חחח

משתמש סופר מקצוען
במידה והפנצ'ר אירע במהלך הנסיעה החברה תוכל להתנער מאשמת אי תקינות האוטובוס עליה אתם טוענים, זכרו לוודא פרט זה
זה קרה ממש בהתחלה, כמה דקות אחרי יציאת האוטובוס מתחנת המוצא. אין לי איך לבדוק אם זה קרה במהלך הנסיעה או לא כי החברה פשוט לא מתייחסת לפניות שנשלחות אליה.
אם שולחים באתר - לא מקבלים אישור מסירה ואין שום יחס מהחברה. ואם שולחים במייל - פעמים שהם מגיבים ויותר פעמים שלא....
@יוסי ב.ק לתשומת ליבך.... (העלאתי עוד כמה מקרים בהודעה קודם...)
 

ST!

משתמש פעיל
זה הפרטים של אגד:
חברת אגד חברה לתחבורה בע"מ, ח.פ 516041118

שדרות מנחם בגין 5, בית דגן.

ת.ד 150, מיקוד: 50200.
תודה,
מעניין
בחוברת כתוב שם מספר חברה אחר
אבל אותה כתובת
כבר הגשתי
אם יחזור אכתוב שוב עם הפרטים שרשמתם
תודה
 

מנחם ט

משתמש פעיל
תודה,
מעניין
בחוברת כתוב שם מספר חברה אחר
אבל אותה כתובת
כבר הגשתי
אם יחזור אכתוב שוב עם הפרטים שרשמתם
תודה
גם באתר של נט המשפט מופיע ח.פ זה.
שימו לב שיש כמה חברות אגד, אבל צריך להגיש נגד אגד חברה לתחבורה.
 

avi++

משתמש מקצוען
אם אני לא זוכר כמה זמן בדיוק חיכיתי בתחנה ועל איזה קו עליתי בסוף, מה אני כותב? ''בערך'' זה משהו קביל בבית משפט?
 

דוכסוסטוס

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
אם אני לא זוכר כמה זמן בדיוק חיכיתי בתחנה ועל איזה קו עליתי בסוף, מה אני כותב? ''בערך'' זה משהו קביל בבית משפט?
חיכיתי במשך זמן ארוך ונאלצתי להשתמש בקו אחר.
בהצלחה.
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
אם אני לא זוכר כמה זמן בדיוק חיכיתי בתחנה ועל איזה קו עליתי בסוף, מה אני כותב? ''בערך'' זה משהו קביל בבית משפט?
חיכיתי במשך זמן ארוך ונאלצתי להשתמש בקו אחר.
בהצלחה.
קח בחשבון שלחברה יש את נתוני הנסיעה של הנוסעים והם יכולים לבדוק מתי ואיך נסעת, אז להשים לב ולא להגזים עם זמן ההמתנה.
 

לא אני

משתמש סופר מקצוען
במידה ועברה שנה מהאירוע, בסמוך לו הגשתי פניה לחברה עצמה שהציע פיצוי בסך 100 שח ערך צבור לרב קו על שני אוטובוסים שלא יצאו (על פי בירור נציגת שירות של משרד התחבורה)
את הפניה למשרד התחבורה הגשתי רק לאחר 3 חודשים (כשהתקבלה תשובה מהחברה..) ולכן היא לא נבדקה.
האם ניתן להגיש תביעה קטנה בנתונים הנ"ל?
 

avi++

משתמש מקצוען
קח בחשבון שלחברה יש את נתוני הנסיעה של הנוסעים והם יכולים לבדוק מתי ואיך נסעת, אז להשים לב ולא להגזים עם זמן ההמתנה.
השאלה שלי היא, אם אני כותב נניח ''חיכיתי 20 דקות'' והם מביאים הוכחות שזה היה רק 15 דקות, זה מערער את האמינות לכאורה, לא?!
אבל אם אני כותב ''חיכיתי כ19 דקות'' זה נשמע הרבה יותר טוב
תודה
אגב, פניתי לחברה לקבל פירוט נסיעות מהרב קו, הודיעו לי ש''אפשר רק עד שלושה חודשים אחורה''
 

יוסייוסייוס

משתמש מקצוען
השאלה שלי היא, אם אני כותב נניח ''חיכיתי 20 דקות'' והם מביאים הוכחות שזה היה רק 15 דקות, זה מערער את האמינות לכאורה, לא?!
אבל אם אני כותב ''חיכיתי כ19 דקות'' זה נשמע הרבה יותר טוב
תודה
אגב, פניתי לחברה לקבל פירוט נסיעות מהרב קו, הודיעו לי ש''אפשר רק עד שלושה חודשים אחורה''
לא לשקר בשום אופן!
אם נתפסת בשקר הכי קטן, בית המשפט 'יזרוק אותך מכל המדרגות'.
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
לא לשקר בשום אופן!
אם נתפסת בשקר הכי קטן, בית המשפט 'יזרוק אותך מכל המדרגות'.
הוא לא בא לשקר אלא כותב את הזמן המשוער שבו לפי דעתו הוא היה בתחנה
כמובן שעדיף להימנע מכתיבת זמנים משוערים ולציין רק את הזמן שבו בוודאות הייתם בתחנה
אם לא חלף זמן רב מהמקרה תוכלו להיעזר בהיסטוריית השיחות בנייד כדי לבדוק מתי התקשרתם לקל קו וכדו'
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
במידה ועברה שנה מהאירוע, בסמוך לו הגשתי פניה לחברה עצמה שהציע פיצוי בסך 100 שח ערך צבור לרב קו על שני אוטובוסים שלא יצאו (על פי בירור נציגת שירות של משרד התחבורה)
את הפניה למשרד התחבורה הגשתי רק לאחר 3 חודשים (כשהתקבלה תשובה מהחברה..) ולכן היא לא נבדקה.
האם ניתן להגיש תביעה קטנה בנתונים הנ"ל?
בהחלט ניתן
החברה נתנה פיצוי בפועל?
 

לא אני

משתמש סופר מקצוען

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
השאלה שלי היא, אם אני כותב נניח ''חיכיתי 20 דקות'' והם מביאים הוכחות שזה היה רק 15 דקות, זה מערער את האמינות לכאורה, לא?!
אבל אם אני כותב ''חיכיתי כ19 דקות'' זה נשמע הרבה יותר טוב
תודה
אגב, פניתי לחברה לקבל פירוט נסיעות מהרב קו, הודיעו לי ש''אפשר רק עד שלושה חודשים אחורה''
הבדל של 5 דקות לא נראה לי שמערער את האמינות, אתה יכול לכתוב שלהערכתך חיכית כ-20 דקות.
לי נראה שלכתוב 19 דקות נשמע קצת דווקני וירידה לקטנות, אלא אם כן אתה מוכיח את זה כעובדה, אבל אם זאת הערכה כדאי לעגל את זה.
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
לא,כתבתי שאני מצפה לשיפוי סביר יותר על ההפסד ועגמת הנפש.
זה טוב לך, כי אפשר להשתמש בזה כהוכחה, כי אם לא היתה הפרה החברה לא היתה מציע פיצוי.
למרות שזה לא מוכרח לגמרי, והחברה יכולה לטעון שהיא רצתה שתהיו מרוצים ובלה בלה. אבל אתם מצידכם יכולים להשתמש בזה כהוכחה נגדם.
 

לא אני

משתמש סופר מקצוען
זה טוב לך, כי אפשר להשתמש בזה כהוכחה, כי אם לא היתה הפרה החברה לא היתה מציע פיצוי.
למרות שזה לא מוכרח לגמרי, והחברה יכולה לטעון שהיא רצתה שתהיו מרוצים ובלה בלה. אבל אתם מצידכם יכולים להשתמש בזה כהוכחה נגדם.
להגיש תביעה קטנה? יש מישו שעוזר בהגשה?
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
לא לשקר בשום אופן!
אם נתפסת בשקר הכי קטן, בית המשפט 'יזרוק אותך מכל המדרגות'.
זה נכון שלא כדאי לשקר, והאמת היא אופציה די טובה בחיים...
אבל זה לא מדוייק שעל שקר קטן בית משפט יזרוק מכל המדרגות. בפרט בדברים שהם יכולים להיות "אי דיוקים" ולפעמים גם החוויה משפיעה.
כלומר, אם אין ספק שהאוטובוס איחר משמעותית, נניח ברבע שעה, ואני יכתוב בתביעה שהוא איחר בחצי שעה, רוב הסיכויים שהשופט לא יזרוק אותי מכל המדרגות.
 

שירלה

משתמש פעיל
אני רוצה להגיש תביעה-אם יש לי 10 תלונות על אוטובוסים , איך לרשום בכתב תביעה את כל המקרים?
כל מקרה צריך לרשום בנפרד או שאפשר בתאור התביעה לרשום בפסיקים את כל המקרים ואח"כ בנימוק לתת הסבר מפורט על כל אחד?
 

חחח

משתמש סופר מקצוען
יוסי ב.ק. - הקפצה של הההודעה הישנה + 9 מקרים שארעו מאז...

16.
בתאריך 26/07/23 המתנתי לקו 320 של השעה 14:00. לתחנה הגיעו בו זמנית 5/6 אוטובוסים. הנהג של קו 320 שהיה אחרון בשורה, נסע בנתיב שלישי ולא התקרב לתחנה ופשוט דילג עליה. האוטובוס הבא היה רק כעבור 36 דקות. יצאתי במיוחד כדי להגיע הביתה מוקדם ערב הצום (תשעה באב) ובסוף הגעתי בערך באותה שעה של כל יום.

17.
07/08/2023 קו 320 של השעה 14:36 לא יצא.

18.
10/08/23 נסעתי באוטובוס של חברת אפיקים .הפעמון במושב שישבתי לא עבד במושב שלפני ג"כ לא וגם לא במושב שמאחורי אחרי זה הנהג מתעצבן שבמקום לצלצל צועקים לעצור אבל מה לעשות שהלחצנים לא תקינים?

19.
חיכיתי אתמול 14/08/23 בתחנה בי"ח אסותא אשדוד לקו 325 לכיוון תל אביב של השעה 08:15.
האוטובוס יצא באיחור של רבע שעה. (תשאלתי אנשים שעלו בתחנה ראשונה) ואיך שהגענו לתחנת מסעף גן יבנה הנהג שם לב שיש פנצ'ר בגלגל. הוריד אותנו ונאלצנו לחכות לאוטובוס אחר. לא רק איחור גם לא טורחים לבדוק שהאוטובוס תקין. החברה לא שלחה אוטובוס חילופי אלא חיכינו שיעבור אוטובוס ויואיל לאסוף את כולנו. בסוף הגיע אוטובוס מפוצץ ונאלצנו ליסוע בעמידה.

20.
27/08/23 המתנתי בתחנת אלטלנה לקו 325 בדרכי לעבודה .האוטובוס יצא באיחור של רבע שעה מתחנת המוצא .וזה חוזר על עצמו שוב ושוב .אודה לטיפולכם.

21.
31/08/23 קו 319 מתל אביב לאשדוד של השעה 15:00 לא יצא.

22.
03/09/23 קו 319 מתל אביב לאשדוד של השעה 15:00 לא יצא.

23.
04/09/23 יום חם, המזגן באוטובוס לא עבד .ממש לא נעים להגיע לעבודה על תחילת היום מזיעים ורטובים .אחד מהצלונים היה שבור כך שגם להתגונן מהשמש לא כ"כ היה ניתן וכמה מהיציאות של המזגן מעל כיסאות הנוסעים היו ללא שלבים אלא חורים פרוצים לחלוטין .איך נותנים להם להוציא כאלה אוטובוסים לא תקינים??

24.
06/09/23 קו 325 מאשדוד לתל אביב של השעה 8:40 לא יצא .במוקד של אפיקים נאמר לי שבשל תקלה טכנית באוטובוס הוא לא יצא ולא שלחו אוטובוס חליפי היה עלי להמתין לקו הבא שיצא רק ב 09:05 מתחנה מרכזית.

25.
06/11/23 קו 280 של השעה 15:00 היה אוטובוס קבלן שהיה בלי שילוט אלקטרוני מבחוץ אלא רק מספרים קטנים מאד בחזית האוטובוס שהיה קשה מאד לזהות אותם ורוב האנשים בתחנה לא קלטו שמדובר בקו 280. לא רק זה אלא שהיה כתוב 281 במקום 280 והנהג הסביר שאין לו את הספרה 0 ולכן הוא רשם281.
@יוסי ב.ק כל יום שעובר - יש המשך :(
26. 26/11/23 קו 325 מאשדוד לתל אביב של השעה 08:40 יצא באיחור של יותר מרבע שעה.
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
אני רוצה להגיש תביעה-אם יש לי 10 תלונות על אוטובוסים , איך לרשום בכתב תביעה את כל המקרים?
כל מקרה צריך לרשום בנפרד או שאפשר בתאור התביעה לרשום בפסיקים את כל המקרים ואח"כ בנימוק לתת הסבר מפורט על כל אחד?
אני מעלה בקובץ PDF מסודר בסדר כרונולוגי (או אחר) ובכתב התביעה הרשמי אני כותב "כמפורט בכתב התביעה המצורף"
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  101  פעמים

אתגר AI

קוביסט • אתגר 144

לוח מודעות

למעלה