דרוש מידע קו אינטרנט ביתי בזק +ספק עמיתנט +נטפרי

מציץ מן החרכים

משתמש צעיר
עריכה תורנית
לפני כחודש הוכרחתי לעזוב את הוט ששם הייתי במשך שנים עם סינון נטפרי, ללא כל בעיות, ועברתי לבזק עם 019, ואז התחילו הבעיות: ניתוקים וניתוקים בלי סוף!
כעת הוצע לי לעבור לספק עמיתנט + נטפרי תוך הבטחה שהוא יציב וללא כל ניתוקים.
האם יש כאן מישהו שיש לו ניסיון איתם לטוב או לרע ויוכל להחכים אותי?
 

כסא כתר

משתמש צעיר
לי היה נסיון עם טריפל סי (ע''י סים כשר) והיה חלק למשך יותר משנה (אולי שנתיים?)
עברתי לאחרונה לבזק (ע''י עצמם) ויש המון בעיות
 

מולטי תקשורת

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
הוט חזרו לעבוד עם נטפרי לפני כמה שבועות אבל רק בחבילה של סיבים כך שאם יש לך בכתובת סיב אופטי של הוט זה יכול להיות מענה מצוין
במקביל רק בשביל חידוד הענין כל הספקים כולל 019 RL ועמית נט יושבים על התשתית של בזק במסגרת שו"ס(שוק סיטונאי ) דהינו הם קונים את האינטרנט מבזק במחיר מוזל ומוכרים אותו במחירX ללקוח כך שלדעתי ומהנסיון שלי עם לקוחות האופציה הכי טובה היום זה לעשות אינטרנט בזק עם ספק של בזק שתומך נטפרי בלי לעבוד עם כל החברות תיווך..
כי תמיד עדיף לעבוד עם המקור.
 

מולטי תקשורת

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
ישנם מיקומים שאולי הפריסה של הרשת פחות חזקה..
יש בנינים ישנים שהמהירות של בזק מוגבל ל15 ו40 מ"ב לא הרבה אבל קים ולכן גם אם יש חבילה של 100 מ"ב בפועל לא יכול לספק יותר ממה שהתשתית יכול לספק.
 

שלמה וייס

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
מוזיקה ונגינה
כך שלדעתי ומהנסיון שלי עם לקוחות האופציה הכי טובה היום זה לעשות אינטרנט בזק עם ספק של בזק שתומך נטפרי בלי לעבוד עם כל החברות תיווך..
בעיקרון אתה צודק, אבל יש עדיין קשיים בשידוך החדש בין בזק לנטפרי (ניתוקים ממושכים, ולבזק אין פתרון), כך שאולי כדאי להמתין עם המעבר לבזק עד שיתייצבו העניינים.
 

יראת

משתמש מקצוען
לי היה נסיון עם טריפל סי (ע''י סים כשר) והיה חלק למשך יותר משנה (אולי שנתיים?)
עברתי לאחרונה לבזק (ע''י עצמם) ויש המון בעיות
אני הייתי ב 019 והיו רק מעט בעיות, עברתי לבזק (שהוא גם הספק, לא רק התשתית) ויש יותר בעיות, המון ניתוקים
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלז

א עַל נַהֲרוֹת בָּבֶל שָׁם יָשַׁבְנוּ גַּם בָּכִינוּ בְּזָכְרֵנוּ אֶת צִיּוֹן:ב עַל עֲרָבִים בְּתוֹכָהּ תָּלִינוּ כִּנֹּרוֹתֵינוּ:ג כִּי שָׁם שְׁאֵלוּנוּ שׁוֹבֵינוּ דִּבְרֵי שִׁיר וְתוֹלָלֵינוּ שִׂמְחָה שִׁירוּ לָנוּ מִשִּׁיר צִיּוֹן:ד אֵיךְ נָשִׁיר אֶת שִׁיר יְהוָה עַל אַדְמַת נֵכָר:ה אִם אֶשְׁכָּחֵךְ יְרוּשָׁלִָם תִּשְׁכַּח יְמִינִי:ו תִּדְבַּק לְשׁוֹנִי לְחִכִּי אִם לֹא אֶזְכְּרֵכִי אִם לֹא אַעֲלֶה אֶת יְרוּשָׁלִַם עַל רֹאשׁ שִׂמְחָתִי:ז זְכֹר יְהוָה לִבְנֵי אֱדוֹם אֵת יוֹם יְרוּשָׁלִָם הָאֹמְרִים עָרוּ עָרוּ עַד הַיְסוֹד בָּהּ:ח בַּת בָּבֶל הַשְּׁדוּדָה אַשְׁרֵי שֶׁיְשַׁלֶּם לָךְ אֶת גְּמוּלֵךְ שֶׁגָּמַלְתְּ לָנוּ:ט אַשְׁרֵי שֶׁיֹּאחֵז וְנִפֵּץ אֶת עֹלָלַיִךְ אֶל הַסָּלַע:
נקרא  10  פעמים

לוח מודעות

למעלה