ההתחברות מביאה אותי לדף של משלוחים שנשלחו אלי
אני מחפשת קישור או נציג שיביא אותי לאפשרות לתקשר עעם משהו לדעת מה קורה עם החבילה שהשארתי בחנות למסירה לעלי אקספרס
בטוח שנשלח דרך ציטה? כאן יש הסבר מפורט להחזרה + יצירת קשר.
החזרת מוצרים בחינם:
יש כיום הרבה מוצרים שיש עליהם אפשרות של החזרה חינם
זה אומר שתוך 15 יום מקבלת המוצר תוכלו להחזיר את המוצר מכל סיבה שהיא ולקבל את מלוא הכסף חזרה!
ההחזרה הינה חינם ומתבצעת ע"י פתיחת מחלוקת ובחירת סיבת החזרה "ללא סיבה", לאחר מכן תקבלו תווית החזרה להדבקה על החבילה, ותצטרכו לגשת לנקודת חלוקה ופשוט למסור את החבילה. הכסף יתקבל כאשר החבילה תגיע למרכז לוגיסטי שיבדוק שאכן החזרתם את החבילה עם כל הפריטים שהיו בתוכה ושבחרתם להחזיר.
מבחינתי זה מאוד נח, כי אני קונה בראש שקט, ואם המוצר לא נראה טוב אני פשוט מחזיר, ובעיקר אני יודע שמוצר שיש לו אפשרות כזו כנראה הוא יותר אמין, כי למוכר אין סיבה לתת את האופציה הזו למוצר שסיכוי גדול שלא תרצו כי הוא מזוייף או לא איכותי.
איך מוצאים מוצרים כאלה?
בדף המוצר יופיע ע"י סך הימים של הגנת הקונה גם הודעה על אופציה זו
צפה בקובץ המצורף 1003624
באפליקציה:
צפה בקובץ המצורף 1003625
ניתן לראות כאן את תהליך ההחזר..
Service_ החזרה Service_Local של תשואה מקומית (runnerexpress.co.il)
נקודות להחזרה - באזזר - Google Sheets
באזזר מעקב משלוחים | buzzr
מייל: cs1.runnerexpressֳאין לכתוב כתובת מייל
צפה בקובץ המצורף 1003628