אם זה רק הבטחה של המוכר,פתחתי סכסוך על מוצר פגום, הצעת המוכר בסכסוך: החזר חצי מהסכום או שאסגור את הסכסוך והוא ישלח מוצר חדש.
אני כן צריך את המוצר, השאלה אם אחרי שאסגור את הסכסוך המוכר יכול פתאום להתעלם מההתחייבות שלו?
ברור שאין מה לסמוך עליו, ורוב הסיכויים שלא ישלח.
הדרך הנכונה היא, טרם סגירת הסכסוך, להזמין שוב את אותו המוצר, מבלי לשלם עליו.
ורק לאחר שהמוצר נמצא בסטטוס "ממתין לתשלום" יש אפשרות למוכר לשנות לו את הסכום, וכך הוא יוריד לך את עלות המוצר לסנט בודד.
ככה אתה מרוויח שיש לך הגנה מלאה על המוצר החדש, תוכל לפתוח שוב סכסוך אם המוצר לא יהיה תקין, או שהמוכר ירמה ולא ישלח, וכדו'.