וכאשר אבדתי אבדתי
משתמש מקצוען
???וכאשר אבדתי אבדתי
???וכאשר אבדתי אבדתי
בשעתו התפרסם שמנעו אמבולנסים מלהגיע למקום האסון, ואח"כ עכבו אותם בדרך להגיע לבית חולים.אבל למה?על קברם של הרוגי מירון נחרט - הי"ד - כל רגע
בבית החיים בהר מירון נטמנו זה לצד זה האחים אלחדד ז"ל, היום הוקמה מצבה על קברם הטרי ובנוסח זהה לשני האחים נוספה המילה המצמררת השם יקום דמםwww.kore.co.il
אין דנים אדם בשעת כעסו.בשעתו התפרסם שמנעו אמבולנסים מלהגיע למקום האסון, ואח"כ עכבו אותם בדרך להגיע לבית חולים.
לאחרונה התפרסם שהשוטרים במקום הבינו חצי שעה לפני זה שהולך להיות אסון והתחננו לתגבורת והתעלמו מהם.
גם מוזר שלא דאגו לפזר יותר את האנשים ביציאה ע"י לפתוח יותר יציאות.
רשלנות היתה בלי ספק, אבל זדון מתוך כוונה לרצוח וודאי שלא היה.בשעתו התפרסם שמנעו אמבולנסים מלהגיע למקום האסון, ואח"כ עכבו אותם בדרך להגיע לבית חולים.
לאחרונה התפרסם שהשוטרים במקום הבינו חצי שעה לפני זה שהולך להיות אסון והתחננו לתגבורת והתעלמו מהם.
גם מוזר שלא דאגו לפזר יותר את האנשים ביציאה ע"י לפתוח יותר יציאות.
במה הם שונים?בכ"ז ההונגרים שונים מהליטאים בכל מיני דברים...
מחסום אולי לא היה, אבל שאר הדברים שכתבתי היו גם היו, דברים כאלה לא קורים מתוך רשלנות סתם, וגם המחסום שלא היה כמדומני שהיה בצד אחד שחסם שלושת רבעי, שגם הוסיף לדוחס.וכל השמועות והכעסים על המחסום שהיה או לא היה התבררו כאינם נכונות
קמחא טחינא טחן...מחסום אולי לא היה, אבל שאר הדברים שכתבתי היו גם היו, דברים כאלה לא קורים מתוך רשלנות סתם, וגם המחסום שלא היה כמדומני שהיה בצד אחד שחסם שלושת רבעי, שגם הוסיף לדוחס.
באמת, מוזר שעושים עסקהעניין הוא שעושים "עייסק" סביב העניין.
לא מקדש, כן מקום קדוש. יש חולק?כאילו מירון זה מקדש
לא התכוונתי לעסק כזהבאמת, מוזר שעושים עסק
עניין כל כך זניח
בסך הכל האסון האזרחי הכי גדול בתולדות המדינה.
וכולם שומרי תורה ומצוות.
עשרות אלמנות, יתומים, הורים שכולים שה' ישמור ויציל
מה יש לעשות עסק? אנשים השתגעו!
אבל עם כל מה שיהיה קדוש, הוא לא בית המקדש.לא מקדש, כן מקום קדוש. יש חולק?
שוב, זה לא אישי זה על העיקרוןמנסה להבין למה כואב לאנשים לפרגן את הקדושה לאנשים שכבר לא כאן, בעונותינו,
ולמשפחות הכאובות שלהם שבשבילם זה לא נגמר לעולם.
למה לא? כי עשרות או מאות משפחות מאבדות כל חודש מישהו מבני משפחתם, בכל מיני דרכים, ואם את בוחרת מי קדוש ומי לא- זו לא רק אמירה כלפי המשפחות של אלו שנהרגו במירון אלא גם כלפי משפחות שמישהו ממשפחתם ל"ע נפטר ממחלה\נהרג בתאונה\נפטר בכל דרך אחרת רח"ל.זה נראה כאילו המילה "קדוש" עולה פה לאנשים 10$ יותר לעומת תואר אחר.
אם יש סיכוי אפילו קלוש שאי מי מהאימהות, מהאבות, מהאלמנות, מהיתומים,
שואבים נחמה מהיותם "קדושים" (ואפשר להבין את זה ברגש, לא?)
אז למה לא?
לא נראה לי שאחרי מאה ועשרים של מישהו מכאן יבואו אליו בטענה על שימוש מיותר במילה זו.
תודה גדולה.המושג ביהדות לקדוש הוא מושג מאד מרומם
לא כותבים על יהודי שנפטר משהו שלא בטוח שהוא כזה
זה מזיק לו
אין כאן דיון לגבי אנשים ספיציפיים שנהרגו באסון מירון זצלה"ה
אלא על העיקרון שנכנס היום שהכל מגיע מהבטן ומפרפורי התרגשות.
אני אגיד לך סיבה פשוטה מאד למה:מנסה להבין למה כואב לאנשים לפרגן את הקדושה לאנשים שכבר לא כאן, בעונותינו,
ולמשפחות הכאובות שלהם שבשבילם זה לא נגמר לעולם.
כמו שאמרתי, כדי לעזור לכולם לא לחשוב חלילה על שאלת האחריות.הייתי רוצה להאיר נקודת מבט נוספת.
ישנם את אלו שהיו שם, שבקושי יצאו מהטראומה שאולי בדחיפותיהם, ח"ו...
אולי עבורם, עדיף להימנע מהתואר "הרוגי מירון" לטובת "קדושי מירון", על מנת להקל על תהליך ההחלמה שלהם
למה זה חייב להיות סותר?כי ההכתרה של הקדושים וכולי באה במקום הפקת הלקחים הנדרשת על התנהלות ציבורית נכונה ובלתי נכונה,
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: