מידע שימושי פיתוח קול לגברים

מ הלוי

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
שלום רב.
אני מחפש מידע על לימוד פיתוח קול לגברים, לא בקורס פרונטלי אלא דרך המחשב, או מידע על ספר טוב שמלמד ומביא לתוצאות, אשמח לכל מידע בעניין.
תודה מראש.
 

בשבילי

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
מוזיקה ונגינה
יש אתר בשם 'נגינה' אני לא יודע מה זה מישהו אמר לי שצפה ב3 השיעורים הראשונים שזה בעצם הפתיחה
ואחרי זה הם כבר מבקשים כסף
 

מרובע

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
D I G I T A L
משהו ממש מסודר לא ידוע לי, אבל יוסף ארידן מפרסם קצת סרטונים שלו,
וגם יש באנגלית עוד הרבה שמלמדים ופתוחים בנטפרי
 

גלגל הצבעים

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה והפקת סרטים
שלום רב.
אני מחפש מידע על לימוד פיתוח קול לגברים, לא בקורס פרונטלי אלא דרך המחשב, או מידע על ספר טוב שמלמד ומביא לתוצאות, אשמח לכל מידע בעניין.
תודה מראש.
פיתוח קול זה בעצם פיתוח יכולת לדבר/לשיר בצורה שלא מאמצת את מיתרי הקול וע"י נשימות נכונות וכד', כלומר ללמוד מיומנות, והמיומנות הזו נרכשת ע"י טכניקות תרגול, ויש הרבה מאוד טכניקות איך ללמד את המיומנות הזו (וגם ברחבי האינטרנט מאמין שניתן למצוא), אבל כדי לבצע אותם נכון חייב להיות מישהו מקצועי לידך (אחד על אחד, אין לי מושג לגבי זום) שיראה שאתה מבצע אותם נכון ויתקן אותך במקום, כי אם לא אז אתה רק הורס ומתרגל הרגלים לא נכונים ולפעמים גם יכול לגרום נזקים.
כמובן יש נושאים מסויימים שהם יותר תאורתיים ואותם אולי ניתן לשמוע בשיעורים או הקלטות, אבל התרגול עצמו שהוא עיקר העיקרים חייב להיות פרונטלי ופרטני, עם ליווי.
וגם כשמבררים לגבי מורה (במידה והוא לא קלינאי מוסמך בתחום) כדאי מאוד לברר אם הוא באמת מקצועי או שהוא מלמד טכניקות בלבד - שיעזרו כטיפים נקודתיים - כיבוי שריפות, אבל כמעט ולא תתקדם עם זה כלום.

נ.ב. הנ"ל מנסיון שלי שלמדתי קצת בעבר, אין בזה תחליף ליעוץ מקצועי או רפואי וכד'
 

יעקב ישראל ג

משתמש חדש
אני מכיר מורה מקצועי זמר אופרה בהוה שמוכן ללמד בזום ויחסית לוקח די בזול ודרך בית הספר לחזנות אפשר לעשות יותר זול אבל מהניסיון האישי שלי ללא חיבור ישיר במשך תקופה ארוכה אין לצפות לתוצאות מיוחדות
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלז

א עַל נַהֲרוֹת בָּבֶל שָׁם יָשַׁבְנוּ גַּם בָּכִינוּ בְּזָכְרֵנוּ אֶת צִיּוֹן:ב עַל עֲרָבִים בְּתוֹכָהּ תָּלִינוּ כִּנֹּרוֹתֵינוּ:ג כִּי שָׁם שְׁאֵלוּנוּ שׁוֹבֵינוּ דִּבְרֵי שִׁיר וְתוֹלָלֵינוּ שִׂמְחָה שִׁירוּ לָנוּ מִשִּׁיר צִיּוֹן:ד אֵיךְ נָשִׁיר אֶת שִׁיר יְהוָה עַל אַדְמַת נֵכָר:ה אִם אֶשְׁכָּחֵךְ יְרוּשָׁלִָם תִּשְׁכַּח יְמִינִי:ו תִּדְבַּק לְשׁוֹנִי לְחִכִּי אִם לֹא אֶזְכְּרֵכִי אִם לֹא אַעֲלֶה אֶת יְרוּשָׁלִַם עַל רֹאשׁ שִׂמְחָתִי:ז זְכֹר יְהוָה לִבְנֵי אֱדוֹם אֵת יוֹם יְרוּשָׁלִָם הָאֹמְרִים עָרוּ עָרוּ עַד הַיְסוֹד בָּהּ:ח בַּת בָּבֶל הַשְּׁדוּדָה אַשְׁרֵי שֶׁיְשַׁלֶּם לָךְ אֶת גְּמוּלֵךְ שֶׁגָּמַלְתְּ לָנוּ:ט אַשְׁרֵי שֶׁיֹּאחֵז וְנִפֵּץ אֶת עֹלָלַיִךְ אֶל הַסָּלַע:
נקרא  1  פעמים

לוח מודעות

למעלה