מידע שימושי פקח נחמד באוטובוס

מצב
הנושא נעול.

blue eagle

משתמש סופר מקצוען
יש לי רק דבר אחד להגיד לך.
תחפש רע תמצא רע, תחפש טוב תמצא טוב.
זה מה שכתבתי
הציבור ביקורתי כלפי עצמו ברמה גבוהה.....
רק שאנשים מתקדמים עם זה "שכולם ככה כולם לא משלמים"
דייי להכללות!
יש לכם ביקורת הכל בפורפוציה!
ולא לשם הכפשה / נחיתות / הלקאה עצמית!
 

ZX

משתמש פעיל
וזו הדעה השלישית ;)
הציבור ביקורתי כלפי עצמו ברמה גבוהה.....
רק שאנשים מתקדמים עם זה "שכולם ככה כולם לא משלמים"
דייי להכללות!
יש לבם ביקורת הכל בפורפוציה!
ולא לשם הכפשה / נחיתות / הלקאה עצמית!
 
נערך לאחרונה ב:

חיים הקוסם

משתמש מקצוען
לא מאמין!
השמצה !
נסעתי המון בחיי באוטובוסים!

צריך גם לדון לכף זכות, אולי היה להם מעבר? ואולי ואולי... קל לשפוט אותם!! בסופו של דבר הציבור שלנו יראי שמיים והציבור הכי מוסרי שקיים!
כתבתי שיכול להיות שיש להם חופשי או מעבר
אבל מדוע עולות 10 ילדות מכיתה א' מבי"ס ורצות במהירות לפתפוס מקום ולא באות לתקף,
מדוע עולה בחורה עם 2 ילדים קטנים ומושיבה אותם ולא חוזרת לתקף
מדוע עולה אברך עם המון שקיות מיש ולא חוזר אח"כ לתקף
החברות דורשות תיקוף, הם מפסידות ע"כ כסף.
ולכן יש מבקר
כדי לאכוף את התיקופים

עכשיו
כשעולה מבקר
זה מחמיץ את הלב לשמוע את התירוצים של כל אחד
במקום להגיד "סליחה, הייתי צריך מיד לתקף.."

לא דיברתי כאן על האכזריים של אגד ולא על אלה שהרב קו נתקע להם
דיברתי רק שיש קבוצה גדולה שלא הכניסה למודעות שחייבים לתקף
 

אופקים 1

משתמש מקצוען
כתבתי שיכול להיות שיש להם חופשי או מעבר
אבל מדוע עולות 10 ילדות מכיתה א' מבי"ס ורצות במהירות לפתפוס מקום ולא באות לתקף,
מדוע עולה בחורה עם 2 ילדים קטנים ומושיבה אותם ולא חוזרת לתקף
מדוע עולה אברך עם המון שקיות מיש ולא חוזר אח"כ לתקף
החברות דורשות תיקוף, הם מפסידות ע"כ כסף.
ולכן יש מבקר
כדי לאכוף את התיקופים

עכשיו
כשעולה מבקר
זה מחמיץ את הלב לשמוע את התירוצים של כל אחד
במקום להגיד "סליחה, הייתי צריך מיד לתקף.."

לא דיברתי כאן על האכזריים של אגד ולא על אלה שהרב קו נתקע להם
דיברתי רק שיש קבוצה גדולה שלא הכניסה למודעות שחייבים לתקף
החברות לא דורשות תיקוף, ההכנסה מתיקופים היא שולית.
זה כמובן לא סותר את זה שצריך לתקף.

תופעה של אי תשלום בהיקף רחב מלמדת על כשל כלשהו הקשור לשיטה.
במיוחד כלא מדובר בסוג של אנשים שעוברים ליד הירקן ומנשנשים בננה בלי לשלם.
אני למשל שאלתי ילדות למה הם לא משלמות, והן טענו שהנהגים אומרים להם להכנס, וגם הם פוחדות ליפול במהלך הנסיעה.

החברות לא שולחות פקחים בגלל הנזק הנגרם להם, אלא בגלל שהמשרד מחייב אותם, וכנראה שבניגוד לכללים אחרים שלא נאכפים, יש אכיפה על המפעילים בנושא הזה.

החברות משלמות שכר לפקחים, והם חיפשו דרכים כדי לכסות את העלות השכר, ואגד אימצה את שיטת הבונוסים כשיטה למימון שכר הפקחים, זה הכל.

תיקוף אוטומטי לבעלי מנוי חופשי הוא פתרון שניתן לאמץ ויכול לפתור חלק משמעותי מהבעיות האי תשלום.
 

יועצת נישואין

משתמש מקצוען
אני חולק על הדברים באופן נחרץ וחד משמעי.....
לגופו של עניין וכפי שאמרו בוועדות בכנסת פעמים רבות, כל עוד אין אפשרות הטענת רב קו בתוך האוטובוס אין שום הצדקה לכל הקנסות האלה, 95% שלא משלמים זה מחמת שאין להם מספיק כסף ברב קו , נוסיף לזה את העובדה שאין כמעט עמדות הטענה פעילות ברחבי הערים בניגוד גמור לתנאי הזכיון של החברות המפעילות, אז מי שעובר ביודעים על כללי הזכיינות שלו שלא יתנפל על ילד אומלל שלאמא שלו לא היה דרך להטעין את הרב קו שלו בבוקר!
אולי תסביר על מה אתה חולק
שמותר לילד לא לשלם ?
שלא צריך לתת קנסות שמישהו ביודעים עלה בלי לשלם ?
שלא עלו 2 ילדים בלי לשלם ?

מותר לדון בזה, בלי קשר לאכזריות הפקחים שהיא שערוריה ..
 

שישפן

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
אולי תסביר על מה אתה חולק
שמותר לילד לא לשלם ?
שלא צריך לתת קנסות שמישהו ביודעים עלה בלי לשלם ?
שלא עלו 2 ילדים בלי לשלם ?

מותר לדון בזה, בלי קשר לאכזריות הפקחים שהיא שערוריה ..
אני חושבת שהאחריות על הילדים תלויה בהורים שלהם.
כל הורה צריך לחנך את הילד\ה שלו שצריך לשלם וזה גזל אם לא משלמים.
הילדים לא כ''כ אשמים..(תלוי בגילאים)
 

טוב עין

משתמש מקצוען
יוצרי ai
אולי תסביר על מה אתה חולק
שמותר לילד לא לשלם ?
שלא צריך לתת קנסות שמישהו ביודעים עלה בלי לשלם ?
שלא עלו 2 ילדים בלי לשלם ?

מותר לדון בזה, בלי קשר לאכזריות הפקחים שהיא שערוריה ..
כפי שכתבתי 95% לא משלמים לא בגלל שהם לא רוצים לשלם או מנסים להתחמק מהתשלום, אלא בגלל השיטה, אין דרך לטעון בתוך האוטובוס, העמדות טעינה ברחובות לא פעילים, למי שאין אינטרנט בבית (ואשריו) זה בכלל מסובך, אבל גם למי שיש, לא תמיד דקה לפני הגעת האוטובוס לרוץ לחבר את הנטפרי לחכות שהוא יתחבר ויעבוד אההההה הוא התנתק......
השיטה קלוקלת והחברות סוחטות כספים, או שתאפשרו תשלום ישיר באשראי כמו בחברת דן, או כפי שכבר שנים משרד התחבורה מתחייב שהוא יעשה, לתת אפשרות הטענה בתוך האוטובוס למי שלא הטעין קודם.
וכבר אמר חה"כ מקלב בלי הפתרונות הנ"ל אין שום הצדקה מוסרית לקנסות לאנשים טובים שמנסים להתמודד עם תנאים בלתי אפשריים שמציב מולם משרד התחבורה והחברות.
ראו בחברות את הכשל המובנה שאף אחד לא עושה יותר מידי כדי לפתור אותו ואמרו מה טוב הנה עוד אפיק הכנסה שמן ומניב שתמיד יהיה מישהו שיפול לתוכו כי אין לו דרך להטעין, ולא עכברא גנב אלא חורא, לא האדם אלא השיטה.
כל מה שכתבתי פה פשוט וידוע לכל מי שמשתמש בתחב"צ באופן קבוע ולא פעם בחודש.
ואגב אני מבקש סליחה על מקודם לא היית בכוונתי לפגוע אלא רק הבעתי כאב על ההתעמרות הבלתי נסבלת בנוסעים ובילדים המתמודדים בתנאים כמעט בלתי אפשריים.
 

יועצת נישואין

משתמש מקצוען
לא צריך בצעקות
הוא פשוט יכול בנחמדות לתת קנס
או לחילופין - אם זו הפעם הראשונה
לתת להם אזהרה
זה לא חייב להיות בצעקות ואיומים ודברים מפחידים שכתבו פה
של התעללות שיש בחברות אחרות
שזה פשע שהדבר לא מטופל

אבל למה שיוותר ?
ראית פעם ילד שגונב בחנות
והמוכר בנחמדות אומר לו 'לא נורא פעם הבאה שאתה רוצה חליפה תשלם'
אולי חד פעמי זה יהיה נחמד - אבל אם דבר כזה קורה בקביעות ?!
אחרי שהובאו פה טענות על בעיות קשות בשיטת הגביה
והמדינה לא נותנת פתרון חלופי לתחבורה ציבורית
יש לשקול הדברים מחדש
וכל זה לגבי מתן הקנסות

אבל 'גזל' גמור יש כאן
החברה היא פרטית
וזה שהמדינה פושעת
לא מצדיק לגזול
זה לא נכון ??
 

חיים הקוסם

משתמש מקצוען
החברות לא דורשות תיקוף, ההכנסה מתיקופים היא שולית.
זה כמובן לא סותר את זה שצריך לתקף.

תופעה של אי תשלום בהיקף רחב מלמדת על כשל כלשהו הקשור לשיטה.
במיוחד כלא מדובר בסוג של אנשים שעוברים ליד הירקן ומנשנשים בננה בלי לשלם.
אני למשל שאלתי ילדות למה הם לא משלמות, והן טענו שהנהגים אומרים להם להכנס, וגם הם פוחדות ליפול במהלך הנסיעה.

החברות לא שולחות פקחים בגלל הנזק הנגרם להם, אלא בגלל שהמשרד מחייב אותם, וכנראה שבניגוד לכללים אחרים שלא נאכפים, יש אכיפה על המפעילים בנושא הזה.

החברות משלמות שכר לפקחים, והם חיפשו דרכים כדי לכסות את העלות השכר, ואגד אימצה את שיטת הבונוסים כשיטה למימון שכר הפקחים, זה הכל.

תיקוף אוטומטי לבעלי מנוי חופשי הוא פתרון שניתן לאמץ ויכול לפתור חלק משמעותי מהבעיות האי תשלום.
כיום כל ההכנסה היא מתיקופים
הכסף הולך כולו למ. התחבורה והחברות מקבלות לפי תיקופים
(משהו מענין: יש קווים ריווחיים ויש כאלה שלא והתשלום משתנה לפי הקו..)
המשרד טוען שיש נזק של 300 מיליון שח בשנה מחוסר תיקופים.
כפי שכתבתי 95% לא משלמים לא בגלל שהם לא רוצים לשלם או מנסים להתחמק מהתשלום, אלא בגלל השיטה, אין דרך לטעון בתוך האוטובוס, העמדות טעינה ברחובות לא פעילים, למי שאין אינטרנט בבית (ואשריו) זה בכלל מסובך, אבל גם למי שיש, לא תמיד דקה לפני הגעת האוטובוס לרוץ לחבר את הנטפרי לחכות שהוא יתחבר ויעבוד אההההה הוא התנתק......
השיטה קלוקלת והחברות סוחטות כספים, או שתאפשרו תשלום ישיר באשראי כמו בחברת דן, או כפי שכבר שנים משרד התחבורה מתחייב שהוא יעשה, לתת אפשרות הטענה בתוך האוטובוס למי שלא הטעין קודם.
וכבר אמר חה"כ מקלב בלי הפתרונות הנ"ל אין שום הצדקה מוסרית לקנסות לאנשים טובים שמנסים להתמודד עם תנאים בלתי אפשריים שמציב מולם משרד התחבורה והחברות.
ראו בחברות את הכשל המובנה שאף אחד לא עושה יותר מידי כדי לפתור אותו ואמרו מה טוב הנה עוד אפיק הכנסה שמן ומניב שתמיד יהיה מישהו שיפול לתוכו כי אין לו דרך להטעין, ולא עכברא גנב אלא חורא, לא האדם אלא השיטה.
כל מה שכתבתי פה פשוט וידוע לכל מי שמשתמש בתחב"צ באופן קבוע ולא פעם בחודש.
ואגב אני מבקש סליחה על מקודם לא היית בכוונתי לפגוע אלא רק הבעתי כאב על ההתעמרות הבלתי נסבלת בנוסעים ובילדים המתמודדים בתנאים כמעט בלתי אפשריים.
אתם צודקים כשיש בעיות במכשירים או בהטענות
אבל כאשר מגיע פקח רואים הרבה אנשים רצים לתקף
וזה אומר שיש להם רב קו פעיל והכל בסדר

שימו לב לדיון:
יש כאן אנשים שטוענים שיש הרבה אנשים שלא משלמים מכל מיני סיבות
מבלי להצדיק את ההתנהלות הדורסנית של הפקחים באגד

מה אמור מנהל הסניף לומר לפקחים שלו
כשהוא צופה במצלמות שבאוטובוסים ורואה שיש כמות לא קטנה כל נסיעה שלא משלמת/ מתקפת
האם הוא יאמר להם : "יאללה משה, לך לאוטובוסים שם בקרית ספר, הם כאלה עקומים שם , לא יודעים לתקף, לך תתקף להם"
או שהוא יגיד לו: "תראה משה, אתה שבוע נותן דוחות, ותוך שבועיים העקומה של חוסר התשלום נמצא בירידה עמוקה.."
 

טוב עין

משתמש מקצוען
יוצרי ai
כיום כל ההכנסה היא מתיקופים
הכסף הולך כולו למ. התחבורה והחברות מקבלות לפי תיקופים
(משהו מענין: יש קווים ריווחיים ויש כאלה שלא והתשלום משתנה לפי הקו..)
המשרד טוען שיש נזק של 300 מיליון שח בשנה מחוסר תיקופים.

אתם צודקים כשיש בעיות במכשירים או בהטענות
אבל כאשר מגיע פקח רואים הרבה אנשים רצים לתקף
וזה אומר שיש להם רב קו פעיל והכל בסדר

שימו לב לדיון:
יש כאן אנשים שטוענים שיש הרבה אנשים שלא משלמים מכל מיני סיבות
מבלי להצדיק את ההתנהלות הדורסנית של הפקחים באגד

מה אמור מנהל הסניף לומר לפקחים שלו
כשהוא צופה במצלמות שבאוטובוסים ורואה שיש כמות לא קטנה כל נסיעה שלא משלמת/ מתקפת
האם הוא יאמר להם : "יאללה משה, לך לאוטובוסים שם בקרית ספר, הם כאלה עקומים שם , לא יודעים לתקף, לך תתקף להם"
או שהוא יגיד לו: "תראה משה, אתה שבוע נותן דוחות, ותוך שבועיים העקומה של חוסר התשלום נמצא בירידה עמוקה.."
אגב
הם היו בטוחים שכלללללללללל החרדים לא משלמים (כמו שיש אולי שחושבים גם כאן....) ואחרי בדיקה של שנים התברר באופן מוחלט וחד משמעי הציבור החרדי מתקף באחוזים יותר מהציבור בכללי ואין בעיות של גזל בכוונה (כמעט) , וזה היה קידוש ה' גדול לכל מי שחשב שיש אחוזי נסיעות לא מתקופות גבוהות.
ולטענה שיש כאלה שרצים כשהפקח מגיע, יתכן והם ב5% גנבים, אבל יש גם רבים שעלו תחנה קודם עדיין לא התמקמו כמו שצריך עם העגלה וכעת שהגיע הפקח הם לא רוצים להסתבך ורצים לשלם אבל אין בדעתם לא לשלם , וכן באוטובוסים עמוסים שקשה להגיע לעמדת התיקוף ועוד רבות, כך שלדעתי גם הם רובם לא גנבים.
 

אינטקסט

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עימוד ספרים
החברות לא דורשות תיקוף, ההכנסה מתיקופים היא שולית.
זה כמובן לא סותר את זה שצריך לתקף.
ההכנסה היא רק על סמך התיקופים.
כלומר, החברות מקבלות את התשלום ממשרד התחבורה / כל אחראי אחר, רק על בסיס התיקופים.
ולכן, אם לא מתקפים אין אינדיקציה [נכון שהכל סטטיסטי, ולא אחד על אחד, אבל עדיין] כמה לשלם, יוצא שההפסד הוא כפול [או שליש ו2/3] מההכנסה של החברות. לכן התקיפות שהחברות מתירות לפקחים להשתמש. הן בהחלט מפסידות מזה, המון.

עוד מקום שזה מתבטא:
לדוג' קו 3 בירושלים לכותל, אין לי מושג מה קורה היום, אבל בתקופת מגוריי שם - הוא היה אחד הקווים הנדירים בהגעתם, כי מרוב שעולים המוני אנשים, אין מצב לתקף מצפיפות, וממילא ראו שהתדירות שהקו הזה מצריך נמוכה בהרבה מהאמת.
 

24 קראט

משתמש צעיר
+1

כנוסעת קבועה בתחבורה ציבורית אני נחשפת לתופעה יומיומית בה ילדים/נערים ואף מבוגרים לא מתקפים עד שלא עולה פקח!
ולא מדובר באדם או שתיים ששכחו! או שלא הצליחו עקב עומס!
יכול להיות גם 10 ויותר שפתאום רצים למכשירי תיקוף
וזה חוזר על עצמו יומיום ולעיתים גם אותם אנשים!
גזל מקטרג בראש!

(כדי למנוע שכחת הטענה אצל הילדים, ממליצה לשלוח לאימייל תזכורת יום לפני שפג המנוי)
אני ב"ה לא נחשף לחרדים שלא משלמים אלא לפרחחים ודומיהם,
מה שכן נחשפתי הוא שעולים על אוטבוס מפוצץ שבקושי אפשר לעמוד
ואין אפשרות לגשת לעמדות או שהם לא עובדות...
וכשעולה פקח אנשים בהיסטריה לעשות מסירות נפש לתקף את הרב קו מהפחד מהפקח שאותו לא יעניין שטכנית אין אפשרות לתקף...
 

Rut_a

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
UX UI
D I G I T A L
יוצרי ai
כפי שכתבתי 95% לא משלמים לא בגלל שהם לא רוצים לשלם או מנסים להתחמק מהתשלום, אלא בגלל השיטה, אין דרך לטעון בתוך האוטובוס, העמדות טעינה ברחובות לא פעילים, למי שאין אינטרנט בבית (ואשריו) זה בכלל מסובך, אבל גם למי שיש, לא תמיד דקה לפני הגעת האוטובוס לרוץ לחבר את הנטפרי לחכות שהוא יתחבר ויעבוד אההההה הוא התנתק......
השיטה קלוקלת והחברות סוחטות כספים, או שתאפשרו תשלום ישיר באשראי כמו בחברת דן, או כפי שכבר שנים משרד התחבורה מתחייב שהוא יעשה, לתת אפשרות הטענה בתוך האוטובוס למי שלא הטעין קודם.
יש היום המון עמדות לטעינה,
ובכל חנות שניה שמים מכשיר רב קו (אגב, חוקית מי שמטעין רב קו בחנות לא צריך לחכות בתור).
אפילו במוסדות הלימוד כבר יש מכשירים על הקיר, לטעינת רב קו.

אבל כאשר מגיע פקח רואים הרבה אנשים רצים לתקף
נראה לי זו קצת הקצנה לומר ש'מגיע הפקח הרבה רצים לתקף'.
 
נערך לאחרונה ב:

חיים הקוסם

משתמש מקצוען
יש היום המון עמדות לטעינה,
ובכל חנות שניה שמים מכשיר רב קו (אגב, חוקית מי שמטעין רב קו בחנות לא צריך לחכות בתור).
אפילו במוסדות הלימוד כבר יש מכשירים על הקיר, לטעינת רב קו.


נראה לי קצת הקצנה לומר ש'מגיע הפקח הרבה רצים לתקף'.
הויכוח פה הוא עקר
אני דיברתי בעיקר על נסיעה עירונית שנכנסים מכל הדלתות
אני מצפה שבחורה שעולה עם ילדים קטנים
לפחות תתקף ברב קו אחד או שלה או של הילדים
קשה לי להאמין שבשניהם נגמר הכסף
ואני דן אותה לכף זכות שהיא תוך כדי מעבר
אבל הדרישה היא לתקף

כאשר הרוב יתקפו
גם הדרישה להרעת הפקחים תהיה יותר קשובה
 

כל השרירים תפוסים

משתמש מקצוען
יוצרי ai
אולי יותר קל לשנות את שם הניק מאשר את ההודעות הפוגעניות....
זה הכי לא 'טוב עין' שיש.
תסתכל באשכול הזה, ותראה שהוא ממש @טוב עין ...
תיקוף אוטומטי לבעלי מנוי חופשי הוא פתרון שניתן לאמץ ויכול לפתור חלק משמעותי מהבעיות האי תשלום.
נראה לי לא אפשרי טכנית
השיטה קלוקלת והחברות סוחטות כספים, או שתאפשרו תשלום ישיר באשראי כמו בחברת דן, או כפי שכבר שנים משרד התחבורה מתחייב שהוא יעשה, לתת אפשרות הטענה בתוך האוטובוס למי שלא הטעין קודם.
עד הקורונה היה אפשר לשלם באוטובוס, לא?
 

כל השרירים תפוסים

משתמש מקצוען
יוצרי ai
יש היום המון עמדות לטעינה,
ובכל חנות שניה שמים מכשיר רב קו (אגב, חוקית מי שמטעין רב קו בחנות לא צריך לחכות בתור).
אפילו במוסדות הלימוד כבר יש מכשירים על הקיר, לטעינת רב קו.
בלי לדבר על עמדות של קהילות/נדרים פלוס...
 

רינה דיצה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
חייבת לשתף בעקבות השמצות לגבי פקחים באוטובוסים, סליחה על החפירה אבל זה כ''כ חימם את הלב.

אתמול עליתי על אוטובוס של מטרופולין, עמד שם פקח כמעט לאורך כל הנסיעה שלי,
ועלה ילד אחד עם 2 שלוקים ביד, ניסה להתחמק ולשבת בלי לשלם תוך כדי שהוא מסתכל על הפקח בעיניים מפוחדות.. הפקח פנה אליו ושאל אותו 'אתה רוצה שאני יעביר בשבילך את הרב קו'? הילד ענה שאין לו רב קו. הפקח השיב לו 'לא נורא, אל תפחד, אבל נסיעה הבאה תזכור לשלם כי זה גזל!, עכשיו לך לשבת'.

אחרי כמה ד'ק עלה ילד נוסף מקדימה והתקרב אלינו לדלת האחורית, הילד התכוון לשבת ואז קלט את הפקח, הוציא את הרב קו והסתכל בהלם על הפקח, הפקח פנה אליו ואמר לו 'אתה לא צריך לשלם רק כשאתה רואה אותי' והילד עדיין בהלם לא עונה. הפקח שאל אותו אם יש לו כסף ברב קו, פה כבר רציתי להתערב ולשלם על הילד אבל אז הפקח אמר לו 'לך לשבת ותזכור לשלם פעם הבאה צדיק, כי זה גזל'. וחייך לו.

אזז כןןןן. הלם. לא כל הפקחים מתנכלים וצועקים, נכון שיש המון כאלה, אבל יש גם נחמדים.
תודה.
גם אני נתקלתי אתמול בפקח נחמד בקו 89 בירושלים
עלה לאוטובוס והתחיל לתקף, והייתה אישה כלשהי שניסתה להעביר את הכרטיס שוב ולא הצליח לה, נגש אליה הפקח ושאלה אותה למה היא לא מצליחה, לקח לה את הכרטיס והראה לה איך להעביר עוד 2 ניקובים, אח"כ הייתה תחנה עמוסה (הוא אפילו לא עבר 1/2 אוטובוס לתקף) אז הוא אמר הנה אני ירד כדי שיהיה לכם יותר מקום, וירד עם חיוך תוך כדי שעוזר לעצור את הדלת לאחת שהתקשתה לעלות עם עגלה.
 

טוב עין

משתמש מקצוען
יוצרי ai
נראה לי שאין כאן מחלוקת אמיתית.
מי שמשתמש הרבה בתחב"צ רואה את הקושי שיש בהטענה באופן סדיר ורציף.
ומי שמשתמש פעם ב... הרב קו שלו מימלא כל הזמן מלא ואין לו בעיה והוא מסתכל בתמהון במי שלא מתקף
 

ה. בקר

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
יוצרי ai
אני מזועזעת מהסיפור הזה!
את בעצם מספרת לנו ששני ילדים עלו לאוטובוס בהפרש זמן קצר בלי לשלם
עם רב קו שאין בו כסף
מה קרה לנו??
אנחנו עומדים מאחורי החינוך הזה שילדים מתקפים רק כשרואים פקח באוטובוס??
או מאחורי זה שילדים נוסעים בלי לשלם??
בושה!!

ואל תתלוננו על פקחים שצועקים כי ככה לפחות יש פחד מהם אם אין פחד מאלוקים.

הפקחים הרשעים הם אלו שנטפלים לאנשים שחסר להם 10 אגורות ברב קו או שעבר להם המעבר לפני חצי דקה
ונתקעו בלי אפשרות להסתדר או להטעין בעליה לאוטובוס
לא על אנשים (או ילדים) שנסעו בידיעה שהם לא משלמים!!
צודקת.
ולצערי הרב אני רואה המון ילדים שעולים לאוטובוס ולא מתקפים רב קו. כשעולה פקח או שהם יורדים מיד בתחנה הבאה, כנראה מנסים את מסלם באוטובוס הבא, או שרצים מהר לשלם. ואז מה? אם לא היה עולה פקח- לא היו משלמים.
זה עצוב.
וזה לא קשור להתנהגות מחפירה של פקחים.
זה אנחנו צריכים לבדוק בתוכינו למה ילדים לא מתקפים
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  106  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה