יש חובה לצרף את הטופס הרשמי.
פשוט למלא פרטי תובע ונתבעת. ובפרטי המקרה וכדומה לכתוב "כמפורט בכתב התביעה המפורט" או נוסח דומה (לא צריך לפרט בטופס הרשמי), למלא את ההצהרות הרלוונטיות, לצרף יחד עם כתב התביעה שהגשתם (אני מצרף לPDF אחד מחדש) ולשלוח.
השליחה פשוטה מאוד. באזור האישי בנט המשפט, יש בסרגל למעלה "הגשה מהירה" שם תגישו את זה בקלות.
יש איזה טופס שאני אמורה לדעת שלא מילאתי?
היכן משיגים אותו...
@יוסי ב.ק צירפתי להם רק את הטופס שראית...
 

מירי קרויזר

משתמש חדש
אשמח לתשובה האם כשיש שני תובעים בתביעה אחת (בעל ואשה על עוגמת נפש בגין איחור אוטובוס לדוג', כשסכום ומהות התביעה הם לפי עוגות נפש לכל אחד ואחד מהתובעים), על שניהם להציג את התביעה או שמספיקה נוכחות של שניהם ואחד שיציג את הטיעונים ותביעה?
@יוסי ב.ק ושאר המומחים אודה לתשובתך
תודה מראש
 

השודקד הלטס

משתמש רשום
צילום מסך 2024-01-21 085553.png

מה הכתובת והטלפון של אגד?
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
אשמח לתשובה האם כשיש שני תובעים בתביעה אחת (בעל ואשה על עוגמת נפש בגין איחור אוטובוס לדוג', כשסכום ומהות התביעה הם לפי עוגות נפש לכל אחד ואחד מהתובעים), על שניהם להציג את התביעה או שמספיקה נוכחות של שניהם ואחד שיציג את הטיעונים ותביעה?
@יוסי ב.ק ושאר המומחים אודה לתשובתך
תודה מראש
את התביעה מגישים שניהם, כלומר שניהם כתובים בכתב התביעה
לדיון גם צריכים להגיע שניהם
לנסיוני מספיק שרק אחד יציג בפועל את עיקרי התביעה בדיון
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ק'

קמה קָרָאתִי בְכָל לֵב עֲנֵנִי יי חֻקֶּיךָ אֶצֹּרָה:קמו קְרָאתִיךָ הוֹשִׁיעֵנִי וְאֶשְׁמְרָה עֵדֹתֶיךָ:קמז קִדַּמְתִּי בַנֶּשֶׁף וָאֲשַׁוֵּעָה (לדבריך) לִדְבָרְךָ יִחָלְתִּי:קמח קִדְּמוּ עֵינַי אַשְׁמֻרוֹת לָשִׂיחַ בְּאִמְרָתֶךָ:קמט קוֹלִי שִׁמְעָה כְחַסְדֶּךָ יי כְּמִשְׁפָּטֶךָ חַיֵּנִי:קנ קָרְבוּ רֹדְפֵי זִמָּה מִתּוֹרָתְךָ רָחָקוּ:קנא קָרוֹב אַתָּה יי וְכָל מִצְוֹתֶיךָ אֱמֶת:קנב קֶדֶם יָדַעְתִּי מֵעֵדֹתֶיךָ כִּי לְעוֹלָם יְסַדְתָּם:
נקרא  7  פעמים

אתגר AI

הסוואה • אתגר 21 • אתגר נושא פרסים 🎁

לוח מודעות

למעלה