לא הבנתי למה כוונתך.
אבל מה שכן הבנתי זה; שמה שעושה התולעת לכרם, עושה הבהלה לנפש. ועל כן למה לי להיבהל. זה בנוגע לדבריך.
ועכשיו לתיקוני ההמונים כאן. אני רואה את הנסיון ליצור דה-לגיטימציה לשמי המפואר, ועוד יותר את הנסיון הנואל למצוא טעויות מתחת האדמה. כגון להוכיח ש״זעצער״ זה גברא ולא חפצא, ולכן צריך לומר ״זעצער הוא אדם שטועה״, ולא ״זעצער זה דבר שטועה״. רבותי, לא היא. וכי סלקא דעתך שאינני יודע ש״זעצער״ זה אדם? ברור שידעתי, והחלטתי בכתיבתי להתייחס אליו כחפץ. הלזאת תיקרא טעות, אתמהה?! וכן עוד תיקונים רבים, כגון ״בראשיתו״ - ידידי הנכבד שאינו זעצער - אילו הייתי כותב ״בראשיתו״ היתה הכוונה בראשיתו של הטבע, אבל אם תתבונן בסגנון המאמר זוטא שם תראה, שהכוונה היא לבראשיתיות שישנה בטבע, ולא לראשיתו של הטבע. וכן הלאה ודו״ק.
ובכל מקרה, משימתי להקפיץ את כולכם לדקדק בדברי ולמצוא טעויותי צלחה, ואי אפשר לומר שאינני תקוף-שעשוע על המתרחש.
אבל מה שכן הבנתי זה; שמה שעושה התולעת לכרם, עושה הבהלה לנפש. ועל כן למה לי להיבהל. זה בנוגע לדבריך.
ועכשיו לתיקוני ההמונים כאן. אני רואה את הנסיון ליצור דה-לגיטימציה לשמי המפואר, ועוד יותר את הנסיון הנואל למצוא טעויות מתחת האדמה. כגון להוכיח ש״זעצער״ זה גברא ולא חפצא, ולכן צריך לומר ״זעצער הוא אדם שטועה״, ולא ״זעצער זה דבר שטועה״. רבותי, לא היא. וכי סלקא דעתך שאינני יודע ש״זעצער״ זה אדם? ברור שידעתי, והחלטתי בכתיבתי להתייחס אליו כחפץ. הלזאת תיקרא טעות, אתמהה?! וכן עוד תיקונים רבים, כגון ״בראשיתו״ - ידידי הנכבד שאינו זעצער - אילו הייתי כותב ״בראשיתו״ היתה הכוונה בראשיתו של הטבע, אבל אם תתבונן בסגנון המאמר זוטא שם תראה, שהכוונה היא לבראשיתיות שישנה בטבע, ולא לראשיתו של הטבע. וכן הלאה ודו״ק.
ובכל מקרה, משימתי להקפיץ את כולכם לדקדק בדברי ולמצוא טעויותי צלחה, ואי אפשר לומר שאינני תקוף-שעשוע על המתרחש.