קורונה קורונה עדכני בלבד!

מצב
הנושא נעול.

נועה מ

משתמש מקצוען
https://www.jdn.co.il/breakingnews/1312062/
[
בכירים בצוות המשא ומתן של כחול לבן טוענים שכלל סוגיות המשא ומתן סוכמו והוסכמו מול צוות הליכוד, ולמעשה תמו השיחות בין הצדדים – כך דווח ב'כאן חדשות'. על פי הדיווח, בסיום שיחת המשא ומתן האחרונה נאמר על ידי צוות המשא ומתן של הליכוד שההסכמות מועברות לאישורו של ראש הממשלה בנימין נתניהו – כך שכעת כולם ממתינים לאישרור ההסכמות שהושגו בין הצוותים בידי נתניהו.

בתוך כך, ב'ווינט' דווח על מנוף לחץ חדש שבוחן יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ נגד נתניהו. על פי הדיווח, לאורך היום שוחחו גורמים בכחול לבן עם מחלקת הייעוץ המשפטי של הכנסת בניסיון לברר אם קיום ההצבעה על זהות חברי הוועדה לבחירת שופטים במליאה מצויה בסמכות יו"ר הכנסת – כלומר בני גנץ. משנענו בחיוב, החלו התייעצויות במפלגה לבחינת המשמעויות של הדבר כדי ללחוץ על נתניהו לחתום על ההסכם.

בזמן ממשלת מעבר, הוועדה לבחירת שופטים אינה מתכנסת, אולם בשיחות שהתקיימו בנושא נאמר בכחול לבן כי אם פניה של המערכת הפוליטית לבחירות נוספות ולשיתוק שיימשך עוד זמן רב – ייתכן שלא תהיה ברירה אלא לכנס את הוועדה. מלבד הוועדה לבחירת שופטים, בכחול לבן שוקלים גם להצביע על הוועדה לבחירות דיינים והוועדה לבחירת קאדים גם כן בכנסת.


על פי הדיווח של מורן אזולאי, במהלך הדיונים שהתקיימו סביב ההצעה שעלתה, העלו בכחול לבן תאריכים אפשריים בפרק זמן של שבועיים קדימה, מתוך הנחה שאם לא תהיה ממשלת אחדות ממילא כבר לא תקום ועדה קבועה, ולכן יוכלו לפחות להכתיב את זהות הנציגים הזמניים שבה. שרת המשפטים לשעבר, ח"כ איילת שקד מ'ימינה' הגיבה לדיווח ואמרה כי "יש רוב למחנה הלאומי בכנסת ישראל, אם יהיו בחירות לועדה לבחירות שופטים אפשר בהחלט לבחור שני נציגים מהימין".

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר אתמול כי "אני עובד יומם ולילה, סביב השעון ממש, כדי להילחם בקורונה, ואני ראיתי ורואה בממשלת חירום ואחדות לאומית חלק הכרחי להשגת ניצחון במלחמה הזאת. זו הסיבה שהסכמתי באופן חסר תקדים לבקש יחד עם בני גנץ מנשיא המדינה את המשך הארכת המנדט שלו, כי אני רוצה באחדות, כל השאר זה ספינים".


SPOILER]
 

שינדלה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום

משה מנחם

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
עריכה תורנית
כמדומני שלפי ההלכה משלימים רק את הפרשה האחרונה שפספסו...
גם אני זוכר כך, ולא עוד, אלא שאי אפשר להשלים פרשה כשקוראים שתי פרשות - כך שלפי זכרוני זה אין עצה השבת בכלל.
אם יש הזוכרים את המקור במ"ב - אודה על ההפניה.
 

הר הבשן

משתמש מקצוען
אצלינו זה מה שעששו,
וזה מנין ששואל כל פיפס מורה הוראה.

מעבר לזה-
לא יודעת..
גם אני זוכר כך, ולא עוד, אלא שאי אפשר להשלים פרשה כשקוראים שתי פרשות - כך שלפי זכרוני זה אין עצה השבת בכלל.
אם יש הזוכרים את המקור במ"ב - אודה על ההפניה.
בד''צ פרוג
 

משה מנחם

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
עריכה תורנית
מצאתי את המקור בסימן קל"ה:
(ו) שבת אחת - ואם בטלו כמה שבתות י''א דאין לקרות בשבת הבאה כ''א הסדרה האחרונה הסמוכה לזו וי''א דצריך להשלים בצבור כל הסדרות שביטלו ומביאור הגר''א משמע דס''ל כהדעה הראשונה:

(ז) קריאת הפרשה וכו' - ואם היו שתי פרשיות מחוברין באותו שבת שבטלו דעת הר''מ מינץ דאין משלימין אותם כלל דלא מצינו לעולם שקורין ג' סדרות בשבת אחת ולקרות פרשה אחת מהן נמי לא אמרינן דאין תקנה לחצאין וה''ה אם בשבת זו היו שתי פרשיות מחוברות נמי אין משלימין הפרשה משבת שעבר מטעם הנ''ל ובהגהת מנהגים חולק על כל זה וכן הסכים בא''ר דלעולם צריך להשלים מה שביטלו משבת העבר וכן נוטה דעת ספר מגן גבורים:
 

רחל שיין

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
שיהיה ברור שכל מי שרצה לטבול במקוה בחודש האחרון הצליח לעשות זאת, ההיתר החדש רק יתן לעשות זאת בשעות נורמליות יותר, ובְּאוׁר + מקלחות, לא יהיה שום שינוי במס' הנדבקים בגלל המקוואות!!!
שמעתי שהולך להיות בכל מקווה שומר שימדוד חום לכל אחד, וכן יעלה כניסה 20 ש"ח, שכבר יגרום לרוב לא ללכת, רק מתי שצריך
 
שמחה גדולה שררה היום (ראשון) בבית החולים שערי צדק בירושלים, כאשר מטופלת בת 94 החלימה מקורונה ושוחררה בריאה לביתה.

המטופלת אושפזה במצב בינוני לפני כ-10 ימים במחלקת כתר לאחר שאובחנה כחיובית לקורונה. בזכות הטיפול מצבה השתפר משמעותית ולאחר שתי בדיקות שליליות לקורונה היא השתחררה אחר הצהריים לביתה מלווה בבני משפחתה.

מנהל מחלקת כתר ה' בשערי צדק, ד"ר גבריאל מונטר סיפר: "אנחנו שמחים מאוד היום לראות את המטופלת משתחררת בריאה לאחר שהחלימה מקורונה. כמו כל מטופל בגיל כה מבוגר חששנו מאוד למצבה. אולם לכל אורך האשפוז ראינו את הכוח והרוח שלה שנתנו גם לנו כוחות רבים. אנו מאחלים לה סיעתה דשמיא והמשך שנים רבות בריאות וטובות".

משפחתה של המטופלת ביקשה להודות לצוותי שערי צדק על הטיפול "היה לנו חשש גדול למצבה של אמא בשל הגיל שלה אבל מהר מאוד הבנו שהטיפול מדהים והיא בידיים טובות. אנו רוצים להודות לצוותים על הטיפול המסור, האישי והאכפתי כל כך שהרבה בזכותו אנחנו יכולים לקחת את אמא הביתה בריאה ושלמה".
 

אברימלה מלמד

משתמש רשום
שמעתי שהולך להיות בכל מקווה שומר שימדוד חום לכל אחד, וכן יעלה כניסה 20 ש"ח, שכבר יגרום לרוב לא ללכת, רק מתי שצריך
לא מכיר אדם שרואה לפתע מקווה ונכנס, 'כי למה לא'.
אני גם לא מכיר אדם שהסכום כניסה למקווה יכנס למרחב השיקולים שלו האם לטבול אם לאו.
 

דוב בער

משתמש רשום
לזה בדיוק התכוון המחוקק!
והלוואי שכולם ינהגו כך.

בפועל, כולנו מכירים בדיוק אלו טיפוסים לא ינהגו כך
וזו תהיה מדגרת הדבקה מטורפת

היה צריך לאיים על מקוואות שלא יעמדו בתקנות בצו סגירה וקנס של 5000 ש"ח
כמו שיקבל בית עסק שאחד מעובדיו חלה בקורונה, אם לא עמד בתנאים
אצלנו האחראי הפעיל תוכנה, שאחרי שנכנס 3 אנשים המכונה הופסק אוטמטית לטווח של כ-8 דקות
 

שיראז

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
אשמח לדעת ממי שיודע ולא משער מתי פוקע הסגר על בני ברק
 

שיראז

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום

לייב - מיתוג פרסום ויח"צ

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
לא מדויק
לכן אני שואלת
המעסיק שלי לא מוכן לקבל אותי חזרה לעבודה כל עוד אני מוגדרת על פי הממשלה ב"סגר" לכן חשוב לי לדעת מתי רשמית הוא פוקע
מעניין, מקווה שזה לא תירוץ...
אולי תנסו לבדוק בפיקוד העורף או 106 של עיריית בני ברק...
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קז

א הֹדוּ לַיי כִּי טוֹב כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ב יֹאמְרוּ גְּאוּלֵי יי אֲשֶׁר גְּאָלָם מִיַּד צָר:ג וּמֵאֲרָצוֹת קִבְּצָם מִמִּזְרָח וּמִמַּעֲרָב מִצָּפוֹן וּמִיָּם:ד תָּעוּ בַמִּדְבָּר בִּישִׁימוֹן דָּרֶךְ עִיר מוֹשָׁב לֹא מָצָאוּ:ה רְעֵבִים גַּם צְמֵאִים נַפְשָׁם בָּהֶם תִּתְעַטָּף:ו וַיִּצְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצוּקוֹתֵיהֶם יַצִּילֵם:ז וַיַּדְרִיכֵם בְּדֶרֶךְ יְשָׁרָה לָלֶכֶת אֶל עִיר מוֹשָׁב:ח יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:ט כִּי הִשְׂבִּיעַ נֶפֶשׁ שֹׁקֵקָה וְנֶפֶשׁ רְעֵבָה מִלֵּא טוֹב:י יֹשְׁבֵי חֹשֶׁךְ וְצַלְמָוֶת אֲסִירֵי עֳנִי וּבַרְזֶל:יא כִּי הִמְרוּ אִמְרֵי אֵל וַעֲצַת עֶלְיוֹן נָאָצוּ:יב וַיַּכְנַע בֶּעָמָל לִבָּם כָּשְׁלוּ וְאֵין עֹזֵר:יג וַיִּזְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצֻקוֹתֵיהֶם יוֹשִׁיעֵם:יד יוֹצִיאֵם מֵחֹשֶׁךְ וְצַלְמָוֶת וּמוֹסְרוֹתֵיהֶם יְנַתֵּק:טו יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:טז כִּי שִׁבַּר דַּלְתוֹת נְחֹשֶׁת וּבְרִיחֵי בַרְזֶל גִּדֵּעַ:יז אֱוִלִים מִדֶּרֶךְ פִּשְׁעָם וּמֵעֲוֹנֹתֵיהֶם יִתְעַנּוּ:יח כָּל אֹכֶל תְּתַעֵב נַפְשָׁם וַיַּגִּיעוּ עַד שַׁעֲרֵי מָוֶת:יט וַיִּזְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצֻקוֹתֵיהֶם יוֹשִׁיעֵם:כ יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיִרְפָּאֵם וִימַלֵּט מִשְּׁחִיתוֹתָם:כא יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:כב וְיִזְבְּחוּ זִבְחֵי תוֹדָה וִיסַפְּרוּ מַעֲשָׂיו בְּרִנָּה:כג יוֹרְדֵי הַיָּם בָּאֳנִיּוֹת עֹשֵׂי מְלָאכָה בְּמַיִם רַבִּים:כד הֵמָּה רָאוּ מַעֲשֵׂי יי וְנִפְלְאוֹתָיו בִּמְצוּלָה:כה וַיֹּאמֶר וַיַּעֲמֵד רוּחַ סְעָרָה וַתְּרוֹמֵם גַּלָּיו:כו יַעֲלוּ שָׁמַיִם יֵרְדוּ תְהוֹמוֹת נַפְשָׁם בְּרָעָה תִתְמוֹגָג:כז יָחוֹגּוּ וְיָנוּעוּ כַּשִּׁכּוֹר וְכָל חָכְמָתָם תִּתְבַּלָּע:כח וַיִּצְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם וּמִמְּצוּקֹתֵיהֶם יוֹצִיאֵם:כט יָקֵם סְעָרָה לִדְמָמָה וַיֶּחֱשׁוּ גַּלֵּיהֶם:ל וַיִּשְׂמְחוּ כִי יִשְׁתֹּקוּ וַיַּנְחֵם אֶל מְחוֹז חֶפְצָם:לא יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:לב וִירֹמְמוּהוּ בִּקְהַל עָם וּבְמוֹשַׁב זְקֵנִים יְהַלְלוּהוּ:לג יָשֵׂם נְהָרוֹת לְמִדְבָּר וּמֹצָאֵי מַיִם לְצִמָּאוֹן:לד אֶרֶץ פְּרִי לִמְלֵחָה מֵרָעַת יֹשְׁבֵי בָהּ:לה יָשֵׂם מִדְבָּר לַאֲגַם מַיִם וְאֶרֶץ צִיָּה לְמֹצָאֵי מָיִם:לו וַיּוֹשֶׁב שָׁם רְעֵבִים וַיְכוֹנְנוּ עִיר מוֹשָׁב:לז וַיִּזְרְעוּ שָׂדוֹת וַיִּטְּעוּ כְרָמִים וַיַּעֲשׂוּ פְּרִי תְבוּאָה:לח וַיְבָרֲכֵם וַיִּרְבּוּ מְאֹד וּבְהֶמְתָּם לֹא יַמְעִיט:לט וַיִּמְעֲטוּ וַיָּשֹׁחוּ מֵעֹצֶר רָעָה וְיָגוֹן:מ שֹׁפֵךְ בּוּז עַל נְדִיבִים וַיַּתְעֵם בְּתֹהוּ לֹא דָרֶךְ:מא וַיְשַׂגֵּב אֶבְיוֹן מֵעוֹנִי וַיָּשֶׂם כַּצֹּאן מִשְׁפָּחוֹת:מב יִרְאוּ יְשָׁרִים וְיִשְׂמָחוּ וְכָל עַוְלָה קָפְצָה פִּיהָ:מג מִי חָכָם וְיִשְׁמָר אֵלֶּה וְיִתְבּוֹנְנוּ חַסְדֵי יי:
נקרא  6  פעמים

אתגר AI

חשבון הנפש • אתגר 17

לוח מודעות

למעלה