אפרסמון2

משתמש סופר מקצוען
קצת ערבבתם את האשכול. האשכול מקדם כלי מאוד אפקטיבי שנקרא תביעות לבימ"ש.
לפנות לחברה זה גם דבר חשוב שעדיף מכלום (ואם עושים את זה מייד כשחוזרים הביתה ועוד זוכרים את פרטי הנסיעה, זה לא כזה מסובך).

אבל כדאי להשאר ממוקדים בנושא החשוב של האשכול.
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
תלונה ששלחתי למשרד התחבורה:
בגבעת זאב האוטובוס עוצר ודורש מכל הנוסעים לרדת ולהצטרף לאוטובוס השני - בתלונה נפרדת התלוננתי שהוא איחר מ10:6 ולמעשה ברבע לשבע באו 2 אוטובוסים
כאמור בגבעת זאב האוטובוס עוצר ודורש מכל הנוסעים לרדת ולהצטרף לאוטובוס השני
נשים יוצאות מוקדם חיכו לאוטובוס יותר מחצי שעה איחור ואח"כ הוא דורש מהם לעבור לאוטובוס השני
הוא ראה מראש שיש שתי אוטובוסים וכנראה רצה לעשות בכאילו את הסיבוב שלו
כל זאת על חשבון נשים שהוא איחר להם! ובד"כ מנצלות את הזמן הזה למנוחה!

ענו לי היום שזה היה אוטובוס קבלן ודברו איתו ובלה בלה
יש מה לתבוע?
בוודאי!
בפרט שלא נראה שיש לחברה טענה להגנתה - היה נהג והיה אוטובוס ולא היו פקקים/עבודות וכו'
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
אוטובוס שהיה אמור לצאת בשעה 7:15 ולא יצא (לדברי הנהג הבא ''הנהג לא הגיע לעבודה).
האוטובוס הבא אחריו בשעה 7:35 הגיע בפועל לתחנה ב8:37 כשנסיעה מתחנת המוצא לתחנה הנ''חל אורכת גג 20 דק' בנסיעה לא מהירה, יש נהגים שעושים את זה גם ב10 דק' רבע שעה.
התחה הייתה מלאה באנשים לחוצי וכועסים אבל תכל''ס כשהגיע האוטובוס אף אחד לא אמר מילה, עלו והתישבו מותשים.
אני הגעתי באיחור של שעה וחצי לעבודה, מותשת עד כלות ועוד ספגתי בוס עצבני כל היום.
אח''כ עוד נאלצתי להשלים שעות.
תכל''ס אין לי שום הוכחה לאיחור הזה.
מלבד זה שבאותו יום אחה''צ בחזור כשהאוטובוס שוב איחר פניתי למשרד התחבורה והזכרתי גם את המקרה בבוקר.
השאלה אם יש מה לעשות עם זה?
הייתי לפני כן בקו אחר ואם אני מוציאה פירוט יתכן ואפשר לראות שבין שניהם יש מרווח של שעה פלוס השאלה אם זה עוזר או מוכיח משהו?
לא לקחתי שום פרטים מהנהג או מהאוטובוס עצמו..
יש לציין שהמקרה הנ''ל חזר על עצמו שוב ביום שני האחרון, עם שינוי קטן האוטובוס של 7:15 הגיע ב8:17...
וכנ''ל אחה''צ האוטובוס של 4:30 לא יצא ושל 5 יצא לאסוף את כמות הנוסעים של שניהם באיחור משמעותי באוטובוס קטן וישן.
כשבד''כ הקו הזה ידוע כקו מפרקי בשני הכיוונים ובטח בשעות האלו.
יש לך את פרטי הנסיעה כי שלחת תלונה ובדרך כלל לא צריך יותר מזה
את גם יכולה להשתמש בדו"ח נוכחות בעבודה להוכיח את האיחור
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
עכשיו ראיתי שהם שלחו כתב הגנה די מפורט ונראה מוצלח מידי... עם צילומי איכון לווין וכו' אשמח אם תוכל לייעץ לי בפרטי (אין לי פרימיום, אז אני מניח שהאפשרות היא במייל) תודה ענקית !

התחושה הזו, היא תופעה מוכרת אחרי קריאת כתבי תביעה או הגנה של הצד שכנגד. תנסה להתנתק ולקרוא את כתב ההגנה בצורה ניטרלית, בדרך כלל תגלה שיש מקומות שהם מנסים 'למרוח' ולהתחמק מלתת תשובה אמיתית.
זה מאוד נכון
אל תתעסק עם מה שלא רלוונטי, סביר להניח שהם שלחו כמה עמודים מתוכם רק כמה שורות ענייניות, תתייחס רק לזה - הטענה שלך מול הטענה שלהם.
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
צפה בקובץ המצורף 1464255
חדש מהיום
כתוב לי בהמשך להביא עדים ובלה בלה בלה, העיקר שמצאו דרך למסמס תביעה
איך אני בתוך שלושים יום בדיוק יבוא ויביא עדים כשהם פתוחים בערך פעמיים בשבוע בשלושה סניפים בארץ?
להביא עדים וכו' זה לא מסמוס, הם צריכים את זה בשביל להעמיד את הנהג לדין במקרה הצורך, אם אין לך עדים תגיע לבד כמובן.
מהנסיון שלי הם קובעים איתך זמן לעדות. הם לא שלחו לך פרטי יצירת קשר? או מה משהו אחר?
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
תתעד גם את שעות הפתיחה ההזויות שלהם!
דורשים ממך דרישה מסויימת, אבל עושים הכל כדי שלא תוכל למלא אותה, נכון?
שבית המשפט ידרש גם לנקודה ההזויה הזאת, ויטיל עליהם לפצות אותך גם על הטרטרת הזאת.
התביעה בדרך כלל היא לא נגד משרד התחבורה אלא נגד החברה ולכן ביהמ"ש לא יכול להורות לפצות אותו על טרטרת של משרד התחבורה
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
האם אחרי שהחברה מגישה כתב הגנה, אפשר להגיש תגובה לכתב ההגנה, כגון סילופי נתונים וכו', או שזה כבר רק בעל פה בבית משפט?
אפשר להגיש תשובה לכתב הגנה (כמדומני תוך 7 ימים)
לדעתי מומלץ להגיש, לא חובה
(בבימ"ש עצמו לא תמיד השופט סבלן לשמוע את כל הטענות)
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
אני התלוננתי על נהג ספציפי שבמשך חודש וחצי עשה כל מה שאפשר כדי שהנוסעים שלו יפסידו אותו
מדובר על קו בודד שאין ממנו הרבה ולהפסיד אותו זה ממש סיוט
התלוננתי באמצע בינהז"מ וכשחזרתי ליסוע בו באלול גיליתי שהחליפו את הנהג
הנהג החדש היה אדיב וסבלן ופתאום אנשים הספיקו את האוטובוס בצורה הגיונית
זה מוכיח דבר אחד - אם לא נעשה כלום לא נקבל כלום
ננסה לפחות לעשות את המינימום ולהשקיע כמה דקות לשליחת תלונות כשצריך. כנראה שלא נקבל תח"צ כמו באירופה, אבל כשחברה רואה תלונות מוצדקות בזה אחר זה, גם החברה הכי גרועה כנראה תעשה משהו.
 

אילה מינה

משתמש מקצוען
זה מוכיח דבר אחד - אם לא נעשה כלום לא נקבל כלום
ננסה לפחות לעשות את המינימום ולהשקיע כמה דקות לשליחת תלונות כשצריך. כנראה שלא נקבל תח"צ כמו באירופה, אבל כשחברה רואה תלונות מוצדקות בזה אחר זה, גם החברה הכי גרועה כנראה תעשה משהו.
נכון
אגב התלוננתי למשרד התחבורה
לא לחברה
וקיבלתי תשובה שזה לא תקין והחברה תיקנס
 

הגולם החולם

משתמש מקצוען
להביא עדים וכו' זה לא מסמוס, הם צריכים את זה בשביל להעמיד את הנהג לדין במקרה הצורך, אם אין לך עדים תגיע לבד כמובן.
מהנסיון שלי הם קובעים איתך זמן לעדות. הם לא שלחו לך פרטי יצירת קשר? או מה משהו
שלחו דרך ליצור קשר עם משרד חקירות ששעות הפעילות שלו הם מיעודים לאנשים משועממים שכל מה שיש להם לעשות זה לתבוע נהג כדי שיעמידו אותו לדין
צר לי, זה לא תפקידי בעולמי, זהו תפקיד החברה לבוא אלי ולקחת ממני עדות.
 

טיל בליסטי

משתמש פעיל
בעצת כמה חברים באשכול זה להמתין עד להצטברות של כמה תלונות על החברה לפני הגשת תביעה בבית משפט
אחרי ששלחתי כמה תלונות מפורטות שולחים לי תגובה כזאת
מה אני אמור לשלוח הכול שוב???


19 בספטמבר 2023
ד' בתשרי תשפ"ד
CAS-511875-L2R4P9 :פניה מזהה
מספר סימוכין: 4000-8888-2023-0228641

לכבוד

שלום רב,
הנדון: פנייתך בנושא אי ביצוע נסיעת קו 330 של חברת קווים בירושלים

בתאריך 22-08-2023
סימוכין: מכתבך מתאריך 13/09/2023

הריני לאשר קבלת מכתבך שבסימוכין.
המקרה המתואר בפנייתך, מהווה לכאורה חריגה מתנאי רישיון הקו. עם זאת, מאחר והקובץ שצירפת לפנייתך
אינו תקין ולא ניתן לפתיחה אין באפשרותי לבחון את התלונה.
על מנת שאוכל לאכוף סמכות משרד התחבורה על מפעיל קו השירות, יש צורך בציון פרטים נקודתיים כגון:
תאריך, מספר הקו, כיוון נסיעתו, שם ומספר התחנה בה המתנת ומשך זמן ההמתנה (מאיזו שעה המתנת
לנסיעה ועד איזו שעה). כמו כן, אבקש לדעת באיזו שעה עלית על האוטובוס לבסוף ועל איזה קו.
ללא פרטים אלו עבור כל מקרה בקשר אליו הנך פונה, לא אוכל לבדוק את פנייתך באופן ענייני.
לידיעתך, מאחר שהמפעילים נבדקים אוטומטית על 100% מנסיעותיהם, תהליך האכיפה המנהלית כבר לא
מחייב כבעבר קבלת תלונות מנוסעים או ביצוע בקרה מדגמית בשטח. אולם תלונות נוסעים, בדומה לפנייתך,
נבדקות אל מול נתוני הביצוע ולאחר בדיקה זו מועברות להליך אכיפה נוסף להליך האכיפה של הבקרה
האלקטרונית.
באפשרותך לשלוח את המידע המבוקש, לא יאוחר מ30- יום מקבלת מכתב זה, באמצעות אתר משרד
התחבורה והבטיחות בדרכים בכתובת :
או באמצעות פקס מספר: ,03-6849876 תוך ציון מספר הפניה (511875).
בברכת נסיעה נעימה ובטוחה.

בכבוד רב,
צוות פניות הציבור
הרשות לתחבורה ציבורית
 

הגולם החולם

משתמש מקצוען
בעצת כמה חברים באשכול זה להמתין עד להצטברות של כמה תלונות על החברה לפני הגשת תביעה בבית משפט
אחרי ששלחתי כמה תלונות מפורטות שולחים לי תגובה כזאת
מה אני אמור לשלוח הכול שוב???


19 בספטמבר 2023
ד' בתשרי תשפ"ד
CAS-511875-L2R4P9 :פניה מזהה
מספר סימוכין: 4000-8888-2023-0228641

לכבוד

שלום רב,
הנדון: פנייתך בנושא אי ביצוע נסיעת קו 330 של חברת קווים בירושלים

בתאריך 22-08-2023
סימוכין: מכתבך מתאריך 13/09/2023

הריני לאשר קבלת מכתבך שבסימוכין.
המקרה המתואר בפנייתך, מהווה לכאורה חריגה מתנאי רישיון הקו. עם זאת, מאחר והקובץ שצירפת לפנייתך
אינו תקין ולא ניתן לפתיחה אין באפשרותי לבחון את התלונה.
על מנת שאוכל לאכוף סמכות משרד התחבורה על מפעיל קו השירות, יש צורך בציון פרטים נקודתיים כגון:
תאריך, מספר הקו, כיוון נסיעתו, שם ומספר התחנה בה המתנת ומשך זמן ההמתנה (מאיזו שעה המתנת
לנסיעה ועד איזו שעה). כמו כן, אבקש לדעת באיזו שעה עלית על האוטובוס לבסוף ועל איזה קו.
ללא פרטים אלו עבור כל מקרה בקשר אליו הנך פונה, לא אוכל לבדוק את פנייתך באופן ענייני.
לידיעתך, מאחר שהמפעילים נבדקים אוטומטית על 100% מנסיעותיהם, תהליך האכיפה המנהלית כבר לא
מחייב כבעבר קבלת תלונות מנוסעים או ביצוע בקרה מדגמית בשטח. אולם תלונות נוסעים, בדומה לפנייתך,
נבדקות אל מול נתוני הביצוע ולאחר בדיקה זו מועברות להליך אכיפה נוסף להליך האכיפה של הבקרה
האלקטרונית.
באפשרותך לשלוח את המידע המבוקש, לא יאוחר מ30- יום מקבלת מכתב זה, באמצעות אתר משרד
התחבורה והבטיחות בדרכים בכתובת :
או באמצעות פקס מספר: ,03-6849876 תוך ציון מספר הפניה (511875).
בברכת נסיעה נעימה ובטוחה.

בכבוד רב,
צוות פניות הציבור
הרשות לתחבורה ציבורית
במילה אחת
יאוש
 

דוד פרידמן השני

משתמש מקצוען
שלחו דרך ליצור קשר עם משרד חקירות ששעות הפעילות שלו הם מיעודים לאנשים משועממים שכל מה שיש להם לעשות זה לתבוע נהג כדי שיעמידו אותו לדין
צר לי, זה לא תפקידי בעולמי, זהו תפקיד החברה לבוא אלי ולקחת ממני עדות.
קיבלתי גם מכתב כזה,
הלכתי ביום שלישי (זה היום היחיד שהם עובדים עד 3),
על חשבון הפסקת הצהריים של הכולל,
והשומרת אמרה שהם כבר הלכו הביתה בשתיים. תבואו ביום אחר.
כשהתקשרתי למשרד התחבורה, הפקידה הערבייה ש"זה קורה, אין מה לעשות".
זו מחלקת חקירות של משרד התחבורה,
וזה בכלל לא תביעה שלכם, זו תביעה של משרד התחבורה נגד הנהג.
אתם לא תקבלו מזה כלום.
הלכתי, כי החלטתי שאת המחבל הזה מקו 55 אני אעמיד במקום שלו. לא הלך בינתיים.
 

Harmonyapro

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
יש לך את פרטי הנסיעה כי שלחת תלונה ובדרך כלל לא צריך יותר מזה
את גם יכולה להשתמש בדו"ח נוכחות בעבודה להוכיח את האיחור
זהו שיש לי פרטים לגבי האיחור של האחה''צ אבל האיחור של הבוקר שהוא המשמעותי ביותר אין לי, כי לא היה מענה מעל 40 דק'...

והפעם אולי אני אנסה דרך קצת שונה..
ם יש כאן אי מי שמתמש בקווים פ''ת - תל אביב בתדירות גבוהה- לפחות פעם ביום או בקו 292 מפ''ת לב''ב וכן להיפך,
וספג את הבלאגן הזה,
אשמח אם יוכל לציין כאן.
הבנתי מבירור העניין שיש אפשרות נוספת, אולי קצת יותר ארוכה מורכבת ומתישה אבל עם הרבה יותר סיכוי לשינוי...
הלוואי.
אני כבר בניתי לי בראש מסלול קו חדש שאולי יפתור חלק מהבעיות, לא ברור לי מה חשב מי שתכנן/נו ת הרכבת הזו, את מי היא בדיוק מסיעה? אבל קודם שיהיה מישהו במשרד התחבורה, ואח''כ שיענו לטלפון, ואח''כ שבכלל יתייחסו ואז אולי יקרה נס וייקחו את הדברים ברצינות ויבדקו.
זהו תפקיד החברה לבוא אלי ולקחת ממני עדות.
''חלמא טבא חזית''
נוהגים לומר 3 פעמים.
 

hila

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
סליחה שאין לי זמן לעבור על כל האשכול אבל שאלות לי
אם אני מגישה פניה באתר משרד התחבורה אני לא מקבלת כלום רק תלונה?
עד כמה זמן מקיום האירוע אפשר להגיש תלונה?
והאם אפשר להגיש תלונה על קו שתדירות שלו היא 5 דק'
אני מחכה בתחנת המוצא ואמור להיות קו בשעה 8.40 , 8.45 ו8.50 נניח שאחד או שניים מהם לא יצאו
אפשר להגיש תלונה על דבר כזה?
ושאלה אחרונה האם יש אםשרות להגיש תביעה על אוטובוס שיצא דקה/שתיים לפני הזמן (כשפניתי לחברה הם טענו שעד 5 ד' זה תקין)
תודה מראש לעונים
 
נערך לאחרונה ב:

03676

משתמש רשום
אני שולח תלונות למשרד התחבורה
ובנוסף למבקר המדינה
מקווה שזה מועיל
סליחה שאין לי זמן לעבור על כל האשכול אבל שאלות לי
אם אני מגישה פניה באתר משרד התחבורה אני לא מקבלת כלום רק תלונה?
עד כמה זמן מקיום האירוע אפשר להגיש תלונה?
והאם אפשר להגיש תלונה על קו שתדירות שלו היא 5 דק'
אני מחכה בתחנת המוצא ואמור להיות קו בשעה 8.40 , 8.45 ו8.50 נניח שאחד או שניים מהם לא יצאו
אפשר להגיש תלונה על דבר כזה?
ושאלה אחרונה האם יש אםשרות להגיש תביעה על אוטובוס שיצא דקה/שתיים לפני הזמן (כשפניתי לחברה הם טענו שעד 5 ד' זה תקין)
תודה מראש לעונים
לדעתי עד רבע שעה לפני הזמן זה סביר
''ואחרי הזמן חצי שע''

זה ממש בסדר.
מכיוון והנהג לא עובד אצלינו...
ואנו הרי בגלות ישמעאל...
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
לדעתי עד רבע שעה לפני הזמן זה סביר
אפילו דקה לפני הזמן נחשבת לעבירה מבחינת משרד התחבורה, בגלל שהייתה לנהג אפשרות להמתין ולצאת בזמן
בשונה מאיחור של עד מספר דקות שנחשב לסביר בגלל שיתכן שהיו פקקים בדרך

פעם ראיתי סדרן נוזף בנהג שרצה לצאת 2 דקות מוקדם יותר
 

hila

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
לדעתי עד רבע שעה לפני הזמן זה סביר
''ואחרי הזמן חצי שע''

זה ממש בסדר.
מכיוון והנהג לא עובד אצלינו...
ואנו הרי בגלות ישמעאל...
אז אתם מגיעים רבע שעה לפני לתחנה?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  102  פעמים

אתגר AI

קוביסט • אתגר 144

לוח מודעות

למעלה