הגולם החולם

משתמש מקצוען
אוקיי עכשיו אמלא ממש תודה
איך אני מצרפת אותו עכשיו לתביעה
הצלחת בסוף????
עכשיו שלחו לי שהטופס לא מתאים ובלה בלה
שלחו טופס חדש מלא בקשקשת על מקום האירוע וכו'
עכשיו מה, יש אלף מקומות אירוע, מה כותבים מה עושים???
@יוסי ב.ק
 

אחת מיוחדת

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
עיצוב ואדריכלות פנים
@אחת מיוחדת איך ממלאים את הטופס שהם שלחו לי למלאות ובו ערימת שאלות לא רלוונטיות בכלל.
כמו"כ מה עושים מורידים וממרים לוורד?
חייב להדפיס ולמלאות
רוב הדברים שם לא רלוונטים ולא צריך למלאות
בעיקר כתובות ופרטים איישים...
 

אחת מיוחדת

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
עיצוב ואדריכלות פנים
@יוסי ב.ק שלחתי לך את כתב ההגנה בפרטי אשמח לעזרתך
תודה
 

מנחם ט

משתמש פעיל
שלום לכולם
כל מי שאכפת לו מהנושא של איחורי בתחבורה ציבורית, מתבקש להגיש רשימה מסודרת של האיחורים, לוועדה לפניות הציבור בראשות ח"כ פינדרוס, מצ"ב קישור: https://main.knesset.gov.il/About/Departments/Pages/PublicInquiries.aspx?com_cat_id=1447
בנוסף צריך שגם יהיה פניה למשרד התחבורה, משום שאח"כ בדיון הם מציינים שאין כ"כ הרבה פניות, (נכון שזה מרגיש מיותר לחלוטין, כי הם לא עושים כלל, אבל זה מה שצריך לעשות), כמו שהיה בדיון על התנהלות הפקחים באוטובוסים, שאגד ומשרד התחבורה אמרו שיש להם רק פניות בודדות בנושא.
נקווה שיצא מזה משהו.
בהצלחה
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
@יוסי ב.ק שלחתי לך את כתב ההגנה בפרטי אשמח לעזרתך
תודה
אפשר להגיש כתב תשובה לכתב ההגנה עד 7 ימים מקבלת כתב ההגנה, זאת לא חובה.
לכאורה הנתבעת אכן לא מתייחסת באופן פרטני לטענות שעולות בכתב התביעה וכדאי לציין זאת בתשובה.
טענות על פקקים בגלל עבודות ורכבת קלה, לא רלוונטיות וניתן לצטט את הפסקה הבאה מת"ק 18084-01-09 אטיה נ' קווים תחבורה ציבורית בע"מ "עבודות תשתית אלה .... היו דבר ידוע ומתמשך כך שניתן היה להוסיף קווים או להערך בדרך אחרת כדי להפחית את אי הנוחות שנגרמה לנוסעים .... גם הטענות בדבר תקלות טכניות כאלה ואחרות דינן להדחות שכן תקלות טכניות הן דבר שמתרחש מטבע הדברים לעיתים קרובות בחברה שעיסוקה בנסיעות ומאחר שכך גם אם לא ניתן לדעת מתי תתרחש תקלה והיכן הרי שיש להערך לכך שבאופן כללי ינתן מענה הולם".
בנוגע לנזק - תיצמדו לטענות שלכם בדבר האיחורים ושאר עגמות הנפש.
והעיקר - אין צורך להתרגש מהם.
כל זה כמובן דעתי האישית והלתי מחייבת.
בהצלחה!!
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
2 המקרים הנ"ל לא מספיקים?
תודה!
הרעיון הוא שעל מקרה בודד יכול להיות שהם יצליחו לטעון שהיתה בעיה ספציפית, ולכן לדעתי כדאי על כמה מקרים יחד, כך שגם אם במקרה אחד הם צודקים סביר להניח שבשאר המקרים אין סיבה אמיתית למה היו הפרות.
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
הנוהלים האלה הם חוזה שלהם מול משרד התחבורה.
לפי הבנתי, אין סיבה שהשופט יחייב אותם יותר מידי כשהם יטענו שאין להם אוטובוסים זמינים בשעת שיא ונקודה מרוחקת מאזור הפעילות שלהם.
כלומר יתכן והשופט יקבל את זה שהם לא פעלו לפי הנוהלים, אבל הנוהלים האלה בעצם קובעים שאם הפרו אותם, משרד התחבורה יקנוס אותם לפי תנאי המכרז, ולא שהם פעלו בצורה לא הגונה.
הנהלים האלה לכאורה הם לא "חוזים" במובנם המשפטים גם לא מול משרד התחבורה.
בכל מקרה לגבי תביעה קטנה הם בהחלט מבטאים את מה שהחברה היתה חייבת לעשות ולטענת התובע לא עשתה. התביעה היא לא מכח הנהלים, הנהלים רק מעידים מה החברה היתה צריכה לעשות.
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
הצלחת בסוף????
עכשיו שלחו לי שהטופס לא מתאים ובלה בלה
שלחו טופס חדש מלא בקשקשת על מקום האירוע וכו'
עכשיו מה, יש אלף מקומות אירוע, מה כותבים מה עושים???
@יוסי ב.ק
חשוב לענות על ההצהרות הרלוונטיות
במקומות כמו מקום התביעה לציין "כמפורט במסמך המצורף" וכדומה ולשלוח שוב ביחד
השליחה הפעם תהיה קלה יותר, להכנס לאזור האישי ולבחור למעלה "הגשה מהירה"
 

אחת מיוחדת

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
עיצוב ואדריכלות פנים
אפשר להגיש כתב תשובה לכתב ההגנה עד 7 ימים מקבלת כתב ההגנה, זאת לא חובה.
לכאורה הנתבעת אכן לא מתייחסת באופן פרטני לטענות שעולות בכתב התביעה וכדאי לציין זאת בתשובה.
טענות על פקקים בגלל עבודות ורכבת קלה, לא רלוונטיות וניתן לצטט את הפסקה הבאה מת"ק 18084-01-09 אטיה נ' קווים תחבורה ציבורית בע"מ "עבודות תשתית אלה .... היו דבר ידוע ומתמשך כך שניתן היה להוסיף קווים או להערך בדרך אחרת כדי להפחית את אי הנוחות שנגרמה לנוסעים .... גם הטענות בדבר תקלות טכניות כאלה ואחרות דינן להדחות שכן תקלות טכניות הן דבר שמתרחש מטבע הדברים לעיתים קרובות בחברה שעיסוקה בנסיעות ומאחר שכך גם אם לא ניתן לדעת מתי תתרחש תקלה והיכן הרי שיש להערך לכך שבאופן כללי ינתן מענה הולם".
בנוגע לנזק - תיצמדו לטענות שלכם בדבר האיחורים ושאר עגמות הנפש.
והעיקר - אין צורך להתרגש מהם.
כל זה כמובן דעתי האישית והלתי מחייבת.
בהצלחה!!
@יוסי ב.ק תודה רבה
אכין כעת תשובה
א. אוכל להעזר בך לאחר הכנת התשובה?
ב.איפה מגישים את התשובה?
ג. להערכתך איך זה יסתיים?
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
האם פניתם למשרד התחבורה?
האם השלטים הדיגיטליים הושחתו?

הנושא בב"ב נמצא כעת בבירור של משרד מבקר המדינה
תשובת מבקר המדינה -
70 שלטים דיגיטליים באחריות דן, 100 באחריות העירייה
משרד התחבורה "לא קיבל חלק מהפניות בגלל תקלה"
השלטים יוחלפו במהלך 2024 - 2025

1711351966731.png
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
יש תוצאות לתלונה זאת?

אם יהיו תעדכנו, יש לי כמה מקומות קבועים שאני נמצא בהם כל יום ואין שם שלט, אבל אין לי כח לפנות בלי לדעת שיש בשביל מה.
הרשות המקומית (במקרה זה - עיריית בני ברק) אינה חייבת להציב בכל תחנה ואפי' בחלק מן התחנות שילוט דיגיטלי, וודאי שאינה מחוייבת לשמור עליהן תקינים...
עיינו בתשובת משרד מבקר המדינה בהודעה הקודמת
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ר'

קנג רְאֵה עָנְיִי וְחַלְּצֵנִי כִּי תוֹרָתְךָ לֹא שָׁכָחְתִּי:קנד רִיבָה רִיבִי וּגְאָלֵנִי לְאִמְרָתְךָ חַיֵּנִי:קנה רָחוֹק מֵרְשָׁעִים יְשׁוּעָה כִּי חֻקֶּיךָ לֹא דָרָשׁוּ:קנו רַחֲמֶיךָ רַבִּים יי כְּמִשְׁפָּטֶיךָ חַיֵּנִי:קנז רַבִּים רֹדְפַי וְצָרָי מֵעֵדְוֹתֶיךָ לֹא נָטִיתִי:קנח רָאִיתִי בֹגְדִים וָאֶתְקוֹטָטָה אֲשֶׁר אִמְרָתְךָ לֹא שָׁמָרוּ:קנט רְאֵה כִּי פִקּוּדֶיךָ אָהָבְתִּי יי כְּחַסְדְּךָ חַיֵּנִי:קס רֹאשׁ דְּבָרְךָ אֱמֶת וּלְעוֹלָם כָּל מִשְׁפַּט צִדְקֶךָ:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

הסוואה • אתגר 21 • אתגר נושא פרסים 🎁

לוח מודעות

למעלה