זה קרה ממש בהתחלה, כמה דקות אחרי יציאת האוטובוס מתחנת המוצא. אין לי איך לבדוק אם זה קרה במהלך הנסיעה או לא כי החברה פשוט לא מתייחסת לפניות שנשלחות אליה.במידה והפנצ'ר אירע במהלך הנסיעה החברה תוכל להתנער מאשמת אי תקינות האוטובוס עליה אתם טוענים, זכרו לוודא פרט זה
אם שולחים באתר - לא מקבלים אישור מסירה ואין שום יחס מהחברה. ואם שולחים במייל - פעמים שהם מגיבים ויותר פעמים שלא....
@יוסי ב.ק לתשומת ליבך.... (העלאתי עוד כמה מקרים בהודעה קודם...)