טויבי ככהן
משתמש חדש
ואני לקוחה נאמנה
מפרגנת לךמודה!
אני לא מתביישת עם זה,
ב"ה עם עבודה רצינית הגעתי לאן שהגעתי ואני מרויחה בס"ד בגדול!
וכן, אני כמו כל אחת פה! גם אני התנגדתי בהתחלה, ונאמתי שזה חופר.
וכשהציעו לי בשעתו ובדקתי ראיתי לפתע תמונה שונה ממה שהסביבה (כן כאן בפרוג ועד מקומות...) מדברת.
היום- חוץ מבפרוג, פוראור נמצאת בליגה! והיא מותג על!
השתמשתי במוצרים לפני הצטרפותי ומרב שנהנתי הסכמתי לבדוק את השטח.
חברה! יש פה משהו אדיר, אתם לא חייבים להצטרף (ואולי עדיף שכך, אני לא אוהבת לעבוד עם אנשים ממורמרים)
כיף לי במקום שלי ואשמח שתפרגנו לי
תלוי כמה השקיעו לפני שהפסיקו, אפשר להפסיד יותראין פחד להפסדים חוץ מאיזה 200 ש''ח
טוב הגיוני ,אני באמת לא מבינה איך הולך בפניםתלוי כמה השקיעו לפני שהפסיקו, אפשר להפסיד יותר
אם כל אחד מרוויח מזה שתחתיו, איך בדיוק אפשר לעקוף את השלב הקודם בשרשרת?שאף אחד מהצוות שלך לא יכול לעבור אותך -לא בדרגה ולא בהכנסה.
אם כל אחד מרוויח מזה שתחתיו, איך בדיוק אפשר לעקוף את השלב הקודם בשרשרת?
יש כאן שאלה לוגית, התשובה של 'לחשב אחוזים והסתברויות' לא ממש עונה על השאלה, אם שמתם לב...אז תמשיכו לחשב אחוזים ותאוריות הסתברות שונות ומשונות שאני יודעת שאינם נכונות (בהודעה שלפניי ועוד)
אף פעם אי אפשר לעבור את הנמנהל כי כשאת עושה CCאז גם הנמהל שלך מקבל את הCC ומילא הוא מתקדם איתך ביחד נדיר שמצטרפת עוברת את המנהל שלהתודה על הפרגון...
קצת השכלה:
פירמידה זה כל חברה שעוסקת בשיווק רשתי.
הפירמידה שכולם מתכוונים ולא לטובה, זה עסק שעובד בשיווק רשתי עם פרמטרים ברורים:
שאף אחד מהצוות שלך לא יכול לעבור אותך -לא בדרגה ולא בהכנסה.
בפוראוור עובדים בשיווק רשתי מאד חכם- שלא משנה מתי נכנסת תמיד אתה יכול להרויח יותר ולעלות בדרגות יותר מזה שמעליך!
ואנחנו רואים את זה הרבה. וזה לא סותר- שזה שמעל גם מרויח הרבה.
מקווה שההסבר ברור.
הצלחות לכל עם ישראל! (לאו דווקא בפוראור)
תודה לך על התגובה המפורטתאני בד"כ לא מגיבה בפורום אבל היות ואני מכירה את הנתונים מקרוב הרגשתי צורך להגיב.
אני לא מכירה את הקבוצות בתוך פוראוור ואת ההבדלים ביניהם.
יתכן שיש משווקות או קבוצות שעובדות באגרסיביות או בחוסר הגינות ואני לא אחראית לכל משווקת או קבוצה
אז אתייחס לפוראוור החברה עצמה.
ראשית, גילוי נאות: אני משווקת בחברה ויש תקופות שהרווחתי גם כ20000 בחודש.
בתחום השיווק, לא משנה של איזה מוצר.
תמיד יהיו משווקים ישרים יותר ופחות ולכן אם המשווק יציג את המידע בצורה יותר נוצצת מבמציאות אז כשהלקוח יגלה את האמת יהיה לו הרגשה שמדובר בנוכלות (במידה מסויימת, תלוי בכמה עוותו הנתונים שהציגו ללקוח)
ולכן לא יהיה נכון לשפוט לגופו של מקרה ספציפי אלא לעצם הדברים.
א. בשונה מכל הפירמידות החברה כבר פעילה יותר מ30 שנה ואני אישית משווקת את המוצרים כ15 שנה. האנשים שסיפרו לי שזה פירמידה וחכי חכי עוד כמה חודשים/שנה/שנתיים זה יקרוס כבר אמרו לי את זה לפני יותר מ10 שנים ובינתיים זה לא קרה.
מה גורם לכך? ובמה זה שונה מפירמידה? ומה ההגיון בשיווק בשיטה הזו?, לא אקיף את הנושא כרגע רק אומר שבמידה ויש מוצר איכותי ששווה את המחיר שלו ויש לו ביקוש אז אין סיבה שמחר יפסיק להיות לו ביקוש. אם יש קבוצות שמשווקות את העסק כעסק של צירוף נשים שימכרו שגם התפקיד שלהן זה לצרף נשים שימכרו אז אין לזה באמת היתכנות. אבל למכירות יש בהחלט ביקוש. אמנם יש המווון משווקות (מה שמצד אחד מגביר את ההיצע אבל מצד שני זה מביא עוד צרכנים להכרה ושימוש במוצרים כי כל אחת משווקת את זה בסביבה שלה.) אז הרווח האישי שלך תלוי בכמה תעבדי קשה ותשקיעי בשיווק העסק
ב. מדובר בעסק עצמאי על כל המשמעויות שלה. אנשים חושבים שהם יצטרפו והכסף יגדל על העץ.
אז זה לא עובד ככה, זה עסק עצמאי שכדי להצליח בו משמעותית צריך לעבוד כמו בכל עסק. וצריך שיהיה את הכישורים המתאימים. לא כל אחת בנויה להיות עצמאית ולא כל אחת בנויה לעבוד בתחום מסויים.
למשל כתבתי לעיל שיש תקופות שהרווחתי כ20000 בחודש בתקופה הנוכחית הממוצע שלי הוא כ 10000+-
תשאלו אם זה אפשרי אז למה לא להביא את המקסימום. התשובה היא כנ"ל שזה עסק שדורש השקעת מוטיבציה וכח ולא בכל תקופה מסתדר/מתאפשר/מתאים לי לעבוד באותה רמת אנרגיה .
ג. היופי והמיוחד בחברה הזאת היא שהיא נותנת פלטפורמה מדהימה המאפשרת לאנשים לקנות סחורה ולנסות למכור מאפשרים לך לתת ללקוח אחריות 30 יום אם לא היה מרוצה מהמוצרים הוא יכול להחזיר את הכסף ואת מקבלת מוצר חלופי. ולמשווק נותנים אחריות שנה לבדוק אם מתאים לו לשווק את המוצרים. והמקסימום שאפשר להוריד לו זה 10% או 150 ש"ח הנמוך מביניהם, זאת אומרת שהמקסימום שאפשר להפסיד זה 150 ש"ח
אז כמובן שיהיו שיטענו שהם השקיעו בפרסומים בעיתונים והפסידו. התשובה לכך היא שראשית יש עוד דרכים לפרסם ולא חובה לפרסם בעיתונים. אני אישית עובדת בראש גדול וכן מעדיפה לפרסם בעיתונים אבל אני מסכימה שלפרסם בעיתונים זה לא עובד בשיטת העיקר לפרסם ולא משנה מה אלא כמובן שזה תלוי באיכות הפרסום וצריך גם בזה להבין. שנית, בכל עסק מרכיב הפרסום הוא משמעותי מאוד, פה לפחות אין סיכון על הסחורה.
וזה שיש משווקות שמציגות מצג לפיו אפשר בקלות בלי לעבוד קשה להרוויח סכומים דמיוניים ממכירות, זה בעיניי הטעיה. אבל צריך לבחון את התועלת העצומה שבפלטפורמה למי שכן מתאים לזה. אני למשל ועוד חברות שאני מכירה לא היינו מגיעות בחיים למשכורות כאלה מעבודה כזו לולא הפלטפורמה הזו. וגם הנשים שאני מכירה שלא עובדות בזה קשה אלא מתעסקות בקטנה קצת למשפחה/שכנים/מכרים לפחות לא מפסידות ואף מרוויחות קצת או שהם עצמם צורכים את המוצרים וזה יוצא להם יותר בזול,
ד. הכי קל זה לעמוד מבחוץ ולהשמיץ. ולהשתכנע כי היות ודברת עם זאתי ועם ההיא אז את מכירה את התמונה המלאה ולהיות בטוח שאם גיסתך אמרה לך שסיפרו לה שיש פה כסף קל ואפשר להתעשר בלי לעבוד והיא גילתה שזה לא ככה אז ישר לצעוק שזה עוקץ ונוכלות.
אם מישהו מכר לך מקרר והתברר לך שהוא הפיל אותך בעסקת נוכלות תצעקי על כל מוכרי המקררים שהם נוכלים?
ה. לגבי הטענות על אי התאמה נכונה של מוצרים לבעיות רפואיות, א. אכן כדאי לוודא בעת הקניה שאת מתייעצת עם מישהי עם נסיון שמכירה ומבינה ולא אחת שאתמול הצטרפה והתחילה לשווק (ראיתי למשל שמישהי התלוננה על בי פולן, אני למשל יודעת שבי פולן עלול להיות רגיש לנשים מסויימות ולכן ממליצים להתחיל עם זה בהדרגה ולא בתקופות רגישות) ב. לכל תרופה ולכל תוסף תזונה טבעי או לא טבעי, לא הכל עובד, ולפעמים אף עלול לגרום לבעיות (עייני בכל עלוני השימוש של התרופות..) אבל אם לרוב האנשים זה עוזר ועובדה שיש לזה שוק ולקוחות חוזרים אז זה אומר שזה מוצר איכותי
לסיכום, זו הפרנסה שלי ושל עוד חברות יקרות ואני מודה להקב"ה על ששלח לי את הפלטפורמה המדהימה הזו
אני משערת שהצייצנים והמשמיצים לא ינוחו
אז תמשיכו לחשב אחוזים ותאוריות הסתברות שונות ומשונות שאני יודעת שאינם נכונות (בערך 3 הודעות לפניי ועוד)
אני לא נוהגת להגיב בפורום
אך הרגשתי צורך להביע את האמת שלי
ובעז"ה בל"נ זו תהיה תגובתי הראשונה והאחרונה בפורום
בהצלחה לכם.
אולי זה הסוד. מי שהצטרפה לפני 15 שנה אינה דומה כלל למי שמצטרפת עכשיו, בסיכוייה להרוויח.אני אישית משווקת את המוצרים כ15 שנה
ואם אני מכירה כמה וכמה, עם כישורי שיווק מעולים ומוטיבציה, שאינן מתקרבות לסכומים שציינת, האם זה נקרא לעמוד מבחוץ? למה הדוגמא האישית שלך מייצגת יותר?הכי קל זה לעמוד מבחוץ
המשל לא דומה לנמשל. יש כאן שיטה מסוימת, והשאלה היא אם השיטה עובדת ברוב המקרים או לא.אם מישהו מכר לך מקרר והתברר לך שהוא הפיל אותך בעסקת נוכלות תצעקי על כל מוכרי המקררים שהם נוכלים?
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכד
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יי שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יי עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ: