מידע שימושי פקח נחמד באוטובוס

מצב
הנושא נעול.

שישפן

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
זוית שונה: הייתי חושבת האם ואיך לכתוב את הדברים כדי לא להסב נזק לפקח הפקח..
לא כתבתי את השם שלו ואין פרטים עליו חוץ מזה שהוא נחמד.
ולא נראה לי שמטרופולין עוקבים אחריו פה.
 

ZX

משתמש פעיל
אז למה מבקשים תז כתובת שם וכו?
קודם כל ברור שהכי קל נקי וחלק להוציא את כל הפרטים מהנוסע!
ולכן הם עושים את זה. אם הנוסע בורח או לא מוכן להוציא פרטים אז הם כותבים את הדו"ח ע"ש מס' רב קו. שלטענתם זה תקין ועד שלא ילכו איתם לבית משפט ויגישו תבעיה ייצוגית נגד כל חברות התחבורה זה לא יעצר!
 

כוכב103

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עיצוב ואדריכלות פנים
עימוד ספרים
הדרך שבה הוא לימד אותם שזה גזל וצריך לשלם יותר יעילה פי מיליון מאשר לצעוק עליהם
למה את בטוחה?

אם התגובה של הפקח היא סלחנית
למה שישלמו??

לא מצדיקה צרחות ותקיפה
וגם לא להתעלל באנשים שבטעות לא עבר להם התיקוף וכדו'
אבל תבינו אותם שהם צריכים למצוא דרך לגרום לכך שכולם ישלמו
ולא נראה לי שבנעימות זה ילך...

אגב- אני נוסעת המון בתחבורה ציבורית ומתביישת פעם אחר פעם כמה אנשים יורדים כשרואים פקח
או רצים לשלם כשהוא עולה. חילול ה'.
 

טוב עין

משתמש מקצוען
יוצרי ai
רק אני רואה פה
שבאוטובוס אחד יש 2 ילדים
שפשוט לא משלמים!!!!!!!
אם זו התרבות
בהחלט יש לחברת האוטובסים סיבה להביא פקחים שיהיו קשוחים
ממש לא תיאורי זוועה כמו שיש פה בפרוג
אבל בהחלט אם יש דבר כזה
זכותם/חובתם לתת קנסות לכל ילד שלא משלם


בהחלט יכולה להיות התחשבות במקרים חריגים
כגון שיש רב קו והיה בעיה ולא עבר וכדו'
אבל סתם ככה לא לשלם בלי סיבה ?
אני חולק על הדברים באופן נחרץ וחד משמעי.....
לגופו של עניין וכפי שאמרו בוועדות בכנסת פעמים רבות, כל עוד אין אפשרות הטענת רב קו בתוך האוטובוס אין שום הצדקה לכל הקנסות האלה, 95% שלא משלמים זה מחמת שאין להם מספיק כסף ברב קו , נוסיף לזה את העובדה שאין כמעט עמדות הטענה פעילות ברחבי הערים בניגוד גמור לתנאי הזכיון של החברות המפעילות, אז מי שעובר ביודעים על כללי הזכיינות שלו שלא יתנפל על ילד אומלל שלאמא שלו לא היה דרך להטעין את הרב קו שלו בבוקר!
 
נערך לאחרונה ב:

ZX

משתמש פעיל
אגב יש גמ"ח שמטפל ומייעץ במייל בכל מקרה של דוחות בתח"צ והוא כבר עזר להמון מקרים חלקם הוא ביטל ובחלקם הוא בהליכים משפטיים נגד החברות במטרה להוציא כסף והרבה!!!!!
 

simcha282

משתמש צעיר
המשתמש נחסם
כמה טיפשות ומרובעות מחשבתית בהודעה אחת.....
לגופו של עניין וכפי שאמרו בוועדות בכנסת פעמים רבות, כל עוד אין אפשרות הטענת רב קו בתוך האוטובוס אין שום הצדקה לכל הקנסות האלה, 95% שלא משלמים זה מחמת שאין להם מספיק כסף ברב קו , נוסיף לזה את העובדה שאין כמעט עמדות הטענה פעילות ברחבי הערים בניגוד גמור לתנאי הזכיון של החברות המפעילות, אז מי שעובר ביודעים על כללי הזכיינות שלו שלא יתנפל על ילד אומלל שלאמא שלו לא היה דרך להטעין את הרב קו שלו בבוקר!
לא נראה לי שאפשר להתיר איסור גזל על פי סברות וטענות
בלי פסק הלכה מסודר
 

ZX

משתמש פעיל
לא אישי אבל במחילה כתבתם שטויות ברמה! תוך האשמת הקורבן! יכול להיות שאתם כמעט לא נוסעים בתחב"צ ולא רואים את העוול המתמשך הזועק לשמים
יש דברים שאתה יכול לומר לחברך פנים מול פנים ולא יכול לכתוב בפורום של כ"כ הרבה אנשים אז בבקשה תמחק את הסופרלטיבים השליליים שכתבת
 

פורים בפתח

משתמש צעיר
חבל שברתם בהאשמת הקורבן! יכול להיות שאתם כמעט לא נוסעים בתחב"צ ולא רואים את העוול המתמשך הזועק לשמים
אולי יותר קל לשנות את שם הניק מאשר את ההודעות הפוגעניות....
זה הכי לא 'טוב עין' שיש.
 

ברמן

משתמש צעיר
זה ברור שפקחים של אגד יותר אכזרים ויש גם סיבות על כל דו"ח שפקח לא משנה מאיזה חברה נותן הוא מקבל בערך 20 שקל [תלוי לפי חברה] למשכורת חוץ מזה גם המעבידים של אגד [הסדרן או החברה לא יודע] אומרים להם לתת דוחות היה כתבה של התחבורה ויצא שהפקחים של אגד נתנו 90 אחוז מהדוחות בשנה ועירית ירושלים ותל אביב מכניסות מזה הון
עכשיו לעניין הילדים שלא משלמים יש ילדים שהפכו את זה למסורת שלא משלמים אבל ש גם ילדים שלא משלמים כי שחכו או שאין להם רב קו והתלמוד תורה רחוק מהבית וחם אש באחד בצהרים אז הם קונים שלוק או ארטיק שאפשר לקנות עם כסף עולים לאוטבוס בלי לשלם כי א"א לשלם עם כסף רק עם רב קו ומשלמים יום למחרת ואני רק חושב שאם הפקח היה מוריד אותם אז היה נפתח קבוצה בפורום איש את רעהו על "הילד המסכן שהלך בחום הנורא הבייתה כי הפקח זרק אותו בבושת פנים"
בכל מקרה צריך להסתכל במה מדובר ואני חושב שפקחים של אגד רובם גרועים בשונה ממטרופולין או חברה אחרת
 

טוב עין

משתמש מקצוען
יוצרי ai
לא סתם כתבתי את הדברים צריך להבין שהחברות עשו מזה דרך קלה להרוויח כסף, עולה ילד בן 7-8 לאוטובוס, כשבבית לא יודעים עם יש כסף ברב קו או לא, אין דרך הטענה באוטובוס בניגוד להבטחות של משרד התחבורה שיהיה, ואז מתנפל עליו פקח באכזריות ועלול לגרום לו נזק לכל החיים.
אז לבא ולומר שבגלל אחוז נמוך מאד של ילדים שהופכים את זה לשיטה תמשיך ההתעמרות הנוראית שלהם זה פשוט עוול.
לחברות התחבורה כמובן מותר לא לשים מכונות הטענה בתחנות, לדלג על נסיעות ואין פוצה פה ומצפצף, וכל זה בניגוד לתנאים שלהם, אבל כשהנוסע הצעיר לא שילם כי אין לו דרך לשלם, כי אין איך להטעין, יפעילו עליו את כל התותחים, ויפגעו בו בצורה המבישה ביותר. בושה.
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כו

א לְדָוִד שָׁפְטֵנִי יְהוָה כִּי אֲנִי בְּתֻמִּי הָלַכְתִּי וּבַיהוָה בָּטַחְתִּי לֹא אֶמְעָד:ב בְּחָנֵנִי יְהוָה וְנַסֵּנִי (צרופה) צָרְפָה כִלְיוֹתַי וְלִבִּי:ג כִּי חַסְדְּךָ לְנֶגֶד עֵינָי וְהִתְהַלַּכְתִּי בַּאֲמִתֶּךָ:ד לֹא יָשַׁבְתִּי עִם מְתֵי שָׁוְא וְעִם נַעֲלָמִים לֹא אָבוֹא:ה שָׂנֵאתִי קְהַל מְרֵעִים וְעִם רְשָׁעִים לֹא אֵשֵׁב:ו אֶרְחַץ בְּנִקָּיוֹן כַּפָּי וַאֲסֹבְבָה אֶת מִזְבַּחֲךָ יְהוָה:ז לַשְׁמִעַ בְּקוֹל תּוֹדָה וּלְסַפֵּר כָּל נִפְלְאוֹתֶיךָ:ח יְהוָה אָהַבְתִּי מְעוֹן בֵּיתֶךָ וּמְקוֹם מִשְׁכַּן כְּבוֹדֶךָ:ט אַל תֶּאֱסֹף עִם חַטָּאִים נַפְשִׁי וְעִם אַנְשֵׁי דָמִים חַיָּי:י אֲשֶׁר בִּידֵיהֶם זִמָּה וִימִינָם מָלְאָה שֹּׁחַד:יא וַאֲנִי בְּתֻמִּי אֵלֵךְ פְּדֵנִי וְחָנֵּנִי:יב רַגְלִי עָמְדָה בְמִישׁוֹר בְּמַקְהֵלִים אֲבָרֵךְ יְהוָה:
נקרא  9  פעמים

אתגר AI

מנדלה במטבח • אתגר 53

לוח מודעות

למעלה