מדריך פתיחת סכסוך // מדריך אלי-אקספרס // 1

RAME

משתמש מקצוען
אתם טוענים שהמידות של המוצר אינן תואמות למה שכתוב בדף המוצר, ולכן אתם מבקשים החזר.
ע"כ חובה להוכיח בתיעוד (תמונה או וידיאו) שהמידה כפי שאתם טוענים, אחרת למה שיאמינו לכם?
אני לא יודעת אם לפי סרגל המידות כך המידה
מדדתי לבן שלי את המעיל וגדול לו
וכן הנעל קטנה
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
אני לא יודעת אם לפי סרגל המידות כך המידה
מדדתי לבן שלי את המעיל וגדול לו
וכן הנעל קטנה
זו לא סיבה לקבל החזר.

אפשר כמובן לנסות, אך אין סיכוי שתזוכו.
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
תעזרו לי
מה השלבים המדויקים שעלי ללחוץ מההתחלה בשביל שאקבל המוצר המתאים בלי שאצטרך להחזיר (כי זה כאב ראש)
(ממש כרחל ביתך הקטנה) תודה
שלב 1:
1635461977073.png


שלב 2:
1635461983759.png



שלב 3:
1635461989925.png


שלב 4:
בחרו באפשרות של מידה שאינה נכונה.
שלב 5:
כתיבת תאור מפורט.

שלב 6:
העלאת תיעוד ברור עם סרגל מידות.
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
(מבחינתי שישלח מוצר המתאים לגודל ולאו דוקא החזר כספי כי צריכה המוצר)
אפשר להזמין חדש, גדול יותר או קטן יותר, בהתאם למידה שאתם צריכים.
אך בתשלום מלא כמובן.
אז איך מקבלים החזר?
בדקו בדף המוצר את המידות של הבגד.
מדדו את הבגד עצמו.
אם יש הבדל ניכר בין המידות, אזי יש לכם טענה לבקשת החזר, ותצטרכו להוכיח אותה כמובן.

אם המידות תואמות או דומות, זו בעיה שלכם שלא בדקתם את המידות לפני ההזמנה, לא של המוכר.
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
שלב 5 איך לכתוב ?שקטן עליו ?
לא רק, אלא שהמידות לא תואמות למה שכתוב בדף המוצר.
הרי זו הסיבה היחידה שבגינה תוכלו לקבל זיכוי.

יש מספר מינימום ומקסימום לתווים, כתוב בתחתית תיבת הטקסט.
מומלץ לכתוב באנגלית.
 

זהבה ו-3 הדובים

משתמש פעיל
בס"ד

הזמנתי מוצר ולא לקחתי מהדואר,
המוכר אומר שכתוב שההזמנה הושלמה ולא מוכן להחזיר לי את הכסף
ניסיתי לפתוח סכסוך והם אומרים את אותו הדבר
האם יש מה לעשות??
 

rabin

מנהל קהילת אוטומציה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
בס"ד

הזמנתי מוצר ולא לקחתי מהדואר,
המוכר אומר שכתוב שההזמנה הושלמה ולא מוכן להחזיר לי את הכסף
ניסיתי לפתוח סכסוך והם אומרים את אותו הדבר
האם יש מה לעשות??
לבקש מסמך מהדואר על זה שהחב' לא הגיע אליכם.
מדריך - פתיחת סכסוך // מדריך אלי-אקספרס // 1
 

שני טויב

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
@הכלבויניק
או מי שיודע
אם יש מוצר שלא הגיע לי וכבר עברו כמה חודשים
כתוב ההזמנה בוטלה
יש מה לעשות?
ניסיתי לפנות למוכר בצאט והוא כתב:

שלום, אני מצטער, בגלל ההתפרצות באזור שלנו, ארזנו את החבילות שלך, אבל העיר נחסמה לפתע, כל משלוח אקספרס הופסק, ולא הצלחנו לשלוח את החבילות שלך. אנא פתח את המחלוקת, אם אפשר, אנא בחר את הסיבה למחלוקת "שיטת המשלוח לא הייתה כמתואר", ואנו נחזיר לך.



אבל בסטטוס של ההזמנה הם לא נותנים לי לפתוח מחלוקת כי כבר נגמר הזמן
מה עושים?
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
@הכלבויניק
או מי שיודע
אם יש מוצר שלא הגיע לי וכבר עברו כמה חודשים
כתוב ההזמנה בוטלה
יש מה לעשות?
ניסיתי לפנות למוכר בצאט והוא כתב:

שלום, אני מצטער, בגלל ההתפרצות באזור שלנו, ארזנו את החבילות שלך, אבל העיר נחסמה לפתע, כל משלוח אקספרס הופסק, ולא הצלחנו לשלוח את החבילות שלך. אנא פתח את המחלוקת, אם אפשר, אנא בחר את הסיבה למחלוקת "שיטת המשלוח לא הייתה כמתואר", ואנו נחזיר לך.



אבל בסטטוס של ההזמנה הם לא נותנים לי לפתוח מחלוקת כי כבר נגמר הזמן
מה עושים?
היות וההזמנה בוטלה, היו אמורים להחזיר לך אוטומטית את הכסף, ללא סכסוך כלל.
בדקתם ב"הזמנות שלי" > "פיננסי" שהכסף לא הוחזר אליכם?
 

rabin

מנהל קהילת אוטומציה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית

שני טויב

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
היות וההזמנה בוטלה, היו אמורים להחזיר לך אוטומטית את הכסף, ללא סכסוך כלל.
בדקתם ב"הזמנות שלי" > "פיננסי" שהכסף לא הוחזר אליכם?
אני לא מוצאת
איפה מופיע לי פיננסי?
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
אני רואה שכתוב שהכסף התקבל נכון?
@הכלבויניק
צפה בקובץ המצורף 1002797
לא. מופיע שם רק התשלום ששילמתם.
  • שורה ראשונה - זה עלות המוצר עצמו, דמי המשלוח, וקופוני מוכר.
  • שורה שניה - כמה שילמתם בפועל, אם השתמשתם בקופונים, ובאיזה אמצעי תשלום רכשתם.
  • שורה שלישית - החזרים, כמה מתי ולהיכן הוחזר (שלא מופיעה אצלכם).
 

שני טויב

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
לא. מופיע שם רק התשלום ששילמתם.
  • שורה ראשונה - זה עלות המוצר עצמו, דמי המשלוח, וקופוני מוכר.
  • שורה שניה - כמה שילמתם בפועל, אם השתמשתם בקופונים, ובאיזה אמצעי תשלום רכשתם.
  • שורה שלישית - החזרים, כמה מתי ולהיכן הוחזר (שלא מופיעה אצלכם).
אז מה אני אמורה לעשות עכשיו?
יש סיכוי לקבל משהו חזרה?
המוכר חוזר כמו תוכי על זה שאני אפתח מחלוקת
אבל זה לא נותן לי
יש מה לעשות?
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
אז מה אני אמורה לעשות עכשיו?
יש סיכוי לקבל משהו חזרה?
המוכר חוזר כמו תוכי על זה שאני אפתח מחלוקת
אבל זה לא נותן לי
יש מה לעשות?
תפנו לשירות לקוחות, תעלו צילומסך שמראה שההזמנה בוטלה, כדאי גם לצרף צילומסך מטראק17 שאין מידע על החבילה.
הם יכולים לאפשר לכם לפתוח סכסוך.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  109  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה