מדריך פתיחת סכסוך // מדריך אלי-אקספרס // 1

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
פתחתי סכסוך על מוצר פגום, הצעת המוכר בסכסוך: החזר חצי מהסכום או שאסגור את הסכסוך והוא ישלח מוצר חדש.
אני כן צריך את המוצר, השאלה אם אחרי שאסגור את הסכסוך המוכר יכול פתאום להתעלם מההתחייבות שלו?
אם זה רק הבטחה של המוכר,
ברור שאין מה לסמוך עליו, ורוב הסיכויים שלא ישלח.

הדרך הנכונה היא, טרם סגירת הסכסוך, להזמין שוב את אותו המוצר, מבלי לשלם עליו.
ורק לאחר שהמוצר נמצא בסטטוס "ממתין לתשלום" יש אפשרות למוכר לשנות לו את הסכום, וכך הוא יוריד לך את עלות המוצר לסנט בודד.
ככה אתה מרוויח שיש לך הגנה מלאה על המוצר החדש, תוכל לפתוח שוב סכסוך אם המוצר לא יהיה תקין, או שהמוכר ירמה ולא ישלח, וכדו'.
 

rabin

מנהל קהילת אוטומציה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
אם זה רק הבטחה של המוכר,
ברור שאין מה לסמוך עליו, ורוב הסיכויים שלא ישלח.

הדרך הנכונה היא, טרם סגירת הסכסוך, להזמין שוב את אותו המוצר, מבלי לשלם עליו.
ורק לאחר שהמוצר נמצא בסטטוס "ממתין לתשלום" יש אפשרות למוכר לשנות לו את הסכום, וכך הוא יוריד לך את עלות המוצר לסנט בודד.
ככה אתה מרוויח שיש לך הגנה מלאה על המוצר החדש, תוכל לפתוח שוב סכסוך אם המוצר לא יהיה תקין, או שהמוכר ירמה ולא ישלח, וכדו'.
הבעיה היא במקרה של סכסוך יוחזר רק סנט אחד?..
 

דוכסוסטוס

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
הדרך הנכונה היא, טרם סגירת הסכסוך, להזמין שוב את אותו המוצר, מבלי לשלם עליו.
ורק לאחר שהמוצר נמצא בסטטוס "ממתין לתשלום" יש אפשרות למוכר לשנות לו את הסכום, וכך הוא יוריד לך את עלות המוצר לסנט בודד.
ככה אתה מרוויח שיש לך הגנה מלאה על המוצר החדש, תוכל לפתוח שוב סכסוך אם המוצר לא יהיה תקין, או שהמוכר ירמה ולא ישלח, וכדו'.
אין לי אפשרות להזמין מוצר בלי לשלם עליו במועד ההזמנה.
 

דוכסוסטוס

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
עכשיו המוכר השאיר תגובה אוטומטית שעקב חגיגות השנה החדשה הוא לא יעבוד עד ה03/01.
המצב כרגע במחלוקת, שהוא השאיר הצעת החזר של כ50% מהסכום. אני אמור להגיב באיזושהי צורה על ההצעה שלו?
 

rabin

מנהל קהילת אוטומציה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
אין לי אפשרות להזמין מוצר בלי לשלם עליו במועד ההזמנה.
לאחר שבחרתם בתשלום דרך WebMoney.
1641061625805.png

לעבור לביצוע הזמנה, וכמובן לא לשלם.
לאחר מכן יופיע בהזמנות ממתינות לתשלום.

עכשיו המוכר השאיר תגובה אוטומטית שעקב חגיגות השנה החדשה הוא לא יעבוד עד ה03/01.
המצב כרגע במחלוקת, שהוא השאיר הצעת החזר של כ50% מהסכום. אני אמור להגיב באיזושהי צורה על ההצעה שלו?
כמובן תדחה את הקשה ושאתה מעוניין בכל הסכום של ההזמנה!
באם המוצר פגום בדרך כלל תקבל את כל ההחזר אם בקשת זאת..
ביום שישי פתחתי מח' על מוצר שהגיע טיפה פגום העלתי תמונות ברורות!
היום אושר לי החזר על כל הסכום!!
יש לציין שבזמן האחרון המח' נפתרות מאד מהר!
בהצלחה.
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
הבעיה היא במקרה של סכסוך יוחזר רק סנט אחד?..
לכאורה אתה צודק.
אני זוכר שבעבר זה הפתרון שראיתי היכן-שהו, עשיתי אותו, וקיבלתי את המוצר...

עדיין יש כאן רווח קטן, שההזמנה מוגנת בפלטפורמה עצמה, ולא סתם באימון מול סיני עלום. אתה תוכל לאיים עליו שאם לא ישלח, תכתוב עליו פידבק שלילי, וכדו'.
עכשיו המוכר השאיר תגובה אוטומטית שעקב חגיגות השנה החדשה הוא לא יעבוד עד ה03/01.
המצב כרגע במחלוקת, שהוא השאיר הצעת החזר של כ50% מהסכום. אני אמור להגיב באיזושהי צורה על ההצעה שלו?
אני מצטרף לדעתו של @rabin שיש לך סיכוי לקבל את כל הסכום,
במידה והתקלה ברורה, וניתנת להוכחה מוחלטת בתמונות ווידאו.

תדחה את ההצעה שלו, ותערוך את טענותיך, שאתה רוצה מחיר מלא, ולא סומך שישלח חדש. ותוסיף עוד תיעוד למוצר התקול.

בהצלחה!
 

דוכסוסטוס

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
הדרך הנכונה היא, טרם סגירת הסכסוך, להזמין שוב את אותו המוצר, מבלי לשלם עליו.
ורק לאחר שהמוצר נמצא בסטטוס "ממתין לתשלום" יש אפשרות למוכר לשנות לו את הסכום, וכך הוא יוריד לך את עלות המוצר לסנט בודד.
ככה אתה מרוויח שיש לך הגנה מלאה על המוצר החדש, תוכל לפתוח שוב סכסוך אם המוצר לא יהיה תקין, או שהמוכר ירמה ולא ישלח, וכדו'.
סליחה שאני מקפיץ שוב ושוב, פשוט הסיפור לא נגמר עדיין.
המוכר מסכים לשנות את המחיר לסנט אחד, אבל כותב שהוא ישלח את המוצר רק אחרי שאסגור את הסכסוך.
הבעיה שאחרי שהסכסוך סגור, הוא יכול לא לשלוח.
 

rabin

מנהל קהילת אוטומציה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
תדחה את ההצעה שלו, ותערוך את טענותיך, שאתה רוצה מחיר מלא, ולא סומך שישלח חדש. ותוסיף עוד תיעוד למוצר התקול.
סליחה שאני מקפיץ שוב ושוב, פשוט הסיפור לא נגמר עדיין.
המוכר מסכים לשנות את המחיר לסנט אחד, אבל כותב שהוא ישלח את המוצר רק אחרי שאסגור את הסכסוך.
הבעיה שאחרי שהסכסוך סגור, הוא יכול לא לשלוח.
 

דוכסוסטוס

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
@rabin הסיבה שלא נהגתי כך היא בגלל שהמצב שלי לא תואם לזה:
במידה והתקלה ברורה, וניתנת להוכחה מוחלטת בתמונות ווידאו.
קשה לי להוכיח את התקלה בתיעוד, אני חושש שבהתערבות של אלי אקספרס ישאירו אותי בלי כלום.
 

rabin

מנהל קהילת אוטומציה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
@rabin הסיבה שלא נהגתי כך היא בגלל שהמצב שלי לא תואם לזה:

קשה לי להוכיח את התקלה בתיעוד, אני חושש שבהתערבות של אלי אקספרס ישאירו אותי בלי כלום.
אם המוצר תקול ניתן להוכיח או בתמונה או בסרטון שהמוצר לא עובד או תקול.
באם אתה טוען שאתה לא יכול להוכיח, אז תעשה חשבון מה שווה לך או חצי מהסכום שהציע לך המוכר.
או שאם לא עברו 15 יום מאישור הגעת החב'( גם אם לא אישרת פתיחת מח' זו אישור קבלה..) תוכל תמיד לסגור את המח' ולפתוח שוב בתוך זמן ההגנה, אם אתה רואה שהמוכר לא שולח את החב'.
בהצלחה
 

דוכסוסטוס

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
הבעיה היא במקרה של סכסוך יוחזר רק סנט אחד?..
בפרטי ההזמנה של המוצר החילופי כתוב את המחיר המקורי בסעיף: סך כל ההזמנה. בתשלום שהתקבל כתוב 0.01. מעניין מה הקובע לעניין סכסוך. במקרה שהוא ישלח מוצר פיקטיבי, אוכל להציג בסכסוך את פרטי ההתכתבות.
 

rabin

מנהל קהילת אוטומציה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
בפרטי ההזמנה של המוצר החילופי כתוב את המחיר המקורי בסעיף: סך כל ההזמנה. בתשלום שהתקבל כתוב 0.01. מעניין מה הקובע לעניין סכסוך. במקרה שהוא ישלח מוצר פיקטיבי, אוכל להציג בסכסוך את פרטי ההתכתבות.
כמובן שקובע מה ששילמת על הזמנה הזאת!
בכל אופן תמיד טוב שתשמור צילומי מסך מההכתבות איתו למקרה שתתצטרך..
 

rabin

מנהל קהילת אוטומציה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L

נחמי ווייס

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
הדמיות בתלת מימד
מוצר הזכאי להחזר חינם,
מופיע בדף המוצר סימון "החזרה חינם" תחת לכפתור הוסיפו לעגלה.
צפה בקובץ המצורף 1027442

איך מחזירים בפועל:
במקרה של מוצר הזכאי להחזרה חינם,
ניתן להחזיר מכל סיבה שהיא, בחינם.

צריך לפתוח סכסוך, לבחור שקיבלתם את המוצר, ולבחור החזרת פריט.
לאחר אימות כתובת מייל, תקבלו מדריך להחזרה,
ותווית להדפסה, אשר יש להדביק אותה על המוצר לאחר שארזתם אותו היטב.

לאחר מכן יש לגשת לאחת מתחנות האיסוף הפזורות ברחבי הארץ,
ולשלוח דרכם את המוצר חזרה, ללא עלות כלל.

מצ"ב קישור לרשימת תחנות לאיסוף החבילות.
@הכלבויניק
תודה על הרשימה
בדיוק הייתי צריכה להחזיר חבילה.
איך אני מוכיחה להם שהעברתי את החבילה לנק' איסוף?
.(במקום אמרו לי להניח ומחכים שהחברה תאסוף משם, הגיוני?)
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
@הכלבויניק
תודה על הרשימה
בדיוק הייתי צריכה להחזיר חבילה.
איך אני מוכיחה להם שהעברתי את החבילה לנק' איסוף?
.(במקום אמרו לי להניח ומחכים שהחברה תאסוף משם, הגיוני?)
ברגע שחברת המשלוחים תאסוף את החבילה, היא תעדכן שהחבילה אצלה, וזה יתעדכן בסכסוך.
בינתיים אתם יכולים לסמן בסכסוך שכבר מסרתם את החבילה, וזה יעבור להמתנה לאימות מחברת המשלוחים.
 

נחמי ווייס

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
הדמיות בתלת מימד
@הכלבויניק או מישהו אחר שיודע
איך אפשר לדבר עם נציג של צ'יטה שליחויות?
השארתי חבילה
קיבלתי איזושהיא הודעה קולית לא מובנת מצ'יטה
וחייבת לדבר שם עם מישהו לפני שעלי סוגרים לי את הסכסוך בלי להחזיר לי את הכסף.

ממש דחוף לי
תודה מראש!
 
נערך לאחרונה ב:

rabin

מנהל קהילת אוטומציה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
להתקשר שוב למס' ממנו קיבלת הודעה קולית בדרך כלל ממס' 0799691123 נאמר ממי החב' ומה מספרה.
ניתן להתחבר לציטה ולהתכתב עם נציג.
@הכלבויניק או מישהו אחר שיודע
איך אפשר לדבר עם נציג של צ'יטה שליחויות?
השארתי חבילה
קיבלתי איזושהיא הודעה קולית לא מובנת מצ'יטה
וחייבת לדבר שם עם מישהו לפני שעלי סוגרים לי את הסכסוך בלי להחזיר לי את הכסף.

ממש דחוף לי
תודה מראש!
 

נחמי ווייס

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
הדמיות בתלת מימד
ההתחברות מביאה אותי לדף של משלוחים שנשלחו אלי
אני מחפשת קישור או נציג שיביא אותי לאפשרות לתקשר עעם משהו לדעת מה קורה עם החבילה שהשארתי בחנות למסירה לעלי אקספרס
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  109  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה